Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ooit al eens dronken geweest?
Absoluut.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
GGMM zal trots op me zijn dat ik een Cuvée René heb gedronken als ode aan onze vriendschap.
Ik zal het onthouden, maar past nu niet in het schema. Zaterdag gelijk door naar Tilquin en zondagmorgen naar IDVTDGDquote:Op donderdag 22 december 2016 16:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Voor de lunch kan ik Oma in Saint-Gilles, vlakbij metrostation Munthof aanraden.. Veel biologische dingen en zo, zelf opscheppen.. Erg houtje-touwtje, alternatief, wel tof
..
Mooie avond dus.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi etiket ook wel.
Ook nog de donkere Westvleteren Geproefd. Straffe Hendrik Tripel en wat Duvels.
straffe hendrikgodquote:Op donderdag 22 december 2016 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi etiket ook wel.
Ook nog de donkere Westvleteren Geproefd. Straffe Hendrik Tripel en wat Duvels.
quote:Op donderdag 22 december 2016 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
In bijzijn van zijn familie? Om te laten zien hoe groot hij is geworden?
Ja, dat denk ik wel
Sowieso is Saint-Gilles een erg leuk stukje Brussel.. Veel Portugezen en Brazilianen daar die sportcafé's uitbaten.. Voor de voetballiefhebbers hier sowieso een aanrader.. Stom dat ik daar niet aan gedacht heb om daar heen te gaan met de afgelopen EK-finale..quote:Op donderdag 22 december 2016 16:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, maar past nu niet in het schema. Zaterdag gelijk door naar Tilquin en zondagmorgen naar IDVTDGD
Is zeker leuk, ben er wel eens doorheen gelopen richting Moeder Lambic daar. Braziliaans eten is trouwens ook wel een idee. Hele avond vleesspiezenquote:Op donderdag 22 december 2016 16:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Sowieso is Saint-Gilles een erg leuk stukje Brussel.. Veel Portugezen en Brazilianen daar die sportcafé's uitbaten.. Voor de voetballiefhebbers hier sowieso een aanrader.. Stom dat ik daar niet aan gedacht heb om daar heen te gaan met de afgelopen EK-finale..
Dat was onzin.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik meen me een verhaal van achterin de auto te herinneren
Hoiquote:
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog niet echt aan het stappen dus?
Volgens de Fok!-overlevering was dit Jupiler van zijn oom.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Het verhaal was toen dat je alle restjes bier uit de flesjes had opgedronken als ik het goed onthouden heb.
ik wilde naar 013 met oud en nieuw, maar dat is al uitverkochtquote:Op donderdag 22 december 2016 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens de Fok!-overlevering was dit Jupiler van zijn oom.
Dat zei je 2 weken geleden ook al.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik wilde naar 013 met oud en nieuw, maar dat is al uitverkocht
Het is al wel heel lang geleden, volgens mij was dit nog het Killer Jet tijdperk.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens de Fok!-overlevering was dit Jupiler van zijn oom.
oquote:Op donderdag 22 december 2016 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zei je 2 weken geleden ook al.
Ben jij ook al zo'n miet als JanCees? Even een dippie en meteen kleinzielig gemekker? Kutkolere..quote:Op donderdag 22 december 2016 16:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
dacht dat ik er toen alleen naar ging kijken
vergeef mij, ik heb koorts
Geen idee. Volgens mij heeft JC een hand in het gips en ik heb griep. Zie niet in hoe dat voor mietjes is.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n miet als JanCees? Even een dippie en meteen kleinzielig gemekker? Kutkolere..
quote:Op donderdag 22 december 2016 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij heeft JC een hand in het gips en ik heb griep. Zie niet in hoe dat voor mietjes is.
Caland vindt jou een üntermensch.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
dacht dat ik er toen alleen naar ging kijken
vergeef mij, ik heb koorts
Dat kan mij weinig schelen.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Caland vindt jou een üntermensch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |