Uit het niets?quote:Op donderdag 22 december 2016 16:22 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb er drie jaar gewoond.. Het blijft één van mijn favoriete steden, al heb ik zelf ook een paar keer uit het niets klappen mogen/moeten vangen..
Als je nog eens zo'n goede tip hebt houd ik mij aanbevolen.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ging regelmatig eten bij De Ultieme Hallucinatie, vlakbij Noordstation, maar die is op de fles gegaan een aantal jaar terug.. Was altijd een leuk restaurant..
Als je op Nederlandse tijd reserveert zal dat prima lukken. Belgen eten toch later.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken waar te gaan eten met 25 december. Het moet iets zijn dat we nog wel onze laatste trein naar Nederland kunnen halen.
ja die dranghekjes toen het wel tegen zo'n 40tonnerquote:Op donderdag 22 december 2016 16:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik sprak gisteren iemand van de gemeente Breda, die zei dat ze de beveiliging bij het Glazen Huis ook flink op hebben geschroefd, maar er bewust voor gekozen hebben geen betonblokken te plaatsen. Anders zou de hele stad tot stilstand komen.
Is lastig te zien of ze überhaupt open zijn. Is veel gesloten in het kerstweekend.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je op Nederlandse tijd reserveert zal dat prima lukken. Belgen eten toch later.
Het was een voorbeeld,zei ik.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raar om dat over de laatste tijd te generaliseren.
Gewoon rondbellen.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is lastig te zien of ze überhaupt open zijn. Is veel gesloten in het kerstweekend.
Ze plaatsen vooral zelf vrachtwagens e.d. Die kunnen opzij als er echt iemand langs moet.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja die dranghekjes toen het wel tegen zo'n 40tonner
Stijn is nogal geprikkeld. Verder ga ik niet hierop in, aangezien ik Stijn het leven niet zuur wil maken.quote:
Ik ben één keer door een pipo in mijn rug getrapt toen ik 's nachts naar een nachtwinkel liep, zomaar.. Één keer bijna-beroving, maar die gast wist ik van mij af te duwen.. En tijdens de ramadan werd naar mij gespuugd door een groepje aan de Anspachlaan omdat ik water dronk (de mussen vielen van het dak).. Dat zie ik ook als molestatie, of in ieder geval mensonterend..quote:
dat is beter iddquote:Op donderdag 22 december 2016 16:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze plaatsen vooral zelf vrachtwagens e.d. Die kunnen opzij als er echt iemand langs moet.
Dat wil ik ook niet, ik laat hem wel even met rust. Het zullen de kerstdagen zijn. Een winterdipje is niet ongebruikelijk.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stijn is nogal geprikkeld. Verder ga ik niet hierop in, aangezien ik Stijn het leven niet zuur wil maken.
Daarom Krav Maga.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:27 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben één keer door een pipo in mijn rug getrapt toen ik 's nachts naar een nachtwinkel liep, zomaar.. Één keer bijna-beroving, maar die gast wist ik van mij af te duwen.. En tijdens de ramadan werd naar mij gespuugd door een groepje aan de Anspachlaan omdat ik water dronk (de mussen vielen van het dak).. Dat zie ik ook als molestatie, of in ieder geval mensonterend..
Rest ons de meest prangende vraag: Zou hij deze feestdagen alcohol drinken?quote:Op donderdag 22 december 2016 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wil ik ook niet, ik laat hem wel even met rust. Het zullen de kerstdagen zijn. Een winterdipje is niet ongebruikelijk.
Een van de betere geuzes van Lindemans ja.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
Opper, gister een cuvée renée op. Prima geuze wel.
Vast wel.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rest ons de meest prangende vraag: Zou hij deze feestdagen alcohol drinken?
Voor de lunch kan ik Oma in Saint-Gilles, vlakbij metrostation Munthof aanradenquote:Op donderdag 22 december 2016 16:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je nog eens zo'n goede tip hebt houd ik mij aanbevolen.
Mooi etiket ook wel.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een van de betere geuzes van Lindemans ja.
In bijzijn van zijn familie? Om te laten zien hoe groot hij is geworden?quote:Op donderdag 22 december 2016 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rest ons de meest prangende vraag: Zou hij deze feestdagen alcohol drinken?
lolquote:Op donderdag 22 december 2016 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
In bijzijn van zijn familie? Om te laten zien hoe groot hij is geworden?
Ja, dat denk ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |