Met de vrachtwagen?quote:Op donderdag 22 december 2016 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben gisteren op de kerstmarkt geweest. Was gezellig.
Hij behoort tot één van de tien die een aanklacht van Sylvana aan zijn lederhose heeft.. Waarom zou 'ie anders zijn UI hebben gewijzigd?quote:Op donderdag 22 december 2016 16:18 schreef GGMM het volgende:
Stijn, waarom ben je zo negatief de laatste tijd?
Zal het gebrek aan vitamine D zijn.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:18 schreef GGMM het volgende:
Nee, in België zetten ze standaard alle evenementen af met betonblokken. Al sinds vorige zomer.quote:
Bij Tijd voor Max was er afgelopen week een psycholoog nodig om uit te leggen dat je gewoon veilig naar de Kerstmarkt kunt gaan.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben gisteren op de kerstmarkt geweest. Was gezellig.
De laatste keer dat ik in Brussel was, voorjaar 2015, was het net alsof ik door Sarajevo '92 liep..quote:Op donderdag 22 december 2016 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, in België zetten ze standaard alle evenementen af met betonblokken. Al sinds vorige zomer.
Ik sprak gisteren iemand van de gemeente Breda, die zei dat ze de beveiliging bij het Glazen Huis ook flink op hebben geschroefd, maar er bewust voor gekozen hebben geen betonblokken te plaatsen. Anders zou de hele stad tot stilstand komen.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, in België zetten ze standaard alle evenementen af met betonblokken. Al sinds vorige zomer.
Schijnveiligheidgenotquote:Op donderdag 22 december 2016 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
Politie liep wel prima te patrouilleren over de kerstmarkt.
Wat was zijn uitleg/redenering?quote:Op donderdag 22 december 2016 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Tijd voor Max was er afgelopen week een psycholoog nodig om uit te leggen dat je gewoon veilig naar de Kerstmarkt kunt gaan.
Ik ben dit weekend in Brussel, je went er aan.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:20 schreef Befbekje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Brussel was, voorjaar 2015, was het net alsof ik door Sarajevo '92 liep..
In welke zin?quote:Op donderdag 22 december 2016 16:18 schreef GGMM het volgende:
Als ik met een Brabander in gesprek ben, heb ik altijd het idee dat de tijd daar al jaren stilstaat..quote:Op donderdag 22 december 2016 16:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik sprak gisteren iemand van de gemeente Breda, die zei dat ze de beveiliging bij het Glazen Huis ook flink op hebben geschroefd, maar er bewust voor gekozen hebben geen betonblokken te plaatsen. Anders zou de hele stad tot stilstand komen.
In Gent valt het allemaal prima mee. Daar lopen ze niet met mitrailleurs rond, maar zijn ze wel zichtbaar aanwezig. Ook niet zoveel tuig in Gent, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:20 schreef Befbekje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Brussel was, voorjaar 2015, was het net alsof ik door Sarajevo '92 liep..
Vast ingehuurd door iemand van zo'n busreizenbedrijf.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Tijd voor Max was er afgelopen week een psycholoog nodig om uit te leggen dat je gewoon veilig naar de Kerstmarkt kunt gaan.
Geen idee, boeide me ook niet zo. Ik zat me meer te ergeren aan het feit dat ze die man hadden uitgenodigd.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat was zijn uitleg/redenering?
Ik heb er drie jaar gewoond.. Het blijft één van mijn favoriete steden, al heb ik zelf ook een paar keer uit het niets klappen mogen/moeten vangen..quote:Op donderdag 22 december 2016 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend in Brussel, je went er aan.
Waarom kijk je überhaupt naar dat programma?quote:Op donderdag 22 december 2016 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee, boeide me ook niet zo. Ik zat me meer te ergeren aan het feit dat ze die man hadden uitgenodigd.
Nou ja, zoals de originele TT van het feedback topic, om een voorbeeld te noemen.quote:
Ik moet nog even kijken waar te gaan eten met 25 december. Het moet iets zijn dat we nog wel onze laatste trein naar Nederland kunnen halen.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:22 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb er drie jaar gewoond.. Het blijft één van mijn favoriete steden, al heb ik zelf ook een paar keer uit het niets klappen mogen/moeten vangen..
Deels wel, deels ook niet. Volgens experts kun je aan gedragingen van mensen in veel gevallen wel zien of ze iets van plan zijn. Daarnaast zul je nooit de afschrikkende werking van aanwezigheid van politie kunnen meten dus is deze discussie bij voorbaat al gedeeltelijk niet mogelijk.quote:
Ik zit te eten in de huiskamer en dan krijg je dat.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom kijk je überhaupt naar dat programma?
Ik ging regelmatig eten bij De Ultieme Hallucinatie, vlakbij Noordstation, maar die is op de fles gegaan een aantal jaar terug.. Was altijd een leuk restaurantquote:Op donderdag 22 december 2016 16:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken waar te gaan eten met 25 december. Het moet iets zijn dat we nog wel onze laatste trein naar Nederland kunnen halen.
Leuk volk wel hoor, vanaf Tilburg en ten Westen daarvan.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:21 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als ik met een Brabander in gesprek ben, heb ik altijd het idee dat de tijd daar al jaren stilstaat..
Raar om dat over de laatste tijd te generaliseren.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, zoals de originele TT van het feedback topic, om een voorbeeld te noemen.
Zie je het nog wel zitten allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |