grote schoonmaak is wel nodig, Van Praag mag ook wel oprottenquote:Op donderdag 22 december 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal er niet lang blijven zitten mag ik hopen.
Mooi hoe die man zit te verkondigen dat er verjonging plaats moet vinden. Maar hij vindt wel dat hij de man is die daarvoor moet zorgen.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
grote schoonmaak is wel nodig, Van Praag mag ook wel oprotten
Een directeur daar neerzetten zou al verstandig zijn, die benoeming van die Gijs de Jong (wie?) is tegengehouden volgens mij.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
grote schoonmaak is wel nodig, Van Praag mag ook wel oprotten
Breek mij de bek niet open.. Ik had daar altijd last van op de universiteit.. Die types die dachten het uitgevonden te hebben en tot de top der natie te behorenquote:Op donderdag 22 december 2016 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de kriebels van dat soort mensen die zichzelf te serieus nemen.
Nja als voorzitter kan je best die jonge mensen aanstellen in wie je vertrouwen hebt natuurlijk. Als hij zich er daarna niet veel mee gaat bemoeienquote:Op donderdag 22 december 2016 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mooi hoe die man zit te verkondigen dat er verjonging plaats moet vinden. Maar hij vindt wel dat hij de man is die daarvoor moet zorgen.
eng gewoon hoe zo'n man een plaat voor z'n kop heeftquote:Op donderdag 22 december 2016 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mooi hoe die man zit te verkondigen dat er verjonging plaats moet vinden. Maar hij vindt wel dat hij de man is die daarvoor moet zorgen.
Ja, lekker pik.. Ben de laatste restjes van de werkweek aan het opruimen en dan ga ik het even een paar dagen kalm doen.. Et toi?quote:
Zou Hans van Breukelen wel eens een grapje hebben gemaakt in zijn leven?quote:Op donderdag 22 december 2016 16:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Breek mij de bek niet open.. Ik had daar altijd last van op de universiteit.. Die types die dachten het uitgevonden te hebben en tot de top der natie te behoren..
Ik ben hetzelfde aan het doen. Kerstdaagjes en dan op vakantie tot begin januari.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, lekker pik.. Ben de laatste restjes van de werkweek aan het opruimen en dan ga ik het even een paar dagen kalm doen.. Et toi?
Is dit de broer van John Troost?quote:Op donderdag 22 december 2016 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Treinpersoneel mag niet staken om eentonige dienstregeling
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 december 2016 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dit de broer van John Troost?
hij heeft tenminste vrij met kerstquote:Op donderdag 22 december 2016 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Treinpersoneel mag niet staken om eentonige dienstregeling
[ afbeelding ]
Ja.. Die van de poppensnor..quote:Op donderdag 22 december 2016 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou Hans van Breukelen wel eens een grapje hebben gemaakt in zijn leven?
Ik koos een actueel plaatje en dan begin je weer dwars te doenquote:Op donderdag 22 december 2016 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dit de broer van John Troost?
twitter:GaryLineker twitterde op donderdag 22-12-2016 om 16:13:23Alan Pardew has been given the Christmas sack by Crystal Palace. reageer retweet
Dat zat er wel aan te komen. Las wel een #leukfeitje dat hij van 12 decembers die hij gecoacht heeft er maar zes volmaakte.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft tenminste vrij met kerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |