Bijna alles is beter dan AH. AH is enkel imago, maar ze blinken verder nergens in uit.quote:Op donderdag 22 december 2016 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kom daar niet vaak, hebben helaas geen winkel hier. Dirk > AH
Dat zelfscannen is wel heerlijk.quote:Op donderdag 22 december 2016 20:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bijna alles is beter dan AH. AH is enkel imago, maar ze blinken verder nergens in uit.
Dat kun je bij steeds meer winkels. Bij Jumbo en Hoogvliet hier kan dat ook.quote:Op donderdag 22 december 2016 20:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat zelfscannen is wel heerlijk.
Jumbo mijd ik uit principe.quote:Op donderdag 22 december 2016 20:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat kun je bij steeds meer winkels. Bij Jumbo en Hoogvliet hier kan dat ook.
Waarom? Prima winkelquote:Op donderdag 22 december 2016 20:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jumbo mijd ik uit principe.
Heb er totaal niks mee, personeel vond ik klote en ik raak telkens de weg kwijt in die winkel.quote:
Ik vind het beter dan de C1000 die er eerst zat.quote:Op donderdag 22 december 2016 20:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb er totaal niks mee, personeel vond ik klote en ik raak telkens de weg kwijt in die winkel.
Wat een traject je tegenwoordig moet afleggen om achter een raam en onder een neonbuis te moge staan..quote:Op donderdag 22 december 2016 20:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
Net teruggebeld dat ik 3 januari op een tweede gesprek kan komen.
Bizar hé. Vroeger liep je een winkel binnen, maakte je een praatje en 2 dagen later kon je beginnen.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat een traject je tegenwoordig moet afleggen om achter een raam en onder een neonbuis te moge staan..
Wat mij betreft mogen ze al die subsidies voor HR(M)-opleidingen linea recta afschaffen.. Gebakken lucht..quote:Op donderdag 22 december 2016 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bizar hé. Vroeger liep je een winkel binnen, maakte je een praatje en 2 dagen later kon je beginnen.
mbo-opleiding kost tegenwoordig al bijna anderhalve tonquote:Op donderdag 22 december 2016 21:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze al die subsidies voor HR(M)-opleidingen linea recta afschaffen.. Gebakken lucht..
In Deventer hebben ze tegenwoordig led lampjes.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat een traject je tegenwoordig moet afleggen om achter een raam en onder een neonbuis te moge staan..
Geen idee.. Nog nooit een peeskamer aldaar van binnen gezien.. Maar als jij dat zegt..quote:Op donderdag 22 december 2016 21:38 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
In Deventer hebben ze tegenwoordig led lampjes.
Ja maar na zo'n 15 jaar moet je eigenlijk wel door hebben dat een mbo niveau 1 opleiding het maximaal haalbare voor je is.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:37 schreef Elan het volgende:
[..]
mbo-opleiding kost tegenwoordig al bijna anderhalve ton
Ze zitten aan de rand van de binnenstad. Als ik naar de binnenstad fiets ik er dus langs op mijn route.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Geen idee.. Nog nooit een peeskamer aldaar van binnen gezien.. Maar als jij dat zegt..
kloptquote:Op donderdag 22 december 2016 21:38 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja maar na zo'n 15 jaar moet je eigenlijk wel door hebben dat een mbo niveau 1 opleiding het maximaal haalbare voor je is.
Het grote probleem is is dat er een overschot aan hoger opgeleiden is..quote:Op donderdag 22 december 2016 21:40 schreef Elan het volgende:
[..]
klopt
is ook niks mis met mbo verder, dat is waarschijnlijk gewoon het denk/werk niveau van veel mensen.
Zelfde als dat gedoe met dyslexie. Wereldwijd ligt het gemiddelde op 10%. In Nederland op 20%....quote:Op donderdag 22 december 2016 21:40 schreef Elan het volgende:
[..]
klopt
is ook niks mis met mbo verder, dat is waarschijnlijk gewoon het denk/werk niveau van veel mensen.
Behalve van de elite hier op den FOKS. Hier heeft ook iederen 30cm+ hangen.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:40 schreef Elan het volgende:
[..]
klopt
Creëert men grotendeels zelf door voor elk simpel kutbaantje tegenwoordig hbo te verlangen.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het grote probleem is is dat er een overschot aan hoger opgeleiden is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |