Wij in het westen kunnen zeker niet onze handen in onschuld wassen, we zijn als blinde paarden achter de Amerikanen aangehold, toen zijn hun zogenaamde democratie in het midden oosten kwamen brengen. Alleen Frankrijk en Duitsland zeiden toen keihard nee tegen de Amerikaanse plannen en weigerden mee te doen, en vreemd genoeg zijn dat nu juist de twee landen die het hardst getroffen worden door de extremisten.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:19 schreef Pielemenneke het volgende:
Dat moslims aanslagen in het westen uitvoeren omdat westerse in de moslimwereld bombardementen uitvoeren zal voor een deel best waar zijn, maar vlugge Japie 77 vergeet even dat voor de bombardementen begonnen, er ook aanslagen gepleegd werden in opdracht van, of door Bin Laden en zijn Al Qaida kameraden.
Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, was de reden hiervoor de vestiging van een legerbasis van de ongelovige Amerikanen in het heilige land Saoedi Arabië.
Moslims hebben niet zo heel veel motivatie of beweegredenen nodig om een aanslag te plegen, zie de aanslag in Bali op een discotheek, dat hadden de Balinezen natuurlijk te danken aan hun bombardementen op mede moslims. IS die complete dorpen vol mede moslims uitroeit puur, omdat die mensen een in hun ogen, verkeerde versie van de islam aanhangen.
Je moet haast wel een geestelijke achterstand hebben als je van mening bent dat je daden te rechtvaardigen zijn door je geloof in een sprookjesboek en een ingebeeld figuur.
Van de andere kant kun je zeggen dat er al een steek aan je los zit als je gelooft in al die onzin.
Een verlichting zou de islam veel goed kunnen doen, maar tot nu toe lijkt de islam alleen maar achteruit te gaan en als je de geschiedenis erop naloopt alleen maar conservatiever te worden.
11 doden noem jij "hard getroffen" ?quote:Op woensdag 21 december 2016 23:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
en vreemd genoeg zijn dat nu juist de twee landen die het hardst getroffen worden door de extremisten.
gristenen ook niet, atheisten ook niet trouwensquote:Op woensdag 21 december 2016 23:19 schreef Pielemenneke het volgende:
Moslims hebben niet zo heel veel motivatie of beweegredenen nodig om een aanslag te plegen,
Ik heb het over de aanslagen die al sinds een jaar of langer aan de gang zijn in met name Frankrijk en sinds kort ook in Duitsland, en dan kom jij aankakken met 11 doden? Ga jij aub weer terug naar je Lil Kleine topics als je er toch geen reet van begrijpt.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:36 schreef riazop het volgende:
[..]
11 doden noem jij "hard getroffen" ?
hoezo?quote:Op woensdag 21 december 2016 22:59 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Helaas maakt de pc cultuur dit soort gesprekken vrijwel onmogelijk
Misschien toch niet zo verkeerd geweest om met Amerika mee te doen?quote:Op woensdag 21 december 2016 23:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wij in het westen kunnen zeker niet onze handen in onschuld wassen, we zijn als blinde paarden achter de Amerikanen aangehold, toen zijn hun zogenaamde democratie in het midden oosten kwamen brengen. Alleen Frankrijk en Duitsland zeiden toen keihard nee tegen de Amerikaanse plannen en weigerden mee te doen, en vreemd genoeg zijn dat nu juist de twee landen die het hardst getroffen worden door de extremisten.
En toch zijn het tegenwoordig bijna exclusief moslims en communisten die aan terreur doen.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:37 schreef riazop het volgende:
[..]
gristenen ook niet, atheisten ook niet trouwens
Niet je keutel terug gaan trekkken nu he.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb het over de aanslagen die al sinds een jaar of langer aan de gang zijn in met name Frankrijk en sinds kort ook in Duitsland, en dan kom jij aankakken met 11 doden? Ga jij aub weer terug naar je Lil Kleine topics als je er toch geen reet van begrijpt.
We tellen de bommen die Frankrijk op de "negers van Afrika " bv niet mee...quote:Op woensdag 21 december 2016 23:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En toch zijn het tegenwoordig bijna exclusief moslims en communisten die aan terreur doen.
Ik had het over Frankrijk EN Duitsland, en dan staat de teller inmiddels al op enkele honderden.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:40 schreef riazop het volgende:
[..]
Niet je keutel terug gaan trekkken nu he.
Hoeveel doden door moslimterreur in DUITSLAND? Je noemde dat land zelf. Dus gewoon FEITEN graag.
Oh Godquote:Op woensdag 21 december 2016 22:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het grootste probleem is, denk ik, dat al die Afrikanen voor hun besluit om te vertrekken een rad voor de ogen gedraaid word. Die mensen word verteld dat hier in Europa het geld bij wijze van spreken op straat ligt en dat alles gratis is....
De Amerikaanse steun aan Israel (en de aanwezigheid in SA) was de reden voor 9/11. De aanslagen in Bali waren tegen Australië (bommen in de uitgaansbuurt) en de VS (bom tegen het consulaat) gericht, wegens rol van Australië in Afghanistan, steun aan de VS en rol in de onafhankelijkheid van Oost-Timor ("Australia was warned about its participation in Afghanistan, and its ignoble contribution to the separation of East Timor," the tape says. "But it ignored this warning until it was awakened by the echoes of explosions in Bali.").quote:Op woensdag 21 december 2016 23:19 schreef Pielemenneke het volgende:
Dat moslims aanslagen in het westen uitvoeren omdat westerse in de moslimwereld bombardementen uitvoeren zal voor een deel best waar zijn, maar vlugge Japie 77 vergeet even dat voor de bombardementen begonnen, er ook aanslagen gepleegd werden in opdracht van, of door Bin Laden en zijn Al Qaida kameraden.
Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, was de reden hiervoor de vestiging van een legerbasis van de ongelovige Amerikanen in het heilige land Saoedi Arabië.
Moslims hebben niet zo heel veel motivatie of beweegredenen nodig om een aanslag te plegen, zie de aanslag in Bali op een discotheek, dat hadden de Balinezen natuurlijk te danken aan hun bombardementen op mede moslims. IS die complete dorpen vol mede moslims uitroeit puur, omdat die mensen een in hun ogen, verkeerde versie van de islam aanhangen.
Je moet haast wel een geestelijke achterstand hebben als je van mening bent dat je daden te rechtvaardigen zijn door je geloof in een sprookjesboek en een ingebeeld figuur.
Van de andere kant kun je zeggen dat er al een steek aan je los zit als je gelooft in al die onzin.
Een verlichting zou de islam veel goed kunnen doen, maar tot nu toe lijkt de islam alleen maar achteruit te gaan en als je de geschiedenis erop naloopt alleen maar conservatiever te worden.
Klaar met jou en je infantiele gezwets.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:43 schreef riazop het volgende:
[..]
Oh God
Nooit in Afrika geweest dus...
Ik wil je wel even citeren hoor als er Alzheimer is:quote:Op woensdag 21 december 2016 23:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik had het over Frankrijk EN Duitsland, en dan staat de teller inmiddels al op enkele honderden.
Het is iig duidelijk dat er weinig nieuws/ incidenten te melden valt mbt de Schilderswijk dus de stelling dat deze hard op weg zou zijn om een enclave van Molenbeek te worden lijkt me nergens op gebaseerd. Maar mss heb jij meer informatie dan ik, ik woon er niet.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eerst resultaat zien, dan geloven.
En waarom gooien Franse piloten bommen op de negers van Afrika? Ohja moslimterroristen waren bezig met een land overnemen en vrouwen te kidnappen en verhandelen.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:41 schreef riazop het volgende:
[..]
We tellen de bommen die Frankrijk op de "negers van Afrika " bv niet mee...
Maar wacht dat zijn moslimpiloten van het Franse leger natuurlijk....verdomd!
Je mag ook uitleggen aan de anderen hier waarom volgens jou Duitsland zo hard getroffen is.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Klaar met jou en je infantiele gezwets.
jaja, "moslimterrorisme" was het toverwoord voor eu backing voor de recente Franse oorlogjes in Afrika.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En waarom gooien Franse piloten bommen op de negers van Afrika? Ohja moslimterroristen waren bezig met een land overnemen en vrouwen te kidnappen en verhandelen.
Zijn er in west Europa momenteel landen die het zwaarder te verduren hebben dan?quote:Op woensdag 21 december 2016 23:44 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik wil je wel even citeren hoor als er Alzheimer is:
de twee landen die het hardst getroffen worden door de extremisten
Ik tel er al 5 dit jaar.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:45 schreef riazop het volgende:
[..]
Je mag ook uitleggen aan de anderen hier waarom volgens jou Duitsland zo hard getroffen is.
Misschien hebben we aanslagen gemist?
In België vielen meer doden dan in Duitsland.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zijn er in west Europa momenteel landen die het zwaarder te verduren hebben dan?
De kosten voor de Franse oorlogjes zijn hoger dan de totale handel met die landen, maar ga vooral verder met feitenvrije complotten.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:46 schreef riazop het volgende:
[..]
jaja, "moslimterrorisme" was het toverwoord voor eu backing voor de recente Franse oorlogjes in Afrika.
De echte reden was "handelsbelangen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |