abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 december 2016 @ 00:14:52 #201
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_167490563
Het kan ook wederom een 12 jarige geweest zijn en nu zoeken ze een volwassen man, voor het afpakken van de truck kunnen weer anderen verantwoordelijk zijn, het zal wel niet maar je weet t niet!
Als je links kijkt, zie je rechts niets!
pi_167490570
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:05 schreef Jane het volgende:

[..]

Nou, zover zou ik dan weer niet willen gaan.

Ik stel wel vast dat er op dit moment geen enkel bewijs is dat het hier om een moslimterrorist gaat. Het kan nog net zo goed gepleegd zijn door een blonde Duitse Karst Tates.
Ben blij dat jij iig goed nadenkt en niet blind volgt wat je wordt voorgeschoteld. Keep it up! ^O^
pi_167490583
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:39 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

En hoe ga je het suikerfeest noemen?
Je mist het punt.
pi_167490593
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:33 schreef Physsic het volgende:

[..]

Is hij al vrijgesproken dan? Dan heb ik dat gemist.
Ik bedoel inderdaad vrijgelaten, en ik doel op de 24 uur dat zo'n verdachte moet ondergaan. Het ene moment loop je nietsvermoedend over straat terwijl het andere moment je verdacht bent van een terroristische aanslag waarbij je 12 mensen in koele bloede zou hebben vermoord. Ga er maar aan staan je onschuld te bewijzen. Doodeng en levensgevaarlijke situatie voor zo'n jongen.

Je zou maar onder druk gaan bekennen dat je het hebt gedaan, dan zie je het daglicht nooit weer terug.
pi_167490641
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:17 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik bedoel inderdaad vrijgelaten, en ik doel op de 24 uur dat zo'n verdachte moet ondergaan. Het ene moment loop je nietsvermoedend over straat terwijl het andere moment je verdacht bent van een terroristische aanslag waarbij je 12 mensen in koele bloede zou hebben vermoord. Ga er maar aan staan je onschuld te bewijzen. Doodeng en levensgevaarlijke situatie voor zo'n jongen.

Je zou maar onder druk gaan bekennen dat je het hebt gedaan, dan zie je het daglicht nooit weer terug.
Ik had je vorige reactie al gelezen. :Y Ik had sowieso gemist dat hij was vrijgelaten. Dat hij zou zijn vrijgesproken leek me al onwaarschijnlijk. :)
Jaa, dan heb je nog geluk dat je naam en eventueel foto nog niet is rondgegaan over de wereld.. Want dan kom je er waarschijnlijk echt niet meer vanaf.
  woensdag 21 december 2016 @ 00:23:25 #206
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_167490650
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:12 schreef Jane het volgende:

[..]

Tunnelvisie is gevaarlijk als je misdrijven probeert op te lossen.
Begrijp ik als je van de recherche bent. Alleen voor een leek die alleen de krant en nu.nl, bij wijze van spreken, leest komt zo'n aanslag wel zo over. Je kunt het heel makkelijk in zo'n rijtje van aanslagen plaatsen.

Op een gegeven moment draai je het automatisch om: het is islamitische terreur totdat het tegendeel is bewezen.
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
  woensdag 21 december 2016 @ 00:23:47 #207
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_167490653
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:22 schreef Physsic het volgende:

Jaa, dan heb je nog geluk dat je naam en eventueel foto nog niet is rondgegaan over de wereld.. Want dan kom je er waarschijnlijk echt niet meer vanaf.
Hij mag wat dat betreft blij zijn dat het Duitsland is inderdaad, en niet de USA of de UK.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 21 december 2016 @ 00:23:59 #208
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_167490655
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:17 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik bedoel inderdaad vrijgelaten, en ik doel op de 24 uur dat zo'n verdachte moet ondergaan. Het ene moment loop je nietsvermoedend over straat terwijl het andere moment je verdacht bent van een terroristische aanslag waarbij je 12 mensen in koele bloede zou hebben vermoord. Ga er maar aan staan je onschuld te bewijzen. Dood eng en levensgevaarlijke situatie voor zo'n jongen.

Een echte moslim bekent nog niet als je het op beeld hebt, iets met schaamte cultuur!
pi_167490656
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 23:52 schreef Greys het volgende:
Wat voor mij idd ook vrij onbegrijpelijk is, is dat het daar druk was, er een vrachtwagen binnen rijdt, dat je daar automatisch naar (om)kijkt als dat vlakbij je gebeurt en dat kennelijk NIEMAND de bestuurder heeft uit zien stappen na de klap? Hoe kan dat?
Ik had begrepen dat hij een masker droeg. Bivakmuts oid?

Daarbij was er ook veel paniek en chaos hè en deden mensen juist hun best bij die truck uit de buurt te komen.

Net een heel stuk gelezen over de gps tracker van de vrachtwagen en dat het bedrijf waar de chauffeur werkzaam was al zag dat de truck gek deed 'alsof iemand leerde te rijden'. Nu vraag ik me af of dat achteraf gezien was of al in de middag. Dan bel je toch de politie? Je kan de chauffeur niet te pakken krijgen en je truck doet gek.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 21 december 2016 @ 00:26:25 #210
1986 Jane
pi_167490680
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daarbij was er ook veel paniek en chaos hè en deden mensen juist hun best bij die truck uit de buurt te komen.

Net een heel stuk gelezen over de gps tracker van de vrachtwagen en dat het bedrijf waar de chauffeur werkzaam was al zag dat de truck gek deed 'alsof iemand leerde te rijden'. Nu vraag ik me af of dat achteraf gezien was of al in de middag. Dan bel je toch de politie? Je kan de chauffeur niet te pakken krijgen en je truck doet gek.
Ik las net een artikel ergens waarin stond dat dat 'oefenen' ongeveer rond 15.45 uur 's midddags was.
pi_167490684
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de eigenaar de hele dag het handelen van al zijn vrachtwagen(chauffeur)s aan het controleren is. Volgens mij zijn ze pas na de aanslag gaan kijken wat de vrachtwagen de afgelopen uren allemaal had gedaan.
  woensdag 21 december 2016 @ 00:27:27 #212
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_167490690
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:14 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Het kan ook wederom een 12 jarige geweest zijn en nu zoeken ze een volwassen man, voor het afpakken van de truck kunnen weer anderen verantwoordelijk zijn, het zal wel niet maar je weet t niet!
Het kan een slanke Pruisische blondine geweest zijn met hoge hakken, een diep decolletée, zaadvragende ogen en gratis bier en bratwurst. Je weet het niet.
pi_167490701
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:03 schreef Igen het volgende:

[..]

Afschrikkende werking door vergroten van de pakkans.

Stopt natuurlijk geen zelfmoordterrorist, maar dit was ook geen zelfmoordaanslag.
Camera's en microfoons beperken alleen jouzelf in de manier waarop jij je gedraagt en in wat je zegt. Als jij weet dat je overal begluurd en afgeluisterd wordt, ben je misschien wel minder kritisch naar de gene(n) die de macht hebben over die afluister- en afkijkapparatuur. Waarschijnlijk ga je je dan gewoon anders gedragen, juist omdat je weet dat ze meekijken en -luisteren.

Of heb je niets te verbergen ;)

Smeek maar om die politiestaat omwille van je eigen veiligheid.

Idioten!! :') denk verdomme eens echt na.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2016 00:33:19 ]
  woensdag 21 december 2016 @ 00:29:27 #214
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_167490708
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:27 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Het kan een slanke Pruisische blondine geweest zijn met hoge hakken, een diep decolletée, zaadvragende ogen en gratis bier en bratwurst. Je weet het niet.
Dat had toch moeten opvallen denk ik dan! ^O^
pi_167490719
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
Dat zeg ik, ze hebben hem laten gaan. Vrijgesproken worden kan niet eens als je alleen in eerste instantie bent aangehouden, daarvoor moet je officieel van iets beschuldigd zijn, en dat was dus (op dit moment) niet mogelijk met het bewijs dat ze beschikbaar hadden. Als ze dat wél hadden, dan hadden ze hem officieel kunnen beschuldigen. We zullen af moeten wachten of er nieuw bewijs is dat hem toch aan de zaak bindt. Gelukkig ben je in veel landen onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Maar vaak heb je het als verdachte veel zwaarder als je nergens van wordt beschuldigd, dan tracht de politie op welke manier dan ook ( goedschiks of kwaadschiks ) een bekentenis uit je lijf te zuigen, zodat het werk van de politie is gedaan.

In de regel gedragen recherche zich veel vriendelijker wanneer je schuldig bent bevonden, dan wanneer zij jou schuld moeten bewijzen als je onschuldig bent.

dat maakt dit verhaal nog enger dan het al is.
  woensdag 21 december 2016 @ 00:30:19 #216
452947 frietenstamp
pi_167490722
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:27 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de eigenaar de hele dag het handelen van al zijn vrachtwagen(chauffeur)s aan het controleren is. Volgens mij zijn ze pas na de aanslag gaan kijken wat de vrachtwagen de afgelopen uren allemaal had gedaan.
Ik zit niet in de transport en logistiek maar weet wel dat die trucks zeer intensief gemonitord worden, elke minuut kost geld. De chauffeurs worden de hele dag gecontroleerd.
pi_167490756
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:30 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Ik zit niet in de transport en logistiek maar weet wel dat die trucks zeer intensief gemonitord worden, elke minuut kost geld. De chauffeurs worden de hele dag gecontroleerd.
Lul niet zo stom. Niemand kijkt heel de dag naar die truck. Misschien aan het einde van de week ergens of als de kilometers heel erg afwijken van wat het zou moeten zijn bij terugkomst.
  woensdag 21 december 2016 @ 00:36:19 #218
452947 frietenstamp
pi_167490774
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:34 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Lul niet zo stom. Niemand kijkt heel de dag naar die truck. Misschien aan het einde van de week ergens of als de kilometers heel erg afwijken van wat het zou moeten zijn bij terugkomst.
50 Jaar geleden ja. Nu niet meer. Nog nooit op een internationaal transportbedrijf geweest zeker.
pi_167490782
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:27 schreef Physsic het volgende:

[..]

Natuurlijk kijkt de eigenaar niet de hele dag mee, maar zijn computer doet dat wel. Is gewoon een kwestie van de data terughalen, wat we kennen van de zwarte doos, wat elke lijnvliegtuig heeft, die worden ook elke seconden nauwlettend in de gaten gehouden door de zwarte doos.
  woensdag 21 december 2016 @ 00:37:58 #220
1986 Jane
pi_167490793
Het verhaal van de truck en de Poolse chauffeur uit kwaliteitskrant The Daily Mail:
http://www.dailymail.co.u(...)t-moments-crash.html

quote:
• Lukasz Urban was driving a lorry, carrying steel from Italy to Berlin
• He was due to drop off the load in the German capital, before returning to Poland
• At 3pm he was contacted by his wife, who said she would call back at 4pm
• GPS recordings show irregular activity, suggesting the engine was being choked at 3.44pm
• It's believed this is when the lorry was hijacked but when Mr Urban was killed is not known. Due to marks on his body it's understood her put up a fight
• Mr Urban's wife called him back but there was no answer
• The lorry travelled short distances before arriving at the market at 7.34pm
• At 8pm the lorry was driven forecfully and ploughed into a crowd of people, killing 12 and injuring 48
• Mr Urban was found dead in the cabin found with stab and gunshot wounds
In het artikel ook een filmpje met een interview met de baas van het transportbedrijf, tevens neef van de vermoorde chauffeur.
pi_167490856
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:36 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

50 Jaar geleden ja. Nu niet meer. Nog nooit op een internationaal transportbedrijf geweest zeker.
Jazeker, en daar kijkt niemand heel de dag op een schermpje om te controleren of het allemaal goed gaat.
pi_167490880
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:37 schreef Jane het volgende:
Het verhaal van de truck en de Poolse chauffeur uit kwaliteitskrant The Daily Mail:
http://www.dailymail.co.u(...)t-moments-crash.html

[..]

In het artikel ook een filmpje met een interview met de baas van het transportbedrijf, tevens neef van de vermoorde chauffeur.
Nee, dit kwam gisteren van de Poolse media. DM heeft het gewoon vertaald.
  woensdag 21 december 2016 @ 00:47:21 #223
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_167490899
Ik wil het best van een andere kant bekijken, het oude fascisme uit Duitsland heeft overleefd in Zuid America en is Merkel zo zat dat ze deze aanslag hebben gepleegd om te proberen de boel om ver te werpen!

Best aannemelijk maar pas over minstens 5 jaar als de boel echt uit de hand loopt, niet nu het is nog veel te vroeg er zijn tot nu toe nog teveel Duitsers in hun na oorlogs schuldgevoel, dus niemand zou het steunen.

Voor een verwarde man met welke nationaliteit dan ook is het te goed uitgevoerd lijkt me dan weer.
pi_167490921
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:47 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Ik wil het best van een andere kant bekijken, het oude fascisme uit Duitsland heeft overleefd in Zuid America en is Merkel zo zat dat ze deze aanslag hebben gepleegd om te proberen de boel om ver te werpen!

Best aannemelijk maar pas over minstens 5 jaar als de boel echt uit de hand loopt, niet nu het is nog veel te vroeg er zijn tot nu toe nog teveel Duitsers in hun na oorlogs schuldgevoel, dus niemand zou het steunen.

Voor een verwarde man met welke nationaliteit dan ook is het te goed uitgevoerd lijkt me dan weer.
Het is of directe vergelding voor die Russische Ambassadeur van de FSB. Of het is een aanslag uit de hoek van ISIS.

In het tweede geval is de vraag of bijv. Saudi Arabie er nog een rol bij heeft gespeeld.

FSB zou qua modus operandi wel kloppen, maar de timeline past niet. Die truck was eerder gekaapt dan de aanslag op de ambassadeur.
  woensdag 21 december 2016 @ 00:50:28 #225
452947 frietenstamp
pi_167490933
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:43 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Jazeker, en daar kijkt niemand heel de dag op een schermpje om te controleren of het allemaal goed gaat.
Het scherm begint vanzelf te piepen als er afgeweken wordt van de planning.
  woensdag 21 december 2016 @ 00:53:08 #226
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_167490972
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:49 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het is of directe vergelding voor die Russische Ambassadeur van de FSB. Of het is een aanslag uit de hoek van ISIS.

In het tweede geval is de vraag of bijv. Saudi Arabie er nog een rol bij heeft gespeeld.

FSB zou qua modus operandi wel kloppen, maar de timeline past niet. Die truck was eerder gekaapt dan de aanslag op de ambassadeur.
FSB hoefde niet eerst met de truck te oefenen denk ik dan weer. ^O^
  woensdag 21 december 2016 @ 00:53:24 #227
1986 Jane
pi_167490978
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:50 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Het scherm begint vanzelf te piepen als er afgeweken wordt van de planning.
De planning liep toch al in de soep, aangezien het bedrijf waar hij de boel kwam afleveren hadden gezegd dat hij morgen maar terug moest komen. Er was dus überhaupt al geen reden meer om de truck te monitoren.
pi_167490986
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:53 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

[..]

FSB hoefde niet eerst met de truck te oefenen denk ik dan weer. ^O^
Als ze een halfgare Tsjetsjeen van Kadyrov sturen wel....
  woensdag 21 december 2016 @ 00:54:32 #229
452947 frietenstamp
pi_167490991
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:53 schreef Jane het volgende:

[..]

De planning liep toch al in de soep, aangezien het bedrijf waar hij de boel kwam afleveren hadden gezegd dat hij morgen maar terug moest komen. Er was dus überhaupt al geen reden meer om de truck te monitoren.
Toch werd het gedaan aangezien er een gericht tijdstip gegeven is waarop er geen contact meer was met de chauffeur.
pi_167491000
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Camera's en microfoons beperken alleen jouzelf in de manier waarop jij je gedraagt en in wat je zegt. Als jij weet dat je overal begluurd en afgeluisterd wordt, ben je misschien wel minder kritisch naar de gene(n) die de macht hebben over die afluisterapparatuur. Waarschijnlijk ga je je dan gewoon anders gedragen, juist omdat je weet dat ze meekijken en -luisteren.
In theorie wellicht, in de praktijk misschien net even na de eerste kennismaking. Mensen raken al snel gewend aan cameras en men doet na verloop van zeer korte tijd alles wat men normaliter ook binnen het publieke domein zou doen als er geen cameras zouden zijn opgesteld.

Zet er voor de lol eentje in een auto en rijdt er een paar uur mee. Voor je t weet loopt er eentje in zn neus te graven.
  woensdag 21 december 2016 @ 00:56:01 #231
1986 Jane
pi_167491005
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:54 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Toch werd het gedaan aangezien er een gericht tijdstip gegeven is waarop er geen contact meer was met de chauffeur.
Ja, omdat hij zijn vrouw gebeld had om 3 uur, maar die was aan het werk dus kon niet praten. Toen ze hem om 4 uur probeerde terug te bellen, nam hij niet meer op.
  woensdag 21 december 2016 @ 01:00:50 #232
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_167491055
Ik was even druk bezig vandaag. Is er al meer bekend? :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 21 december 2016 @ 01:01:26 #233
1986 Jane
pi_167491058
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2016 01:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik was even druk bezig vandaag. Is er al meer bekend? :{

Nee, eerder minder.
pi_167491066
Heel goed opletten ook of het verhaal van de Duitsers consistent blijft. Ze hebben er baat bij om dit in de doofpot te stoppen. De kans dat ze dader na 48 uur zonder duidelijk signalement of bewakingsbeelden gaan vinden is heel klein.
  woensdag 21 december 2016 @ 01:06:40 #235
452947 frietenstamp
pi_167491088
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 01:02 schreef Nintex het volgende:
Heel goed opletten ook of het verhaal van de Duitsers consistent blijft. Ze hebben er baat bij om dit in de doofpot te stoppen. De kans dat ze dader na 48 uur zonder duidelijk signalement of bewakingsbeelden gaan vinden is heel klein.
Ze kunnen zelfs een dealtje gesloten hebben met die Pakistaan. Of hem hebben laten verdwijnen als je begrijpt wat ik bedoel. Opdat het altijd een 12-jarige of een mooie vrouw geweest kan zijn.
pi_167491103
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 01:02 schreef Nintex het volgende:
Uiteraard.

En we lossen het hier op Fok natuurlijk wel even op met knipsels voordat de politie het met geheime info en bakken vol actuele gegevens doet.
  woensdag 21 december 2016 @ 01:09:25 #237
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_167491110
Tot nu toe wachten de Duitsers steeds heel lang met het nieuws zodat wat er gebeurd is eerst kan indalen en men weer gaat nuanceren dan komt er pas nieuws, dan blijft het rustig!
pi_167491113
Of ze arresteren een blanke Duitser en zuigen (goedschiks of kwaadschiks) een bekentenis uit zijn lijf volgens de MakkieR-methode. Daar hebben ze ook vast baat bij :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 21 december 2016 @ 01:10:41 #239
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_167491119
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2016 01:09 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Tot nu toe wachten de Duitsers steeds heel lang met het nieuws zodat wat er gebeurd is eerst kan indalen en men weer gaat nuanceren dan komt er pas nieuws, dan blijft het rustig!
Ze hebben geleerd van die Fransen die als een stel troubadouren elk wissewasje online zette pf de media in dropte. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 21 december 2016 @ 01:12:04 #240
452947 frietenstamp
pi_167491124
quote:
3s.gif Op woensdag 21 december 2016 01:10 schreef Kijkertje het volgende:
Of ze arresteren een blanke Duitser en zuigen (goedschiks of kwaadschiks) een bekentenis uit zijn lijf volgens de MakkieR-methode. Daar hebben ze ook vast baat bij :D
Of ze verzinnen een arrestatie.
pi_167491134
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 01:12 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Of ze verzinnen een arrestatie.
Of ze zeggen dat het allemaal nepnieuws is :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 21 december 2016 @ 01:13:33 #242
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_167491136
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2016 01:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ze hebben geleerd van die Fransen die als een stel troubadouren elk wissewasje online zette. :{

Dat denk ik wel, het is meestal niet zo slim om te snel te veel naar buiten te brengen!
pi_167491144
Nou valt er niks te speculeren -O-
pi_167491148
quote:
9s.gif Op woensdag 21 december 2016 01:14 schreef Kijkertje het volgende:
Mooi
  woensdag 21 december 2016 @ 01:15:46 #245
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_167491149
quote:
9s.gif Op woensdag 21 december 2016 01:14 schreef Kijkertje het volgende:
Tuurlijk wel, alleen maar! :D
pi_167491260
Engelse koppen van morgen

EUFundedEUTroll twitterde op woensdag 21-12-2016 om 01:27:05 @20committee The Sun 20161221: Brit IS cell 'linked to truck horror' https://t.co/iHKk9jriwN reageer retweet
EUFundedEUTroll twitterde op woensdag 21-12-2016 om 01:30:03 @20committee Metro 20161221: He fought to the end https://t.co/QUri0Y5gOZ reageer retweet
EUFundedEUTroll twitterde op woensdag 21-12-2016 om 01:29:00 @20committee Daily Mail 20161221: …Peace and goodwill to all men https://t.co/TxDrW5SgrN reageer retweet
  woensdag 21 december 2016 @ 01:40:47 #247
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_167491280
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:05 schreef Jane het volgende:

[..]

Nou, zover zou ik dan weer niet willen gaan.

Ik stel wel vast dat er op dit moment geen enkel bewijs is dat het hier om een moslimterrorist gaat. Het kan nog net zo goed gepleegd zijn door een blonde Duitse Karst Tates.
Niet 'net zo goed'. Veel dingen wijzen op een aanslag door een moslimterrorist. De aard van de aanslag, het doelwit van de aanslag, het feit dat IS de aanslag heeft opgeëist en de reconstructie van Die Welt, waarin staat dat de Poolse bestuurder van de vrachtwagen vlak voordat hij 'van de radar verdween' op straat rond zijn geparkeerde truck 'nur Muslime' zag.

Zie voor de genoemde reconstructie:
https://www.welt.de/polit(...)i-ihre-Hoffnung.html

Het is goed om alle opties open te houden, maar je moet jezelf ook niet als een debiel opstellen en doen alsof je geen flauw idee hebt, terwijl er meerdere aanleidingen zijn om in een bepaalde richting te zoeken.
Stop the world, I want to get out.
  woensdag 21 december 2016 @ 02:36:03 #248
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_167491454
Hoe de fuck heeft de dader kunnen ontsnappen uit de vrachtwagen in een druk bezochte kerstmarkt zonder signalement?!
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_167491466
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:30 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Maar vaak heb je het als verdachte veel zwaarder als je nergens van wordt beschuldigd, dan tracht de politie op welke manier dan ook ( goedschiks of kwaadschiks ) een bekentenis uit je lijf te zuigen, zodat het werk van de politie is gedaan.

In de regel gedragen recherche zich veel vriendelijker wanneer je schuldig bent bevonden, dan wanneer zij jou schuld moeten bewijzen als je onschuldig bent.

dat maakt dit verhaal nog enger dan het al is.
Allemaal leuk en aardig, maar daar ben je gewoon zelf bij.

Mij probeerde ze destijds ook woorden in de mond leggen en roepen van de andere verdachten hebben verklaard dat jij dat gedaan hebt dus beken maar gewoon. Nou prima, als andere dat verklaard hebben dan wil ik dat graag even lezen meneer agent. En dat kon ie zo vlug niet vinden in de papieren. Dus toen heb ik gezegd dan zet me maar weer terug in de cel. Oetlul. Ik beken niks. Ik was dronken, ik ben alles vergeten. Jij bent hier de rechercheur, zoek het lekker uit knaker. Ow en doe ook nog wat donald ducks aub.

Falers die zich woorden in de mond laten leggen door de politie :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167491476
Overigens was ik onschuldig.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')