Volgens mij, wie soll ich dass nur jetzt nennen, geen beste beurt, laten we het daar maar op houden.quote:
Bericht doorgezet naar de BfV.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:59 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
Aangekomen in centrum Berlijn.
Staat dat daar dan?quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bel de politie jij weet dan wie de dader is.
Nou, gezien het soort aanslag, lijkt het me wel vrij duidelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bel de politie jij weet dan wie de dader is.
Mij ook een religie fanaat en dat is multicultureel.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, gezien het soort aanslag, lijkt het me wel vrij duidelijk.
Zal ik jou eens de nacht van je leven bezorgen?quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:59 schreef Physsic het volgende:
[..]
De echte dader zal in dat geval wel de nacht van z'n leven hebben gehad. Overal op het nieuws horen dat er iemand is gepakt als je zelf nog vrij rondloopt.
Je hebt een modus operaneus en een profiel. Als ik profiler en CSI mag geloven is de dader dan bekend?quote:
Ze floppen historisch gezien juist te weinig.quote:
Was bij de vorige aanslag in Duitsland ook.quote:
Nee, ik zeg daarmee alleen, vanwege de modus operandus, dat het wrs een moslim betreft. Dus wrs niet een Duitser zeg maar die nazi-sympathieën heeft. Ook een false flag sluit ik uit, maar dat doe ik sws trouwens. Ik begrijp dat heel veel mensen het liefst zien dat een Duitser met nazi-sympathieën deze wrede misdaad zou hebben begaan, ik acht persoonlijk de kans miniem.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je hebt een modus operaneus en een profiel. Als ik profiler en CSI mag geloven is de dader dan bekend?
Ik denk dat een ongrijpbare vijand die met minimale middelen een auto of vrachtwagen vele doden kan maken erger is.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:24 schreef Blue_note het volgende:
Ze hebben het in het nieuws over dat er met deze manier van aanslagen plegen het makkelijk angst zaaien is. Natuurlijk, ik snap de opmerking.
Echter is een aanval met kalsjnikov's rondmaaien denk ik vele malen afschrikwekkender. Dat het (iets) lastiger is uit te voeren is daarbij natuurlijk een fijne bijkomstigheid.
De dader heeft zijn bebloede kleding uitgedaan en schone kleding aangetrokken voordat hij de vrachtwagen ontvluchtte.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:02 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja, cabine zat vol bloed. De aangehouden man had geen bloed op zijn lijf, ook was hij niet bewapend..
Wie heeft het hier over de historie? Heb je geen kut aan. Ik heb het over het actuele moment. Daar hebben ze gefaald.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:26 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ze floppen historisch gezien juist te weinig.
Probeer dat even te visualiseren.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:28 schreef Mishu het volgende:
[..]
De dader heeft zijn bebloede kleding uitgedaan en schone kleding aangetrokken voordat hij de vrachtwagen ontvluchtte.
Het staat toch echt op Nu.nl volgens mij. Of op het journaal. Eerlijk waar zeiden ze dat.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Probeer dat even te visualiseren.
Kan niet hè.
Ik denk dat het ook persoonlijk is, hoe eng of akelig je iets ervaart.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:28 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk dat een ongrijpbare vijand die met minimale middelen een auto of vrachtwagen vele doden kan maken erger is.
Not this shit again.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:18 schreef Megumi het volgende:
Nee terrorisme is alleen iets wat door moslims word gedaan.
Niet mee eens. Dit soort aanslagen zijn enger omdat elke auto een moordwapen kan zijn. Ook heb je bij dit soort aanslagen minder voorbereiding nodig. Een geradicaliseerde debiel die opeens bedenkt dat hij een aanslag wil plegen kan dat over 5 minuten uitvoeren. Die hoeft niet van tevoren een Kalasjnikov te regelen waar je toch niet zomaar aankomt of een bom te produceren waarvoor je kennis moet hebben en ingrediënten die tegenwoordig niet meer zo makkelijk zijn te regelen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:24 schreef Blue_note het volgende:
Ze hebben het in het nieuws over dat er met deze manier van aanslagen plegen het makkelijk angst zaaien is. Natuurlijk, ik snap de opmerking.
Echter is een aanval met kalsjnikov's rondmaaien denk ik vele malen afschrikwekkender. Dat het (iets) lastiger is uit te voeren is daarbij natuurlijk een fijne bijkomstigheid.
Leg jij mij dan eens praktisch uit hoe je voorkomt dat een vrachtwagen gekaapt kan worden om een aanslag te plegen. En ho3e je dat met een 100% garantie gaat voorkomen? Ik weet twee opties? Met enorme economische schade.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over de historie? Heb je geen kut aan. Ik heb het over het actuele moment. Daar hebben ze gefaald.
Dus die vrachtwagen rijdt het publiek in, stopt, bestuurder kleedt zich in de cabine om, stapt uit, zegt iets als 'potverdorie zeg, wat is hier allemaal gebeurd?' en loopt vervolgens doodleuk weg? Of hoe stel je je dat voor?quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het staat toch echt op Nu.nl volgens mij. Of op het journaal. Eerlijk waar zeiden ze dat.
Er is namelijk bebloede kleding aangetroffen in de truck.
Hij kan zich al voor de aanslag hebben omgekleed natuurlijk. Wie weet hoeveel tijd tussen de moord op de chauffeur en de aanslag zat?quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus die vrachtwagen rijdt het publiek in, stopt, bestuurder kleedt zich in de cabine om, stapt uit, zegt iets als 'potverdorie zeg, wat is hier allemaal gebeurd?' en loopt vervolgens doodleuk weg? Of hoe stel je je dat voor?
Dat zeg ik niet. Ik heb het over het gevolg, het opsporen van de persoon die gereden heeft. Dáár hebben ze in gefaald.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:31 schreef Megumi het volgende:
[..]
Leg jij mij dan eens praktisch uit hoe je voorkomt dat een vrachtwagen gekaapt kan worden om een aanslag te plegen. En ho3e je dat met een 100% garantie gaat voorkomen? Ik weet twee opties?
Ik snap je gedachtegang, laat dat duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
Niet mee eens. Dit soort aanslagen zijn enger omdat elke auto een moordwapen kan zijn. Ook heb je bij dit soort aanslagen minder voorbereiding nodig. Een geradicaliseerde debiel die opeens bedenkt dat hij een aanslag wil plegen kan dat over 5 minuten uitvoeren. Die hoeft niet van tevoren een Kalasjnikov te regelen waar je toch niet zomaar aankomt of een bom te produceren waarvoor je kennis moet hebben en ingrediënten die tegenwoordig niet meer zo makkelijk zijn te regelen.
Met een bebloed lijk naast zich dat alle kanten op stuitert?quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij kan zich al voor de aanslag hebben omgekleed natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |