Euh sorry maar als jij deze ontwikkelingen niet kunt relateren aan Westerse bemoeienissen dan heb je het niet helemaal door.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het aantal moslims groeit, de spanningen groeien. Je ziet toch wat er de laatste ~15 jaar speelt?
Hoe denk jij dat die trends zich gaan keren?
Ach jee, krijgen we dit weer.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:03 schreef Megumi het volgende:
Er zijn ook voorbeelden van niet moslims die met een auto en of vrachtwagen een aanslag gepleegd hebben.
Ik denk even terug aan de grote woorden van Fortuyn in 2002 en vergelijk die met die van Wilders nu. Fortuyn haalde (dood zelfs) 26 zetels (toch?) en Wilders haalt er binnenkort ongeveer net zoveel. Kortom: aan de Nederlandse kant is er niet zo gek veel veranderd. Ik weet eigenlijk niet hoe het aantal belijdende moslims zich heeft ontwikkeld in die tijd. Ik weet wel dat ze inmiddels niet meer meer kinderen krijgen dan andere Nederlanders.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het aantal moslims groeit, de spanningen groeien. Je ziet toch wat er de laatste ~15 jaar speelt?
Hoe denk jij dat die trends zich gaan keren?
Ik snap je wel het jaar 2009 is lang geleden en mensen hebben maar een kort nieuws geheugen.quote:
En wellicht een voor de mens dodelijke vogelgriepmutatie (wordt steeds waarschijnlijker) en dan is het feestje helemaal compleet.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er zit nog een wereldwijde economische klap aan te komen ook. Alle signalen staan wat mij betreft op verergering van de situatie.
Ga toch heen, en die verachtelijke religieuze ideeën zijn zeker prima.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:38 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, want ik wijs niet naar een groep om iets waar ze niets aan kunnen doen, zoals ras of afkomst.
Ik wijs naar een groep om hun verachtelijke politieke ideën die ze kunnen veranderen.
Dat verschil is essentieel maar wordt zelden begrepen.
En wat moet ik doen tegen IS? Op de dam staan met een anti IS spandoek en dan is alles wel?quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:35 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
En de moslimgemeenschap leidt aan het Stockholm-syndroom?
Hoeveel protestmarsen, op initiatief van moslims, zijn er in Europa wel niet geweest waarmee ze zich solidair verklaren met hun niet-islamitische buren en waarmee ze de wereld laten weten dat ze zich niet laten gijzelen door IS?
Je religie en je god worden door moslimbroeders door het slijk gehaald, de ongelovigen worden tegen je opgezet en het enige dat ik hoor uit de moslimhoek is een verongelijkt "niets mee te maken, dat is geen echte islam, dat is niet mijn islam." Een beetje solidariteit is uit die hoek al teveel gevraagd, "niets mee te maken."
Het aantal islamitisch gemotiveerde aanslagen in Nederland is spectaculair gedaald van 1 ooit naar 0 nul. Dus dat zit wel snor. Voor de rest van Europa... Ja, geen idee. Maar alle moslims eruit werken omdat een op de 10 miljoen een aanslag pleegt... Nee.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Nederland en Europa, om mee te beginnen.
Of op rechtse idioten stemmen die zich inzetten voor minder moslims.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:22 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Angst zaaien, zodat je macht kunt uitoefenen over die mensen. Je kunt ze precies krijgen waar je ze wilt hebben en ze zullen er, als ze bang genoeg zijn, alles aan doen om van de angst af te komen, zoals zich bij je aansluiten en braaf gehoorzamen.
Gaap.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:05 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik snap je wel het jaar 2009 is lang geleden en mensen hebben maar een kort nieuws geheugen.
http://nieuws-uitgelicht.(...)ag-in-apeldoorn.html
Als er niet wordt gereageerd en men relatief rustig blijft, blijven de aanslagen ook doorgaan.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:45 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het hangt van de inwoners en de overheid af in hoe verre je mee gaat in deze.
Gaat wel meevallen denk ik. Want dan is het rendabel om een geneesmiddel te gaan ontwikkelen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:06 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
En wellicht een voor de mens dodelijke vogelgriepmutatie (wordt steeds waarschijnlijker) en dan is het feestje helemaal compleet.
Nee. 2001.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Euh sorry maar als jij deze ontwikkelingen niet kunt relateren aan Westerse bemoeienissen dan heb je het niet helemaal door.
Alle shit is begonnen na Saddam en Khadaffi die weg moesten.
Ah, de dooddoener. Toen ze er zaten waren moslims boos, want het westen steunde ze. Nu ze weg zijn, zijn moslms boos, want we hebben ze verwijderd. IIg kunnen we het nooit goed doen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Euh sorry maar als jij deze ontwikkelingen niet kunt relateren aan Westerse bemoeienissen dan heb je het niet helemaal door.
Alle shit is begonnen na Saddam en Khadaffi die weg moesten.
De overbekende eeuwige dooddoener.quote:
Inderdaad want je houd dit soort aanslagen nooit tegen.quote:
Jawel. Gtfo en bemoei je niet met alles. Dit is nml het resultaat.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:08 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ah, de dooddoener. Toen ze er zaten waren moslims boos, want het westen steunde ze. Nu ze weg zijn, zijn moslms boos, want we hebben ze verwijderd. IIg kunnen we het nooit goed doen.
Vertel je dat ook aan de nabestaanden van een auto-ongeluk met dodelijke gevolgen? Dat de overheid maar niks doet om auto's te verbieden en ze er bij stonden en er naar keken?quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:08 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Als er niet wordt gereageerd en men relatief rustig blijft, blijven de aanslagen ook doorgaan.
Hoeveel onschuldigen wil je opofferen om te voorkomen dat de pleuris echt uitbreekt? Denk je dat de nabestaanden het pikken bij een overheidshouding van "ik stond erbij en ik keek ernaar"?
Iedereen terug naar zijn 'eigen land'? Echt?quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jawel. Gtfo en bemoei je niet met alles. Dit is nml het resultaat.
Ben helemaal voor dat idee. Grote muur ertussen in en ieder zijn stukje aarde. Enkel handel en verder zo min mogelijk contactquote:Op dinsdag 20 december 2016 08:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jawel. Gtfo en bemoei je niet met alles. Dit is nml het resultaat.
Je tijdlijn is een beetje in de war, geloof ik.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, dan moeten we nog eerder terug naar Bush.
Je kan intussen toch wel zeggen dat Apeldoorn de uitzondering is die de regel bevestigt.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ook niet elke jood is een dief. Of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |