Het doel van IS is het ontwrichten van de maatschappij. In hun geval is de tactiek het maken van zo veel mogelijk doden. Ontwrichten en veel doden lukt ze helaas vrij goed.quote:
En de moslimgemeenschap leidt aan het Stockholm-syndroom?quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Een conflict tussen Moslims en niet Moslims is precies waar ze op uit zijn, in feite gijzelelen ze de Moslimgemeenschap.
Wat leuk, ik vind het heel goed van ze!quote:
Zwijgen is toestemmen. Dat 'kleine groepje' heeft meer support dan mij lief is.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:35 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
En de moslimgemeenschap leidt aan het Stockholm-syndroom?
Hoeveel protestmarsen, op initiatief van moslims, zijn er in Europa wel niet geweest waarmee ze zich solidair verklaren met hun niet-islamitische buren en waarmee ze de wereld laten weten dat ze zich niet laten gijzelen door IS?
Je religie en je god worden door moslimbroeders door het slijk gehaald, de ongelovigen worden tegen je opgezet en het enige dat ik hoor uit de moslimhoek is een verongelijkt "niets mee te maken, dat is geen echte islam, dat is niet mijn islam." Een beetje solidariteit is uit die hoek al teveel gevraagd, "niets mee te maken."
Terechte vragen, maar een eerlijk antwoord zul je toch niet van die lui zelf krijgen. Doch stiekem weet je de antwoorden al wel, toch?quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:35 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Hoeveel protestmarsen, op initiatief van moslims, zijn er in Europa wel niet geweest waarmee ze zich solidair verklaren met hun niet-islamitische buren en waarmee ze de wereld laten weten dat ze zich niet laten gijzelen door IS?
Je religie en je god worden door moslimbroeders door het slijk gehaald, de ongelovigen worden tegen je opgezet en het enige dat ik hoor uit de moslimhoek is een verongelijkt "niets mee te maken, dat is geen echte islam, dat is niet mijn islam." Een beetje solidariteit is uit die hoek al teveel gevraagd, "niets mee te maken."
Het gaat niet om zoveel mogelijk doden. Het gaat erom dat zoveel mogelijk mensen bang worden omdat altijd en overal volledig onverwacht een terrorist op kan duiken die op de meest gruwelijke manier, zonder onderscheid des persoons, zijn slachtoffers maakt, of die nu dood of gewond of "slechts" verkracht of aangerand zijn, is niet eens zo interessant, hoewel veel doden meer angst oproept.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:33 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het doel van IS is het ontwrichten van de maatschappij. In hun geval is de tactiek het maken van zo veel mogelijk doden. Ontwrichten en veel doden lukt ze helaas vrij goed.
Die gaan alleen de straat op voor hun broeders en zusters. Kunnen ze mooi met hakenkruizen en zwarte vlaggen zwaaien enzo.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:35 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met het ontwrichten van de maatschappij.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:40 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het gaat niet om zoveel mogelijk doden. Het gaat erom dat zoveel mogelijk mensen bang worden omdat altijd en overal volledig onverwacht een terrorist op kan duiken die op de meest gruwelijke manier, zonder onderscheid des persoons, zijn slachtoffers maakt, of die nu dood of gewond of "slechts" verkracht of aangerand zijn, is niet eens zo interessant, hoewel veel doden meer angst oproept.
Het hangt van de inwoners en de overheid af in hoe verre je mee gaat in deze.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:44 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met het ontwrichten van de maatschappij.
Je kan het ook andersom zien. Hoeveel aanslagen op onschuldige burgers worden vanuit andere redenen gepleegd. De afgelopen 30-40 jaar steekt de islam er met kop en schouders bovenuit qua slachtoffers. Wat mij betreftquote:Op dinsdag 20 december 2016 07:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Bekijken we het logisch. Hoe is de verhouding tussen het totale aantal moslims en het totale aantal aanslagen? 5 miljoen op 1 of zo? 10 miljoen op 1?
Begrijp me niet verkeerd: de islam is echt een verderfelijke kutreligie, maar dat een-op-eenverband is er simpelweg niet.
O, zeker. Ik ben een enorme voorstander van actieve atheïsering. Hoe sneller hoe beter.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:47 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je kan het ook andersom zien. Hoeveel aanslagen op onschuldige burgers worden vanuit andere redenen gepleegd. De afgelopen 30-40 jaar steekt de islam er met kop en schouders bovenuit qua slachtoffers. Wat mij betreft
meer dan voldoende voor een flinke maatschappelijke discussie over het grote en kleine leed dat religie veroorzaakt. Zoals dat is gebeurd in de jaren '60. Religie moet gewoon minder , zeker bij de nieuwkomers.
Dat soort politici zouden ze voor een tribunaal moeten slepen voor het in gevaar brengen van het leven van Europese burgers met hun stupide naïviteit.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:37 schreef Twiitch het volgende:
Is die tweet van onze vriendin van Groenlinks al gepost? M'n vingers jeuken maar ik wil niet in herhaling vallen.
ik ga nergens heen hoorquote:Op dinsdag 20 december 2016 07:49 schreef hpeopjes het volgende:
Wij eruit of zij eruit. Dat is de grote vraag die we ons binnenkort moeten gaan stellen en waar we een antwoord op zullen moeten geven. En wel een beetje snel graag, anders heeft het stellen van de vraag geen zin meer en wordt het sowieso het eerste.
Ik ook niet. Ik lig over pakweg 60 jaar wel onder de grond (tenzij ik word platgereden door een rabiate islamietquote:
Ik vraag mij af of moslims met een migratie-achtergrond er zo over denken. Ik heb eerder al, 20 jaar terug dus los van 9/11, IS, etc, het idee gekregen dat de schaamtecultuur uit vele moslimlanden ervoor zorgt dat mensen niks zeggen om (eer- en bloed)wraak te voorkomen. Dan blijven uitwassen ongeremd voortwoekeren.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zwijgen is toestemmen. Dat 'kleine groepje' heeft meer support dan mij lief is.
Als je de huidige lijn doortrekt vraag ik me af of onze steden dan inmiddels niet op Aleppo lijken.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik lig over pakweg 60 jaar wel onder de grond, tenzij ik word platgereden door een rabiate islamiet. Wel heel benieuwd naar het politieke landschap dan.
Mwoah, zo pessimistisch ben ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je de huidige lijn doortrekt vraag ik me af of onze steden dan inmiddels niet op Aleppo lijken.
doom doom doomquote:Op dinsdag 20 december 2016 07:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je de huidige lijn doortrekt vraag ik me af of onze steden dan inmiddels niet op Aleppo lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |