Angst zaaien.quote:Op dinsdag 20 december 2016 06:58 schreef Jigzoz het volgende:
Godverdomme, is het alwéér zover...
Ik zal wel heel erg dom zijn of zo, maar wat is het doel van zo'n aanslag nou? 'Nu ga ik voor Allah de verschrikkelijke heel veel mensen vermoorden zodat...' Nou? Wat?
....zodat er weer minder ongelovigen (lees: alles wat anders is dan Islam) op deze wereld rondlopen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 06:58 schreef Jigzoz het volgende:
Ik zal wel heel erg dom zijn of zo, maar wat is het doel van zo'n aanslag nou? 'Nu ga ik voor Allah de verschrikkelijke heel veel mensen vermoorden zodat...' Nou? Wat?
Netjes doen wat je godje van je verlangt: ongelovigen uitroeien.quote:Op dinsdag 20 december 2016 06:58 schreef Jigzoz het volgende:
Ja, dat snap ik. Maar waarom?quote:
Dan schiet zo'n aanslag ook niet echt op.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:04 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
....zodat er weer minder ongelovigen (lees: alles wat anders is dan Islam) op deze wereld rondlopen.
En er komen er alleen maar meer en meer. Dus onze toekomst is hoogstwaarschijnlijk gevuld met dit soort aanslagen, bij ongewijzigd beleid.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:01 schreef hpeopjes het volgende:
Tsja, zo rollen ze, die "vluchtelingen". Binnenkort ook bij u in de wijk!
Als ze beschikking hadden over dodelijkere wapens, dan zouden ze die wel gebruiken.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar waarom?
[..]
Dan schiet zo'n aanslag ook niet echt op.
Ik wil het wel geloven hoor, maar dat is gewoon achterlijk. 12 minder 'ongelovigen' op een totaal van een paar miljard. Hoera. Dikke overwinning voor de relinazi's.
Ze willen dat lui als Wilders aan de macht komen, lekker haat en verderf zaaien en West-Europese landen proberen te destabiliseren.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
[..]
Ik wil het wel geloven hoor, maar dat is gewoon achterlijk. 12 minder 'ongelovigen' op een totaal van een paar miljard. Hoera. Dikke overwinning voor de relinazi's.
Ja, bekend recept inmiddels. Eerst het crimineeltje uithangen en dan in een keer dikke vrienden met Allah worden. En van een stel doodgereden Duitsers wordt de barmhartige supergelukkig.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:10 schreef Loekie1 het volgende:
Dader was al bekend bij de politie vanwege kleine vergrijpen, was net op radio 1.
Tja men denkt dat men dan in het paradijs komt of zo iets.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
[..]
Precies daarom moeten we er dus niet zoveel binnenlaten. We destabiliseren onszelf willens en wetens.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:11 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ze willen dat lui als Wilders aan de macht komen, lekker haat en verderf zaaien en West-Europese landen proberen te destabiliseren.
Ja, ik maak waarschijnlijk weer eens de fout dat ik er enige logica of redelijkheid achter zoek.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:12 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Tja men denkt dat men dan in het paradijs komt of zo iets.
Kijk je kunt niet discussieren met relie fanaten.
We gaan nog veel meer ellende meemaken....
Het doel van deze club is het creeren van een wereldwijd kalifaat. Waar deze heren dus belang bij hebben is conflict (wij/zij denken). Met deze aanslagen hopen ze niet alleen angst te zaaien maar ook interne spanningen teweeg te brengen, en dat lukt ze aardig, de aanslagen hebben effect. Een conflict tussen Moslims en niet Moslims is precies waar ze op uit zijn, in feite gijzelelen ze de Moslimgemeenschap.quote:Op dinsdag 20 december 2016 06:58 schreef Jigzoz het volgende:
Ze hebben kil de rekenmachine er bij gepakt en de kosten tegen de baten afgewogen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:16 schreef Lunatiek het volgende:
Je vraagt je af of dit voorkomen had kunnen worden als de mensen die ervoor waarschuwden niet waren weggezet als paranoïde racisten, asociale, harteloze nazi's, onmenselijke xenofoben en achterlijke tokkies. Hebben de politici die dat indertijd riepen - de "wir schaffen das", maar zeker ook de "er zitten beslist geen terroristen tussen de vluchtelingen!" roepers - vanuit hun onderbuik gereageerd, of hebben zij indertijd onjuiste informatie gekregen - hoe kan het dat alle waarschuwingen zo arrogant ter zijde werden geschoven? En wordt het niet eens tijd het beleid rondom die vluchtelingenstroom te evalueren?
In ieder geval zouden excuses aan de waarschuwers op hun plaats zijn.
Hadden de aanslagen, uitgevoerd door "vluchtelingen" voorkomen kunnen worden? Waarschijnlijk niet, maar er is nu niet eens een poging ondernomen het te voorkomen: deuren wijd open, geen controle op wie binnenkomt.
Het blijven uiteraard de aanslagplegers die verantwoordelijk zijn voor de daad, maar het is de naïeve Gutmenschen in de politiek die het mede mogelijk hebben gemaakt door alle waarschuwingen in de wind te slaan. En dat laatste, dat de overheid niet thuis geeft als onze veiligheid (óók die van echte vluchtelingen die hier een veilig heenkomen zochten) op het spel staat, baart mij heel wat meer zorgen dan de kans slachtoffer van een aanslag te worden.
Lijkt me wel, geweld heeft nooit echt iets te maken met logica en al helemaal niet met redelijkheid natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik maak waarschijnlijk weer eens de fout dat ik er enige logica of redelijkheid achter zoek.
Angst zaaien, zodat je macht kunt uitoefenen over die mensen. Je kunt ze precies krijgen waar je ze wilt hebben en ze zullen er, als ze bang genoeg zijn, alles aan doen om van de angst af te komen, zoals zich bij je aansluiten en braaf gehoorzamen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 06:58 schreef Jigzoz het volgende:
Dat vraag jij je serieus af... Manmanmanmanman...quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:16 schreef Lunatiek het volgende:
Je vraagt je af of dit voorkomen had kunnen worden als de mensen die ervoor waarschuwden niet waren weggezet als paranoïde racisten, asociale, harteloze nazi's, onmenselijke xenofoben en achterlijke tokkies.
Als we niet zoveel moslims hadden in de eerste plaats, bestond dit probleem hier niet of in veel mindere mate.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het doel van deze club is het creeren van een wereldwijd kalifaat. Waar deze heren dus belang bij hebben is conflict (wij/zij denken). Met deze aanslagen hopen ze niet alleen angst te zaaien maar ook interne spanningen teweeg te brengen, en dat lukt ze aardig, de aanslagen hebben effect. Een conflict tussen Moslims en niet Moslims is precies waar ze op uit zijn, in feite gijzelelen ze de Moslimgemeenschap.
Gevaarlijke situatie, steeds meer mensen verliezen hun verstand en gaan handelen op emotie.
Deze aanslagen laten gewoon zien hoe de islam werkelijk is en hoe de volgelingen daarvan werkelijk zijn. Je kunt natuurlijk proberen dit af te doen met een politiek correct praatje over "mensen die hun verstand verliezen", maar dat gaat niks oplossen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het doel van deze club is het creeren van een wereldwijd kalifaat. Waar deze heren dus belang bij hebben is conflict (wij/zij denken). Met deze aanslagen hopen ze niet alleen angst te zaaien maar ook interne spanningen teweeg te brengen, en dat lukt ze aardig, de aanslagen hebben effect. Een conflict tussen Moslims en niet Moslims is precies waar ze op uit zijn, in feite gijzelelen ze de Moslimgemeenschap.
Gevaarlijke situatie, steeds meer mensen verliezen hun verstand en gaan handelen op emotie.
Ik wil hier iig niet meer en meer van in mijn toekomst. Wat moet ik doen? Op wie moet ik stemmen?quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:23 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Deze aanslagen laten gewoon zien hoe de islam werkelijk is en hoe de volgelingen daarvan werkelijk zijn. Je kunt natuurlijk proberen dit af te doen met een politiek correct praatje over "mensen die hun verstand verliezen", maar dat gaat niks oplossen.
Bekijken we het logisch. Hoe is de verhouding tussen het totale aantal moslims en het totale aantal aanslagen? 5 miljoen op 1 of zo? 10 miljoen op 1?quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als we niet zoveel moslims hadden in de eerste plaats, bestond dit probleem hier niet of in veel mindere mate.
In plaats daarvan hebben we er steeds meer en meer.
Met politiek correcte praatjes ga je in elk geval helemaal niks oplossen. Moslims "are here to stay", zo zeggen ze zelf, maar kotsen op Nederland en de Nederlanders (zie o.a. de posts van ene Stimorol in de voorgaande delen). Dan blijven er dus maar twee keuzes over: zij eruit, of jij eruit. Kies zelf maar.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik wil hier iig niet meer en meer van in mijn toekomst. Wat moet ik doen? Op wie moet ik stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |