Een gevaarlijke eenling houd je nooit tegen. Zeker gezien de mogelijkheden vrachtwagens verbieden en dergelijke gaat nou eenmaal niet. Dit keer was het mogelijk een islamiet. De volgende keer is het een zolderkamer terrorist.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:45 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het hangt van de inwoners en de overheid af in hoe verre je mee gaat in deze.
Een van de veiligste, meest welvarende landen ter wereld is binnenkort een soort Aleppo. Jajajaja.quote:
Welke? Ik ben geïnteresseerdquote:Op dinsdag 20 december 2016 07:37 schreef Twiitch het volgende:
Is die tweet van onze vriendin van Groenlinks al gepost? M'n vingers jeuken maar ik wil niet in herhaling vallen.
Jij behoort zeker tot degenen die denken dat deze problemen zich door de tijd vanzelf wel oplossen? Vergeet dat maar gerust.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Mwoah, zo pessimistisch ben ik dan weer niet.
Niks daarvan. Het is landsverraad. Vroeger stond er de doodstraf op.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat soort politici zouden ze voor een tribunaal moeten slepen voor het in gevaar brengen van het leven van Europese burgers met hun stupide naïviteit.
Binnenkort #ikbenamsterdam ?quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:51 schreef Razor21 het volgende:
Ik weet nu niet wat erger is, die aanslag of de hastag #Ichbinberlin
60 jaar is niet binnenkort.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een van de veiligste, meest welvarende landen ter wereld is binnenkort een soort Aleppo. Jajajaja.
Nou nee, maar ik behoor ook niet tot degenen die overal het einde der tijden in zien. Je lijkt wel een gelovige.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:57 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Jij behoort zeker tot degenen die denken dat deze problemen zich door de tijd vanzelf wel oplossen? Vergeet dat maar gerust.
Idd, hoe dan? Het ligt eerder in de lijn der verwachting dat het erger wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:57 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Jij behoort zeker tot degenen die denken dat deze problemen zich door de tijd vanzelf wel oplossen? Vergeet dat maar gerust.
Die vraag is juist heel erg relevant. En zowel jij als ik hebben die vraag hetzelfde beantwoord.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:56 schreef Re het volgende:
[..]
nou dan... die vraag is helemaal niet relevant
Antwoord dan eens inhoudelijk. Hoe zie jij dit verbeteren?quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:58 schreef Jigzoz het volgende:
Vroeger dacht ik dat Nederlanders veel te nuchter waren voor dit soort hysterie.
Want?quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, hoe dan? Het ligt eerder in de lijn der verwachting dat het erger wordt.
Hoe zie ik wat verbeteren? Het aantal aanslagen in Nederland? In heel Europa? In heel de wereld? Wat bedoel je met 'dit'?quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Antwoord dan eens inhoudelijk. Hoe zie jij dit verbeteren?
Gaat niet lukken. Dit is niet de laatste aanslag. Leer er mee leven.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:56 schreef einzeinz het volgende:
Tja, het resultaat van een 'Wir schaffen das'-cultuur. Ik EIS een actief terugstuurbeleid want intussen is al heel duidelijk dat onze gastvrijheid niet werkt!!!
Het aantal moslims groeit, de spanningen groeien. Je ziet toch wat er de laatste ~15 jaar speelt?quote:
In Nederland en Europa, om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoe zie ik wat verbeteren? Het aantal aanslagen in Nederland? In heel Europa? In heel de wereld? Wat bedoel je met 'dit'?
Het is een vicieuze cirkel waar we in belanden. Europa verrechtst met nationalistische partijen, gefrustreerde migranten richten DENK op en als kers op de taart plegen jongeren vatbaar voor radicalisatie aanslagen. Dat versterkt alle eerder genoemde ingrediënten en ik zie dat niet verzwakken.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, hoe dan? Het ligt eerder in de lijn der verwachting dat het erger wordt.
Er zit nog een wereldwijde economische klap aan te komen ook. Alle signalen staan wat mij betreft op verergering van de situatie.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:01 schreef bascross het volgende:
Door de klimaatcrisis gaan er nog een stuk meer vluchtelingen bijkomen. Kunnen er zo tientallen miljoenen zijn in Europa.
Los van moslims zullen we denk ik moeten leren leven met deze vorm van aanslagen. Er zijn ook voorbeelden van niet moslims die met een auto en of vrachtwagen een aanslag gepleegd hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het aantal moslims groeit, de spanningen groeien. Je ziet toch wat er de laatste ~15 jaar speelt?
Hoe denk jij dat die trends zich gaan keren?
Wie heeft het nou weer over "het einde der tijden"? Een burgeroorlog ontstaat niet van de ene op de andere dag. Daar glij je héél langzaam maar zeker in, eigenlijk zonder het echt door te hebben. In Frankrijk is het eigenlijk al nagenoeg zover.quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:58 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik behoor ook niet tot degenen die overal het einde der tijden in zien. Je lijkt wel een gelovige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |