ach de enige vrouw kan zitten dus dat scheeltquote:
morgenquote:Op maandag 19 december 2016 21:53 schreef Qunix het volgende:
Wanneer switchen ze weer terug naar iets vrolijker muziek?
quote:Op maandag 19 december 2016 21:55 schreef Fokker89 het volgende:
Ik als autist zie graag nog even puntjes tussen de tussenstand, bedankt.
Nu staat ie ook letterlijk op de Markt.quote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet wel denken aan je kledingkeuze als je rondgeleid wordt door Ferry, natuurlijk.
Bij vrede op Aarde.quote:Op maandag 19 december 2016 21:53 schreef Qunix het volgende:
Wanneer switchen ze weer terug naar iets vrolijker muziek?
quote:Op maandag 19 december 2016 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu staat ie ook letterlijk op de Markt.
U vraagt wij draaien meneerquote:
quote:Op maandag 19 december 2016 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu staat ie ook letterlijk op de Markt.
Die regel geldt niet voor gasten over het algemeen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:57 schreef Nizno het volgende:
maaruh alle nummers moeten aangevraagd zijn toch? Hoe willen ze dat doen?
ow jammer, anders moesten de DJs meer hun best doenquote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Die regel geldt niet voor gasten over het algemeen.
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 19 december 2016 22:03 schreef Zelfscanner het volgende:
Helemaal vol![]()
Morgen is gewoon weer school en werk hoor mensen
Wat zou er gaan gebeuren dan?quote:
quote:Op maandag 19 december 2016 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wil je niet... Hoewel wel net gedoucht dus de groene stukken zijn wel minder
Is ook een kunst.quote:Op maandag 19 december 2016 22:12 schreef InFrA-WiZ het volgende:
muziek begon al toen ie zn knoppen nog niet had aangeraakt!
ik zag het op de 360!
Sfeer gaat lekker z-- oh ze knallen er dus gewoon platen doorheen.. Wat is dezequote:
De fader kan je ook instellen dat als hij naar de andere kant gaat hij de plaat start.quote:Op maandag 19 december 2016 22:12 schreef InFrA-WiZ het volgende:
muziek begon al toen ie zn knoppen nog niet had aangeraakt!
ik zag het op de 360!
ohquote:Op maandag 19 december 2016 22:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
De fader kan je ook instellen dat als hij naar de andere kant gaat hij de plaat start.
Als t over de dj gaat. Faderstart staat uit op zn mengpaneel.quote:Op maandag 19 december 2016 22:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
De fader kan je ook instellen dat als hij naar de andere kant gaat hij de plaat start.
Doen radio dj's eigenlijk continue.
gaat al beter. Ik heb nu nog 2 verlofdagen dus donderdag weer gewoon aan het werk.quote:Op maandag 19 december 2016 22:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Groene stukken.
Hoe is het met je voorhoofdholteding?
Ah.quote:Op maandag 19 december 2016 22:15 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Als t over de dj gaat. Faderstart staat uit op zn mengpaneel.
quote:Op maandag 19 december 2016 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een berlinerbol zou er anders best in gaan.
Links midden onder de blauwe fx. 4 ronde knopjes staan uit. Op oranje zou faderstart aanstaan. Maar bijna niemand gebruikt dat.quote:Op maandag 19 december 2016 22:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ah.
Hmm, dan weet ik het niet
Dit is faderstart:
[ afbeelding ]
Geen idee.quote:Op maandag 19 december 2016 22:17 schreef Franktastic1984 het volgende:
Misschien al gezegd/ gevraagd, maar waar is DJ Jean uiteindelijk?
http://seriousrequest.3fm.nl/liveblog/detail/4236
De nacht duurt nog lang, hij blijft toch niet langer dan een uurtje.quote:Op maandag 19 december 2016 22:17 schreef Franktastic1984 het volgende:
Zou komen ergens tussen 10 en half 12 zeiden ze vanmiddag.quote:Op maandag 19 december 2016 22:17 schreef Franktastic1984 het volgende:
Bestaan die dingen nog?quote:
Precies. Ok. Dan is dat het niet.quote:Op maandag 19 december 2016 22:18 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Links midden onder de blauwe fx. 4 ronde knopjes staan uit. Op oranje zou faderstart aanstaan. Maar bijna niemand gebruikt dat.
(Dit is op de djm 800/900)
echt he, nouja ik vind het primaquote:Op maandag 19 december 2016 22:22 schreef heloef het volgende:
Al dat geneuzel over "het voelt niet goed" "we gaan muziek met een boodschap draaien" om vervolgens gewoon een dance feestje te houden.![]()
![]()
Deze tijd in een notendop.quote:Op maandag 19 december 2016 22:22 schreef heloef het volgende:
Al dat geneuzel over "het voelt niet goed" "we gaan muziek met een boodschap draaien" om vervolgens gewoon een dance feestje te houden.![]()
![]()
Ja beter dan dat semi-diepzinnige gedoe wat ze voor ogen hadden.quote:Op maandag 19 december 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
echt he, nouja ik vind het prima
pijnlijk :/twitter:LMeteren twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:50:09Dit geloof je toch niet. https://t.co/zl6iayWw0L reageer retweet
Tooo soonquote:Op maandag 19 december 2016 22:24 schreef InFrA-WiZ het volgende:
pijnlijk :/twitter:LMeteren twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:50:09Dit geloof je toch niet. https://t.co/zl6iayWw0L reageer retweet
Dat was DJ Jean denk ikquote:Op maandag 19 december 2016 22:25 schreef Qunix het volgende:
Prima overgangen zo. De eerste was wel slecht
Ik vind dat echt hilarisch.quote:Op maandag 19 december 2016 22:24 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Een glowstick? Die dingen zijn snel leeg hoor.quote:
AUTCHquote:Op maandag 19 december 2016 22:24 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Gvdquote:Op maandag 19 december 2016 22:24 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Geeft nietquote:Op maandag 19 december 2016 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Een glowstick? Die dingen zijn snel leeg hoor.
haloween, is dat de broer van halogeen?quote:Op maandag 19 december 2016 22:31 schreef Nizno het volgende:
Ik heb trouwens wel glowsticks bedenk ik me.
Voor aankomend haloween om ze in wcrolletjes met ooggaatjes te doen zodat het lijkt of er oogjes oplichten in de tuin.
nee, de zus geen picsquote:Op maandag 19 december 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
haloween, is dat de broer van halogeen?
jaquote:Op maandag 19 december 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
haloween, is dat de broer van halogeen?
of dezequote:Op maandag 19 december 2016 22:32 schreef Qunix het volgende:
Put die handen in ze air für Berlin
Zal ook wel langskomen![]()
pardon? tis dranktijd of fristijd maar geen koffietijd meer hoor.quote:
hier is het altijd koffietijdquote:Op maandag 19 december 2016 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
pardon? tis dranktijd of fristijd maar geen koffietijd meer hoor.
hmz nee. Zelfs mn ex dronk om half 11 geen koffie meer.quote:
Mwah, ze was een uurtje geleden wel leuk. Hier kan ze weinig bij brengen. Ben wel benieuwd wat ze nog echt in petto heeft.quote:
de draaitafel van hardwell was al van t dak gehaald dus die kon nog wel een rondje. En de rest van de dingen waren ook al geregeld voor t eindfeest.quote:Op maandag 19 december 2016 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk feestje wel. Zou dit echt effe in een dagje geregeld zijn? Nouja, dikke prima wel.
ik pak zo nog n bakkie hoor, of 2.quote:Op maandag 19 december 2016 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz nee. Zelfs mn ex dronk om half 11 geen koffie meer.
(Ik drink sowieso geen koffie trouwens maar goed)
dat zijn de smsjes/tweets?quote:Op maandag 19 december 2016 22:37 schreef Qunix het volgende:
"laat ze niet stikken"
"iets gebeurd in Duitsland"
Ik zeg niets
Ik zie het verband ook niet helemaal.quote:Op maandag 19 december 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat zijn de smsjes/tweets?
maand?quote:Op maandag 19 december 2016 22:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zie het verband ook niet helemaal.
nah, ze draaien nu een beetje nummers met iets van gevoel, maar wel gewoon dance.quote:Op maandag 19 december 2016 22:39 schreef Paul het volgende:
Maar als Berlijn was gebeurd, was het feest groter geweest ofzo?
ahh sterkte ik weet hoe het voor een vrouw is... en mannen zijn geen pijn gewend dus zal extra pijnlijk zijn voor je.quote:
Op de 1e maat in een beat een basskick.quote:Op maandag 19 december 2016 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
al die edm klinkt echt hetzelfde
Okquote:Op maandag 19 december 2016 22:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nah, ze draaien nu een beetje nummers met iets van gevoel, maar wel gewoon dance.
Trap maar eens in mijn zak...quote:Op maandag 19 december 2016 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahh sterkte ik weet hoe het voor een vrouw is... en mannen zijn geen pijn gewend dus zal extra pijnlijk zijn voor je.
euh nee geen behoefte aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Ghehe.quote:Op maandag 19 december 2016 22:45 schreef richolio het volgende:
http://www.theonion.com/a(...)dium=SocialMarketing
Hahaha.
meer.quote:
quote:Op maandag 19 december 2016 22:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Uiteraard(zie RTL uitzending van laatst)
hij had een smoes klaar.quote:Op maandag 19 december 2016 22:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Gvd wat was dat kut zeg bij RTLCringe
het gesprek met die ander liep uit waardoor hij te weinig tijd had en moest improviseren.quote:
quote:Op maandag 19 december 2016 22:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat hij ineens moet improviseren, maar als je dat als DJ niet kan...
Ah. Arme Jean.quote:Op maandag 19 december 2016 22:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gesprek met die ander liep uit waardoor hij te weinig tijd had en moest improviseren.
Blijkbaar kan hij dat niet.
Same. Dirt Caps was echt muzikale terreur.quote:Op maandag 19 december 2016 22:53 schreef Qunix het volgende:
Vond de 2e en 3e het beste. Dat is iemand en daarna Fedde.
De tweede was die Danique of hoe je het ook schrijft? Leerling van Hardwell schijntquote:Op maandag 19 december 2016 22:53 schreef Qunix het volgende:
Vond de 2e en 3e het beste. Dat is iemand en daarna Fedde.
En daardoor dingen ingeladen voor de demo ipv een livesetje. Ik snap het wel.quote:Op maandag 19 december 2016 22:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gesprek met die ander liep uit waardoor hij te weinig tijd had en moest improviseren.
Blijkbaar kan hij dat niet.
IS ON FIRREEEEEquote:
Prima hoor.quote:Op maandag 19 december 2016 22:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
De tweede was die Danique of hoe je het ook schrijft? Leerling van Hardwell schijnt
het thema was het leven vieren en liefdequote:Op maandag 19 december 2016 22:55 schreef Paul het volgende:
Misschien was het wel op z'n plaats geweest om even geen feestavondje te maken bij het Glazen Huis
Dat was de opzet maar na 1 plaatje zagen ze er al vanaf.quote:Op maandag 19 december 2016 22:55 schreef Paul het volgende:
Misschien was het wel op z'n plaats geweest om even geen feestavondje te maken bij het Glazen Huis
Terechtquote:Op maandag 19 december 2016 22:56 schreef Dorpspastoor het volgende:
Dat hele idee van plaatjes draaien voor geld is nu ook wel helemaal opzij geschoven geloof ik
Valt nog mee dat hij niet "I will survive" draaitquote:Op maandag 19 december 2016 22:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het thema was het leven vieren en liefde
tot jean kwam
Echt he, logisch ookquote:Op maandag 19 december 2016 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was de opzet maar na 1 plaatje zagen ze er al vanaf.
quote:Op maandag 19 december 2016 22:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
Valt nog mee dat hij niet "I will survive" draait
sobere editie was 2015quote:Op maandag 19 december 2016 22:55 schreef Paul het volgende:
fuck de haterssssssssssssssssssssssquote:
ja we zjin naar de reclame lamme hansquote:
ok sjefquote:Op maandag 19 december 2016 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja we zjin naar de reclame lamme hans
http://www.dumpert.nl/med(...)oordt_de_haters.htmlquote:Op maandag 19 december 2016 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
fuck de haterssssssssssssssssssssss
quote:Op maandag 19 december 2016 23:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)oordt_de_haters.html
Daarom zet ik ook meteen de radio aan en geluid van de tv uit.quote:
De regie doet dat al jaren niet goed, moet toch wat beters op te verzinnen zijn.quote:Op maandag 19 december 2016 23:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daarom zet ik ook meteen de radio aan en geluid van de tv uit.
Enige nadeel is dat sommige dingen erg raar over komen als ze in geluid al met het volgende bezig zijn en je dan een man in een rendier ziet terwijl er net een burgemeester gaat praten.
quote:Op maandag 19 december 2016 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
tot morgen maar weer, dames en heren
hoeveel hebben we er nu?quote:Op maandag 19 december 2016 23:13 schreef KNAK het volgende:
die broevenbus, komt daar nog wel iemand poen deponeren?
zie al even niemand meer voorbij hobbelen
nee wist alleen niet meer hoe hij eruit zagquote:Op maandag 19 december 2016 23:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Je weet niet hoe DJ Jean er uit ziet? Ben je 12?
Allemaal neukertjes.quote:Op maandag 19 december 2016 23:24 schreef superniger het volgende:
Dionne heel de tijd op haar mobiel.
ze is wel een stereotype vrouwquote:Op maandag 19 december 2016 23:24 schreef superniger het volgende:
Dionne heel de tijd op haar mobiel.
tindrquote:
Never forgetquote:
af en toe is het wel wat mat, maar over het geheel genomen kan ik het ook zeker niet slecht vinden.quote:Op maandag 19 december 2016 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Alles is Liefde
Vind het tot nu toe een hele fijne editie, niet te hysterisch en Frank en Domien doen het prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |