niveautje swartquote:Op maandag 19 december 2016 20:41 schreef franklop het volgende:
Zet Van Hanegem zinnige dingen in zijn columns ja?
Waarom noemen ze jou KingFlopland?quote:
Lekker lulleh met Leon.quote:Op maandag 19 december 2016 20:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat een Chinees met ADO moet. Geeft toch geen status daar? ADO? Heb je Haagse Sjonnie achter je staan.
het uitvak floot hem uitquote:Op maandag 19 december 2016 20:46 schreef RensAjacied het volgende:
Siem werd niet uitgefloten. Zowel bij de warming up als met zijn invalbeurt werd er geklapt (met name op de F-side). Het gefluit was voor guardado die eruit ging.
jajaquote:Op maandag 19 december 2016 20:46 schreef RensAjacied het volgende:
Siem werd niet uitgefloten. Zowel bij de warming up als met zijn invalbeurt werd er geklapt (met name op de F-side). Het gefluit was voor guardado die eruit ging.
Ja maar dat is geen sensatie hequote:Op maandag 19 december 2016 20:46 schreef RensAjacied het volgende:
Fside floot wel hoorquote:Op maandag 19 december 2016 20:46 schreef RensAjacied het volgende:
Jij zat gisteren gewoon op fok joh.quote:Op maandag 19 december 2016 20:46 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2016 20:46 schreef RensAjacied het volgende:
Die met de rug naar het veld stonden?quote:Op maandag 19 december 2016 20:49 schreef Coco98 het volgende:
[..]![]()
Siem werd wel degelijk door een deel van de ajax-supporters uitgefloten.
bron?quote:Op maandag 19 december 2016 20:49 schreef Coco98 het volgende:
[..]![]()
Siem werd wel degelijk door een deel van de ajax-supporters uitgefloten.
Ze houden in amsterdam niet van mannelijke voetballers vandaar dat ze Guardado uitfluiten.quote:Op maandag 19 december 2016 20:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Terwijl guardado naar de kant liep werd er gefloten toen siem het veld in liep geklapt
Die man is over de top. Kan beter stoppen.quote:Op maandag 19 december 2016 20:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze houden in amsterdam niet van mannelijke voetballers vandaar dat ze Guardado uitfluiten.
Hij had geen wedstrijdritme.quote:Op maandag 19 december 2016 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die man is over de top. Kan beter stoppen.
gokmaffiaquote:Op maandag 19 december 2016 20:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat een Chinees met ADO moet. Geeft toch geen status daar? ADO? Heb je Haagse Sjonnie achter je staan.
Bassie is er toch nog?quote:Op maandag 19 december 2016 20:51 schreef Caland het volgende:
Sjaak Swart is nu toch wel de grootste clown van Nederland.
Bassiegodquote:Op maandag 19 december 2016 20:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die ligt op zijn sterfbed hoorde ik
Is sinds deze week weer thuisquote:Op maandag 19 december 2016 20:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die ligt op zijn sterfbed hoorde ik
Ik denk dat hij er zit omdat hij een column in het blad heeft.quote:Op maandag 19 december 2016 20:52 schreef Vasion het volgende:
Nijhuis die het werk van z'n collega beoordeelt. Beetje lullig om daar te gaan zitten.
Is er een blad?quote:Op maandag 19 december 2016 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er zit omdat hij een column in het blad heeft.
is hij ook streetwise?quote:Op maandag 19 december 2016 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er zit omdat hij een column in het blad heeft.
Daar heb je bordjes waarop staat dat je op bepaalde plaatsen niet mag urinerenquote:Op maandag 19 december 2016 20:54 schreef franklop het volgende:
Liever niet in Hardinxveld, die kinderen mogen op zondag niet voetballen
Ik wist niet eens dat hij nog bij PSV speelde.quote:Op maandag 19 december 2016 20:55 schreef Vasion het volgende:
PSV heeft die Locadia toch nog? Kunnen ze die niet opstellen?
Je moet wel het optimale randement uit je spelersmateriaal halenquote:Op maandag 19 december 2016 20:55 schreef RensAjacied het volgende:
"Als trainer ben je zo goed als je materiaal" Derksen, zegt dat het aan de trainer ligt
Van der Wiel tijdens de epische uitzending bij NECquote:Op maandag 19 december 2016 20:58 schreef DrDentz het volgende:
Johan werd wel boos toen spelers niet met Oranje naar Australië gingen maar wel naar een concert van Lil Wayne.
Ik heb Ties nog niet gezien, maar ik vraag me af wat hij van Twente - AZ vond.quote:Op maandag 19 december 2016 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ties02 heeft mij in vertrouwen verteld dat hij dit een erg leuk onderdeel van het programma vindt.
De samenvatting met Sjoerd is toch echt veel beterquote:Op maandag 19 december 2016 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ties02 heeft mij in vertrouwen verteld dat hij dit een erg leuk onderdeel van het programma vindt.
met rozijnen?quote:Op maandag 19 december 2016 21:01 schreef luckass het volgende:
Ik heb nu zin in oliebollen.
Al vallen ze achteraf altijd tegen.
Ik ben toch meer van de appelbeignet.quote:Op maandag 19 december 2016 21:01 schreef luckass het volgende:
Ik heb nu zin in oliebollen.
Al vallen ze achteraf altijd tegen.
Dat is elk jaar weer een HEPPENINGquote:Op maandag 19 december 2016 21:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt ook met van die groene en rode blokjes erin
Zoooowquote:Op maandag 19 december 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van de appelbeignet.
Originele coming-out.quote:Op maandag 19 december 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet je daar ook mee stoppen, vet varken.quote:Op maandag 19 december 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Moest jij geen Everton kijken?quote:Op maandag 19 december 2016 21:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
Misschien moet je daar ook mee stoppen, vet varken.
Daar heeft je moeder anders weinig problemen mee.quote:Op maandag 19 december 2016 21:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
Misschien moet je daar ook mee stoppen, vet varken.
voor je het weet vinden een paar gekkies dat oliebollen toch wel racistisch is, dan is het over en uit met de pret beste Vasionquote:
en anders gewoon vlaaiquote:Op maandag 19 december 2016 21:06 schreef Vasion het volgende:
Appelbeignets zijn het best. Daarna oliebollen, daarna boterkoek.
Het hoofd van Morgan Freeman lijkt op een oliebol met rozijnen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
voor je het weet vinden een paar gekkies dat oliebollen toch wel racistisch is, dan is het over en uit met de pret beste Vasion
Ga lekker naar voetbalzone ofzo met deze onzin.quote:Op maandag 19 december 2016 21:08 schreef Joezi het volgende:
Zo klaar als een klontje !
# In januari afscheid nemen van: Serero - Westerman - Gudelj - Dijks
# En Nouri en Cassierra definitief tot aan de zomer bij jong-Ajax laten
# Cerny verhuren aan Eredivisieclub a la Groningen - Heracles
En daarvoor in de plaats; Huntelaar (backup-spits voor Dolberg) + een echte linksbuiten + backup linksback
Ik word zo moe van al dat zogenaamde racisme.quote:Op maandag 19 december 2016 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
voor je het weet vinden een paar gekkies dat oliebollen toch wel racistisch is, dan is het over en uit met de pret beste Vasion
quote:Op maandag 19 december 2016 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga lekker naar voetbalzone ofzo met deze onzin.
spuit 11quote:Op maandag 19 december 2016 21:09 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, er is iets aan de hand in Berlijn
Update 20:57 uur:quote:
wat een dagquote:Op maandag 19 december 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Update 20:57 uur:
De politie gaat uit van een aanslag. Volgens de krant Bild zijn er 2 doden en minstens 50 gewonden
Ik vind oliebollen al racistisch voor dikke mensen. Ik zou er gewoon negerbollen van maken.quote:Op maandag 19 december 2016 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
interessante meningquote:Op maandag 19 december 2016 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik word zo moe van al dat zogenaamde racisme.
Godverdommequote:Op maandag 19 december 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
De politie gaat uit van een aanslag. Volgens de krant Bild zijn er 2 doden en minstens 50 gewonden
Als het daar maar bij blijftquote:Op maandag 19 december 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig vaak in Limburg maar hier heb ik nog nooit van gehoord. Is ongetwijfeld voor mij geheim gehouden.quote:
Valse vlag! MSM rechtsche maffiaquote:Op maandag 19 december 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Noord-Limburg zeker?quote:Op maandag 19 december 2016 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig vaak in Limburg maar hier heb ik nog nooit van gehoord. Is ongetwijfeld voor mij geheim gehouden.
Het gaat niet goed zo, dat is wel duidelijk. Ik vrees dat we geen fijne kerst krijgen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Streef jij ook zo naar een brave new world?
Gelukkig hebben we elkaar nogquote:Op maandag 19 december 2016 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat niet goed zo, dat is wel duidelijk. Ik vrees dat we geen fijne kerst krijgen.
quote:Op maandag 19 december 2016 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig vaak in Limburg maar hier heb ik nog nooit van gehoord. Is ongetwijfeld voor mij geheim gehouden.
wat doe je in hemelsnaam daarquote:Op maandag 19 december 2016 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee Zuid-Limburg. Wat is een vlaai die loopt?
Het warm en zacht element, is dat het lopen?quote:Op maandag 19 december 2016 21:14 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dan vers warm en een beetje zacht
jaquote:Op maandag 19 december 2016 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is een vlaai die loopt?
Wat raar.quote:Op maandag 19 december 2016 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee Zuid-Limburg. Wat is een vlaai die loopt?
Ik zal het eens gaan navragen bij dezen en genen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat raar.
Een vlaai die heel smeuïg is.
matigquote:Op maandag 19 december 2016 21:17 schreef Caland het volgende:
Hoe kan een vlaai nou lopen
Moet het dan gemaakt worden door joden?
Slecht 2/10quote:Op maandag 19 december 2016 21:17 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2016 21:17 schreef Caland het volgende:
Ik wou hem nog uitbreiden met een ovengrap maar ik laat het maar voor wat het is.quote:
daar had wel potentie in gezeten denk ikquote:Op maandag 19 december 2016 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wou hem nog uitbreiden met een ovengrap maar ik laat het maar voor wat het is.
Robben bijvoorbeeldquote:Op maandag 19 december 2016 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Guardiola kan dus alleen presteren met de absolute top
Ik weet uit betrouwbare bron dat op een ovengrap over joden een week ban staat.quote:Op maandag 19 december 2016 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wou hem nog uitbreiden met een ovengrap maar ik laat het maar voor wat het is.
Ja dat bedoel ik.quote:Op maandag 19 december 2016 21:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nou beetje roepen dat die aanslag lekker is en alles
Jaquote:Op maandag 19 december 2016 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
OVERMORGEN DE KRAKER Bayern - Leipzig
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
hebben we nog een beetje lol hier
als je van goeie humor houdt wel jaquote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
hebben we nog een beetje lol hier
Ook als je misbruikt wordt als kind?quote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.
Nee, dan mag je nooit meer lachen in je leven.quote:Op maandag 19 december 2016 21:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ook als je misbruikt wordt als kind?
En dan 50+ mensen gewond?quote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef Coco98 het volgende:
Update 21:20 uur:
Volgend Bild en Der Spiegel zouden getuigen een knal gehoord hebben. Dit zou kunnen wijzen op een klapband van de vrachtwagen, en dus niets met terrorisme te maken hebben. Inmiddels zouden er 9 doden zijn gevallen bij het 'incident'.
oh dan is het niet zo erg inderdaadquote:Op maandag 19 december 2016 21:30 schreef Coco98 het volgende:
Update 21:20 uur:
Volgend Bild en Der Spiegel zouden getuigen een knal gehoord hebben. Dit zou kunnen wijzen op een klapband van de vrachtwagen, en dus niets met terrorisme te maken hebben. Inmiddels zouden er 9 doden zijn gevallen bij het 'incident'.
Nee oke, dan weet ik dat.quote:Op maandag 19 december 2016 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dan mag je nooit meer lachen in je leven.
No one gives a damn.quote:
Dat je dat zomaar harteloos doet tijdens de ellende in Berlijn!quote:
#prayquote:
Hipster stad vol met enge mensenquote:Op maandag 19 december 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
Fuck Berlijn, alsof die Duitsers van die lieverdjes zijn.
quote:Op maandag 19 december 2016 21:47 schreef Joezi het volgende:
Mooi hoe Gijp dit kan relativeren en duiden
Hij is niet eens geblesseerdquote:Op maandag 19 december 2016 21:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Daar pray ik voor, en voor Strootman.
Deze man.quote:Op maandag 19 december 2016 21:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Daar pray ik voor, en voor Strootman.
Ik mag toch hopen dat ze de dader zijn rijbewijs afpakken.quote:Op maandag 19 december 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
Fuck Berlijn, alsof die Duitsers van die lieverdjes zijn.
Ik heb niets met ADO, maar ik(en niet alleen ik) steun Opper en Haags in deze moeilijke tijden.quote:
Bedankt.quote:Op maandag 19 december 2016 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We hebben je allemaal gemist. Wees welkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door KingRoland op 19-12-2016 21:52:53 ]
Dankquote:Op maandag 19 december 2016 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb niets met ADO, maar ik(en niet alleen ik) steun Opper en Haags in deze moeilijke tijden.
quote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef GGMM het volgende:
Ik zou liever afbeeldingen zien van een mooie vrouw, ik noem een Nicki Minaj.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan deze vraag voldoe ik graag.quote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou liever afbeeldingen zien van een mooie vrouw, ik noem een Nicki Minaj.
Hopelijk heb jij mijn post in het livetopic over dat gedoe in Berlijn gelezenquote:
Nee.quote:Op maandag 19 december 2016 21:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hopelijk heb jij mijn post in het livetopic over dat gedoe in Berlijn gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |