Bassiegodquote:Op maandag 19 december 2016 20:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die ligt op zijn sterfbed hoorde ik
Is sinds deze week weer thuisquote:Op maandag 19 december 2016 20:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die ligt op zijn sterfbed hoorde ik
Ik denk dat hij er zit omdat hij een column in het blad heeft.quote:Op maandag 19 december 2016 20:52 schreef Vasion het volgende:
Nijhuis die het werk van z'n collega beoordeelt. Beetje lullig om daar te gaan zitten.
Is er een blad?quote:Op maandag 19 december 2016 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er zit omdat hij een column in het blad heeft.
is hij ook streetwise?quote:Op maandag 19 december 2016 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er zit omdat hij een column in het blad heeft.
Daar heb je bordjes waarop staat dat je op bepaalde plaatsen niet mag urinerenquote:Op maandag 19 december 2016 20:54 schreef franklop het volgende:
Liever niet in Hardinxveld, die kinderen mogen op zondag niet voetballen
Ik wist niet eens dat hij nog bij PSV speelde.quote:Op maandag 19 december 2016 20:55 schreef Vasion het volgende:
PSV heeft die Locadia toch nog? Kunnen ze die niet opstellen?
Je moet wel het optimale randement uit je spelersmateriaal halenquote:Op maandag 19 december 2016 20:55 schreef RensAjacied het volgende:
"Als trainer ben je zo goed als je materiaal" Derksen, zegt dat het aan de trainer ligt
Van der Wiel tijdens de epische uitzending bij NECquote:Op maandag 19 december 2016 20:58 schreef DrDentz het volgende:
Johan werd wel boos toen spelers niet met Oranje naar Australië gingen maar wel naar een concert van Lil Wayne.
Ik heb Ties nog niet gezien, maar ik vraag me af wat hij van Twente - AZ vond.quote:Op maandag 19 december 2016 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ties02 heeft mij in vertrouwen verteld dat hij dit een erg leuk onderdeel van het programma vindt.
De samenvatting met Sjoerd is toch echt veel beterquote:Op maandag 19 december 2016 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ties02 heeft mij in vertrouwen verteld dat hij dit een erg leuk onderdeel van het programma vindt.
met rozijnen?quote:Op maandag 19 december 2016 21:01 schreef luckass het volgende:
Ik heb nu zin in oliebollen.
Al vallen ze achteraf altijd tegen.
Ik ben toch meer van de appelbeignet.quote:Op maandag 19 december 2016 21:01 schreef luckass het volgende:
Ik heb nu zin in oliebollen.
Al vallen ze achteraf altijd tegen.
Dat is elk jaar weer een HEPPENINGquote:Op maandag 19 december 2016 21:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt ook met van die groene en rode blokjes erin
Zoooowquote:Op maandag 19 december 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van de appelbeignet.
Originele coming-out.quote:Op maandag 19 december 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet je daar ook mee stoppen, vet varken.quote:Op maandag 19 december 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Moest jij geen Everton kijken?quote:Op maandag 19 december 2016 21:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
Misschien moet je daar ook mee stoppen, vet varken.
Daar heeft je moeder anders weinig problemen mee.quote:Op maandag 19 december 2016 21:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
Misschien moet je daar ook mee stoppen, vet varken.
voor je het weet vinden een paar gekkies dat oliebollen toch wel racistisch is, dan is het over en uit met de pret beste Vasionquote:
en anders gewoon vlaaiquote:Op maandag 19 december 2016 21:06 schreef Vasion het volgende:
Appelbeignets zijn het best. Daarna oliebollen, daarna boterkoek.
Het hoofd van Morgan Freeman lijkt op een oliebol met rozijnen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
voor je het weet vinden een paar gekkies dat oliebollen toch wel racistisch is, dan is het over en uit met de pret beste Vasion
Ga lekker naar voetbalzone ofzo met deze onzin.quote:Op maandag 19 december 2016 21:08 schreef Joezi het volgende:
Zo klaar als een klontje !
# In januari afscheid nemen van: Serero - Westerman - Gudelj - Dijks
# En Nouri en Cassierra definitief tot aan de zomer bij jong-Ajax laten
# Cerny verhuren aan Eredivisieclub a la Groningen - Heracles
En daarvoor in de plaats; Huntelaar (backup-spits voor Dolberg) + een echte linksbuiten + backup linksback
Ik word zo moe van al dat zogenaamde racisme.quote:Op maandag 19 december 2016 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
voor je het weet vinden een paar gekkies dat oliebollen toch wel racistisch is, dan is het over en uit met de pret beste Vasion
quote:Op maandag 19 december 2016 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga lekker naar voetbalzone ofzo met deze onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |