Van der Wiel tijdens de epische uitzending bij NECquote:Op maandag 19 december 2016 20:58 schreef DrDentz het volgende:
Johan werd wel boos toen spelers niet met Oranje naar Australië gingen maar wel naar een concert van Lil Wayne.
Ik heb Ties nog niet gezien, maar ik vraag me af wat hij van Twente - AZ vond.quote:Op maandag 19 december 2016 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ties02 heeft mij in vertrouwen verteld dat hij dit een erg leuk onderdeel van het programma vindt.
De samenvatting met Sjoerd is toch echt veel beterquote:Op maandag 19 december 2016 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ties02 heeft mij in vertrouwen verteld dat hij dit een erg leuk onderdeel van het programma vindt.
met rozijnen?quote:Op maandag 19 december 2016 21:01 schreef luckass het volgende:
Ik heb nu zin in oliebollen.
Al vallen ze achteraf altijd tegen.
Ik ben toch meer van de appelbeignet.quote:Op maandag 19 december 2016 21:01 schreef luckass het volgende:
Ik heb nu zin in oliebollen.
Al vallen ze achteraf altijd tegen.
Dat is elk jaar weer een HEPPENINGquote:Op maandag 19 december 2016 21:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt ook met van die groene en rode blokjes erin
Zoooowquote:Op maandag 19 december 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van de appelbeignet.
Originele coming-out.quote:Op maandag 19 december 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet je daar ook mee stoppen, vet varken.quote:Op maandag 19 december 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Moest jij geen Everton kijken?quote:Op maandag 19 december 2016 21:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
Misschien moet je daar ook mee stoppen, vet varken.
Daar heeft je moeder anders weinig problemen mee.quote:Op maandag 19 december 2016 21:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
Misschien moet je daar ook mee stoppen, vet varken.
voor je het weet vinden een paar gekkies dat oliebollen toch wel racistisch is, dan is het over en uit met de pret beste Vasionquote:
en anders gewoon vlaaiquote:Op maandag 19 december 2016 21:06 schreef Vasion het volgende:
Appelbeignets zijn het best. Daarna oliebollen, daarna boterkoek.
Het hoofd van Morgan Freeman lijkt op een oliebol met rozijnen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
voor je het weet vinden een paar gekkies dat oliebollen toch wel racistisch is, dan is het over en uit met de pret beste Vasion
Ga lekker naar voetbalzone ofzo met deze onzin.quote:Op maandag 19 december 2016 21:08 schreef Joezi het volgende:
Zo klaar als een klontje !
# In januari afscheid nemen van: Serero - Westerman - Gudelj - Dijks
# En Nouri en Cassierra definitief tot aan de zomer bij jong-Ajax laten
# Cerny verhuren aan Eredivisieclub a la Groningen - Heracles
En daarvoor in de plaats; Huntelaar (backup-spits voor Dolberg) + een echte linksbuiten + backup linksback
Ik word zo moe van al dat zogenaamde racisme.quote:Op maandag 19 december 2016 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
voor je het weet vinden een paar gekkies dat oliebollen toch wel racistisch is, dan is het over en uit met de pret beste Vasion
quote:Op maandag 19 december 2016 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga lekker naar voetbalzone ofzo met deze onzin.
spuit 11quote:Op maandag 19 december 2016 21:09 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, er is iets aan de hand in Berlijn
Update 20:57 uur:quote:
wat een dagquote:Op maandag 19 december 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Update 20:57 uur:
De politie gaat uit van een aanslag. Volgens de krant Bild zijn er 2 doden en minstens 50 gewonden
Ik vind oliebollen al racistisch voor dikke mensen. Ik zou er gewoon negerbollen van maken.quote:Op maandag 19 december 2016 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
interessante meningquote:Op maandag 19 december 2016 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik word zo moe van al dat zogenaamde racisme.
Godverdommequote:Op maandag 19 december 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
De politie gaat uit van een aanslag. Volgens de krant Bild zijn er 2 doden en minstens 50 gewonden
Als het daar maar bij blijftquote:Op maandag 19 december 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig vaak in Limburg maar hier heb ik nog nooit van gehoord. Is ongetwijfeld voor mij geheim gehouden.quote:
Valse vlag! MSM rechtsche maffiaquote:Op maandag 19 december 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Noord-Limburg zeker?quote:Op maandag 19 december 2016 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig vaak in Limburg maar hier heb ik nog nooit van gehoord. Is ongetwijfeld voor mij geheim gehouden.
Je dikke moeder.quote:
Het gaat niet goed zo, dat is wel duidelijk. Ik vrees dat we geen fijne kerst krijgen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Streef jij ook zo naar een brave new world?
isquote:
Gelukkig hebben we elkaar nogquote:Op maandag 19 december 2016 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat niet goed zo, dat is wel duidelijk. Ik vrees dat we geen fijne kerst krijgen.
quote:Op maandag 19 december 2016 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig vaak in Limburg maar hier heb ik nog nooit van gehoord. Is ongetwijfeld voor mij geheim gehouden.
wat doe je in hemelsnaam daarquote:Op maandag 19 december 2016 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee Zuid-Limburg. Wat is een vlaai die loopt?
Het warm en zacht element, is dat het lopen?quote:Op maandag 19 december 2016 21:14 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dan vers warm en een beetje zacht
jaquote:Op maandag 19 december 2016 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is een vlaai die loopt?
Wat raar.quote:Op maandag 19 december 2016 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee Zuid-Limburg. Wat is een vlaai die loopt?
Ik zal het eens gaan navragen bij dezen en genen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat raar.
Een vlaai die heel smeuïg is.
matigquote:Op maandag 19 december 2016 21:17 schreef Caland het volgende:
Hoe kan een vlaai nou lopen
Moet het dan gemaakt worden door joden?
Slecht 2/10quote:Op maandag 19 december 2016 21:17 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2016 21:17 schreef Caland het volgende:
Ik wou hem nog uitbreiden met een ovengrap maar ik laat het maar voor wat het is.quote:
daar had wel potentie in gezeten denk ikquote:Op maandag 19 december 2016 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wou hem nog uitbreiden met een ovengrap maar ik laat het maar voor wat het is.
Robben bijvoorbeeldquote:Op maandag 19 december 2016 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Guardiola kan dus alleen presteren met de absolute top
Ik weet uit betrouwbare bron dat op een ovengrap over joden een week ban staat.quote:Op maandag 19 december 2016 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wou hem nog uitbreiden met een ovengrap maar ik laat het maar voor wat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |