SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaan we doen?
In een zo centraal mogelijk gelegen gebied, bereikbaar met OV, te voet een stuk of 30 gyms verdelen onder de deelnemers.
- UPDATE - UPDATE - UPDATE - UPDATE -
De kaart op http://www.pokemongomap.info/ lijkt aardig te kloppen qua gyms. Maar dat sluit Gouda (vooralsnog het midden van alle aanmeldingen) wel uit met slechts 22 gyms en flinke afstanden.
Dan lijkt Rotterdam een betere optie. Ook daar is blauw dominant, maar met de gym update moet daar makkelijk verandering in te brengen zijn. Zoals op de kaart te zien is (en ik ook weet, want het is een van mijn werklocaties) stikt het daar van de gyms.
Meer voordelen: Alles bereikbaar met OV, goedkope transferia rondom voor de autorijders en genoeg pokestops voor de deelnemers met wat minder ruimte voor items.
Plan van aanpak: MEET OP ZONDAG 18 DECEMBER 14.00 uur - 18.00 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips & Tricks (aanvulling welkom)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatsapp groep (niet verplicht, wel makkelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!
Gymplaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje van beste attackers & defenders sinds de CP-change van 21 november!
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Is dit een quote uit de volgende kerstfilm, The Matrix Part 4 Pokemons Revolution?quote:Op zondag 18 december 2016 21:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geel is een illusie. Er bestaan 3 gele spelers en een veelvoud aan gele bots. Dat is het, sorry. Je moest er een keer achter komen.
lolLeiden![]()
Oh shit je hebt me doorquote:Op zondag 18 december 2016 21:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Bewijs eerst maar dat je geen bot bent...![]()
![]()
10 km eieren geven ze extra weg ofzo? Na maanden niks nu komen ze bij de vleetDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ik krijg er nog steeds amper. Afgelopen 2 maanden 1 volgens mij.quote:Op zondag 18 december 2016 22:21 schreef rubbereend het volgende:
10 km eieren geven ze extra weg ofzo? Na maanden niks nu komen ze bij de vleetOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Vandaag vier 10 km eieren uitgekomen, nog van voor de release van 2nd gen.
Onix
Kabuto..
Scythen
En...
LAPRAS.
Mn tweede, heb nu dus weer wat candy om te kunne investeren in mn andere Lapras.
Alleen de kans wordt nu wel steeds kleiner en kleiner om Aerodactyl en Chansey te krijgen
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Ik had een Charmenderen Drowzee
uit twee eieren vanochtend. Nu zijn ze weer op, net als m'n incubators. Na 27 eieren nog nul baby Pokémon
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Ik heb er nu 2. Elekid en igglybuff.quote:Op maandag 19 december 2016 06:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
uit twee eieren vanochtend. Nu zijn ze weer op, net als m'n incubators. Na 27 eieren nog nul baby Pokémon
![]()
kreeg gisteren ook een drowzee. Ik heb 'm verkocht. Kutbeest, mij een beetje valse hoop geven.quote:Op maandag 19 december 2016 06:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Een Igglybuff
En 2x Oddish uit ei, dus nu eindelijke vileplumeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Ik heb misschien een Charmander cluster spawn gevonden bij meermolen De Onrust in Muiderberg. Er kwamen twee Charmanders in beeld toen ik over de A1 reed. Ik ben er dus nog niet geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in Amstelveen bij Poortwachter zit volgens mij een Pinsir frequent spawn. Ik heb deze sinds de laatste migratie al meerdere keren op die plek gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb eindelijk genoeg Bulbasaur candy voor Venusaur.
[ Bericht 8% gewijzigd door Devv op 19-12-2016 09:49:15 ]![]()
Ik heb volgens mij wel echt geluk gehad met vier baby pokemon in de eerste 16 eitjes, want ik ben er nu een stuk of 30 verder en heb alleen nog maar oude rommel gehadEn natuurlijk zijn mijn incubators op, dus het moet snel januari worden
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Magmar en Electabuzz uit mijn 10 km-eieren... best een tegenvaller die 7 die ik gespaard had tot nu toe dan, na die Eevee, Jynx en Hitmonchan uit de vorige eieren... hopelijk heb ik het beste inderdaad tot het laatst bewaard.
![]()
Ik zit nog te wachten op mijn eerste baby. Maar ik broed ook niet zo fanatiek als sommigen van jullie, nu denk ik 10-12 sinds ze zijn aangekondigd.
Toch
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Eerste baby hier ook nog geen feit. Zit toch al aan 20 eitjes sinds de aankondiging. Echter krijg ik geen 2 en 10km eggs dus is de kans ook erg klein er een babytje aan te treffen.
Gyms gaan daarintegen prima tot nu toe. 70 coins weer kunnen claimen vandaag!![]()
Gisteren op de nearby een Snorlax gezien bij een Pokestop.
Mijn vriendin reed alleen die wilde niet stoppen aangezien de supermarkt bijna dicht was__
En Ajax - PSV begon wat ik zelf wilde zien![]()
![]()
![]()
aerodactyl uit een ei
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
De vier blauwe gyms in Kralingen zijn nog steeds blauw.![]()
Net gecasht.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
IK OOK!quote:As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Maar...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
Ik ben echt net klaar met mijn tentamen, wil even de stop van de dag pakken en dan verschijnt deze binnen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Spawnt ineens een Lapras op mij bureau
1900 CP zelfs..maar met Dragon Pulse, dat is wel balen....maar wel wat candytjes voor mijn andere
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Ik had er maar 3quote:Op maandag 19 december 2016 16:20 schreef Molurus het volgende:
De vier blauwe gyms in Kralingen zijn nog steeds blauw.![]()
Net gecasht.
Tijdens mijn tentamen is de vierde verdwenen. Het tentamen begon 5 minuten voor de claimtijd
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
prioriteitenquote:Op maandag 19 december 2016 14:51 schreef So_Surreal het volgende:
Gisteren op de nearby een Snorlax gezien bij een Pokestop.
Mijn vriendin reed alleen die wilde niet stoppen aangezien de supermarkt bijna dicht was__
En Ajax - PSV begon wat ik zelf wilde zien
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
75 km gelopen met abra 125 candy verzamelt en dan kom je de evolutie tegen. Kutbeest.
Dan maar charmander als buddy, die kom ik echt nooit tegen, er bestaat geen vuur in het land van Maas en waal
kloptquote:Op maandag 19 december 2016 17:44 schreef Pheno het volgende:
75 km gelopen met abra 125 candy verzamelt en dan kom je de evolutie tegen. Kutbeest.
Dan maar charmander als buddy, die kom ik echt nooit tegen, er bestaat geen vuur in het land van Maas en waal
maar Land van Maas en Waalvolgens Silph Road zit hij wel in de Betuwe
DeLuna vindt me dik ;(
Ja, fijn is dat hč. Ik had het pas door tijdens het Halloween event maar toen was het dus ook maar 250m/candy.quote:![]()
Yup.quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Candy voor upgradequote:Op maandag 19 december 2016 17:44 schreef Pheno het volgende:
Ik wacht nog steeds op die Lapras om het bij te vullen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja das een mooie voor in het wild, geweldig zeldzaamquote:Op maandag 19 december 2016 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hitmonlee in het wild.
3x raden wat mijn 10km ei gaat brengen.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Jep. En ik heb er niet eens een scanner voor nodig gehadquote:Op maandag 19 december 2016 19:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja das een mooie voor in het wild, geweldig zeldzaam.
Of die kutnearby
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Pinsirquote:Op maandag 19 december 2016 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hitmonlee in het wild.
3x raden wat mijn 10km ei gaat brengenDeLuna vindt me dik ;(
Weird... ik heb er nog steeds 4?quote:Op maandag 19 december 2016 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had er maar 3
Tijdens mijn tentamen is de vierde verdwenen. Het tentamen begon 5 minuten voor de claimtijdNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Jij gooit dan ook geen 16cp rommel onderin een gymquote:
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Vuile multiaccounters weer zeker... het metrostation. Daar stond ik op plek 2 van onder.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
16cp Poliwag is nu trots bewaker van een level 10 gymquote:Op maandag 19 december 2016 19:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij gooit dan ook geen 16cp rommel onderin een gym
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Goed punt.quote:Op maandag 19 december 2016 19:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij gooit dan ook geen 16cp rommel onderin een gym
Edit: oh, die staat er kennelijk nog wel.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
ik kick op weg naar huis standaard 1 of 2 pokemon uit die gym hoorquote:Op maandag 19 december 2016 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vuile multiaccounters weer zeker... het metrostation. Daar stond ik op plek 2 van onder.Dat het te lang duurt om hem plat te leggen betekent niet dat team blauw er niet voor hoeft te werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
quote:Op maandag 19 december 2016 19:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ik kick op weg naar huis standaard 1 of 2 pokemon uit die gym hoorDat het te lang duurt om hem plat te leggen betekent niet dat team blauw er niet voor hoeft te werken.
Eens kijken welk level die nu isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Nattekat naar computer strompelt100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De gym waar jouw beestje uit is geschopt kan ieg nooit helemaal gesloopt zijn... anders zou ik er ook 1 terug moeten hebben.quote:Op maandag 19 december 2016 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens kijken welk level die nu is
* Nattekat naar computer strompeltNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Nidoran uit een 5km ei, drie keer op rij nu
Hij was level 9 45k prestige
Hij is level 10...
Dit is absoluut het werk van een multiaccounter, bah
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Daar had ik mijn Lapras in gezet, en die staat er nog.quote:Op maandag 19 december 2016 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
het metrostation. Daar stond ik op plek 2 van onder.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Zo'n naaistreek, ik ben nog steeds errug teleurgesteld dat die rode waar ik wel eens mee samenspeel dat ook gewoon doet.quote:Op maandag 19 december 2016 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Hij was level 9 45k prestige
Hij is level 10...
Dit is absoluut het werk van een multiaccounter, bahRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Mijn Rhydon stond op plek 2 na die wegwerp Pinsir. De Rhydon die op plek 3 stond, staat er nog wel in.quote:Op maandag 19 december 2016 19:35 schreef Molurus het volgende:
[..]
Daar had ik mijn Lapras in gezet, en die staat er nog.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dubbel candy, dubbel dust, dubbel xp en alleen nog maar 10 km eieren?quote:Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wanneer komt die actie?Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Nooit?quote:
Als je trouwens zo'n baby evolvet, krijg je dan de gewone?
Want dan moet je t dus vooral niet doen, lijkt me?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 19 december 2016 20:49 schreef Murmeli het volgende:
Oh ik ben bevallen van een tweeling: pichu en cleffaAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 19 december 2016 20:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nooit?
Als je trouwens zo'n baby evolvet, krijg je dan de gewone?
Want dan moet je t dus vooral niet doen, lijkt me?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
ik ben voor. Zeker die eieren, ik heb er in dit halve jaar pas 3 gehad, ooit in het beginquote:Op maandag 19 december 2016 20:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dubbel candy, dubbel dust, dubbel xp en alleen nog maar 10 km eieren?
quote:Trainers, Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.51.0 for Android and 1.21.0 for iOS devices. Below are some release notes and comments from our development team.
The bug that caused incorrect vibration notifications has been fixed.
Day and night modes have changed to more accurately reflect the Trainer’s current time of day.
Minor text fixes.
—The Pokémon GO teamRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik wacht nog steeds op major text fixes.quote:Op maandag 19 december 2016 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze eindelijk eens die minor text fixes hebben gedaan.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
De vangst van de dag. Ik kreeg bijna een hartverzakking toen hij in beeld kwam. De eerste vijf Ultraballs gingen natuurlijk gelijk mis van de zenuwen
. Hij heeft helaas wel een kut IV maar dat boeit mij eerlijk gezegd even niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 december 2016 21:41 schreef Devv het volgende:
De vangst van de dag. Ik kreeg bijna een hartverzakking toen hij in beeld kwam. De eerste vijf Ultraballs gingen natuurlijk gelijk mis van de zenuwen
. Hij heeft helaas wel een kut IV maar dat boeit mij eerlijk gezegd even niet.
Kut IV of niet, daar ben ik toch best wel jaloers op.
Niet meer aanwezig in dit forum.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: