abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167434561
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 21:39 schreef PicoMMP het volgende:

Goal van vandaag was al eens gemaakt in 95 :P
Het zal dan ook ingestudeerd zijn. :) Waanzinnige goal.
  zondag 18 december 2016 @ 23:29:26 #202
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_167434592
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 23:26 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Rosales.
Ik dacht eerder aan Victor Sikora, of Tom de Mul.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_167434614
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 23:29 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Kennedy Bakircioglu
pi_167434623
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 23:30 schreef Brammess het volgende:

[..]

Kennedy Bakircioglu
FM god.
pi_167434817
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 22:45 schreef marp0 het volgende:
Sanchez blijft toch een enorme klasbak. Die pass van hem op younes in te tweede helft, echt perfect gegeven. Je zag dat hij even het overzicht had om te wachten totdat younes ging lopen en vervolgens speelt die hem perfect in.

Vond het vandaag wel een vermakelijke wedstrijd, alleen werd vandaag toch wel pijnlijk duidelijk dat Ajax voorin klasse mist om de wedstrijd te beslissen.

Ben benieuwd welke buitenspelers Overmars uit z'n hoed zal toveren.
Slechter dan Younes en El Ghazi kan het toch niet zijn :')
Ik zou wel eens de passmap van Sanchez willen zien. Mensen doen alsof het hij alleen kan verdedigen, maar hij heeft een hele strakke inspeel pass en bijna alle ballen gaan zonder getreuzel naar voren.
Noodles
  zondag 18 december 2016 @ 23:40:46 #206
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_167434855
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 23:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is toch geen Ajaxniveau joh.
Mwah voor de rest vandaag qua inzet en meevoetballen kan je er niks van zeggen, en hij kwam wel goed in die scoringsposities. Ben ook niet overtuigd van hem hoor maar vond hem gewoon goed spelen, niks mis mee
pi_167434996
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 23:29 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Tom de Mul kon het op zich wel, maar die was mentaal te zwak. Mitea was in zijn eerste jaar ook best goed.
pi_167435116
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 23:08 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Sanchez vond ik juist vandaag helemaal niet zo goed. :@
Je had dan ook op z'n voetballende aspect moeten letten.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_167435338
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zie Feyenoord het ook worden nu, zeker omdat Ajax gaat verliezen bij Utrecht uit en nog wat punten verspelen en dan is de achterstand zo groot dat Feyenoord niet eens druk voelt.
Een soort Leicester City verhaal, want Feyenoord heeft echt een veel minder sterk team dan PSV en Ajax imo.
pi_167435382
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 00:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Een soort Leicester City verhaal, want Feyenoord heeft echt een veel minder sterk team dan PSV en Ajax imo.
Voor Feyenoord weegt het gemis van El Ahmadi straks harder dan Ziyech.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 19 december 2016 @ 00:08:14 #211
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_167435388
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zie Feyenoord het ook worden nu, zeker omdat Ajax gaat verliezen bij Utrecht uit en nog wat punten verspelen en dan is de achterstand zo groot dat Feyenoord niet eens druk voelt.
Welnee
  maandag 19 december 2016 @ 00:13:05 #212
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167435480
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 00:08 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Welnee
Hoezo niet?
Oh.
pi_167435560
Vandaag bleek maar weer wat een verademing Veltman en Sinkgraven zijn tov die 2 spelvertragers in de naam van Dijks en Tete. Alles ging snel en vooral vooruit. Sterke punten die je mee moet nemen.
  maandag 19 december 2016 @ 00:17:46 #214
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_167435568
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoezo niet?
We gaan niet verliezen bij Utrecht en ik denk dat Feyenoord juist minder wordt als ze een grotere voorsprong hebben. Denk nog steeds dat we gewoon kampioen worden, maar het is wel te hopen dat er wat leuks gehaald wordt in de winterstop want die vleugels kunnen echt niet
  maandag 19 december 2016 @ 00:18:20 #215
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_167435577
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 00:17 schreef Brammess het volgende:
Vandaag bleek maar weer wat een verademing Veltman en Sinkgraven zijn tov die 2 spelvertragers in de naam van Dijks en Tete. Alles ging snel en vooral vooruit. Sterke punten die je mee moet nemen.
Ik vond Sinkgraven nog wel vrij goed moet ik zeggen, maar hij had ook wel weer van die momenten waarop die als klein kind aan de kant wordt gezet
  maandag 19 december 2016 @ 00:53:15 #216
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167436123
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 00:17 schreef Heeinz het volgende:

[..]

We gaan niet verliezen bij Utrecht en ik denk dat Feyenoord juist minder wordt als ze een grotere voorsprong hebben. Denk nog steeds dat we gewoon kampioen worden, maar het is wel te hopen dat er wat leuks gehaald wordt in de winterstop want die vleugels kunnen echt niet
We verspelen elk jaar punten bij Utrecht, dus die pot hoeven we eigenlijk niet eens te kijken. En Feyenoord kan juist relaxed spelen met een voorsprong en in de welbekende FLOW raken.
Oh.
pi_167436231
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 00:18 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik vond Sinkgraven nog wel vrij goed moet ik zeggen, maar hij had ook wel weer van die momenten waarop die als klein kind aan de kant wordt gezet
Veel breder dan dit zal Sinkgraven waarschijnlijk niet worden. Dat zal altijd een minpuntje blijven vrees ik. Voetballend gezien is hij weer véél beter dan Dijks. En verdedigend gezien laat hij steeds minder steekjes vallen.

Dijks is wel een beetje klaar.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_167436303
Mooie prestatie van Guardado, El Ghazi en Dolberg uit de wedstrijd schoppen zonder een kaart te pakken. Dat beïnvloed toch het spelverloop.

Maar goed, je moet verder kijken dan één wedstrijd. Feyenoord is nu de favoriet voor de titel, maar dat waren ze ook niet nadat ze van Fenerbahçe verloren, of erger, van Go Ahead Eagles.

Feyenoord moet eerst maar eens goede wedstrijden zonder El Ahmadi gaan spelen. Die wordt straks meer gemist dan Ziyech.

Overigens is er dit seizoen nog geen enkele invaller geweest die voor Ajax scoorde. Ajax verliest vaak punten op het eind. Er wordt hier gesproken over versterking op de vleugels, maar dat Ajax in de laatste fase zoveel punten verspeelt lijkt me een groter probleem. Feyenoord scoort juist vaak op het eind en weet op het laatste moment de punten te pakken.

[ Bericht 3% gewijzigd door luxerobots op 19-12-2016 01:45:31 ]
  maandag 19 december 2016 @ 01:58:47 #219
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_167436639
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 01:02 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Veel breder dan dit zal Sinkgraven waarschijnlijk niet worden. Dat zal altijd een minpuntje blijven vrees ik. Voetballend gezien is hij weer véél beter dan Dijks. En verdedigend gezien laat hij steeds minder steekjes vallen.

Dijks is wel een beetje klaar.
Voetballend gezien is mijn hond nog beter dan Dijks, verdedigend vond ik hem vandaag ook aardig ja
  maandag 19 december 2016 @ 01:59:59 #220
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_167436644
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 01:09 schreef luxerobots het volgende:
Mooie prestatie van Guardado, El Ghazi en Dolberg uit de wedstrijd schoppen zonder een kaart te pakken. Dat beïnvloed toch het spelverloop.

Maar goed, je moet verder kijken dan één wedstrijd. Feyenoord is nu de favoriet voor de titel, maar dat waren ze ook niet nadat ze van Fenerbahçe verloren, of erger, van Go Ahead Eagles.

Feyenoord moet eerst maar eens goede wedstrijden zonder El Ahmadi gaan spelen. Die wordt straks meer gemist dan Ziyech.

Overigens is er dit seizoen nog geen enkele invaller geweest die voor Ajax scoorde. Ajax verliest vaak punten op het eind. Er wordt hier gesproken over versterking op de vleugels, maar dat Ajax in de laatste fase zoveel punten verspeelt lijkt me een groter probleem. Feyenoord scoort juist vaak op het eind en weet op het laatste moment de punten te pakken.
Zit nou net de samenvatting te kijken maar vond het wel meevallen van Guardado, bij Ghazi was het lomp en hoor je er ook een gele kaart voor te geven maar ik krijg niet de indruk dat hij ze opzettelijk uit de wedstrijd wou schoppen

Het was trouwens toch ook buitenspel bij die afgekeurde goal van Cassierra? Die zit er niet eens in
pi_167436677
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 01:59 schreef Heeinz het volgende:
Het was trouwens toch ook buitenspel bij die afgekeurde goal van Cassierra? Die zit er niet eens in
Ja, was buitenspel. Zonde want als hij op die bal rekent loopt hij niet buitenspel.
pi_167436732
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 02:11 schreef BobW het volgende:

[..]

Ja, was buitenspel. Zonde want als hij op die bal rekent loopt hij niet buitenspel.
Nouja erop rekenen? Ziyech had 2 keuzes; zelf schieten of afgeven. Hij koos voor schieten maar ging toen TOCH voor Cassierra, ja, zo werkt het niet.
pi_167436759
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 01:09 schreef luxerobots het volgende:

Dat is onzin, om een kampioensploeg te zijn heb je 15 basisspelers in je elftal nodig. Na wat schattige experimenten tegen een gewillig Willem II en uitgeblust Panathinaikos (EN CAMBUUR!!!) blijkt de bank van Ajax (nog) niet goed genoeg om spelers als Dolberg en El Ghazi op te vangen.

Cherny, Cassierra, Nouri en Clement komen nog net te kort om beslissend te zijn. Van de Beek schurkt tegen het eerste aan, maar Klaassen staat in principe in de weg. Alleen de Ligt is foutloos tot nu toe, maar ja, hij is een verdediger. En zolang Viergever de voorkeur krijgt, staat hij in de weg voor (bijkbaar) Riedewald en Tete.

Experiment Sinkgraven lijkt een oplossing voor de zwaar tegenvallende Dijks. Schone speelt uitstekend en moest vandaag een hoop compenseren door het balverlies van Ziyech, en El Ghazi had net zoals Dolberg gewoon pech.

Misschien is het wel even beter als Ziyech ff'tjes weg is. Ik bedoel; zij ijverigheid om beslissend te zijn voor Ajax begint een beetje vervelend te worden. Zodra hij een béétje ruimte ziet om te schieten, schiet ie. Huizenhoog over. En dat 5x per wedstrijd. En dan weer over rechts zwerven, binnendoor, op zoek naar zijn linkerbeen, zucht. Traoré anyone? Younes, rechterbeen?

Als Ziyech weg is, van de Beek zijn kans krijgt, Viergever op de bank begint, Younes op rechts zetten, Traoré op links, En Tete op rechtsback, kan Ajax dit best nog rechtzetten 8-)

Het gemis van El Ahmadi gaat Feyenoord de das om doen. Geloof mij maar. En PSV gaat er echt niet beter op worden.
  maandag 19 december 2016 @ 03:04:36 #224
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167436856
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 02:23 schreef Brammess het volgende:

[..]

Nouja erop rekenen? Ziyech had 2 keuzes; zelf schieten of afgeven. Hij koos voor schieten maar ging toen TOCH voor Cassierra, ja, zo werkt het niet.
Maar ook als hij zou schieten, moet je wel altijd rekenen op een rebound :+ Dat killersinstinct heeft hij gewoon minder, maar als aanspeelpunt voldoet hij uitstekend. En dat scoren kan nog wel gaan komen, al zal hij niet iemand zijn die er 30 maakt.
Oh.
pi_167437038
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 02:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Het gemis van El Ahmadi gaat Feyenoord de das om doen. Geloof mij maar. En PSV gaat er echt niet beter op worden.
Mwha, slechter kan niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')