Het zal dan ook ingestudeerd zijn.quote:Op zondag 18 december 2016 21:39 schreef PicoMMP het volgende:
Goal van vandaag was al eens gemaakt in 95
Ik dacht eerder aan Victor Sikora, of Tom de Mul.quote:
Kennedy Bakirciogluquote:Op zondag 18 december 2016 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan Victor Sikora, of Tom de Mul.
FM god.quote:
Ik zou wel eens de passmap van Sanchez willen zien. Mensen doen alsof het hij alleen kan verdedigen, maar hij heeft een hele strakke inspeel pass en bijna alle ballen gaan zonder getreuzel naar voren.quote:Op zondag 18 december 2016 22:45 schreef marp0 het volgende:
Sanchez blijft toch een enorme klasbak. Die pass van hem op younes in te tweede helft, echt perfect gegeven. Je zag dat hij even het overzicht had om te wachten totdat younes ging lopen en vervolgens speelt die hem perfect in.
Vond het vandaag wel een vermakelijke wedstrijd, alleen werd vandaag toch wel pijnlijk duidelijk dat Ajax voorin klasse mist om de wedstrijd te beslissen.
Ben benieuwd welke buitenspelers Overmars uit z'n hoed zal toveren.
Slechter dan Younes en El Ghazi kan het toch niet zijn
Mwah voor de rest vandaag qua inzet en meevoetballen kan je er niks van zeggen, en hij kwam wel goed in die scoringsposities. Ben ook niet overtuigd van hem hoor maar vond hem gewoon goed spelen, niks mis meequote:
Tom de Mul kon het op zich wel, maar die was mentaal te zwak. Mitea was in zijn eerste jaar ook best goed.quote:Op zondag 18 december 2016 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan Victor Sikora, of Tom de Mul.
Je had dan ook op z'n voetballende aspect moeten letten.quote:Op zondag 18 december 2016 23:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sanchez vond ik juist vandaag helemaal niet zo goed.
Een soort Leicester City verhaal, want Feyenoord heeft echt een veel minder sterk team dan PSV en Ajax imo.quote:Op zondag 18 december 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord het ook worden nu, zeker omdat Ajax gaat verliezen bij Utrecht uit en nog wat punten verspelen en dan is de achterstand zo groot dat Feyenoord niet eens druk voelt.
Voor Feyenoord weegt het gemis van El Ahmadi straks harder dan Ziyech.quote:Op maandag 19 december 2016 00:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Een soort Leicester City verhaal, want Feyenoord heeft echt een veel minder sterk team dan PSV en Ajax imo.
Welneequote:Op zondag 18 december 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord het ook worden nu, zeker omdat Ajax gaat verliezen bij Utrecht uit en nog wat punten verspelen en dan is de achterstand zo groot dat Feyenoord niet eens druk voelt.
We gaan niet verliezen bij Utrecht en ik denk dat Feyenoord juist minder wordt als ze een grotere voorsprong hebben. Denk nog steeds dat we gewoon kampioen worden, maar het is wel te hopen dat er wat leuks gehaald wordt in de winterstop want die vleugels kunnen echt nietquote:
Ik vond Sinkgraven nog wel vrij goed moet ik zeggen, maar hij had ook wel weer van die momenten waarop die als klein kind aan de kant wordt gezetquote:Op maandag 19 december 2016 00:17 schreef Brammess het volgende:
Vandaag bleek maar weer wat een verademing Veltman en Sinkgraven zijn tov die 2 spelvertragers in de naam van Dijks en Tete. Alles ging snel en vooral vooruit. Sterke punten die je mee moet nemen.
We verspelen elk jaar punten bij Utrecht, dus die pot hoeven we eigenlijk niet eens te kijken. En Feyenoord kan juist relaxed spelen met een voorsprong en in de welbekende FLOW raken.quote:Op maandag 19 december 2016 00:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We gaan niet verliezen bij Utrecht en ik denk dat Feyenoord juist minder wordt als ze een grotere voorsprong hebben. Denk nog steeds dat we gewoon kampioen worden, maar het is wel te hopen dat er wat leuks gehaald wordt in de winterstop want die vleugels kunnen echt niet
Veel breder dan dit zal Sinkgraven waarschijnlijk niet worden. Dat zal altijd een minpuntje blijven vrees ik. Voetballend gezien is hij weer véél beter dan Dijks. En verdedigend gezien laat hij steeds minder steekjes vallen.quote:Op maandag 19 december 2016 00:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vond Sinkgraven nog wel vrij goed moet ik zeggen, maar hij had ook wel weer van die momenten waarop die als klein kind aan de kant wordt gezet
Voetballend gezien is mijn hond nog beter dan Dijks, verdedigend vond ik hem vandaag ook aardig jaquote:Op maandag 19 december 2016 01:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Veel breder dan dit zal Sinkgraven waarschijnlijk niet worden. Dat zal altijd een minpuntje blijven vrees ik. Voetballend gezien is hij weer véél beter dan Dijks. En verdedigend gezien laat hij steeds minder steekjes vallen.
Dijks is wel een beetje klaar.
Zit nou net de samenvatting te kijken maar vond het wel meevallen van Guardado, bij Ghazi was het lomp en hoor je er ook een gele kaart voor te geven maar ik krijg niet de indruk dat hij ze opzettelijk uit de wedstrijd wou schoppenquote:Op maandag 19 december 2016 01:09 schreef luxerobots het volgende:
Mooie prestatie van Guardado, El Ghazi en Dolberg uit de wedstrijd schoppen zonder een kaart te pakken. Dat beïnvloed toch het spelverloop.
Maar goed, je moet verder kijken dan één wedstrijd. Feyenoord is nu de favoriet voor de titel, maar dat waren ze ook niet nadat ze van Fenerbahçe verloren, of erger, van Go Ahead Eagles.
Feyenoord moet eerst maar eens goede wedstrijden zonder El Ahmadi gaan spelen. Die wordt straks meer gemist dan Ziyech.
Overigens is er dit seizoen nog geen enkele invaller geweest die voor Ajax scoorde. Ajax verliest vaak punten op het eind. Er wordt hier gesproken over versterking op de vleugels, maar dat Ajax in de laatste fase zoveel punten verspeelt lijkt me een groter probleem. Feyenoord scoort juist vaak op het eind en weet op het laatste moment de punten te pakken.
Ja, was buitenspel. Zonde want als hij op die bal rekent loopt hij niet buitenspel.quote:Op maandag 19 december 2016 01:59 schreef Heeinz het volgende:
Het was trouwens toch ook buitenspel bij die afgekeurde goal van Cassierra? Die zit er niet eens in
Nouja erop rekenen? Ziyech had 2 keuzes; zelf schieten of afgeven. Hij koos voor schieten maar ging toen TOCH voor Cassierra, ja, zo werkt het niet.quote:Op maandag 19 december 2016 02:11 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja, was buitenspel. Zonde want als hij op die bal rekent loopt hij niet buitenspel.
Dat is onzin, om een kampioensploeg te zijn heb je 15 basisspelers in je elftal nodig. Na wat schattige experimenten tegen een gewillig Willem II en uitgeblust Panathinaikos (EN CAMBUUR!!!) blijkt de bank van Ajax (nog) niet goed genoeg om spelers als Dolberg en El Ghazi op te vangen.quote:Op maandag 19 december 2016 01:09 schreef luxerobots het volgende:
Mooie prestatie van Guardado, El Ghazi en Dolberg uit de wedstrijd schoppen zonder een kaart te pakken. Dat beïnvloed toch het spelverloop.
Maar ook als hij zou schieten, moet je wel altijd rekenen op een reboundquote:Op maandag 19 december 2016 02:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nouja erop rekenen? Ziyech had 2 keuzes; zelf schieten of afgeven. Hij koos voor schieten maar ging toen TOCH voor Cassierra, ja, zo werkt het niet.
Mwha, slechter kan niet.quote:Op maandag 19 december 2016 02:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het gemis van El Ahmadi gaat Feyenoord de das om doen. Geloof mij maar. En PSV gaat er echt niet beter op worden.
En zijn balaanname ook. Echt alles stuitert bij die gast van de voet.quote:Op zondag 18 december 2016 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet gaan werken met een spitsentrainer want zijn afwerking is echt om te huilen
Ik was juist verbaasd de Guardado ook in het commentaar niet aangepakt werd. Bij Dolberg was het nog hard spel, maar Ghazi krijgt gewoon een vette elleboog in zijn rug met het hele gewicht erachteraan. Dat was een donkerrode imho.quote:Op maandag 19 december 2016 01:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zit nou net de samenvatting te kijken maar vond het wel meevallen van Guardado, bij Ghazi was het lomp en hoor je er ook een gele kaart voor te geven maar ik krijg niet de indruk dat hij ze opzettelijk uit de wedstrijd wou schoppen
Het was trouwens toch ook buitenspel bij die afgekeurde goal van Cassierra? Die zit er niet eens in
dat zijn allemaal van die dingen die op de training waarschijnlijk wel goed gaanquote:Op maandag 19 december 2016 08:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En zijn balaanname ook. Echt alles stuitert bij die gast van de voet.
Erg overtrokken. Bij Dolberg was gewoon echt helemaal niets aan de hand. Hooguit wat ongelukkig. Die tegen El Ghazi was een stevige overtreding. Een gele kaart was daar op zijn plek. Ziyech knalt net voor de rust vol met zijn elleboog in de rug van Guardado bij een kopduel. In jouw beleving zou dat dan dus ook rood moeten zijn?quote:Op maandag 19 december 2016 08:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik was juist verbaasd de Guardado ook in het commentaar niet aangepakt werd. Bij Dolberg was het nog hard spel, maar Ghazi krijgt gewoon een vette elleboog in zijn rug met het hele gewicht erachteraan. Dat was een donkerrode imho.
Daarom, wel vreemd dat de scheids niet eens floot, en dat van Dolberg was helemaal niets al kan je wel stellen dat dit de overwinning gekost heeft.quote:Op maandag 19 december 2016 08:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg overtrokken. Bij Dolberg was gewoon echt helemaal niets aan de hand. Hooguit wat ongelukkig. Die tegen El Ghazi was een stevige overtreding. Een gele kaart was daar op zijn plek. Ziyech knalt net voor de rust vol met zijn elleboog in de rug van Guardado bij een kopduel. In jouw beleving zou dat dan dus ook rood moeten zijn?
Bij Dolberg was idd niks aan de hand, en bij de overtreding op Ghazi maakte de scheids een fout door niks te geven. Wat Ziyech deed was ook gewoon een overtreding idd, zeker geen rood.quote:Op maandag 19 december 2016 08:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg overtrokken. Bij Dolberg was gewoon echt helemaal niets aan de hand. Hooguit wat ongelukkig. Die tegen El Ghazi was een stevige overtreding. Een gele kaart was daar op zijn plek. Ziyech knalt net voor de rust vol met zijn elleboog in de rug van Guardado bij een kopduel. In jouw beleving zou dat dan dus ook rood moeten zijn?
Natuurlijk mag je kritiek hebben op een spits die zijn belangrijkste taak, namelijk het scoren, niet uivoert. Wat is dit nou weer voor rare post.quote:Op maandag 19 december 2016 09:34 schreef MichelWuyts het volgende:
Mensen die Cassierra nu bashen snappen er weinig van. Hij doet het gewoon goed.
Dit is gewoon letterlijk scorebordjournalistiek. Tuurlijk moet een spits scoren, maar buiten dat doet hij het heel aardig. Dit is vergelijkbaar met een Pelle bij Az die constant uitgelachen werd, maar ook daar voetballend al geweldig was. Daarnaast komt het scoren wellicht nog wel als hij wat meer vertrouwen krijgt.
Ik heb hem 100x liever dan een Dost, Luuk de jong of Huntelaar.
Zeker als 2de spits. De laatste keer dat we een 2de spits van dit niveau hadden was in de periode van Zlatan/Mido.
inderdaad en het waren ook geen kleine kansjesquote:Op maandag 19 december 2016 09:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je kritiek hebben op een spits die zijn belangrijkste taak, namelijk het scoren, niet uivoert. Wat is dit nou weer voor rare post.
Hij mist ze nu, maar staat er wel. Hoeveel onzichtbare wedstrijden heeft Dolberg eigenlijk wel niet gespeeld? Ik vond hem verrassend goed meespelen voor iemand die dit seizoen eigenlijk in Jong Ajax zou moeten rijpen.quote:Op maandag 19 december 2016 09:34 schreef MichelWuyts het volgende:
Mensen die Cassierra nu bashen snappen er weinig van. Hij doet het gewoon goed.
Dit is gewoon letterlijk scorebordjournalistiek. Tuurlijk moet een spits scoren, maar buiten dat doet hij het heel aardig. Dit is vergelijkbaar met een Pelle bij Az die constant uitgelachen werd, maar ook daar voetballend al geweldig was. Daarnaast komt het scoren wellicht nog wel als hij wat meer vertrouwen krijgt.
Ik heb hem 100x liever dan een Dost, Luuk de jong of Huntelaar.
Zeker als 2de spits. De laatste keer dat we een 2de spits van dit niveau hadden was in de periode van Zlatan/Mido.
Natuurlijk had hij moeten scoren. In elk geval 1 van zijn kansen. Maar mensen die nu roepen om een spitsentrainer of zeggen dat hij er niks van kan slaat ook nergens op. Meevoetballend prima gisteren, in de afwerking helaas veel te gehaast. Maar dat was gisteren en wil ook weer niet gelijk zeggen dat het miskoop is.quote:Op maandag 19 december 2016 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad en het waren ook geen kleine kansjes
wat ik al zei, op de training zal hij ze wel maken, lijkt me ook meer een gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op maandag 19 december 2016 09:59 schreef Fargo het volgende:
[..]
Natuurlijk had hij moeten scoren. In elk geval 1 van zijn kansen. Maar mensen die nu roepen om een spitsentrainer of zeggen dat hij er niks van kan slaat ook nergens op. Meevoetballend prima gisteren, in de afwerking helaas veel te gehaast. Maar dat was gisteren en wil ook weer niet gelijk zeggen dat het miskoop is.
Het gaat meer om die mensen die zeggen dat hij er niets van kan.quote:Op maandag 19 december 2016 09:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je kritiek hebben op een spits die zijn belangrijkste taak, namelijk het scoren, niet uivoert. Wat is dit nou weer voor rare post.
Dolberg keerde zwaar op de vlucht.quote:Op maandag 19 december 2016 09:15 schreef Caland het volgende:
Vond het eerder vreemd dat Dolberg zich liet wisselen door een ijsbeentje. Meestal loop je dat er wel uit (vraag maar aan badderharing)
Het zijn gewoon allemaal, ja, mietjes.
Ik moest twee keer lachen. Kutzooi.quote:Op maandag 19 december 2016 09:15 schreef Caland het volgende:
Vond het eerder vreemd dat Dolberg zich liet wisselen door een ijsbeentje. Meestal loop je dat er wel uit (vraag maar aan badderharing)
Het zijn gewoon allemaal, ja, mietjes.
Veltman slecht? Ik vond hem zeer goed juist. Hele rechterflank in de zak.quote:Op maandag 19 december 2016 11:25 schreef Baconbus het volgende:
Wat was Veltman weer teringslecht gisteren he?
Heerlijk dat alibi verdedigen.
Gaf totaal geen rugdekking bij de 1-1.quote:Op maandag 19 december 2016 11:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Veltman slecht? Ik vond hem zeer goed juist. Hele rechterflank in de zak.
Jouw favoriete vleugelspeler is Younes?quote:Op maandag 19 december 2016 11:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Veltman slecht? Ik vond hem zeer goed juist. Hele rechterflank in de zak.
nogmaals, contract voor het leven geven!quote:Op maandag 19 december 2016 12:00 schreef Dven het volgende:
Schone na dit jaar zomaar in de top 50 spelers met meeste wedstrijden voor Ajax achter z'n naamLegend
En Sinkgraven speelde goed zeker ? Schei toch uit, Veltman was één van de betere Ajacieden op het veld (samen met Klaassen, Schone en in iets mindere mate Sanchez).quote:Op maandag 19 december 2016 11:25 schreef Baconbus het volgende:
Wat was Veltman weer teringslecht gisteren he?
Heerlijk dat alibi verdedigen.
Vooral bij de tegengoal liet hij zien een van de betere Ajacieden te zijn. Schitterend geknepen, scherp geanticipeerd. Aan Joel kun je dat soort dingen wel overlaten.quote:Op maandag 19 december 2016 12:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En Sinkgraven speelde goed zeker ? Schei toch uit, Veltman was één van de betere Ajacieden op het veld (samen met Klaassen, Schone en in iets mindere mate Sanchez).
Maar ja, het is mode om Veltman en Klaassen af te zeiken. Maakt niet uit hoe ze spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |