junks?quote:Op zondag 18 december 2016 02:48 schreef LelijKnap het volgende:
Vroeger werd het rond 3/4 's nachts juist weer druk door de terugkomst van (gefrustreerde) onsuccesvolle FOKstappers. Ondertussen zijn dat allemaal oude lullen die uren geleden na een wijntje en ondermaats wipje met het vrouwtje inslaap gesukkeld zijn. De nog aanwezige zijn helaas allemaal junkie.
Aah lekker man, ken t gevoel, ff avondje lekker gaan, binnen 2min is het 2 uur laterquote:Op zondag 18 december 2016 02:55 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Nee PRSPCT XL24 in factory010 in Rotterdam...
Fucking harde shizzle door dr speakers!!!
En ik ga zelf ommin lekker!!!!! :-) :-)
Nee! Laat zien!quote:Op zondag 18 december 2016 02:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoi Bob, je bent de Bob in m'n paint, al gezien?
hoe denk je erover?quote:Op zondag 18 december 2016 02:50 schreef Amarantha het volgende:
SEX / Kleine ongewenste erectie bij meisje van 7
Zit een kern van waarheid in jaquote:Op zondag 18 december 2016 02:58 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Daarom. Junkies zijn de backbone van FOK! midden in nacht anders was het dood.
Kunnen het altijd een kans geven!quote:Op zondag 18 december 2016 02:52 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja vroeger waren er in de nacht nog super veel users... Ook was onzin veel drukker en had veleleuke meedoetpics... Zie je jammer genoeg niks meer van...
Maar junkies onder elkaar is ook gezellig!!!
bij mij helpt op tijd letten. Dan lijkt het langzamer te gaanquote:Op zondag 18 december 2016 02:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Aah lekker man, ken t gevoel, ff avondje lekker gaan, binnen 2min is het 2 uur later
Mja opzich wel, maar als je waus bent heb ik soms het gevoel dat ik 5 minuten geleden op mn telefoon keek en het 1 uur was, en dan kijk ik nog eens om te controleren en dan is het 4 uurquote:Op zondag 18 december 2016 03:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bij mij helpt op tijd letten. Dan lijkt het langzamer te gaan
Whehehe grappig!!! Alleen heb ik geen rijbewijs en ben ik sowieso nooit in staat om zo'n ding veilig te besturen...quote:Op zondag 18 december 2016 02:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
KLB / [paint] Zat van het nuchter zijn.
Je vind Seriously Mortaxx echt niet leuk hequote:Op zondag 18 december 2016 03:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bij mij helpt op tijd letten. Dan lijkt het langzamer te gaan
Ja, daarom! Slapen is voor apen!!! Mop mop gas d'r op!!!quote:Op zondag 18 december 2016 02:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid in jaBedoel wat moet je anders... iedereen slaapt voor de rest, kk saai
wat?quote:Op zondag 18 december 2016 03:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je vind Seriously Mortaxx echt niet leuk he
Dat is juist de grap, je bent een Bob die niet rijvaardig isquote:Op zondag 18 december 2016 03:03 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Whehehe grappig!!! Alleen heb ik geen rijbewijs en ben ik sowieso nooit in staat om zo'n ding veilig te besturen....
Ik heb net stokbrood met kaas, komkommer en peterselie op, maar denk dat ik nog wat bami ga opwarmen zo.quote:Op zondag 18 december 2016 03:04 schreef Mortaxx het volgende:
Net spinazie kiwi banaan smoothie op en nu soepje. Is m'n vochtbalans eindelijk hersteld denk ik
Is in Paint verwerkt, dacht dat je het wel gezien had.quote:
heb wel trek in iets vets maar niet echt iets in huis helaasquote:Op zondag 18 december 2016 03:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb net stokbrood met kaas, komkommer en peterselie op, maar denk dat ik nog wat bami ga opwarmen zo.
Nachtelijke vreetkick.
Oh niet opgevallen :pquote:Op zondag 18 december 2016 03:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is in Paint verwerkt, dacht dat je het wel gezien had.
Ja wij doen met vrienden elk jaar een kerstdiner waarbij 2-3 mensen elk een gang maken, incl veel zuip dus, best leuk. Ik had dit jaar die slakkenshit, verrassend lekkerquote:Op zondag 18 december 2016 03:08 schreef Kurovski het volgende:
Zelfgemaakte mayo echt nog nooit geprobeerd. Ik leuk gekochte mayo wel vaak op.
Ook geen idee hoe dat heet, maar mijn ervaringen met Den Haag is nou niet echt positief te noemenquote:Op zondag 18 december 2016 03:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh niet opgevallen :p
De voorkant van die 'club' is wel spot on. Ik weet de naam nog steeds niet terwijl ik gisteren in de tent ernaast ben geëindigd
Oh ok nu snap ik hem ja...quote:Op zondag 18 december 2016 03:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is juist de grap, je bent een Bob die niet rijvaardig is
Frikandel met jam is hemels!!! Veel lekkerder dan welke saus dan ook!!! Mss heb je dat nog wel in huis.quote:Op zondag 18 december 2016 03:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb wel frikadellen en brood
Maar niets aan saus erbij
Vlees met zoet ja? Is dat lekker?quote:Op zondag 18 december 2016 03:14 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Frikandel met jam is hemels!!! Veel lekkerder dan welke saus dan ook!!! Mss heb je dat nog wel in huis.
nee heb ik niet. Wel pindakaasquote:Op zondag 18 december 2016 03:14 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Frikandel met jam is hemels!!! Veel lekkerder dan welke saus dan ook!!! Mss heb je dat nog wel in huis.
ik heb geen komkommerquote:Op zondag 18 december 2016 03:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Komkommer met pindakaas is echt lekker, aanrader
Er bestaat een rijstgerecht met vlees en chocolade. Een vriend van m'n moeder maakte dat wel eens. Erg lekker. Helaas geen recept van.quote:Op zondag 18 december 2016 03:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Vlees met zoet ja? Is dat lekker?
Hmm ik ken wel vlees met zoete marinades, maar zo direct een frikandel in de jam lijkt me toch...mwoa...quote:Op zondag 18 december 2016 03:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Er bestaat een rijstgerecht met vlees en chocolade. Een vriend van m'n moeder maakte dat wel eens. Erg lekker. Helaas geen recept van.
Komkommer met pindasaus is een goeie combi. Saté en kroepoek erbij.quote:Op zondag 18 december 2016 03:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Komkommer met pindakaas is echt lekker, aanrader
Klinkt goed! Zal wel ongeveer hetzelfde zijn idd, keertje proberen denkquote:Op zondag 18 december 2016 03:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Komkommer met pindasaus is een goeie combi. Saté en kroepoek erbij.
kip (bevroren), frikadellen, spinazie, kiwi, banaan, tonijn, kwark, brood, pindakaas, oatmeal, rijst, noodlesquote:
Ik maak pindasaus op deze manier:quote:Op zondag 18 december 2016 03:19 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Klinkt goed! Zal wel ongeveer hetzelfde zijn idd, keertje proberen denk
Is inderdaad pittig met verfrissendquote:Op zondag 18 december 2016 03:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Komkommer met pindasaus is een goeie combi. Saté en kroepoek erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |