Letters kunnen lezen als je waus bentquote:Op zondag 18 december 2016 02:45 schreef goodtripbob het volgende:
Goede TT!!!
Ik ben nu echt knetterwaus!!!2 pillen van 200+mg en nog wat pep.
De tering wat sta ik strak!!!!!!
Jep.quote:Op zondag 18 december 2016 02:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
MjaVandaag gezopen met matties, uur geleden over mn nek gegaan in een plastic tas, fucked up gevoel is weer compleet
Jullie verder wel leuke avond gehad?
Iedereen wil een gastrolquote:
Mwah... Af en toe moeite doen met in en uitzoomen.quote:Op zondag 18 december 2016 02:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Letters kunnen lezen als je waus bent
Hoi Nielsquote:
Als ik echt veel op heb ik altijd wel, pupillen zo fucked up dat ze niet meer kunnen focussenquote:Op zondag 18 december 2016 02:49 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Mwah... Af en toe moeite doen met in en uitzoomen.
Maar ik heb daar niet echt last van.
ik drink ook nooit meerquote:Op zondag 18 december 2016 02:49 schreef LelijKnap het volgende:
Ik wil ook strak staan. Ben decdrank onderhand alweer zat. Vieze misselijkheid.
hee gquote:Op zondag 18 december 2016 02:49 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Mwah... Af en toe moeite doen met in en uitzoomen.
Maar ik heb daar niet echt last van.
Ja vroeger waren er in de nacht nog super veel users... Ook was onzin veel drukker en had veleleuke meedoetpics... Zie je jammer genoeg niks meer van...quote:Op zondag 18 december 2016 02:48 schreef LelijKnap het volgende:
Vroeger werd het rond 3/4 's nachts juist weer druk door de terugkomst van (gefrustreerde) onsuccesvolle FOKstappers. Ondertussen zijn dat allemaal oude lullen die uren geleden na een wijntje en ondermaats wipje met het vrouwtje inslaap gesukkeld zijn. De nog aanwezige zijn helaas allemaal junkie.
seriously?quote:
We hebben elkaar nog...quote:Op zondag 18 december 2016 02:52 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Maar junkies onder elkaar is ook gezellig!!!
haha ahwwquote:Op zondag 18 december 2016 02:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
MjaVandaag gezopen met matties, uur geleden over mn nek gegaan in een plastic tas, fucked up gevoel is weer compleet
Jullie verder wel leuke avond gehad?
Hoi Bob, je bent de Bob in m'n paint, al gezien?quote:Op zondag 18 december 2016 02:52 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja vroeger waren er in de nacht nog super veel users... Ook was onzin veel drukker en had veleleuke meedoetpics... Zie je jammer genoeg niks meer van...
Maar junkies onder elkaar is ook gezellig!!!
Nee PRSPCT XL24 in factory010 in Rotterdam...quote:Op zondag 18 december 2016 02:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als ik echt veel op heb ik altijd wel, pupillen zo fucked up dat ze niet meer kunnen focussen
Denk ik dat ik goed typ en dan typ ik zwaar verneuktMaarja hoort erbij... Lekker spacen thuis of met matties ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |