quote:Op zondag 18 december 2016 02:09 schreef Phalon het volgende:
Hmm was vandaag samen met mijn vriendin bij familie op bezoek en die hadden weer kennissen over de vloer. Er was ook een meisje bij van ik schat een jaar of 6 of 7. Het meisje was heel vriendelijk en gelijk ook heel speels. Nu ben ik zelf ook heel graag een ouwehoer dus het duurde niet lang of ik had al een soort van band met haar. Ze ging bij me op de knie zitten en ze wou 'paardje rijden'. Dus ik hobbelde maar wat met die knie op en neer, gewoon uit het ouwehoeren en het meisje had dolle pret. Wellicht vond ze het wel lekker voelen, wie weet????
Maar toen gebeurde er iets vreemds. Ik voelde een erectie, weliswaar een kleine, maar ik voelde em wel komen. Ik heb het meisje gelijk van m'n knie gehaald en gezegd ga daar maar even zitten, zgn. omdat ik moe was.
Laat ik heel duidelijk zijn, ik ben absoluut geen pedofiel en ik koester totaal geen sexuele verlangens naar sex met kinderen. Ik walg van de gedachte en ik walg van de mensen die kinderen hier wel om misbruiken.
Kan ik er vanuit gaan dat dit natuurlijk is en gewoon kan gebeuren?
Ik weet van mezelf dat ik nooit en te nimmer aan een kind zou komen maar de spontane kleine ongewenste erectie (die gelukkig voor de resterende visite onzichttbaar bleef), maakte mij wel een beetje aan het twijfelen.
Wat vinden jullie?
Ja dit. Bijzondere vraag/constateringquote:Op zondag 18 december 2016 02:10 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Misschien vond ze het wel lekker voelen...??? Wtf man
Ik wil ook benadrukken dat deze bewering van TS bij mij vraagtekens opwekt.quote:Op zondag 18 december 2016 02:10 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Misschien vond ze het wel lekker voelen...??? Wtf man
Go for itquote:
Nou het was gewoon de manier waarop ze zat te stuiteren op m'n knie. Zelfs meisjes van 7 hebben tussen de benen iets zitten dat gevoelig is, idem geldt voor jongens van 7.quote:Op zondag 18 december 2016 02:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja dit. Bijzondere vraag/constatering.
burgerlijke types?quote:Op zondag 18 december 2016 03:00 schreef Ringo het volgende:
Laat je niet zo van de wijs brengen door die burgerlijke types, TS.
Die al bang worden als ze zichzelf diep van binnen een vreemde vraag stellen... ongehoord, ongehoord... dat stond niet in mijn functieprofiel... of toch, toch niet?
Ja, en wat men bijzonder vindt, is tegenwoordig al verdacht.quote:Op zondag 18 december 2016 03:06 schreef Drug het volgende:
die vraag mag men prima stellen. maar dat je op de biechtstoel gaat zitten over eerste pedoboner en er dan die vraag tegenaan gooit, dat is een beetje bijzonder.
ik kreeg een kleine erectie toen ik dit las is dit normaal?quote:Op zondag 18 december 2016 03:15 schreef LelijKnap het volgende:
Ik was ook iets van zeven toen mijn buurmeisje van ongeveer even oud mijn 'patiënt' was. Duwde zonder enig protest zo mijn vinger in haar poepgaatje. Mijne vond ze helaas te vies; je moet beter afvegen na het poepen! durfde ze te beweren.
Dat moet je aan Zuckerberg oid vragen.quote:Op zondag 18 december 2016 03:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kreeg een kleine erectie toen ik dit las is dit normaal?
Wie weet welke onvermoede verlangens je hebt! Dan ben je je daar nu tenminste van bewust.quote:Op zondag 18 december 2016 03:18 schreef Phalon het volgende:
In elk geval weet ik van mezelf dat kinderen mij sexueel gezien totaal niet opwinden of zo. Anders had dat al veel eerder gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |