abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167410817
Hmm was vandaag samen met mijn vriendin bij familie op bezoek en die hadden weer kennissen over de vloer. Er was ook een meisje bij van ik schat een jaar of 6 of 7. Het meisje was heel vriendelijk en gelijk ook heel speels. Nu ben ik zelf ook heel graag een ouwehoer dus het duurde niet lang of ik had al een soort van band met haar. Ze ging bij me op de knie zitten en ze wou 'paardje rijden'. Dus ik hobbelde maar wat met die knie op en neer, gewoon uit het ouwehoeren en het meisje had dolle pret. Wellicht vond ze het wel lekker voelen, wie weet????

Maar toen gebeurde er iets vreemds. Ik voelde een erectie, weliswaar een kleine, maar ik voelde em wel komen. Ik heb het meisje gelijk van m'n knie gehaald en gezegd ga daar maar even zitten, zgn. omdat ik moe was.

Laat ik heel duidelijk zijn, ik ben absoluut geen pedofiel en ik koester totaal geen sexuele verlangens naar sex met kinderen. Ik walg van de gedachte en ik walg van de mensen die kinderen hier wel om misbruiken.

Kan ik er vanuit gaan dat dit natuurlijk is en gewoon kan gebeuren?
Ik weet van mezelf dat ik nooit en te nimmer aan een kind zou komen maar de spontane kleine ongewenste erectie (die gelukkig voor de resterende visite onzichtbaar bleef), maakte mij wel een beetje aan het twijfelen.

Wat vinden jullie?
pi_167410832
Misschien vond ze het wel lekker voelen...??? Wtf man
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  zondag 18 december 2016 @ 02:10:29 #3
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_167410836
Kan gebeuren blijkbaar. Prima gehandeld verder.
pi_167410841
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 02:09 schreef Phalon het volgende:
Hmm was vandaag samen met mijn vriendin bij familie op bezoek en die hadden weer kennissen over de vloer. Er was ook een meisje bij van ik schat een jaar of 6 of 7. Het meisje was heel vriendelijk en gelijk ook heel speels. Nu ben ik zelf ook heel graag een ouwehoer dus het duurde niet lang of ik had al een soort van band met haar. Ze ging bij me op de knie zitten en ze wou 'paardje rijden'. Dus ik hobbelde maar wat met die knie op en neer, gewoon uit het ouwehoeren en het meisje had dolle pret. Wellicht vond ze het wel lekker voelen, wie weet????

Maar toen gebeurde er iets vreemds. Ik voelde een erectie, weliswaar een kleine, maar ik voelde em wel komen. Ik heb het meisje gelijk van m'n knie gehaald en gezegd ga daar maar even zitten, zgn. omdat ik moe was.

Laat ik heel duidelijk zijn, ik ben absoluut geen pedofiel en ik koester totaal geen sexuele verlangens naar sex met kinderen. Ik walg van de gedachte en ik walg van de mensen die kinderen hier wel om misbruiken.

Kan ik er vanuit gaan dat dit natuurlijk is en gewoon kan gebeuren?
Ik weet van mezelf dat ik nooit en te nimmer aan een kind zou komen maar de spontane kleine ongewenste erectie (die gelukkig voor de resterende visite onzichttbaar bleef), maakte mij wel een beetje aan het twijfelen.

Wat vinden jullie?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  Milf zondag 18 december 2016 @ 02:18:55 #5
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_167410933
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 02:10 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ja dit. Bijzondere vraag/constatering :{.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_167410953
Ik zou je meer druk maken over die vraag die je jezelf stelde dan de rest denk ik :')..
pi_167410970
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 02:10 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik wil ook benadrukken dat deze bewering van TS bij mij vraagtekens opwekt.

In de trant van; hoeveel aandacht komt deze troll te kort?
pi_167410972
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 02:09 schreef Phalon het volgende:
Wat vinden jullie?
Go for it B-)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167410975
De tering. Vuige pedo :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167411220
:'). Mensen vallen over je vraag maar het zou wel goed mogelijk zijn. Niet dat dat impliceert dat ze 'meer zou willen' beste TS. Dat kent ze wrs namelijk niet eens.
pi_167411231
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 02:18 schreef nikky het volgende:

[..]

Ja dit. Bijzondere vraag/constatering :{.
Nou het was gewoon de manier waarop ze zat te stuiteren op m'n knie. Zelfs meisjes van 7 hebben tussen de benen iets zitten dat gevoelig is, idem geldt voor jongens van 7.

En omdat ze ook steeds zei, "ja en nu wat sneller en harder".

Serieus, ik zit hier geen geintjes te maken.
Toen ik zelf een jaar of 7 was had ik ook wel al prikkels, en dat uitte zich dan meestal in 'doktertje' spelen met een ander meisje.

Dus wie weet vond ze het stiekem wel prettig, maar had ik dat niet in de gaten. Ik zat alleen maar wat te ouwehoeren en een beetje meespelen. Maar plotseling schoot me wel die gedachte door me heen "zou ze dit lekker vinden of zo?", en ik kreeg spontaan een kleine ongewenste erectie.

Het eerste wat ik dacht, wegwezen, dit moet absoluut niet gebeuren.
Het enige wat ik weten wil, is of het normaal is dat je als man van rond de 40 dit kunt krijgen door simpelweg te ouwehoeren. Ik ouwehoer ook heel vaak met mijn nichtje van 17, die draai ik dan even figuurlijk de nek om en dan gaat ze over de knie en even gespanked te worden. Maar daar wordt ik niet warm of koud van, omdat ik weet dat het ouwehoeren is.
pi_167411250
Ouwehoeren is een synoniem voor het betasten van vrouwen (en kleine meisjes). Weer wat geleerd vandaag.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2016 02:57:43 ]
  zondag 18 december 2016 @ 02:57:53 #13
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167411257
Opeens weet je het... je wordt pedo!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_167411263
Nah dat klopt ook niet want ik ouwehoer net zo goed ook met mijn achterneefje......

Die wil altijd met met me matten. Maar hij is nog maar 15, dus dat redt ie vooralsnog niet.. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Phalon op 18-12-2016 03:12:52 ]
  zondag 18 december 2016 @ 03:00:06 #15
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167411277
Laat je niet zo van de wijs brengen door die burgerlijke types, TS.
Die al bang worden als ze zichzelf diep van binnen een vreemde vraag stellen... ongehoord, ongehoord... dat stond niet in mijn functieprofiel... of toch, toch niet?
  zondag 18 december 2016 @ 03:03:37 #16
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167411298
.

[ Bericht 50% gewijzigd door Ringo op 18-12-2016 12:26:21 ]
pi_167411320
Ah ja joh, we zijn aapjes. Het kijkt allemaal niet zo nauw. Sociale constructies leiden alleen maar af van wat we prettig vinden: kontgaatjes ruiken, spermacellen spuiten (en slikken), poepgooien, minderjarige kontjes op de knie of lul voelen wiebelen, als meisjes oudere mannenknieën tussen de benen voelen, ingewanden uit een kadavers trekken met blote tanden, mede-mensen verrot meppen, vrouwen (anaal) verkrachten, nat worden tijdens het verkracht worden. Dierentuin, zo noem ik mijn utopie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2016 03:11:19 ]
pi_167411323
quote:
2s.gif Op zondag 18 december 2016 03:00 schreef Ringo het volgende:
Laat je niet zo van de wijs brengen door die burgerlijke types, TS.
Die al bang worden als ze zichzelf diep van binnen een vreemde vraag stellen... ongehoord, ongehoord... dat stond niet in mijn functieprofiel... of toch, toch niet?
burgerlijke types? :')

die vraag mag men prima stellen. maar dat je op de biechtstoel gaat zitten over eerste pedoboner en er dan die vraag tegenaan gooit, dat is een beetje bijzonder.
  zondag 18 december 2016 @ 03:07:02 #19
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167411325
Die grenzeloze schaamte voor hoe het lichaam reageert, nog voordat de geest heeft ontbeten, heerlijk om te zien. :').
pi_167411332
Wat een wending dat deze topic neemt.
  zondag 18 december 2016 @ 03:08:46 #21
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167411333
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 03:06 schreef Drug het volgende:

die vraag mag men prima stellen. maar dat je op de biechtstoel gaat zitten over eerste pedoboner en er dan die vraag tegenaan gooit, dat is een beetje bijzonder.
Ja, en wat men bijzonder vindt, is tegenwoordig al verdacht.

Iedereen netjes langs de meetlat van Zuckerberg. :r.
pi_167411367
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 03:15 schreef LelijKnap het volgende:
Ik was ook iets van zeven toen mijn buurmeisje van ongeveer even oud mijn 'patiënt' was. Duwde zonder enig protest zo mijn vinger in haar poepgaatje. Mijne vond ze helaas te vies; je moet beter afvegen na het poepen! durfde ze te beweren.
ik kreeg een kleine erectie toen ik dit las is dit normaal?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_167411370
In elk geval weet ik van mezelf dat kinderen mij sexueel gezien totaal niet opwinden of zo. Anders had dat al veel eerder gebeurt.

Misschien een toevallige samenloop van omstandigheden? Ik had vorige week mijn ex de deur uitgezet (sommigen van jullie weten dat nog wel) en dus een week geen sex gehad. Misschien even die korte gedachte en een week geen sex gehad dat dat de reden was waarom het zaakje ineens begon te groeien.

Maar ik zeg één ding wel, het voelt zeer onbehagen als het gebeurt als je met een kind zit te spelen. Alleen de gedachte al dat stel dat iemand dat iemand die kleine 'bobbel' gezien had. Nou dan waren de rapen gaar. Zonder enige vorm van pretenties......

Ik loop normaal gesproken op Tweakers en sporadisch hier op Fok, maar jullie zijn wel apart volk hier, gezien de reacties. Op Tweakers was de helft al weggemoddereerd. Nou ja....maakt ook niet uit.
pi_167411378
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 03:17 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

ik kreeg een kleine erectie toen ik dit las is dit normaal?
Dat moet je aan Zuckerberg oid vragen.
  zondag 18 december 2016 @ 03:22:53 #25
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167411394
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 03:18 schreef Phalon het volgende:
In elk geval weet ik van mezelf dat kinderen mij sexueel gezien totaal niet opwinden of zo. Anders had dat al veel eerder gebeurt.
Wie weet welke onvermoede verlangens je hebt! Dan ben je je daar nu tenminste van bewust.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')