quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:04 schreef Refragmental het volgende:
Hoeveel hebben er nou in totaal niet op Clinton gestemd of wilden niet op Clinton stemmen maar werden gedwongen?
Laatste telling die ik weet was 7, 1 minder dan de slechtste kandidaat ooit z'n 100 jaar geleden.
Er waren ook electors die niet op Clinton wilden stemmen maar toch gedwongen waren. Die staan niet op je kaart.quote:
Hoe bedoel je 'gedwongen waren'?quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Er waren ook electors die niet op Clinton wilden stemmen maar toch gedwongen waren. Die staan niet op je kaart.
quote:
Met het mes op de keel.quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'gedwongen waren'?
In sommige staten is dat gewoon de wet. Dat je als electoral college niet van je pledge mag afwijken. Daarom was het plan van de anti-Trump brigade (hem via het EC afzetten) sowieso onhaalbaar.quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Er waren ook electors die niet op Clinton wilden stemmen maar toch gedwongen waren. Die staan niet op je kaart.
Denk dat hij bedoelt 'afgezet en een vervanger voor gevonden'.quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat jij goed was met bronnen vinden enzo.quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik snap dat je een echte edgelord bent, maar wellicht kun je voortaan beginnen met je eigen posts onderbouwen en dat niet pas te doen nadat je erom gevraagd wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:22 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat jij goed was met bronnen vinden enzo.
http://www.npr.org/2016/1(...)n-with-few-surprises
3 electors waren gedwongen te stemmen vanwege bepaalde regels.
Wtf is een edgelord nou weer?quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik snap dat je een echte edgelord bent,
Leuk verhaal, maar voor de statistieken niet relevant.quote:maar wellicht kun je voortaan beginnen met je eigen posts onderbouwen en dat niet pas te doen nadat je erom gevraagd wordt.
Verder heb je in principe gelijk, deze mensen moeten volgens de wet verplicht voor Clinton stemmen, maar ga je wel aan bepaalde kernpunten voorbij.
Zo doe je nu bijvoorbeeld of ze eigenlijk niet op Clinton willen stemmen omdat ze een hekel aan Clinton hebben. Dat is niet waar. Deze rechtszaak gaat hierover. Deze electors wilden niet tegen Clinton stemmen, wat ze wilden was op een normale Republikeinse kandidaat stemmen om op die manier Trump te blokkeren. Dat mocht niet, dus nu hebben ze netjes gestemd wat ze moeten stemmen, behalve dan eentje die toch een statement wilde maken en op Kasich stemde.
Wow, is dit wat er van MTV is geworden? Waar zijn de tijden van Pimp My Ride en Cribs gebleven?quote:
Ja, maar volgens de statistieken zijn het er gewoon vijf. Wat er was gebeurd als die andere electors anders mochten stemmen is voor de statistieken natuurlijk ook niet relevant.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wtf is een edgelord nou weer?
[..]
Leuk verhaal, maar voor de statistieken niet relevant.
Was het deze electors gelukt om op iets anders te stemmen, dan had Clinton er al 7 aan der broekpak hangen. 1 minder dan de slechtste kandidaat ooit. (Weet overigens niet of deze wet toen ook al van toepassing was of niet)
Mijn vraag was of er intussen nog meer van dat soort gevallen naar voren zijn gekomen.
Is gewoon een leuke wetenswaardigheid en verder ook niet meer relevant.
quote:
De kijkers van weleer zijn inmiddels volwassen geworden en hebben nu stemrechtquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow, is dit wat er van MTV is geworden?
White guys, njeh jeh jehquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow, is dit wat er van MTV is geworden? Waar zijn de tijden van Pimp My Ride en Cribs gebleven?
https://www.58pic2017.org/twitter:TrumpInaugural twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:33:24LIVE NOW | Excited to announce our website launch! Find ticket, news and event info here! #MAGA @realDonaldTrump… https://t.co/EtAUfmKa7a reageer retweet
twitter:JackPosobiec twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 16:40:02Too many in govt see their offices and titles as prestige and power. Too few see their ability to improve the lives of the people reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |