En weer zet je enkel jezelf voor aap...quote:Op zondag 18 december 2016 14:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Brainstormsessie! Zonder slechte suggesties was je vader ook niet in je moeder klaargekomen.
Zelfs mijn niveau is hoger dan ditquote:Op zondag 18 december 2016 14:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zei de dokter tegen je moeder toen hij je had laten vallen.
Die kijkt naar dartsenquote:Op zondag 18 december 2016 14:57 schreef Coco98 het volgende:
Waar is ons aller Stijn? De zondag middag is niet compleet zonder zijn inhoudelijke analyse van de eredivisie.
Jij gaat voor die zuigaward. Ik heb een andere op het oog en was tot mijn verbazing al 2x genomineerd.quote:Op zondag 18 december 2016 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
En weer zet je enkel jezelf voor aap...
Stop gewoon met posten, dan doe je jezelf geen pijn.
Zelfs RvLaak zijn niveau is hoger dan dit.quote:Op zondag 18 december 2016 14:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zei de dokter tegen je moeder toen hij je had laten vallen.
Gelukkig speelt hij niet tegen Cambuur vandaagquote:Op zondag 18 december 2016 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs RvLaak zijn niveau is hoger dan dit.
Waarom zou je kijken naar een stel alcoholisten die met pijltjes gooien? Maar goed, ze noemen het gelukkig geen sport...quote:
Omdat het best vermakelijk is, en de voetbalpotjes niet heel boeiend zijn tot aan 16:45.quote:Op zondag 18 december 2016 15:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom zou je kijken naar een stel alcoholisten die met pijltjes gooien? Maar goed, ze noemen het gelukkig geen sport...
Kijk, da's een reden die ik begrijpquote:Op zondag 18 december 2016 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het best vermakelijk is, en de voetbalpotjes niet heel boeiend zijn tot aan 16:45.
Is nooit echt sfeervol daar, of wel.quote:Op zondag 18 december 2016 15:01 schreef Tchock het volgende:
Achter en met tien man en alsnog komt het uitvak boven de supporters van Heracles uit.
win je geen punten meequote:Op zondag 18 december 2016 15:01 schreef Tchock het volgende:
Achter en met tien man en alsnog komt het uitvak boven de supporters van Heracles uit.
Ik welquote:
Als jij iets weet waar PEC wel punten mee pakt, gelieve een brief te sturen naar R. Jans, Stadionplein 1, 8025 CP Zwolle.quote:
Heb je het nu over dartsen?quote:Op zondag 18 december 2016 15:02 schreef zoekeenleven het volgende:
Zometeen de lamme tegen de blinde, kan niet wachten...
Wedstrijden winnen of gelijk spelen.quote:Op zondag 18 december 2016 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als jij iets weet waar PEC wel punten mee pakt, gelieve een brief te sturen naar R. Jans, Stadionplein 1, 8025 CP Zwolle.
Denk dat je al wat verder gaat komen als je ene Q. Menig naar de Toekomst terug stuurt.quote:Op zondag 18 december 2016 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als jij iets weet waar PEC wel punten mee pakt, gelieve een brief te sturen naar R. Jans, Stadionplein 1, 8025 CP Zwolle.
Chips, cola en 4-2 voor die Amsterdammers.quote:Op zondag 18 december 2016 15:02 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoe veel pijn het ook doet om dit toe te geven is het echt de enige man op het veld die nog enig gevaar sticht de afgelopen tijd.quote:Op zondag 18 december 2016 15:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Denk dat je al wat verder gaat komen als je ene Q. Menig naar de Toekomst terug stuurt.
Ik hoop toch minimaal 10 goals.quote:Op zondag 18 december 2016 15:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Chips, cola en 4-2 voor die Amsterdammers.
Kunstgrasveld vervangen.quote:Op zondag 18 december 2016 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
mwauh een zaaddodende 0-0 zou wel vermakelijk zijn. Veel blessures aan beide kanten.quote:Op zondag 18 december 2016 15:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Chips, cola en 4-2 voor die Amsterdammers.
is youness alweer fit?quote:Op zondag 18 december 2016 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe veel pijn het ook doet om dit toe te geven is het echt de enige man op het veld die nog enig gevaar sticht de afgelopen tijd.
Langdurige blessures graagquote:Op zondag 18 december 2016 15:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
mwauh een zaaddodende 0-0 zou wel vermakelijk zijn. Veel blessures aan beide kanten.
Is Saymak al op zijn oude niveau?quote:Op zondag 18 december 2016 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe veel pijn het ook doet om dit toe te geven is het echt de enige man op het veld die nog enig gevaar sticht de afgelopen tijd.
U bent Feyenoorder?quote:Op zondag 18 december 2016 15:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
mwauh een zaaddodende 0-0 zou wel vermakelijk zijn. Veel blessures aan beide kanten.
quote:
Allebei geblesseerd.quote:Op zondag 18 december 2016 15:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Is Saymak al op zijn oude niveau?
PEC heeft toch geen onaardige spelers.
Als dat een club zou overkomen, dan moet die zichzelf opheffen.quote:Op zondag 18 december 2016 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
0-10 zou ik persoonlijk wel grappig vinden
quote:Op zondag 18 december 2016 15:02 schreef zoekeenleven het volgende:
Nah, incidentje, dit, datquote:Op zondag 18 december 2016 15:08 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als dat een club zou overkomen, dan moet die zichzelf opheffen.
Ik zie geen UI (mobiel). Ik wil liever dat Fey kampioen wordt als beide directe concurrenten op volle kracht spelen.quote:
Ik vind het leuk om te lachen als ajax verliest, dat is mijn hobby.quote:Op zondag 18 december 2016 15:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik zie geen UI (mobiel). Ik wil liever dat Fey kampioen wordt als beide directe concurrenten op volle kracht spelen.
Dat smaakt veel beter dan dat ze met halve b-elftallen moeten spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |