SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:
Zo klein heb ik ze nou ook weer nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:36 schreef essnhills het volgende:
Oh
Van haren heeft vandaag geen aanbod in maat 35
wees blijquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo klein heb ik ze nou ook weer niet
Wat een verhaalquote:
Je moet in het zuiden van Europa gaan shoeshoppenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
wees blij35 is echt niks
Moet je je voorstellen, mijn voeten zijn maar ~21cm lang.. en dan 9cm hak![]()
What was I thinking..
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:38 schreef PeZu het volgende:
48.5-49.5 breed, vrouwelijke hondjes
vind dan maar eens sexy pumps
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:38 schreef PeZu het volgende:
48.5-49.5 breed, vrouwelijke hondjes
vind dan maar eens sexy pumps
Die maat had ik al toen ik 7 wasquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
wees blij35 is echt niks
Moet je je voorstellen, mijn voeten zijn maar ~21cm lang.. en dan 9cm hak![]()
What was I thinking..
ik kan je vertellen die heeft geen brede leestquote:
Dat gaat er overheen bulpenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan je vertellen die heeft geen brede leest
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat een verhaal![]()
Mijn laatste ex was niet zo begripvol. Ik had eigenlijk gewoon op mijn Adidas moeten aanschuiven bij dat familiediner
uhuhquote:
nou als dat het bloed niet sneller laat stromenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ex was dat wel gelukkig. Hij vond het erg mooi staan dus hielp hij mij ook van bruggetjes af (schuin naar beneden lopen op zoiets is onmogelijk)
En eenmaal weer thuis kreeg ik een voetmassage
Welk klein kind ga je daar gelukkig mee makenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vond zojuist roze regenlaarzen met licht in de zool
Ja, dat wel!quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
uhuhMaar zie hoe dat kant erin is verwerkt.
Mezelf?quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]goed geregeld.
[..]
Welk klein kind ga je daar gelukkig mee maken
Nou ja er zijn wel mensen die ze op dagelijkse basis kunnen dragen en dat het dan ook mooi staatquote:
Ik heb op dit moment geen momenten waarop ik kan bedenken dat ik roze regenlaarzen met licht aan zou willen doen. Dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar moet je zelf weten uiteraard
gewoon altijd omdat het kan, helemaal als ze lichtjes hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment geen momenten waarop ik kan bedenken dat ik roze regenlaarzen met licht aan zou willen doen. Dus dat scheelt.
Het enige wat nog ontbrak was een subtiele glitter in de laars, jammer wel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon altijd omdat het kan, helemaal als ze lichtjes hebben
Nee joh, naar de sportschool zoquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:52 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tis vrijdag loopse popjes, vier het nu
![]()
![]()
Ik vier het morgenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:52 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tis vrijdag loopse popjes, vier het nu
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:56 schreef PeZu het volgende:
je houdt je afstand met een systeem van aanraking en zachtaardige overreding
dan kun je wel iets mee doenquote:
dat is niet iets wat ik doe op een vrijdagavond, of welke avond dan ookquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, naar de sportschool zo
ach ja het is een bar, dus dat kan alleen beter worden na die deceptie danquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vier het morgen![]()
Morgen zou ik 'vriendinnenweekend' hebben, hadden we in mei al gepland en we kwamen uit op dit weekend waarop we alle vijf kunnenNu is er een zwanger, een ander is ziek/zwakmisselijk en is 'vriendinnenweekend' geen citytrip maar vier uurtjes in een bar geworden
oh dearquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:04 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ] die kop die hij erbij trekt![]()
die heben iets te veel got gekekenquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:10 schreef Cat22 het volgende:
Mother of all puisten gepopt
Dan weten jullie dat.
Ik houd van eigen korstjes pulken en beroepsmatig andermans velletjes, maar daar stopt het welquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:12 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had een keer een korstje (dat woord alleen al) en een collega vroeg of ze die eraf mocht pulken
![]()
Nu vind ik haar erg leuk, lief en aardig maar nee
quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:10 schreef Cat22 het volgende:
Mother of all puisten gepopt
Dan weten jullie dat.
ik had een keer een meisje dat het leuk vond mijn arm open te krassen en bloed te likken, lijkt me duidelijk dat die zo snel mogelijk ten huwelijk heb gevraagd, kinkyquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:12 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had een keer een korstje (dat woord alleen al) en een collega vroeg of ze die eraf mocht pulken
![]()
Nu vind ik haar erg leuk, lief en aardig maar nee
Primaquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:16 schreef isax het volgende:
[..]
yo beginnen we vanavond vroeger?
meer afleveringen enzo
Gelukkigquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik houd van eigen korstjes pulken en beroepsmatig andermans velletjes, maar daar stopt het wel
En dus zo af en toe een opdringerige puist
O...k....quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had een keer een meisje dat het leuk vond mijn arm open te krassen en bloed te likken, lijkt me duidelijk dat die zo snel mogelijk ten huwelijk heb gevraagd, kinky
mensenquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
O...k....Bijzonder
Niet laten gaan zulke vrouwen
![]()
Ik zat een keer op een terrasje en toen werd ik aangesproken door een vrouw die mijn arm heel graag wilde tatoeëren omdat ze mijn huid zo mooi vond
Waarom denk je dat mijn woonkamer op de eerste verdieping isquote:
Toch zijn dit vragen die je beter kunt stellen voordat je bij me in bed kruipt.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:24 schreef essnhills het volgende:
Ik was mn telefoon kwijt
Ik heb hem net teruggevonden in mijn stoel.
Zo tussen de zitting en leuning in
waren het deze lui?quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb wel snel een vest aangetrokken. Je weet het niet...
Ik stond er niet bij stil.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch zijn dit vragen die je beter kunt stellen voordat je bij me in bed kruipt.
Waitwhut?quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
O...k....Bijzonder
![]()
Ik zat een keer op een terrasje en toen werd ik aangesproken door een vrouw die mijn arm heel graag wilde tatoeëren omdat ze mijn huid zo mooi vond
quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik stond er niet bij stil.
Al had het me leuk geleken om wakker te worden van gepulk op mijn rug
Ik krijg jouw puisten, korstjes en velletjes nooit te zienquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:28 schreef essnhills het volgende:
Brr, je blijft maar van mijn puisten, velletjes en korstjes af hoor
uhhh...quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
O...k....Bijzonder
![]()
Wel tofquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
waren het deze lui?
http://www.vice.com/nl/re(...)ns-hun-optredens-782
ik ben gewoon bang dat je meteen aan mn puistjes, korstjes en velletjes gaat zittenquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik krijg jouw puisten, korstjes en velletjes nooit te zien
Ze zag een leeg canvas waarschijnlijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waitwhut?
'Ik vind je vloer mooi dus mag ik hem bedekken met tienduizendmiljoen kleedjes?'
Does not compute.
Smoesjesquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben gewoon bang dat je meteen aan mn puistjes, korstjes en velletjes gaat zitten
Gayniggers from Outer Space.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:34 schreef isax het volgende:
[..]
jeuj
soms hebben we echt pareltjes op het menu.
Niet zonder een note te krijgen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:39 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand deze user advies geven? WGR / Dienstplicht
Wutquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:39 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand deze user advies geven? WGR / Dienstplicht
heb jij notes?quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet zonder een note te krijgen.
Dat zijn de ergste mensen. Die doen graag andere pijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ben jij ook zo'n persoon die dat graag bij anderen doet?
Vraag jij nou naar Zwab zn notenquote:
Smooth......quote:
je kan ook positieve krijgenquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste mensen. Die doen graag andere pijn.
Alleen dienstmededelingen, als in "user is nu crew" en zo. En een geintje en een complimentje.quote:
dat dacht ik alquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen dienstmededelingen, als in "user is nu crew" en zo. En een geintje en een complimentje.
Niets betreft mijn postgedrag.
Het is een beetje hetzelfde als een stalhouder. Alleen alle koeien zijn gek.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:55 schreef isax het volgende:
[..]
wel zo logisch als manager.
wat doet een fok! manager?
Net als een manager in het bedrijfsleven....quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:55 schreef isax het volgende:
[..]
wel zo logisch als manager.
wat doet een fok! manager?
nee toch?quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Net als een manager in het bedrijfsleven....
Excel sheetjes vullen en grafiekjes laten zien aan de directie
gebeurd vaker dan dat je denkt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:33 schreef essnhills het volgende:
Over hakken gesproken trouwens
NWS / Meisje (18) slaat aanrander dood met haar schoenhak
Dat zal.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:33 schreef essnhills het volgende:
Over hakken gesproken trouwens
NWS / Meisje (18) slaat aanrander dood met haar schoenhak
deze vrouw pleegde een moord met schoenen van 1500 dollahquote:
Tjaquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:44 schreef isax het volgende:
[..]
deze vrouw pleegde een moord met schoenen van 1500 dollah
http://www.nydailynews.co(...)el-article-1.1749860
fun fact: ik drink een koffie.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:55 schreef Molo het volgende:
Goedenavond koffielurkers en gewone lurkers
Robert voelt zich buitengesloten. En hij heeft dorst.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:55 schreef Molo het volgende:
Goedenavond koffielurkers en gewone lurkers
zou kijkenquote:
will the real fogel please stand up, please stand up?quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:58 schreef Fogel het volgende:
Molo? Heb je met mijn Spotify lopen fucken? Aan de muzieksuggesties van de laatste tijd te merken denken ze dat ik een fan van KFC, watermeloenen en dies wat meer ben geworden.
* Fogel koopt maar een dikke gouden ketting en een gouden dollarteken om er aan te hangen
YO YO!
yo cracker ass, je vergeet de wafflesquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:58 schreef Fogel het volgende:
Molo? Heb je met mijn Spotify lopen fucken? Aan de muzieksuggesties van de laatste tijd te merken denken ze dat ik een fan van KFC, watermeloenen en dies wat meer ben geworden.
* Fogel koopt maar een dikke gouden ketting en een gouden dollarteken om er aan te hangen
YO YO!
oh blijkbaar doet mijn g het nog niet altijdquote:
* Molo geeft Robert een slokjequote:Op vrijdag 16 december 2016 18:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Robert voelt zich buitengesloten. En hij heeft dorst.
Hij zegt Roger als bevestiging ofzo. Denk dat hij weer blij is.quote:
Mijn tweede doopnaam is eigenlijk Shaqui'shaquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:58 schreef Fogel het volgende:
YO YO!
Ja wtfquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:01 schreef isax het volgende:
[..]
oh blijkbaar doet mijn g het nog niet altijdmoest geen zijn.
enige koffie dat ik echt lekker vind zit baileys in
Protip: een punaise op je neusbrug houdt je bril op zijn plek. Zorg er wel voor dat hij goed in het bot zit.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:57 schreef isax het volgende:
eerste video: wat te doen als je bril afzakt
De MIquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Protip: een punaise op je neusbrug houdt je bril op zijn plek. Zorg er wel voor dat hij goed in het bot zit.
elastiek werkt ook goed.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Protip: een punaise op je neusbrug houdt je bril op zijn plek. Zorg er wel voor dat hij goed in het bot zit.
Awwwwww, is hij nog steeds zo gladjes trouwens?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij zegt Roger als bevestiging ofzo. Denk dat hij weer blij is.
Anatomisch gezien is dat toch vrij moeilijk hoorquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van onderaf kan ook, gewoon even de hoek wat bijstellen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Anatomisch gezien is dat toch vrij moeilijk hoor
Wáárom moet ik nu aan porchetta denkenquote:
Bovenste deel van je neus is wel bot hoor. Niet halverwege he.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Anatomisch gezien is dat toch vrij moeilijk hoor
Niet helemaal jing jang zo, dan zakt je bril steeds scheefquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van onderaf kan ook, gewoon even de hoek wat bijstellen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:08 schreef essnhills het volgende:
Bah bah bah
Krijg er overal jeuk van
Met jullie enge verhalen
Brrrrr
Wil je een leuk verhaal horen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:08 schreef essnhills het volgende:
Bah bah bah
Krijg er overal jeuk van
Met jullie enge verhalen
Brrrrr
Links en rechts spijkeren, kruislings.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet helemaal jing jang zo, dan zakt je bril steeds scheef
Dit idee maar dan met een brilquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Links en rechts spijkeren, kruislings.
zakt de mijne sowieso al want de dokter heeft mijn ene oor te laat terug geplaktquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet helemaal jing jang zo, dan zakt je bril steeds scheef
Ja, of gewoon zo'n bridge piercing nemen en sterke magneten aan je montuur lassen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit idee maar dan met een bril![]()
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:12 schreef isax het volgende:
[..]
zakt de mijne sowieso al want de dokter heeft mijn ene oor te laat terug geplakt
Vincent, ben jij het?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:12 schreef isax het volgende:
[..]
zakt de mijne sowieso al want de dokter heeft mijn ene oor te laat terug geplakt
Ik wilde ooit toen ik jong was zo'n ding door mijn kin/onderlipquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, of gewoon zo'n bridge piercing nemen en sterke magneten aan je montuur lassen.
[ afbeelding ]
Of een knijpbrilletje modden dat hij op je piercing past. Piercingmontuur.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, of gewoon zo'n bridge piercing nemen en sterke magneten aan je montuur lassen.
[ afbeelding ]
keer zat er ontsteking op mijn bot dus oor open geklapt.quote:
een monocle clip on like a sirquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of een knijpbrilletje modden dat hij op je piercing past. Piercingmontuur.
Je bent nog steeds jong.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wilde ooit toen ik jong was zo'n ding door mijn kin/onderlip
quote:
piercing in het midden gehad, toen eruit gehaald jaar later,quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wilde ooit toen ik jong was zo'n ding door mijn kin/onderlip
Jij bent wel echt een pechvogel hèquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:14 schreef isax het volgende:
[..]
keer zat er ontsteking op mijn bot dus oor open geklapt.
naja dat is dus niet helemaal goed terug gegaan
nu zit het dus stuk lager geplakt en bot zelf zit ook lager
Ik zat te wachten hier, tussen alle ranzige verhalen en MI's door.quote:
of geluksvogelquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een pechvogel hè
Zat te poepen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zat te wachten hier, tussen alle ranzige verhalen en MI's door.
Ik heb nog steeds een gaatje in mijn tongquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:16 schreef isax het volgende:
[..]
piercing in het midden gehad, toen eruit gehaald jaar later,
rechts laten zetten, toen nog een links maar dat was fucking scheef dus linkse eruit gehaald.
toen rechts nog een bij gezet.
10 jaar later ofzo zitten er nog littekens
niet zo erg als in mijn neus tho maar die is er pas jaar of 2 uit.
Hehehequote:
ik heb nog nooit gezoend met iemand zonder tongpiercingquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een gaatje in mijn tong
Valthermond?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:18 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gezoend met iemand zonder tongpiercing
vind die dingen vreselijk.
Het afvegen ging wat lastig.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Betere benadering ja
[..]
Hmm is dat alles?
Dus dat voelde ikquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een gaatje in mijn tong
Nog nooit gezoend zonderquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:18 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gezoend met iemand zonder tongpiercing
vind die dingen vreselijk.
Nu wel schoon?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het afvegen ging wat lastig.
Toch maar eens mijn konthaar laten harsen. Daar blijven veel stukjes in hangen.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:23 schreef clixplicity het volgende:
ik vind het maar een smerige bedoening hier vanavond.
Verstandige keuzequote:Op vrijdag 16 december 2016 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch maar eens mijn konthaar laten harsen. Daar blijven veel stukjes in hangen.
Te laat!quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is juist net schoon.
Hé Clix!quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:23 schreef clixplicity het volgende:
ik vind het maar een smerige bedoening hier vanavond.
Ja, ik vlecht het tegenwoordig maar. Zo houd ik het nog een beetje binnen perken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Verstandige keuze![]()
Dat ze vrij spel krijgen in je broekspijpen is ook niet wat.
Als je voldoende tarrel hebt is dat ook niet zo'n probleem hoorquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Verstandige keuze![]()
Dat ze vrij spel krijgen in je broekspijpen is ook niet wat.
Nee, ik kom even een kijkje nemen en ga meteen weer.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hé Clix!
Oh en is dat de reden dat je aanhaakt?
Je kunt het zelf vlechten?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik vlecht het tegenwoordig maar. Zo houd ik het nog een beetje binnen perken.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je voldoende tarrel hebt is dat ook niet zo'n probleem hoor
Korreltjes achter laten op straatquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je voldoende tarrel hebt is dat ook niet zo'n probleem hoor
Lang niet gezienquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:25 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Nee, ik kom even een kijkje nemen en ga meteen weer.
Denk ik, want dat is wel vaker mislukt.
Van ze hij makenquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:25 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Nee, ik kom even een kijkje nemen en ga meteen weer.
Denk ik, want dat is wel vaker mislukt.
Poeppoederquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Korreltjes achter laten op straat
jûngele boekquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
Sorry, maar dit nummer zit al een paar dagen in mijn hoofd![]()
Ik ga met kerst alle Disneyfilms kijken die ik nog nooit heb gezien.
Bijna allemaal dus.
Ik klikte 'm aan en kreeg deze als volgende suggestiequote:Op vrijdag 16 december 2016 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
Sorry, maar dit nummer zit al een paar dagen in mijn hoofd![]()
Ik ga met kerst alle Disneyfilms kijken die ik nog nooit heb gezien.
Bijna allemaal dus.
Goed, erg druk de laatste tijd en daardoor minder vaak hier.quote:
Lekker niet achterlijk vroeg opstaanquote:
Ik heb serieus alleen The Lion King, De Kleine Zeemeermin en The Frog Princes gezien.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker niet achterlijk vroeg opstaan
Ik wil het niet aanklikkenquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik klikte 'm aan en kreeg deze als volgende suggestie![]()
Zelfde verhaal!quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:31 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Goed, erg druk de laatste tijd en daardoor minder vaak hier.
Hoe is het met jou?
Fantasiaquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil het niet aanklikken![]()
Oh ik krijg Beauty and the Beast![]()
Help, ik weet niet wat er met me gebeurtDisneyfilms
![]()
![]()
![]()
Ik ook. Wat zullen we gaan zingen?quote:
ja goed gedaanquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:32 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Nieuwe jungle book vond ik mooi!
* stopt gauw dot watten in HK's mondquote:
Nouwja, bij mij is dat redelijk voor de hand liggend maar voor je het weet ben ik een week weg. Dus ik hou me maar in.quote:
Zet ik ook op m'm lijstje.quote:
Ik hoop dat je nog genoeg vrije dagen hebt...quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil het niet aanklikken![]()
Oh ik krijg Beauty and the Beast![]()
Help, ik weet niet wat er met me gebeurtDisneyfilms
![]()
![]()
![]()
Controles?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:33 schreef crv het volgende:
[..]ben bang van niet... wel iets uitslapwn maar moet gedurende vakantie elke dag controles doen om 07:30 en 's avonds laat
lion king en jungle bookquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb serieus alleen The Lion King, De Kleine Zeemeermin en The Frog Princes gezien.
Die is echt zo mooi,quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zet ik ook op m'm lijstje.
Ik heb als kind Alice in Wonderland geprobeerd, maar vond het echt een gaar gedoe.
But everyone would be telling you'd be of good cheerquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouwja, bij mij is dat redelijk voor de hand liggend maar voor je het weet ben ik een week weg. Dus ik hou me maar in.
Doe hem de groeten terug danquote:
MOSTquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
But everyone would be telling you be of good cheer
Doe eensquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouwja, bij mij is dat redelijk voor de hand liggend maar voor je het weet ben ik een week weg. Dus ik hou me maar in.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
MOST
WONDERFUL
TIME
..
..
..
..
OF THE YEARRRRRRRRRRR
Ah thanksquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:35 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog genoeg vrije dagen hebt...
https://nl.wikipedia.org/(...)_Walt_Disney_Studios
Dinsdagquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe hem de groeten terug dan
Ik moet nog steeds mailen
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij verlaat iedere zondag zingend de kerk.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:37 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik stond op tafel en deed huppeltje
oehoehoehoe...the mighty jungle..quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
MOST
WONDERFUL
TIME
..
..
..
..
OF THE YEARRRRRRRRRRR
Mickey Mouse vind ik stom.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is echt zo mooi,
heb ze beide hier ergens, alleen lang niet gezien.
Disney Pixars ben ik bijna bij... Inside Out en Finding Dory moet ik nogquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah thanks
Oh Rapunzel/Tangled heb ik ook gezien.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah thanks
Oh Rapunzel/Tangled heb ik ook gezien.
quote:
Ah, Pixars heb ik dan wel weer gezien, een aantalquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:39 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Disney Pixars ben ik bijna bij... Inside Out en Finding Dory moet ik nog
Jaja, moet nog wel meer mensen mailen of bellenquote:
Ja, maar H.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jaja, moet nog wel meer mensen mailen of bellen
Ha, moet je Bambi eens kijken. Vooroorlogse traagheid (en onschuld)!quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Creepy! Doe mij Donald maar.
[ afbeelding ]
Nou ja, op zich kon dat ook welquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, maar H.![]()
Hij is nog steeds magerder dan eerst trouwens
* Molo houdt aapje omhoog in armenquote:
Bambi was mijn eerste bioscoopfilm, Bambi kan ik kijken, sneeuwwitje eerste versie ook. En Frank & Freyquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:43 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ha, moet je Bambi eens kijken. Vooroorlogse traagheid (en onschuld)!
Ik ben echt dan van H.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, op zich kon dat ook wel
Ik moet hem alleen eens echt heel hard gaan nadoen, ga de andere kant op nu
Frank en Frey wilde ik altijd zienquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bambi was mijn eerste bioscoopfilm, Bambi kan ik kijken, sneeuwwitje eerste versie ook. En Frank & Frey( geen idee of dat Disney was)
Ik vind de muziek van Bambi goedquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bambi was mijn eerste bioscoopfilm, Bambi kan ik kijken, sneeuwwitje eerste versie ook. En Frank & Frey( geen idee of dat Disney was)
Jij bent van H.?quote:
Toen was men nog niet zo voorzichtig met kinderen. Dat is ook altijd goed aan Engelse kinderfilms en boeken. Kinderen moeten beetje bang zijn, griezelen en verdrietig zijn, naast al de schattigheid.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Frank en Frey wilde ik altijd zien![]()
Toen waren die films nog dramatisch en triest.
Ik heb geen idee meerquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:46 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik vind de muziek van Bambi goed
Fanquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent van H.?
Dus hij gaat met jou altijd naar zijn speciale kelder in dat gekkenhuis
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Fan
Mortuarium is op vrijdagmiddag van 'ons' ja
de originele hans en grietjes een lezenquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Toen was men nog niet zo voorzichtig met kinderen. Dat is ook altijd goed aan Engelse kinderfilms en boeken. Kinderen moeten beetje bang zijn, griezelen en verdrietig zijn, naast al de schattigheid.
Ja preciesquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Toen was men nog niet zo voorzichtig met kinderen. Dat is ook altijd goed aan Engelse kinderfilms en boeken. Kinderen moeten beetje bang zijn, griezelen en verdrietig zijn, naast al de schattigheid.
Tuurlijk, was vast een typevautquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Fan
Mortuarium is op vrijdagmiddag van 'ons' ja
Calm your tits, bruhh.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:20 schreef isax het volgende:
ZWAAB
ZWAAAAAAB
ZWAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAB
ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAB
Geweldig!quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
de originele hans en grietjes een lezen
Gruwelquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
de originele hans en grietjes een lezen
Ik krijg er altijd wel een stijfje van welquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk, was vast een typevaut
Best gezellig daar nog wel, alleen zijn die tafels wat hard.
Meeting is een groot woordquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken gezelligere plekken voor een meeting.
Dus je bent toch tranny?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd wel een stijfje van wel
het is niet voor niets dat het woord grimmig van de gebrkeders grimm afstamtquote:
Juistquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is niet voor niets dat het woord grimmig van de gebrkeders grimm afstamt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |