SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:
Zo klein heb ik ze nou ook weer nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:36 schreef essnhills het volgende:
Oh
Van haren heeft vandaag geen aanbod in maat 35
wees blijquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo klein heb ik ze nou ook weer niet
Wat een verhaalquote:
Je moet in het zuiden van Europa gaan shoeshoppenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
wees blij35 is echt niks
Moet je je voorstellen, mijn voeten zijn maar ~21cm lang.. en dan 9cm hak![]()
What was I thinking..
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:38 schreef PeZu het volgende:
48.5-49.5 breed, vrouwelijke hondjes
vind dan maar eens sexy pumps
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:38 schreef PeZu het volgende:
48.5-49.5 breed, vrouwelijke hondjes
vind dan maar eens sexy pumps
Die maat had ik al toen ik 7 wasquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
wees blij35 is echt niks
Moet je je voorstellen, mijn voeten zijn maar ~21cm lang.. en dan 9cm hak![]()
What was I thinking..
ik kan je vertellen die heeft geen brede leestquote:
Dat gaat er overheen bulpenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan je vertellen die heeft geen brede leest
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat een verhaal![]()
Mijn laatste ex was niet zo begripvol. Ik had eigenlijk gewoon op mijn Adidas moeten aanschuiven bij dat familiediner
uhuhquote:
nou als dat het bloed niet sneller laat stromenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ex was dat wel gelukkig. Hij vond het erg mooi staan dus hielp hij mij ook van bruggetjes af (schuin naar beneden lopen op zoiets is onmogelijk)
En eenmaal weer thuis kreeg ik een voetmassage
Welk klein kind ga je daar gelukkig mee makenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vond zojuist roze regenlaarzen met licht in de zool
Ja, dat wel!quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
uhuhMaar zie hoe dat kant erin is verwerkt.
Mezelf?quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]goed geregeld.
[..]
Welk klein kind ga je daar gelukkig mee maken
Nou ja er zijn wel mensen die ze op dagelijkse basis kunnen dragen en dat het dan ook mooi staatquote:
Ik heb op dit moment geen momenten waarop ik kan bedenken dat ik roze regenlaarzen met licht aan zou willen doen. Dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar moet je zelf weten uiteraard
gewoon altijd omdat het kan, helemaal als ze lichtjes hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment geen momenten waarop ik kan bedenken dat ik roze regenlaarzen met licht aan zou willen doen. Dus dat scheelt.
Het enige wat nog ontbrak was een subtiele glitter in de laars, jammer wel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon altijd omdat het kan, helemaal als ze lichtjes hebben
Nee joh, naar de sportschool zoquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:52 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tis vrijdag loopse popjes, vier het nu
![]()
![]()
Ik vier het morgenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:52 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tis vrijdag loopse popjes, vier het nu
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:56 schreef PeZu het volgende:
je houdt je afstand met een systeem van aanraking en zachtaardige overreding
dan kun je wel iets mee doenquote:
dat is niet iets wat ik doe op een vrijdagavond, of welke avond dan ookquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, naar de sportschool zo
ach ja het is een bar, dus dat kan alleen beter worden na die deceptie danquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vier het morgen![]()
Morgen zou ik 'vriendinnenweekend' hebben, hadden we in mei al gepland en we kwamen uit op dit weekend waarop we alle vijf kunnenNu is er een zwanger, een ander is ziek/zwakmisselijk en is 'vriendinnenweekend' geen citytrip maar vier uurtjes in een bar geworden
oh dearquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:04 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ] die kop die hij erbij trekt![]()
die heben iets te veel got gekekenquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:10 schreef Cat22 het volgende:
Mother of all puisten gepopt
Dan weten jullie dat.
Ik houd van eigen korstjes pulken en beroepsmatig andermans velletjes, maar daar stopt het welquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:12 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had een keer een korstje (dat woord alleen al) en een collega vroeg of ze die eraf mocht pulken
![]()
Nu vind ik haar erg leuk, lief en aardig maar nee
quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:10 schreef Cat22 het volgende:
Mother of all puisten gepopt
Dan weten jullie dat.
ik had een keer een meisje dat het leuk vond mijn arm open te krassen en bloed te likken, lijkt me duidelijk dat die zo snel mogelijk ten huwelijk heb gevraagd, kinkyquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:12 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had een keer een korstje (dat woord alleen al) en een collega vroeg of ze die eraf mocht pulken
![]()
Nu vind ik haar erg leuk, lief en aardig maar nee
Primaquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:16 schreef isax het volgende:
[..]
yo beginnen we vanavond vroeger?
meer afleveringen enzo
Gelukkigquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik houd van eigen korstjes pulken en beroepsmatig andermans velletjes, maar daar stopt het wel
En dus zo af en toe een opdringerige puist
O...k....quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had een keer een meisje dat het leuk vond mijn arm open te krassen en bloed te likken, lijkt me duidelijk dat die zo snel mogelijk ten huwelijk heb gevraagd, kinky
mensenquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
O...k....Bijzonder
Niet laten gaan zulke vrouwen
![]()
Ik zat een keer op een terrasje en toen werd ik aangesproken door een vrouw die mijn arm heel graag wilde tatoeëren omdat ze mijn huid zo mooi vond
Waarom denk je dat mijn woonkamer op de eerste verdieping isquote:
Toch zijn dit vragen die je beter kunt stellen voordat je bij me in bed kruipt.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:24 schreef essnhills het volgende:
Ik was mn telefoon kwijt
Ik heb hem net teruggevonden in mijn stoel.
Zo tussen de zitting en leuning in
waren het deze lui?quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb wel snel een vest aangetrokken. Je weet het niet...
Ik stond er niet bij stil.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch zijn dit vragen die je beter kunt stellen voordat je bij me in bed kruipt.
Waitwhut?quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
O...k....Bijzonder
![]()
Ik zat een keer op een terrasje en toen werd ik aangesproken door een vrouw die mijn arm heel graag wilde tatoeëren omdat ze mijn huid zo mooi vond
quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik stond er niet bij stil.
Al had het me leuk geleken om wakker te worden van gepulk op mijn rug
Ik krijg jouw puisten, korstjes en velletjes nooit te zienquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:28 schreef essnhills het volgende:
Brr, je blijft maar van mijn puisten, velletjes en korstjes af hoor
uhhh...quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
O...k....Bijzonder
![]()
Wel tofquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
waren het deze lui?
http://www.vice.com/nl/re(...)ns-hun-optredens-782
ik ben gewoon bang dat je meteen aan mn puistjes, korstjes en velletjes gaat zittenquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik krijg jouw puisten, korstjes en velletjes nooit te zien
Ze zag een leeg canvas waarschijnlijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waitwhut?
'Ik vind je vloer mooi dus mag ik hem bedekken met tienduizendmiljoen kleedjes?'
Does not compute.
Smoesjesquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben gewoon bang dat je meteen aan mn puistjes, korstjes en velletjes gaat zitten
Gayniggers from Outer Space.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:34 schreef isax het volgende:
[..]
jeuj
soms hebben we echt pareltjes op het menu.
Niet zonder een note te krijgen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:39 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand deze user advies geven? WGR / Dienstplicht
Wutquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:39 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand deze user advies geven? WGR / Dienstplicht
heb jij notes?quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet zonder een note te krijgen.
Dat zijn de ergste mensen. Die doen graag andere pijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ben jij ook zo'n persoon die dat graag bij anderen doet?
Vraag jij nou naar Zwab zn notenquote:
Smooth......quote:
je kan ook positieve krijgenquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste mensen. Die doen graag andere pijn.
Alleen dienstmededelingen, als in "user is nu crew" en zo. En een geintje en een complimentje.quote:
dat dacht ik alquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen dienstmededelingen, als in "user is nu crew" en zo. En een geintje en een complimentje.
Niets betreft mijn postgedrag.
Het is een beetje hetzelfde als een stalhouder. Alleen alle koeien zijn gek.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:55 schreef isax het volgende:
[..]
wel zo logisch als manager.
wat doet een fok! manager?
Net als een manager in het bedrijfsleven....quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:55 schreef isax het volgende:
[..]
wel zo logisch als manager.
wat doet een fok! manager?
nee toch?quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Net als een manager in het bedrijfsleven....
Excel sheetjes vullen en grafiekjes laten zien aan de directie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |