SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:
Zo klein heb ik ze nou ook weer nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:36 schreef essnhills het volgende:
Oh
Van haren heeft vandaag geen aanbod in maat 35
wees blijquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo klein heb ik ze nou ook weer niet
Wat een verhaalquote:
Je moet in het zuiden van Europa gaan shoeshoppenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
wees blij35 is echt niks
Moet je je voorstellen, mijn voeten zijn maar ~21cm lang.. en dan 9cm hak![]()
What was I thinking..
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:38 schreef PeZu het volgende:
48.5-49.5 breed, vrouwelijke hondjes
vind dan maar eens sexy pumps
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:38 schreef PeZu het volgende:
48.5-49.5 breed, vrouwelijke hondjes
vind dan maar eens sexy pumps
Die maat had ik al toen ik 7 wasquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
wees blij35 is echt niks
Moet je je voorstellen, mijn voeten zijn maar ~21cm lang.. en dan 9cm hak![]()
What was I thinking..
ik kan je vertellen die heeft geen brede leestquote:
Dat gaat er overheen bulpenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan je vertellen die heeft geen brede leest
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat een verhaal![]()
Mijn laatste ex was niet zo begripvol. Ik had eigenlijk gewoon op mijn Adidas moeten aanschuiven bij dat familiediner
uhuhquote:
nou als dat het bloed niet sneller laat stromenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ex was dat wel gelukkig. Hij vond het erg mooi staan dus hielp hij mij ook van bruggetjes af (schuin naar beneden lopen op zoiets is onmogelijk)
En eenmaal weer thuis kreeg ik een voetmassage
Welk klein kind ga je daar gelukkig mee makenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vond zojuist roze regenlaarzen met licht in de zool
Ja, dat wel!quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
uhuhMaar zie hoe dat kant erin is verwerkt.
Mezelf?quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]goed geregeld.
[..]
Welk klein kind ga je daar gelukkig mee maken
Nou ja er zijn wel mensen die ze op dagelijkse basis kunnen dragen en dat het dan ook mooi staatquote:
Ik heb op dit moment geen momenten waarop ik kan bedenken dat ik roze regenlaarzen met licht aan zou willen doen. Dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar moet je zelf weten uiteraard
gewoon altijd omdat het kan, helemaal als ze lichtjes hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment geen momenten waarop ik kan bedenken dat ik roze regenlaarzen met licht aan zou willen doen. Dus dat scheelt.
Het enige wat nog ontbrak was een subtiele glitter in de laars, jammer wel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon altijd omdat het kan, helemaal als ze lichtjes hebben
Nee joh, naar de sportschool zoquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:52 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tis vrijdag loopse popjes, vier het nu
![]()
![]()
Ik vier het morgenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:52 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tis vrijdag loopse popjes, vier het nu
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:56 schreef PeZu het volgende:
je houdt je afstand met een systeem van aanraking en zachtaardige overreding
dan kun je wel iets mee doenquote:
dat is niet iets wat ik doe op een vrijdagavond, of welke avond dan ookquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, naar de sportschool zo
ach ja het is een bar, dus dat kan alleen beter worden na die deceptie danquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vier het morgen![]()
Morgen zou ik 'vriendinnenweekend' hebben, hadden we in mei al gepland en we kwamen uit op dit weekend waarop we alle vijf kunnenNu is er een zwanger, een ander is ziek/zwakmisselijk en is 'vriendinnenweekend' geen citytrip maar vier uurtjes in een bar geworden
oh dearquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:04 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ] die kop die hij erbij trekt![]()
die heben iets te veel got gekekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |