Klopt, er zitten ook wat spelers bij die kwaliteit tekort komen verder. Maar dit is iets wat we ook al vaak zagen in de Jupiler League met dit team, dat ze uitwedstrijden opeens verloren.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zakken nu wel heel veel door ondergrens
Wat ben je weer opportunistisch bezig zeg.quote:
de poep en plas-humor vind ik soms wel matig maar de woordgrapjes zijn vaak wel leuk.quote:
Boer kon toch ook weinig doen aan de twee tegengoals?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:38 schreef Brammess het volgende:
De Ligt zakt als enige niet door een ondergrens.
Hier ben ik het wel mee eens, al vind ik poep en plas humor eigenlijk altijd matig.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de poep en plas-humor vind ik soms wel matig maar de woordgrapjes zijn vaak wel leuk.
Beide goals veel te ver voor zijn doelquote:Op donderdag 15 december 2016 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boer kon toch ook weinig doen aan de twee tegengoals?
Net als Nouri?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ben je weer opportunistisch bezig zeg.
De Jong is een uitstekend talent die prima kan voetballen, maar soms maakt hij wel eens wat foutjes.
Ja.quote:
Hebben ze die gekocht dan?quote:
Dat is samen met Dolberg de enige die echt mee kan ja. Vd Beek ook nog wel trouwens.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:38 schreef Brammess het volgende:
De Ligt zakt als enige niet door een ondergrens.
Dit is niet grappig.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor mijn goede vriend JR, die vandaag een moeilijke dag zal hebben met deze wedstrijd, post ik maar een leuk stripje:
[ afbeelding ]
GGMM en hafcfan vinden dit ongetwijfeld niet grappig.
Op basis van watquote:Op donderdag 15 december 2016 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Dat iemand een uitstekend talent is betekend niet perse dat hij ook een grote speler wordt, maar je kan niet ontkennen dat ze heel goed kunnen voetballen.
Jr is altijd zo schattig naief.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op basis van watNouri is een kleuter. Leuke zaalvoetballer net als Mastour. Die gaat het nooit redden. Krat bier op zetten dat hij binnen 2 jaar niet is doorgebroken?
Er wordt altijd tegen me gezegd dat Nouri zo'n groot talent is, maar vooralsnog heb ik hem welgeteld 0 goede acties zien maken in Ajax 1.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Dat iemand een uitstekend talent is betekend niet perse dat hij ook een grote speler wordt, maar je kan niet ontkennen dat ze heel goed kunnen voetballen.
Ja inderdaad.. Laat dat bekertoernooi schieten en slacht liever PSV afquote:Op donderdag 15 december 2016 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
kut, ajax gaat er goeie voetballers ingooien
Op basis van wat ik gezien heb bij Jong Ajax.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op basis van watNouri is een kleuter. Leuke zaalvoetballer net als Mastour. Die gaat het nooit redden. Krat bier op zetten dat hij binnen 2 jaar niet is doorgebroken?
correctie, goeie voetballers en younesquote:Op donderdag 15 december 2016 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
kut, ajax gaat er goeie voetballers ingooien
Morgen in de Telegraf : ''Dijks zoekt ruzie en het is allemaal de schuld van Peter Bosz!!!''quote:
Jaquote:Op donderdag 15 december 2016 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie zijn er nu uit? Dijks, De Jong, Cerny?
Cerny zag er mad uit.
Wessel van Vliet en Cor Potbak geven hun meningen over de bestuurlijke onrust binnen Oranjequote:Op donderdag 15 december 2016 19:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Morgen in de Telegraf : ''Dijks zoekt ruzie en het is allemaal de schuld van Peter Bosz!!!''
Zelfs daar willen ze hem niet meerquote:Op donderdag 15 december 2016 19:50 schreef badschaap het volgende:
Dijksje mag weer heel snel oprotten naar Willem 2.
Helaas is geen Frans de Kadquote:Op donderdag 15 december 2016 19:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wessel van Vliet en Cor Potbak geven hun meningen over de bestuurlijke onrust binnen Oranje
Ah is nu Top Oss de maatstafquote:Op donderdag 15 december 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op basis van wat ik gezien heb bij Jong Ajax.
En ik vind het goed hoor.
Lekker getimed gap, al ben ik het met je eensquote:Op donderdag 15 december 2016 19:53 schreef badschaap het volgende:
Ook die Clement, helemaal geen extra waarde in het team
Zo kan je alles wel krom lopen, maar jij hebt elke wedstrijd weer een andere mening over een speler.quote:
Wat een onzin. Ik heb Nouri nog nooit wat gevonden. Maar jij vindt alles geweldig wat niet fysiek is maar technisch.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo kan je alles wel krom lopen, maar jij hebt elke wedstrijd weer een andere mening over een speler.
gewoon pauper verdedigd door SCC weer. altijd bij cornersquote:
Ik heb een voorkeur voor spelers die kunnen voetballen en niet alleen maar kunnen beuken en duels winnen. Is daar wat mis mee?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb Nouri nog nooit wat gevonden. Maar jij vindt alles geweldig wat niet fysiek is maar technisch.
ikquote:Op donderdag 15 december 2016 19:57 schreef Coco98 het volgende:
Wie denkt dat Ajax dit alsnog gaat winnen?
Iedereenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:57 schreef Coco98 het volgende:
Wie denkt dat Ajax dit alsnog gaat winnen?
Blijft wel 2-1quote:Op donderdag 15 december 2016 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon pauper verdedigd door SCC weer. altijd bij corners
Dan moeten we eerst de definitie van "doorbreken" even vaststellen.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:56 schreef hafcfan het volgende:
Maar JR zet er een krat bier op of durf je niet?
Dit was echt chanantquote:Op donderdag 15 december 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
er waren tijden dat ajax het makkelijker had tegen scc
mwah deze was wel lastig hoorquote:
Oke.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
er waren tijden dat ajax het makkelijker had tegen scc
Vooral wat SCC deed na die aftrapquote:
De 2-2 in de 85e minuut en twee minuten later een penantie, FC Utrecht stylequote:Op donderdag 15 december 2016 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie dit geen gelijk meer worden als ik eerlijk ben.
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie dit geen gelijk meer worden als ik eerlijk ben.
quote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef badschaap het volgende:
100 mil op de bank, en dan is dit het beste wat je kan?
Maar Makkelie is de scheidsrechter niet.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De 2-2 in de 85e minuut en twee minuten later een penantie, FC Utrecht style
Ik gun jouw cambuur-act wel de winst.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax dit wint zou het echt ontzettend onverdiend zijn
Real Madrid verloor ooit eens bij een vierdeklasser terwijl ze een team hadden ter waarde van 900 miljoen.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef badschaap het volgende:
100 mil op de bank, en dan is dit het beste wat je kan?
Sowquote:Op donderdag 15 december 2016 20:04 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik gun jouw cambuur-act wel de winst.
Man United verloor van Feyenoord.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real Madrid verloor ooit eens bij een vierdeklasser terwijl ze een team hadden ter waarde van 900 miljoen.
Oh, dan mag het.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real Madrid verloor ooit eens bij een vierdeklasser terwijl ze een team hadden ter waarde van 900 miljoen.
Oh oke dan valt het wel mee ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Alsof je door heel veel geld ineens robots maakt van voetballers die elke wedstrijd goed spelen (lol)quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 20:04 schreef badschaap het volgende:
Alsjeblieft viergever, Breek beide benen. Stuk verdriet.
Vergelijk jij nou Ajax met Real Madrid?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Feyenoord verloor van GAE. En GAE verloor van Jodan Boysquote:Op donderdag 15 december 2016 20:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Man United verloor van Feyenoord.
hahahahahahahaa
Cambuur is geen team uit de Eredivisie.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:06 schreef Slobeend het volgende:
Zoals Cambuur moeten meer teams in de Eredivisie spelen.
vorig jaar liepen ze helaas ook als een dood paard rond, hadden ze toen elke week zo gespeeld waren ze niet gedegradeerd.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:06 schreef Slobeend het volgende:
Zoals Cambuur moeten meer teams in de Eredivisie spelen.
Lucky Ajax.quote:
Scherp René.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cambuur is geen team uit de Eredivisie.
Als Ajax van De Graafschap had gewonnen waren ze kampioen.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vorig jaar liepen ze helaas ook als een dood paard rond, hadden ze toen elke week zo gespeeld waren ze niet gedegradeerd.
Welterustenquote:Op donderdag 15 december 2016 20:07 schreef badschaap het volgende:
Zet viergever maar lekker voor 1 euro te koop, meer istie toch niet waard.
Hallo tjaptjoepquote:Op donderdag 15 december 2016 20:08 schreef tjaptjoep het volgende:
Wanneer moet het 1ste van Ajax spelen?
quote:Op donderdag 15 december 2016 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo tjaptjoep
Dit topic kan wel wat dikke tieten gebruiken!
Hoi PSvCLquote:Op donderdag 15 december 2016 20:08 schreef Brammess het volgende:
Ik dacht dat Blom voor de joden was?
Misschien heeft hij wel foto's van je moederquote:Op donderdag 15 december 2016 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo tjaptjoep
Dit topic kan wel wat dikke tieten gebruiken!
Jup, we gaan er toch wel uit dan tegen wie we ook spelen. Alleen tegen Volendam een kansje.quote:
PSV ligt er al een ronde uit hoor.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, we gaan er toch wel uit dan tegen wie we ook spelen. Alleen tegen Volendam een kansje.
Wat dom!quote:Op donderdag 15 december 2016 20:14 schreef Scrummie het volgende:
Godver, dacht dat deze pot pas om 20:40-45 gespeeld zou worden.
Dat is niet zo slim.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:14 schreef Scrummie het volgende:
Godver, dacht dat deze pot pas om 20:40-45 gespeeld zou worden.
ERG leuk.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV ligt er al een ronde uit hoor.
Waarom zou ik dat doen?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach ja. Heb je al een leuke UI uitgezocht?
Niet waarquote:Op donderdag 15 december 2016 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijna. Maar goed, Ajax scoort altijd in de laatste minuut.
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijna. Maar goed, Ajax scoort altijd in de laatste minuut.
Nee.quote:
quote:
wat is ditquote:
quote:
Achja, die jongen heeft het wel vaker mis.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen riep GGMM dat de Graafschap niet zou scoren
Probeer je nou bevrediging te zoeken bij davy door mij te "dissen" ?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Achja, die jongen heeft het wel vaker mis.
Onzeker? Ik ben geen user die iedereen continu goede vriend noemt of een veer in de kont steektquote:Op donderdag 15 december 2016 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je nou bevrediging te zoeken bij davy door mij te "dissen" ?
Wat een onzeker karakter heb jij.
Ja, dat had je zeker.quote:
Dat laatste wisten we toch al?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je nou bevrediging te zoeken bij davy door mij te "dissen" ?
Wat een onzeker karakter heb jij.
Zo heb ik jou ook nog nooit genoemd. Ik vind jou een hele gare user. :Squote:Op donderdag 15 december 2016 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onzeker? Ik ben geen user die iedereen continu goede vriend noemt of een veer in de kont steekt
sowquote:Op donderdag 15 december 2016 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onzeker? Ik ben geen user die iedereen continu goede vriend noemt of een veer in de kont steekt
Ja, eigenlijk wel.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat laatste wisten we toch al?
Haha nee, je komt goed weg door er geen tegenweddenschap tegen aan te gooien gisterquote:Op donderdag 15 december 2016 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat had je zeker.
Ben blij dat ik geen UI weddenschap ben aangegaan, anders zat ik nu met de gebakken peren.(figuurlijk gezien)
Je weet best wat ik bedoelquote:Op donderdag 15 december 2016 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo heb ik jou ook nog nooit genoemd. Ik vind jou een hele gare user. :S
Geen idee.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha nee, je komt goed weg door er geen tegenweddenschap tegen aan te gooien gister.
Hoe kon dit nou gebeuren joh? Onderschatting?
Je bedoelt dus niet letterlijk iedereen?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel
Bijna iedereen in VBL SC dan.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bedoelt dus niet letterlijk iedereen?
Eigenlijk alleen een handjevol users?
Uiteraard niet. De niet talenten begrijpen de talenten gewoon niet. De talenten zitten al op niveau Barcelona en de rest op Telstar, en dan krijg je dit.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee.
Eén ding weet ik zeker: aan onze enorm grote absoluut niet overschatte talenten lag het niet.
Zit niet zo te drammen.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bijna iedereen in VBL SC dan.
Je overdrijft nogal.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bijna iedereen in VBL SC dan.
Dat moet het wel zijn, ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uiteraard niet. De niet talenten begrijpen de talenten gewoon niet. De talenten zitten al op niveau Barcelona en de rest op Telstar, en dan krijg je dit.
Kunnen met recht in het rijtje cupfighters.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:26 schreef Elan het volgende:
Beker blijft lekker in Rotterdam dit seizoen
Had ik even zin in, laat me joh.quote:
Ik heb zin in je moeder, laat je mij ook?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Had ik even zin in, laat me joh.
50 euroquote:Op donderdag 15 december 2016 20:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb zin in je moeder, laat je mij ook?
Cambuur - Jong Ajax 1-3.quote:
Hadden ze dus beter Jong Ajax kunnen opstellen.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur - Jong Ajax 1-3.
Erg geestigquote:Op donderdag 15 december 2016 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hadden ze dus beter Jong Ajax kunnen opstellen.
Oh wacht HAHAHAHAHAHA
Cambuur - Ajax a selectie 2-1quote:Op donderdag 15 december 2016 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur - Jong Ajax 1-3.
Ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:37 schreef RvLaak het volgende:
Maaruh, aangezien ik het niet gezien heb... Cambuur terecht gewonnen?
quote:Op donderdag 15 december 2016 20:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sparta > Cambuur
GAE - Feyenoord 1-0
Ga je gang.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb zin in je moeder, laat je mij ook?
Ik moest glimlachen.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hadden ze dus beter Jong Ajax kunnen opstellen.
Oh wacht HAHAHAHAHAHA
Maar met Ron de Rijk is het sowieso zwaar.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop op 120 zware minuten.
enkel wedstrijden van semi-amateurs?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Een soort van vrijdagavondwedstrijd op donderdag dit.
Zoiets. Op vrijdagavond altijd van die matige affiches.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
enkel wedstrijden van semi-amateurs?
quote:
Ik kreeg de uitslag net ook te horen. Was het zo slecht?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:41 schreef opperkleurder het volgende:
Met hoeveel heeft Ajax gewonnen van Cambuur?
Geen idee, niet gekeken.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg de uitslag net ook te horen. Was het zo slecht?
jaquote:Op donderdag 15 december 2016 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg de uitslag net ook te horen. Was het zo slecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |