quote:
wat is ditquote:
quote:
Achja, die jongen heeft het wel vaker mis.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen riep GGMM dat de Graafschap niet zou scoren
Probeer je nou bevrediging te zoeken bij davy door mij te "dissen" ?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Achja, die jongen heeft het wel vaker mis.
Onzeker? Ik ben geen user die iedereen continu goede vriend noemt of een veer in de kont steektquote:Op donderdag 15 december 2016 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je nou bevrediging te zoeken bij davy door mij te "dissen" ?
Wat een onzeker karakter heb jij.
Ja, dat had je zeker.quote:
Dat laatste wisten we toch al?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je nou bevrediging te zoeken bij davy door mij te "dissen" ?
Wat een onzeker karakter heb jij.
Zo heb ik jou ook nog nooit genoemd. Ik vind jou een hele gare user. :Squote:Op donderdag 15 december 2016 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onzeker? Ik ben geen user die iedereen continu goede vriend noemt of een veer in de kont steekt
sowquote:Op donderdag 15 december 2016 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onzeker? Ik ben geen user die iedereen continu goede vriend noemt of een veer in de kont steekt
Ja, eigenlijk wel.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat laatste wisten we toch al?
Haha nee, je komt goed weg door er geen tegenweddenschap tegen aan te gooien gisterquote:Op donderdag 15 december 2016 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat had je zeker.
Ben blij dat ik geen UI weddenschap ben aangegaan, anders zat ik nu met de gebakken peren.(figuurlijk gezien)
Je weet best wat ik bedoelquote:Op donderdag 15 december 2016 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo heb ik jou ook nog nooit genoemd. Ik vind jou een hele gare user. :S
Geen idee.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha nee, je komt goed weg door er geen tegenweddenschap tegen aan te gooien gister.
Hoe kon dit nou gebeuren joh? Onderschatting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |