Dan ben je echt laagste van het laagste.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja tuurlijk ook ouders en school inlichten. Dat kan goed mis gaan
is beste voor iemand. Op korte termijn is zo'n straf vervelend maar uiteindelijk beter afquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ben je echt laagste van het laagste.
Ja er is ooit een kind beter geworden van sancties/instanties.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is beste voor iemand. Op korte termijn is zo'n straf vervelend maar uiteindelijk beter af
ja dit onrecht kan ik niet aanquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Mortaxx heeft hier de hele nacht op zitten wachten.
Walgelijk mannetje ben je toch ookquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is beste voor iemand. Op korte termijn is zo'n straf vervelend maar uiteindelijk beter af
ja kijk naar jeugdzorg bijvoorbeeld. Doen heel goed werkquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja er is ooit een kind beter geworden van sancties/instanties.
Audi goden. Maar wel aan de prijs.quote:
Wel aan de prijs ja.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Audi goden. Maar wel aan de prijs.
Nieuwe modellen van Renault zijn ook wel tof.
Of Toyota.
Als ik hier op antwoord pak je me vroeg of laat.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Rij jij nog in de Audi van je schoonouders?
quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik hier op antwoord pak je me vroeg of laat.
I'll take that as a YESquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik hier op antwoord pak je me vroeg of laat.
Daar moet je vooral vliegen in je Ford Angliaquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Al rijden we niet heel veel meer, in London.
Is dat wat dat Westworld?quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal ik een tosti maken en Westworld kijken of al naar bed gaan?
Ben nu maand vrij.quote:
Ik ook in april weer. toevallig.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben nu maand vrij.
Dan werk.
Denk pas april weer.
Had ik je al verteld van die rechtszaak
weztworldquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal ik een tosti maken en Westworld kijken of al naar bed gaan?
Je moet conceived property tax betalen, althans de vorige eigenaar moest dat. Omdat hij het huis contant gekocht had. En bij de overdracht moet je je dan blijkbaar daarvoor afmelden. Wist niet eens dat dat bestond, laat staan dat het op de woning zat. Staat ook nergens in de koopakte en notariskantoor wist van niets.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook in april weer. toevallig.
nee
en toenquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet conceived property tax betalen, althans de vorige eigenaar moest dat. Omdat hij het huis contant gekocht had. En bij de overdracht moet je je dan blijkbaar daarvoor afmelden. Wist niet eens dat dat bestond, laat staan dat het op de woning zat. Staat ook nergens in de koopakte en notariskantoor wist van niets.
Als je 3 maanden geen geld overmaakt kan lokale overheid via aanklager lawsuit tegen je beginnen. Dus werd opeens opgeroepen om voor te komen vorige maand
stedentripje NYC met mams voor dr verjaardag.quote:
Zaak loopt nog, gaat wel schriftelijk verder. De oude eigenaar had zich af moeten melden. Maar uiteindelijk gaat het nog wel om de woning. Tot hij schikking heeft geregeld mag ik niet verkopen. Bestaande huurcontract mocht gelukkig doorlopen.quote:
Huhquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
stedentripje NYC met mams voor dr verjaardag.
ze is nog nooit buiten europa geweest.
Maar kwam er opeens achter dat Polen geen ESTA mogen aanvragen.
Manmanman
nee.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Huh
Vallen toch gewoon onder Visa Waiver Program
Heeft Mortaxx gedaanquote:Op dinsdag 13 december 2016 11:52 schreef Sked het volgende:
Waarom is het nummer nou weer weg godsamme zeg
Mortaxx is opgevoed door autisten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:52 schreef Sked het volgende:
Waarom is het nummer nou weer weg godsamme zeg
Weet je zeker? doe eens zeggen hoe je geteld hebtquote:Op dinsdag 13 december 2016 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja idd
Vannacht nageteld maar kwam op 6982 :S
Ik wilde beginnen door het eerste topic in de reeks te pakken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet je zeker? doe eens zeggen hoe je geteld hebt
Handmatig begonnen bij deel 1 en dan vervolgens x aantal topics per pagina en zo elke pagina dat aantal er bij optellen. Laatste pagina uiteraard topics geteld.quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet je zeker? doe eens zeggen hoe je geteld hebt
Is ongeveer 120 keer klikkenquote:Op dinsdag 13 december 2016 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wilde beginnen door het eerste topic in de reeks te pakken.
Oh dan heb jij t helemaal goed gedaanquote:Op dinsdag 13 december 2016 11:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Handmatig begonnen bij deel 1 en dan vervolgens x aantal topics per pagina en zo elke pagina dat aantal er bij optellen. Laatste pagina uiteraard topics geteld.
Sterktequote:Op dinsdag 13 december 2016 11:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is ongeveer 120 keer klikken
dus ga ik straks ff doen
ksc heeft 8800 staat erquote:Op dinsdag 13 december 2016 11:59 schreef Elan het volgende:
Dit is buiten UTO denk ik de reeks met de meeste topics?
Keertje gepost had binnen 2 posts ruzie.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens save me ik wil shotjes en het is nog niet eens donderdag studentennacht
Jeetje, het is een nummering van een topicreeks, hij heeft je niet bedreigdquote:Op dinsdag 13 december 2016 11:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan die mongool niet gewoon lekker definitief optiefen naar KLB ofzo
Klopt. Loop in de pas anders krijg je klappen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Keertje gepost had binnen 2 posts ruzie.
Nou is dat voor mij niet zo'n prestatie, maar die kliekjes zijn daar heeel extreem.
Walgelijk is datquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier moet ik even van bijkomen. Al zit er hier een homo in de trein aan overacting te doen.
Voor rust moet je niet in de trein gaan zittenquote:
Wtf ben jij nou weer?quote:
nog een jood ookquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
een zeer slecht functionerende moderator
#bringbackkanovinnie
ik viel eens in slaap in de bus en moest toen drie kwartier lopenquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Godsamme te lang in de bus blijven zitten.
Terecht.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik viel eens in slaap in de bus en moest toen drie kwartier lopen
ja zo kan je ook castratie goedpratenquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Houden t langer vol. Schoner. Kleinere kans op soa.
Jij zuigt toch niet aan die lul? Wat zeik je dan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja zo kan je ook castratie goedpraten
Wat een vunzige taal voor een moslimaquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij zuigt toch niet aan die lul? Wat zeik je dan.
Mortaxx zou alles doen hoorquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij zuigt toch niet aan die lul? Wat zeik je dan.
Hou je bek manquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een vunzige taal voor een moslima
Jeetjequote:
quote:
Nooit gedacht dat ik jou zou missen als modquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
Gedragen jullie je wel? Zo komen jullie nooit aan #7000
Dat is wederzijdsquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik jou zou missen als mod
Had ik maar eens weer iets in mijn neusquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:16 schreef kanovinnie het volgende:
Haha, nam ik jullie eens even flink bij de neus!
Leo Driessenquote:
Ja. Doenquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:15 schreef Tjacka het volgende:
Is je lul eigenlijk groter na een besnijdenis?
Dan ga ik namelijk twijfelen
quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fijn dan kom misschien op 14 centimeter uit
Min toch 15 pls..quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fijn dan kom misschien op 14 centimeter uit
Ik ben benieuwd hoe die Legia gasten zich gaan gedragen t.o.v. een club die zichzelf associeert met joden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:21 schreef Tjacka het volgende:
Leonos is een baas. Hij gaat ook LegiaGOD
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe die Legia gasten zich gaan gedragen t.o.v. een club die zichzelf associeert met joden.
hahaquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:16 schreef kanovinnie het volgende:
Haha, nam ik jullie eens even flink bij de neus!
Jouw sig is echt fantastisch.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
Bleek Toekito toch ongelijk te hebben
Ik ben fantastisch.quote:
Mijne is groot genoeg om je moeder te laten kermenquote:
Hmmmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijne is groot genoeg om je moeder te laten kermen
Ik heb vannacht gedroomd over dat ik mijn ouders had betraptquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijne is groot genoeg om je moeder te laten kermen
Kom maar een keer langs hoor.quote:
Zodra je het niet uitlokt gebeurt er niks. Ik heb sowieso wel een Pools uiterlijkquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik heb die gasten tekeer zien gaan tegen Dortmund toen, dat was niet goed.
Vuillakquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd over dat ik mijn ouders had betrapt
Nou dan zou ze echt genieten zeg. Aangezien jij haar niet eens durft aan te rakenquote:
Als je met een hele groep Ajax supporters bent en één iemand roept wat verkeerds zijn jullie allemaal de lul denk ik. Dan gaat het op zwart bij die gasten en trappen ze iedereen in elkaar.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zodra je het niet uitlokt gebeurt er niks. Ik heb sowieso wel een Pools uiterlijk
Welke debiel gaat er dan ook in groepen lopen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je met een hele groep Ajax supporters bent en één iemand roept wat verkeerds zijn jullie allemaal de lul denk ik. Dan gaat het op zwart bij die gasten en trappen ze iedereen in elkaar.
Maar misschien is dit mijn pessimistische kijk op het leven wel
Kankigoede serie.quote:
Sow waar heb ik dit aan verdiend?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nou dan zou ze echt genieten zeg. Aangezien jij haar niet eens durft aan te raken
Ik probeer je te versieren. Dan moet je net als bij vrouwen niet altijd aardig doenquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sow waar heb ik dit aan verdiend?
De meeste mensenquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Welke debiel gaat er dan ook in groepen lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Hmm, wil er opzich best aan beginnen maar heb nog een hoop films te zien en heb mezelf ook voorgenomen veel meer boeken te gaan lezenquote:
Sorry. Ik had het niet door.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik probeer je te versieren. Dan moet je net als bij vrouwen niet altijd aardig doen
Series > Filmsquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm, wil er opzich best aan beginnen maar heb nog een hoop films te zien en heb mezelf ook voorgenomen veel meer boeken te gaan lezenlastig lastig
quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste mensenEuropees uit is dat niet handig. Of je krijgt klappen van de ME of van de supporters die het op zoeken. Gewoon lekker wodka drinken met de normale supporters van legia. Lekker manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Je kan toch meerdere dingen tegelijk kijken/lezen? Niet exact op hetzelfde moment, maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm, wil er opzich best aan beginnen maar heb nog een hoop films te zien en heb mezelf ook voorgenomen veel meer boeken te gaan lezenlastig lastig
Nee man. Hoop genot wat er nog aankomt in de bios hoorquote:
Daar is niks mis meequote:Op dinsdag 13 december 2016 15:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Europees uit is dat niet handig. Of je krijgt klappen van de ME of van de supporters die het op zoeken. Gewoon lekker wodka drinken met de normale supporters van legia. Lekker man
True true. Maar uurtje per aflevering is best langquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan toch meerdere dingen tegelijk kijken/lezen? Niet exact op hetzelfde moment, maar je snapt wat ik bedoel.
Ik kijk echt weinig films meer, vind dat vaak zo oppervlakkig en cliché. Zeker vergeleken met seriesquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man. Hoop genot wat er nog aankomt in de bios hoor
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof dat voor zoiets gaat gebeuren.
Komt het waarschijnlijk ook niet, want het is van HBO.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True true. Maar uurtje per aflevering is best langstaat nog niet op Netflix he?
Ik gok op een zware boete.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Jullie gaan gewoon door.
Al verwacht ik wel wat incidentjes, Hoewel wij de naam hebben rellen jullie er ook aardig op los de laatste jaren.
Hoe komt het dat de jongere generatie dat vind inderfaad Fylax? Kan jij dat uitleggen? Omdat 1 aflevering vaak minder lang duurt dan een film of?quote:
En PSV ook al dit jaar met die muntjes gooien.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Jullie gaan gewoon door.
Al verwacht ik wel wat incidentjes, Hoewel wij de naam hebben rellen jullie er ook aardig op los de laatste jaren.
Door wat ik net zei. Omdat je juist meer tijd hebt om een verhaal uit te diepen en je er daardoor juist veel meer inzit.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe komt het dat de jongere generatie dat vind inderfaad Fylax? Kan jij dat uitleggen? Omdat 1 aflevering vaak minder lang duurt dan een film of?
Gister nog prachtige film gezien met Aliciagodin, The light between Oceans.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk echt weinig films meer, vind dat vaak zo oppervlakkig en cliché. Zeker vergeleken met seriesveel meer karakterontwikkeling, veel meer meeleven met de personages en het verhaal
Ik kan niet spreken voor mijn hele generatie (miss moet je dan een topic in YNG maken hinthintwinkwink), maar ik vind het toffer omdat met series dingen meer uitgediept worden. Bij een film moet toch alles in 1,5/2 uur gepropt zitten terwijl je bij series vaak 10-25 uur per seizoen hebt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe komt het dat de jongere generatie dat vind inderfaad Fylax? Kan jij dat uitleggen? Omdat 1 aflevering vaak minder lang duurt dan een film of?
die muntjes stellen geen kut voor vergeleken met wat Ajax en Feyenoord allemaal uit vretenquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En PSV ook al dit jaar met die muntjes gooien.
In het buitenland kotsen ze als de Nederlandse supporters langskomen
Ja dat is iets wat ze allebei hebben, maar die punten die ik over series noem maakt dat ik dat een beter medium vind.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gister nog prachtige film gezien met Aliciagodin, The light between Oceans.
Zolang je maar naar mooie verhalen, mooie muziek en achtergrond zoekt kan je al die punten wat je bij series hebt ook terugvinden in films
Valt allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
die muntjes stellen geen kut voor vergeleken met wat Ajax en Feyenoord allemaal uit vreten
Sowieso vind ik dat Feyenoord en PSV weinig kunnen doen aan die gebeurtenissen in Rome en Madrid. Alleen maar leuk voor mensen die de voetbalsupporter gezellig kunnen stigmatiseren.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
die muntjes stellen geen kut voor vergeleken met wat Ajax en Feyenoord allemaal uit vreten
Mwah beter weet ik niet. Kan je denk ik niet zo zeggen, Oscarfilms en Emmy-series hebben beide hoge kwaliteit. Blijft gewoon smaak vooralquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien dat vroeger films echt beter waren dan series, maar er komt nu qua series zoveel genot uit en ook met een goed budget dat het echt wel beter is dan de meeste films hoor.
Is toch een hoop gezeik mee geweestquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even meten.quote:
Je hebt nu wel dat veel topacteurs ook series gaan doen natuurlijk, dat was voor 2000 wel echt minder. Verder blijft het ook smaak natuurlijk, maar ik hou wel van meer diepgang altijd. En wat Fylax zei, de cliffhangers en dat je steeds iets meer van het verhaal wil weten is ook erg leuk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah beter weet ik niet. Kan je denk ik niet zo zeggen, Oscarfilms en Emmy-series hebben beide hoge kwaliteit. Blijft gewoon smaak vooral
Nooit gezienquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:46 schreef Elan het volgende:
Ben de hele Star Wars serie aan het kijken, in chronologische volgorde.
Natalie Portman godess
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is iets wat ze allebei hebben, maar die punten die ik over series noem maakt dat ik dat een beter medium vind.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:48 schreef Fylax het volgende:
volgens mij heb ik niet goed geteld maar ik kom over de 7000
even opnieuw tellen
Klopt ja. Maar tch ook andersomquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt nu wel dat veel topacteurs ook series gaan doen natuurlijk, dat was voor 2000 wel echt minder. Verder blijft het ook smaak natuurlijk, maar ik hou wel van meer diepgang altijd. En wat Fylax zei, de cliffhangers en dat je steeds iets meer van het verhaal wil weten is ook erg leuk.
Ik heb er wel eens beelden van gezien en het heeft me nooit zo getrokken, misschien dat ik het nog ooit eens opzet als ik me echt heel erg verveel.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:49 schreef Elan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 13 december 2016 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit gezien
[/quote
Wat
Waarom niet, Star Wars is epic man
Ik kom op 140 pagina's uit + 2 lossequote:Op dinsdag 13 december 2016 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Pak een rekenmachine. Toets 0+50, ans+50 enzovoort bij iedere klik op de PC.
Nja ik ben ook vooral opgegroeid met films hoorquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Ik ben er zo mee opgegroeid dat ik denk ik nooit series zou verkiezen boven films.
Het is bij series ook gwwoon teveel aanbod. Echt teveel. En bij films als je de schijtlollige kutcomedy en De alleen maar superhelden-actie films weglaat kan je dat beter bijhouden
140*50 + dat aantal van twee losse.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kom op 140 pagina's uit + 2 losse
140*50 = 7000 + 2 = 7002quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
140*50 + dat aantal van twee losse.
Staan op Netflix. Echt heel tof om keer te kijken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens beelden van gezien en het heeft me nooit zo getrokken, misschien dat ik het nog ooit eens opzet als ik me echt heel erg verveel.
Hoeft ook niet te verdwijnen, dat zeg ik nergens. Denk dat sommige concepten prima zijn voor een film en anderen beter voor series. En denk dat voor acteurs zo'n hele serie van een paar seizoenen opnemen ook wel vrij zwaar is, dan zijn veel verschillende films opnemen makkelijker omdat je dan telkens een nieuwe rol hebt die je uitdaging kan bieden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar tch ook andersomzo'n Bryan Cranston van BB is nu met films bezig laatste jaren dus het zal nooit verdwijnen al denken serie-fanboys daar anders over
Maar het is wel veranderd ja. Vroeger was het vooral beperkt aantal series waar iedereen naar keek. Baywatch, Dawsons Creek, X-files, Friends. En dan 1 keer per week op tv. Vanaf jet moment dat Prison Break en Lost uitkwamen ongeveer rond dezelfde periode zijn series echt enorm populair gewordenquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik ben ook vooral opgegroeid met films hoorIk kijk ook nog niet zolang naar series, denk pas een jaar of vijf. Maar dat het aanbod zoveel is vind ik wel leuk eigenlijk, niks mis met keuze hebben. En bij films heb ik vaak ook dat ik niet weet wat ik allemaal nog moet gaan kijken, maar ik ga dan ook zelden naar de bioscoop.
Tja dat ruimtereizen heeft me nooit echt getrokken, en dat vechten met die laserzwaardjes.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Staan op Netflix. Echt heel tof om keer te kijken.
Ook behoorlijke hoeveelheid lekkere wijven aanwezig.
Ga je je niet ergeren aan personen in series dan? Vooral als je meerdere afleveringen kijkt, op gegeven moment denk je toch , ja nou weten we het welquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik ben ook vooral opgegroeid met films hoorIk kijk ook nog niet zolang naar series, denk pas een jaar of vijf. Maar dat het aanbod zoveel is vind ik wel leuk eigenlijk, niks mis met keuze hebben. En bij films heb ik vaak ook dat ik niet weet wat ik allemaal nog moet gaan kijken, maar ik ga dan ook zelden naar de bioscoop.
Ik denk met The Sopranos dat de eerste echte kwaliteitsserie is uitgekomen rond 1999. En daarna die series die jij opnoemt en steeds meer. In deze tijd helemaal nu dankzij Netflix die er echt op een belachelijk tempo allemaal series uitperst en HBO blijft ook gewoon goed bezig.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het is wel veranderd ja. Vroeger was het vooral beperkt aantal series waar iedereen naar keek. Baywatch, Dawsons Creek, X-files, Friends. En dan 1 keer per week op tv. Vanaf jet moment dat Prison Break en Lost uitkwamen ongeveer rond dezelfde periode zijn series echt enorm populair geworden
Jawel, maar bij sommige series boeit me dat niet eens eigenlijk. Zo had ik bij Homeland aan werkelijk elk hoofdpersonage een bloedhekel, maar bleef ik kijken omdat het verhaal wel intrigerend was.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je je niet ergeren aan personen in series dan? Vooral als je meerdere afleveringen kijkt, op gegeven moment denk je toch , ja nou weten we het wel
Alleen Walter White is me nooit echt gaan tegen staan, maar die bleef zichzelf dan ook opnieuw uitvinden
Weinig echt goede nieuwe series.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk met The Sopranos dat de eerste echte kwaliteitsserie is uitgekomen rond 1999. En daarna die series die jij opnoemt en steeds meer. In deze tijd helemaal nu dankzij Netflix die er echt op een belachelijk tempo allemaal series uitperst en HBO blijft ook gewoon goed bezig.
nah,quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je je niet ergeren aan personen in series dan? Vooral als je meerdere afleveringen kijkt, op gegeven moment denk je toch , ja nou weten we het wel
Alleen Walter White is me nooit echt gaan tegen staan, maar die bleef zichzelf dan ook opnieuw uitvinden
Ik heb me dit jaar toch al prima vermaakt met wat nieuwere series op Netflix, kan verder ook niet alles kijken natuurlijk.quote:
Bij The Walking Dead liepen de meeste kutbijpersonen er na zes seizoenen nog. Maar dat is qua karakters ook echt een belachelijk zwakke serie.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
nah,
goede series hebben goede hoofdpersonages
en soms heb je van die kutbijpersonen maar die zijn er gelukkig nooit zo lang
Ik kijk the 100 sinds vorige week prima serie doet soms denken aan topper Lost.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb me dit jaar toch al prima vermaakt met wat nieuwere series op Netflix, kan verder ook niet alles kijken natuurlijk.
TWD kan me idd weinig meer boeien na zoveel seizoenenquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij The Walking Dead liepen de meeste kutbijpersonen er na zes seizoenen nog. Maar dat is qua karakters ook echt een belachelijk zwakke serie.
Sense8 was tofquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:02 schreef Fok-it het volgende:
Stranger Things was genieten natuurlijk. En ik kijk ook uit naar tweede seizoen van Sense8 maar verder nah
Strange things begreep ik echt geen kut van drie keer met je ogen knipperen en ze waren heel ergens anders in het verhaal.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:02 schreef Fok-it het volgende:
Stranger Things was genieten natuurlijk. En ik kijk ook uit naar tweede seizoen van Sense8 maar verder nah
Lost heb ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kijk the 100 sinds vorige week prima serie doet soms denken aan topper Lost.
Lost is briljant. Laatste seizoen was wat minder natuurlijk maar dat concept en verhaallijnen was echt geweldig. Weinig series die me nog zo hebben gepaktquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kijk the 100 sinds vorige week prima serie doet soms denken aan topper Lost.
Waarom ben je ooit gestopt met GoT eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb al een tijd geen series meer gekeken. Ik kijk nog wel jaarlijks Huis van Kaarten en Narcos maar daar blijft het bij.
Ik sloeg het een week over en op de andere dag was het wel voorbij.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ben je ooit gestopt met GoT eigenlijk?
Ik heb gelukkig heel lost op Netflix kunnen zien voor het verdween.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lost heb ik nog nooit gezienErg hè
Sense8 is bijna weerquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:02 schreef Fok-it het volgende:
Ik durf te wedden dat jij dat echt geweldig vindquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lost heb ik nog nooit gezienErg hè
Na seizoen 4 was ik eigenlijk al afgehaakt en had ik het twee jaar niet meer gekeken, tot ik de overige seizoenen maar gedownload had in een tijd van verveling. Dat was weer cringequote:Op dinsdag 13 december 2016 16:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
TWD kan me idd weinig meer boeien na zoveel seizoenen
Matig matig matig.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sloeg het een week over en op de andere dag was het wel voorbij.
Geloof er geen reet van dat hij daadwerkelijk alleen handelde.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)el-in-na-overtreding
JUSTITIE WIL VOLKERT WEER IN DE CEL JONGENS HOERA
[ afbeelding ]
Ik heb ooit teksten gezien dat de makers van Lost op het einde niet meer wisten waar ze naartoe vertelden, dus dat trok me niet echt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij dat echt geweldig vind
Valt allemaal mee. PB einde was kutter.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ooit teksten gezien dat de makers van Lost op het einde niet meer wisten waar ze naartoe vertelden, dus dat trok me niet echt.
Al had ik dit ook heel lang met Prison Break waar ik wist dat het einde kut was, en heb ik me toch prima mee vermaakt.
Dat was wel allemaal vrij makkelijk te volgen hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Strange things begreep ik echt geen kut van drie keer met je ogen knipperen en ze waren heel ergens anders in het verhaal.
Meestal doe ik het terugkijken van een hele bekende serie die afgelopen is in de zomervakantie. Zo heb ik dit jaar pas The Wire gezienquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt allemaal mee. PB einde was kutter.
Kijk gewoonMoet je gezien hebben
Ben wel nieuwsgierig naar de nieuwe Prison Break.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt allemaal mee. PB einde was kutter.
Kijk gewoonMoet je gezien hebben
Niiicequote:Op dinsdag 13 december 2016 16:07 schreef Elan het volgende:
Fylax in Rust heb je nu caves hè
En radiation is terug
quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
JR kijkt gewoon naar series waar de leukste meisjes langskomen.
koekoek hoe oud is zijquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij zou haar ook wel willen toch
Dat wordt zo kut. Over uitmelken gesprokenquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig naar de nieuwe Prison Break.
Michael die ineens weer terug is, gevangenis in het Midden-Oosten en die ene neger is ineens moslim geworden. Uitmelkgenot, en toch ga ik het wel meepakkenquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig naar de nieuwe Prison Break.
Geboren in Nashville, werelds.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij zou haar ook wel willen toch
Tja ze moeten er toch ergens inhaken hèquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Michael die ineens weer terug is, gevangenis in het Midden-Oosten en die ene neger is ineens moslim geworden. Uitmelkgenot, en toch ga ik het wel meepakken
ik heb nu tijd?quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ff serieus man voeg me toe
En spreek af wanneer we gaan raggen
ik zou dr doenquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
(born January 13, 1997)
Ik voel me oud
Lol een vervolg op lost?quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja ze moeten er toch ergens inhaken hè
Gaat echt geniaal worden. Komt in 2017 ook vervolg op Lost
Niks aan de hand, overdreven gedoe altijd.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe die Legia gasten zich gaan gedragen t.o.v. een club die zichzelf associeert met joden.
DM staat open.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor het eerst in tijden op facebook en ik word getrakteerd op bikinifoto's.
Nou nou nou.
Bron gevolg op lost?quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zal het geniale eerste seizoen van Prison Break niet evenaren ben ik bangquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord supporters zullen haar wel te grazen willen nemen ja.
Niet high-res genoeg voor mij helaas.quote:
www.chicagotribune.com/en(...)61003-story,amp.htmlquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:15 schreef Fylax het volgende:
volgens mij is er niets bekend over nieuw seizoen hoor
samequote:
wats je steamquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
www.chicagotribune.com/en(...)61003-story,amp.html
hoever ben jequote:Op dinsdag 13 december 2016 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo maar weer aflevering Westworld aanknallen
Welke?quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga een artikel van Pieter Zwart lezen. Gezellig.
Ik heb er gisteren drie gezienquote:
Oh heb jij nog een VI abboquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/premium/(...)-even-niet-meer-.htm
tell me about them in a spoilerquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren drie gezien
Heb wel wat vermoedens over plottwisten die vast heel anders gaan liggen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ahhh okayokay. Snel verderkijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Muah zoveel boeiende theories zal ik niet hebben hoorquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:40 schreef Fylax het volgende:
laat me sowieso na elke episode weten hoe en wat en welke theories je hebt, wil 't wel graag weten van iemand die niet de fan theories heeft gevolgd op Reddit
vast wel johquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah zoveel boeiende theories zal ik niet hebben hoor
Ik ga dan meestal maar gewoon verder kijken om een antwoord krijgen op de vragen die ik hebquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
vast wel joh
deze serie zit vol wtf waardoor je gaat theorizen
vertel me dan maar gwn wat je van elke episode vondquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga dan meestal maar gewoon verder kijken om een antwoord krijgen op de vragen die ik hebHeb het niet voor niks uitgesteld zodat ik alles achter elkaar kan kijken
Bij aflevering 3 vond ik het wel vaagquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
vertel me dan maar gwn wat je van elke episode vond
Zou je psyco lizzie (Walking dead) doen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
(born January 13, 1997)
Ik voel me oud
Die is 11 ofzo, doe normaal gekquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou je psyco lizzie (Walking dead) doen?
Veertien haar oudere zus is ook actrice en ze doet nu al sexy photoshoots enzo.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is 11 ofzo, doe normaal gek
pics?quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veertien haar oudere zus is ook actrice en ze doet nu al sexy photoshoots enzo.
Stonden laatst in het walking dead topic.quote:
Dan zijn ze nog strak.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is 11 ofzo, doe normaal gek
Post ze even hier danquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stonden laatst in het walking dead topic.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij aflevering 3 vond ik het wel vaaghmm dat weet ik ff nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
stuur danquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stonden laatst in het walking dead topic.
Zit op mobiel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |