Ben nu maand vrij.quote:
Ik ook in april weer. toevallig.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben nu maand vrij.
Dan werk.
Denk pas april weer.
Had ik je al verteld van die rechtszaak
weztworldquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal ik een tosti maken en Westworld kijken of al naar bed gaan?
Je moet conceived property tax betalen, althans de vorige eigenaar moest dat. Omdat hij het huis contant gekocht had. En bij de overdracht moet je je dan blijkbaar daarvoor afmelden. Wist niet eens dat dat bestond, laat staan dat het op de woning zat. Staat ook nergens in de koopakte en notariskantoor wist van niets.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook in april weer. toevallig.
nee
en toenquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet conceived property tax betalen, althans de vorige eigenaar moest dat. Omdat hij het huis contant gekocht had. En bij de overdracht moet je je dan blijkbaar daarvoor afmelden. Wist niet eens dat dat bestond, laat staan dat het op de woning zat. Staat ook nergens in de koopakte en notariskantoor wist van niets.
Als je 3 maanden geen geld overmaakt kan lokale overheid via aanklager lawsuit tegen je beginnen. Dus werd opeens opgeroepen om voor te komen vorige maand
stedentripje NYC met mams voor dr verjaardag.quote:
Zaak loopt nog, gaat wel schriftelijk verder. De oude eigenaar had zich af moeten melden. Maar uiteindelijk gaat het nog wel om de woning. Tot hij schikking heeft geregeld mag ik niet verkopen. Bestaande huurcontract mocht gelukkig doorlopen.quote:
Huhquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
stedentripje NYC met mams voor dr verjaardag.
ze is nog nooit buiten europa geweest.
Maar kwam er opeens achter dat Polen geen ESTA mogen aanvragen.
Manmanman
nee.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Huh
Vallen toch gewoon onder Visa Waiver Program
Heeft Mortaxx gedaanquote:Op dinsdag 13 december 2016 11:52 schreef Sked het volgende:
Waarom is het nummer nou weer weg godsamme zeg
Mortaxx is opgevoed door autisten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:52 schreef Sked het volgende:
Waarom is het nummer nou weer weg godsamme zeg
Weet je zeker? doe eens zeggen hoe je geteld hebtquote:Op dinsdag 13 december 2016 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja idd
Vannacht nageteld maar kwam op 6982 :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |