Nee.quote:Op maandag 12 december 2016 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat Koffieplanter daar rechts?
Ja, ik heb normaal gesproken ook een account voor users die ik niet per se om het voetbal volg, maar daar zitten nogal wat Feyenoord-adepten bij. Derhalve heb ik die even uitgeschakeld.quote:Op maandag 12 december 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel handig om dat zo in te delen per categorie.
echt geweldig iddquote:Op maandag 12 december 2016 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan Westworld hè. Twee episodes gezien, is wel een topshowtje hoor
Wat is dit voor schunnig gedoequote:Op maandag 12 december 2016 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
http://twitter.com/srslymortaxx/status/628353755927461888
Nog steeds madquote:Op maandag 12 december 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik heb normaal gesproken ook een account voor users die ik niet per se om het voetbal volg, maar daar zitten nogal wat Feyenoord-adepten bij. Derhalve heb ik die even uitgeschakeld.
Pas als ik het seizoen heb afgekeken ga ik even op reddit gluren.quote:Op maandag 12 december 2016 20:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
echt geweldig idd
ga aub geen theories opzoeken
Ik ben heel erg mad.quote:Op maandag 12 december 2016 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog steeds mad
[..]
Pas als ik het seizoen heb afgekeken ga ik even op reddit gluren.
goedzoquote:Op maandag 12 december 2016 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog steeds mad
[..]
Pas als ik het seizoen heb afgekeken ga ik even op reddit gluren.
Niet als Ajax gewoon te zwak blijkt en op waarde geklopt wordt. Dan heb ik er vrede mee. Op manieren zoals gisteren kan ik niet vaak genoeg boos worden.quote:Op maandag 12 december 2016 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben pas mad als we van PSV gaan verliezen nu ook.
Ach we hebben toch heel weinig echte kansen gehad, dus ik had eerder al geaccepteerd dat het 0-0 werd. En ja dan wordt het nog 1-0, maar dat boeide me weinig meer. We hadden tegen die tijd allang 3-0 voor moeten staan als we gewoon normaal gingen voetballen.quote:Op maandag 12 december 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet als Ajax gewoon te zwak blijkt en op waarde geklopt wordt. Dan heb ik er vrede mee. Op manieren zoals gisteren kan ik niet vaak genoeg boos worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |