Twin Flames dan..., kan niet anders..quote:Op maandag 12 december 2016 16:49 schreef Physsic het volgende:
[..]
Enkele seconden voordat ik jouw reactie las dacht ik precies hetzelfde. Dat was echt toevallig. Of juist niet.
En wat gaan jullie doneren?quote:Op maandag 12 december 2016 16:50 schreef Veldmedewerker het volgende:
[..]
Twin Flames dan..., kan niet anders..
Een hoop nieren!quote:Op maandag 12 december 2016 16:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
En wat gaan jullie doneren?
De twee twin flames.
In welke vorm, uit de (zak) en maak ze maar zelf?quote:
All in divine right timing zou men zeggen..quote:Op maandag 12 december 2016 16:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
In welke vorm, uit de (zak) en maak ze maar zelf?
Sorry hoor zie twee profielen vrouwtje en mannetje.
Ja, dat is zo.quote:Op maandag 12 december 2016 17:12 schreef luxerobots het volgende:
Je stervende dochter een laatste keer vasthouden is kennelijk belangrijker dan mensenlevens redden.
Zoals je kan zien heb ik de laatste zin genomen en deze aangepast. Het was mijn bedoeling echter niet om je boos te maken! Echt niet. Bij dezen wil ik ook meteen mijn excuses aanbieden aan je begeleiding, die nu wel veel moeite zal moeten doen om je te kalmeren. Als ze je maar in bed krijgen na al die driftbuien!quote:Op maandag 12 december 2016 17:12 schreef luxerobots het volgende:
Tinne Kroone had haar dochter nog willen vasthouden en voor haar willen bidden.
Je dochter vasthouden is kennelijk belangrijker dan mensenlevens redden.
Wat jij quote heb ik niet gezegd.quote:Op maandag 12 december 2016 17:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.
Mooi dat ze toch gedoneerd hebbenvan mij mogen ze later alles hebben.
Dat kan iedereen zien.quote:Op maandag 12 december 2016 17:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat jij quote heb ik niet gezegd.
dom alleen maarquote:Op maandag 12 december 2016 14:05 schreef Habbezak het volgende:
Het meisje is dood en kan met haar organen andermans leven redden.. Hoe egoistisch is deze familie?
Ik zal even een disclaimer maken die ik speciaal op mensen van jouw niveau aan zal passenquote:Op maandag 12 december 2016 17:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mij een beetje woorden in de mond leggen...
Er zullen altijd kindjes op die wachtlijsten staan. Tenzij meer mensen 'ja' invullen.quote:Op maandag 12 december 2016 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan is het te laat voor dat arme kind
Dat is totaal irrelevant. En ik stem bijna elke keer iets anders. Ik overweeg dit jaar VVD of D66quote:
Ik kan zo niet inschatten hoe jij denkt. Maar dat je er een emotionele kaart bij trok wel, en dat is niet zo netjes, niemand is verplicht te helpen, zeker gezien hoe men vandaag de dag met elkaar omgaat.quote:Op maandag 12 december 2016 18:05 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Dat is totaal irrelevant. En ik stem bijna elke keer iets anders. Ik overweeg dit jaar VVD of D66
Ja maar.. ja maar.. je weet toch dat tegenwoordig elke keer als men iets leest wat ze niet leuk vinden die vraag komt boven borrelen...quote:Op maandag 12 december 2016 18:05 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Dat is totaal irrelevant. En ik stem bijna elke keer iets anders. Ik overweeg dit jaar VVD of D66
En hoe ging jouw nier- en lever- donatie?quote:Op maandag 12 december 2016 15:40 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Ik vind het ziek dat er mensen zijn die ervoor kiezen om geen levens te redden ookal zijn ze dood. Het toppunt van egoïsme, het verbaast me niks dat er zo weinig mensen in Nederland orgaan donor zijn.
omdat ze behalve de afgesproken organen ook de aan- en afvoeraders meenemen?quote:Op maandag 12 december 2016 18:04 schreef Achterhoker het volgende:
En mede daarom ben ik geen orgaandonor.
Iedereen die wacht op een donor orgaan heeft een triest verhaal. En de familie eromheen ook. En de reden dat ze zo lang wachten is omdat mensen het 'gewoon' niet willen.quote:Op maandag 12 december 2016 18:19 schreef Veldmedewerker het volgende:
[..]
Ik kan zo niet inschatten hoe jij denkt. Maar dat je er een emotionele kaart bij trok wel, en dat is niet zo netjes, niemand is verplicht te helpen, zeker gezien hoe men vandaag de dag met elkaar omgaat.
Ik ben er wel voor op zich, maar dan ook in de rest van het leven elkaar bijstaan.
Dit is echt een leugenquote:Op maandag 12 december 2016 18:56 schreef Loekie1 het volgende:
Het gaat erom dat mensen niet goed voorgelicht worden. Iemand is bijna dood als de organen gevraagd worden. Pas bij het uitnemen van de organen, stoppen alle functies van het lichaam.
Dat realiseren mensen zich niet. Dus je ziet de persoon nog ademend naar de operatietafel vertrekken en je bent er in feite niet bij als de persoon de laatste adem uitblaast. Dat is best heftig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |