Dat bedoel ik maarquote:Op zondag 11 december 2016 17:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind jou een 9.8/10. Als je piemel iets langer was dan had je een 10
ik las haasquote:Op zondag 11 december 2016 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is er met je aan de hand Hans, laatste tijd ben je nogal infantiel bezig. Ga je gebukt onder stress nadat je verhuisd bent? Heeft haags slechte invloed op je?
Vertel het ons Hans Pieter Cornelis Leon!
ok leukquote:Op zondag 11 december 2016 17:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, een user genaamd Oberkullie zoekt nog een leuke man.
wat?quote:Op zondag 11 december 2016 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is er met je aan de hand Hans, laatste tijd ben je nogal infantiel bezig. Ga je gebukt onder stress nadat je verhuisd bent? Heeft haags slechte invloed op je?
Vertel het ons Hans Pieter Cornelis Leon!
wat een kkmuziekquote:
Nee je bent echt infantiel bezig jongen. Ik geef Frass niet snel gelijk maar hier wel. Rozevla heeft echt een hele slechte invloed op je.quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee je bent echt infantiel bezig jongen. Ik geef Frass niet snel gelijk maar hier wel. Rozevla heeft echt een hele slechte invloed op je.
quote:Op zondag 11 december 2016 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom jij nou weer doen. Successupporter
heb quarterlife crisisquote:Op zondag 11 december 2016 17:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor jou inderdaad
Trek dit zo slecht hèquote:Op zondag 11 december 2016 17:42 schreef Crip het volgende:
[..]
kweenie maar heb haat liefdes verhouding met dr
Maar ik ben Rozevla zelfquote:Op zondag 11 december 2016 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee je bent echt infantiel bezig jongen. Ik geef Frass niet snel gelijk maar hier wel. Rozevla heeft echt een hele slechte invloed op je.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 11 december 2016 17:46 schreef Oberkullie het volgende:
Jongens laten we even aardig blijven tegen Hans, die gozer heeft het al zo moeilijk
Met wat?quote:Op zondag 11 december 2016 17:46 schreef Oberkullie het volgende:
Jongens laten we even aardig blijven tegen Hans, die gozer heeft het al zo moeilijk
HPLC. Als je geen probeeem hebt wordt die je hier alsnog aangepraat. Welkom in KLB SC.quote:
nog steeds de ontkenningsfasequote:Op zondag 11 december 2016 17:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
HPLC. Als je geen probeeem hebt wordt die je hier alsnog aangepraat. Welkom in KLB SC.
Welk probleem heb ik dan?quote:Op zondag 11 december 2016 17:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
HPLC. Als je geen probeeem hebt wordt die je hier alsnog aangepraat. Welkom in KLB SC.
Ja, ik merk hetquote:Op zondag 11 december 2016 17:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En ik?quote:
...quote:Op zondag 11 december 2016 17:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat je een negerhoer bent. Nou goed? Doe maar TR.
Sinds wanneer is dat een probleem? Als ik het veilig doe en het brengt geld in het laadje.quote:Op zondag 11 december 2016 17:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mozy ziet er niet echt uit als een negerquote:Op zondag 11 december 2016 17:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
*laatjequote:Op zondag 11 december 2016 17:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een probleem? Als ik het veilig doe en het brengt geld in het laadje.
Vind jou eigenlijk wel relax en ook ontwikkeld.quote:
Mag je mij?quote:Op zondag 11 december 2016 18:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vind jou eigenlijk wel relax en ook ontwikkeld.
Ik ben geen allemansvriend. Indien ik iemand niet mag laat ik dat weten.
Hij heeft deze transformatie gehad.quote:Op zondag 11 december 2016 17:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mozy ziet er niet echt uit als een neger
Ohquote:Op zondag 11 december 2016 18:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vind jou eigenlijk wel relax en ook ontwikkeld.
Ik ben geen allemansvriend. Indien ik iemand niet mag laat ik dat weten.
Ik dan?quote:Op zondag 11 december 2016 17:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb je ook zo zin in de kerstvakantiequote:
Ik ken je onvoldoende om daar een uitspraak over te doen.quote:
Best wel eigenlijk. Terwijl ik waarschijnlijk de hele week binnen zit te eten en top 2000 te luisteren.quote:Op zondag 11 december 2016 18:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je ook zo zin in de kerstvakantie
Bij mij zat je er ook naast hoor tbh.quote:Op zondag 11 december 2016 18:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ken je onvoldoende om daar een uitspraak over te doen.
Ja idem, maar daar is het vakantie voorquote:Op zondag 11 december 2016 18:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk. Terwijl ik waarschijnlijk de hele week binnen zit te eten en top 2000 te luisteren.
Jij?
Precies. Actief zijn doe ik met de lente wel weerquote:Op zondag 11 december 2016 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja idem, maar daar is het vakantie voor
Flauw hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 18:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij scheert je benen dus jouw mening is niet relevant
Doequote:Op zondag 11 december 2016 18:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn rug jeukt zal ik ook jankvideo op jewtube zetten en moneyz maken
lijkt op een albino negerinquote:
Zo je geld verdienen..quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 18:57 schreef Crip het volgende:
ben gaanz itten op de choco die ik van werk heb gekregen
nu is ie fkin gesmolten
doe je naast het weer tegenwoordig ook sportverslaggeving?quote:
Nee, met weer kijk ik vooruit, met sportverslaggeving is het al gebeurd.quote:Op zondag 11 december 2016 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe je naast het weer tegenwoordig ook sportverslaggeving?
Het middaguur van overmorgen?quote:Op zondag 11 december 2016 19:19 schreef Kurovski het volgende:
Vanaf morgenaaf 19u miezerregen verwacht. Vanaf het middaguur mistbanken.
Wind blijft stevig uit het Noordwesten.
Ga gewoon met Noel in het magazijn werkenquote:
Dat weet ik en ik juig het toe. Met alle respekt, maar dat maakt je nog geen sportman.quote:Op zondag 11 december 2016 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe je naast het weer tegenwoordig ook sportverslaggeving?
Ook lekker geacclimatiseerd?quote:Op zondag 11 december 2016 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, lekker uit eten geweest.
Bijna. Gespreksvaardigheden:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2016 19:28:36 ]
quote:Op zondag 11 december 2016 19:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bijna. Gespreksvaardigheden:Jeetje wat een lang verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zondag 11 december 2016 19:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga gewoon met Noel in het magazijn werken
Laat je doos erbuiten alsjeblieft.quote:
50 cent betalen graag. Overmaken naar giro 555 ten name van Zeevisvakantie Thailand.quote:Op zondag 11 december 2016 19:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat weet ik en ik juig het toe. Met alle respekt, maar dat maakt je nog geen sportman.
Voor zover ik weet zijn Prof en ik de enigen hier die serieus sport beoefenen. Misschien vergeet ik nog iemand, maar dat is het wel.
2 keer per week joggen, ok dat is goed. 2 keer per week naar de gym en niet je tijd daar verlullen nog steeds goed. Echter, serieus met sport bezig zijn is een dagelijks iets, liefst meermalen over de dag verdeeld.
Heb makkelijk praten daarin moet ik toegeven. M'n moeder is professioneel sportlerares turnen geweest. Met de paplepel hier
Niet ingaan op die troll johquote:Op zondag 11 december 2016 19:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Laat je doos erbuiten alsjeblieft.
Ik geef een meteorologisch vooruitzicht. Voorheen deed ik ook plaatjes. Morgen overdags blijft het droog, wel mistbanken. Na zonsondergang kan het gaan miezeren.
Sorry hoor. Ik heb geen kristallen bol. Ik gebruik de informatie die ik herb.
Jij maakt een rare sprong van morgenavond naar middaguur. Dan lijkt mij het logisch dat dat het middaguur van overmorgen is, want anders had je het beter als eerst kunnen noemen. Dat is duidelijker.quote:Op zondag 11 december 2016 19:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Laat je doos erbuiten alsjeblieft.
Ik geef een meteorologisch vooruitzicht. Voorheen deed ik ook plaatjes. Morgen overdags blijft het droog, wel mistbanken. Na zonsondergang kan het gaan miezeren.
Sorry hoor. Ik heb geen kristallen bol. Ik gebruik de informatie die ik herb.
lolquote:Op zondag 11 december 2016 19:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, ik neem het hem niet zo kwalijk. Voor hetzelfde geld gaat die penalty mis.
De enige die het voor mij opneemt is mijn videorecorder.quote:Op zondag 11 december 2016 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt dat je het voor mij opneemt.
Jij bent mijn vijand geworden na die opmerking over die verkrachting.quote:Op zondag 11 december 2016 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De enige die het voor mij opneemt is mijn videorecorder.
Van zijn hoofd tot aan zijn enkelsquote:
huh?quote:Op zondag 11 december 2016 19:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij bent mijn vijand geworden na die opmerking over die verkrachting.
ik stuur jou nooit meer pics hequote:Op zondag 11 december 2016 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Van zijn hoofd tot aan zijn enkels
Wel gek he?quote:Op zondag 11 december 2016 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Van zijn hoofd tot aan zijn enkels
Ik heb ook de ziekte van hedel hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik stuur jou nooit meer pics he
Niels heeft vast een prima onderbouwing over waarom hij je zo noemt.quote:
net een kat met 9 leversquote:Op zondag 11 december 2016 19:33 schreef zeer het volgende:
Niels is nu al zon 48 uur beschonken of niet?
Waar heb je het overquote:Op zondag 11 december 2016 19:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vergeef 't je echt niet zomaar hoor.
Ja ze hebben hem ook in het circus gehad vroeger, hij stond naast de vrouw met de baard.quote:
jaquote:Op zondag 11 december 2016 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
net een kat met 9 levers
wat doe je nou gemeen tegen me zeg... jeetjequote:Op zondag 11 december 2016 19:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ze hebben hem ook in het circus gehad vroeger, hij stond naast de vrouw met de baard.
Spannend.quote:Op zondag 11 december 2016 19:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ze hebben hem ook in het circus gehad vroeger, hij stond naast de vrouw met de baard.
snap het ook niet hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat doe je nou gemeen tegen me zeg... jeetje
quote:Op zondag 11 december 2016 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
net een kat met 9 levers
No soup for youquote:Op zondag 11 december 2016 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
En ik ben best een gevoelig typje
Ik ook hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
En ik ben best een gevoelig typje
Ja, precies.quote:Op zondag 11 december 2016 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
fijn is dat he, in verbinding staan met je vrouwelijke kant en je 9 chakra's
Dat heet Parkinson tochquote:Op zondag 11 december 2016 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik tril in resonantie met venus
jeetje je bent goed op de hoogte welke Bach geuren gebruik je?quote:Op zondag 11 december 2016 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik tril in resonantie met venus
Ik heb ook geen hond dus als je er voor mij ook 1 zou willen kopen. Wel zelf uitlaten graag.quote:Op zondag 11 december 2016 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
godverdetievus... echt ik zoek je op en ik steek je huis in de fik en ik verkracht je hond
ik gebruik louter Lushquote:Op zondag 11 december 2016 19:38 schreef zeer het volgende:
[..]
jeetje je bent goed op de hoogte welke Bach geuren gebruik je?
labrador of st bernard?quote:Op zondag 11 december 2016 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb ook geen hond dus als je er voor mij ook 1 zou willen kopen. Wel zelf uit komen laten graag.
Nee want ik heb niet zo'n leuk accent als jijquote:Op zondag 11 december 2016 19:38 schreef Crip het volgende:
praten jullie ook altijd via voiceclips op app als jullie te lui zijn om te typen
Sow hallo, mag het iets minder. Dat huis in de fik met hond erin is al effectief genoeg hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
godverdetievus... echt ik zoek je op en ik steek je huis in de fik en ik verkracht je hond
Ik gebruik dat alleen om anderen met mijn muziek lastig te vallen.quote:Op zondag 11 december 2016 19:38 schreef Crip het volgende:
praten jullie ook altijd via voiceclips op app als jullie te lui zijn om te typen
Doe maar st die kwijlen net zoals ik.quote:Op zondag 11 december 2016 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
labrador of st bernard?
is een fok klassieker he... daar komt hont vandaanquote:Op zondag 11 december 2016 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sow hallo, mag het iets minder. Dat huis in de fik met hond erin is al effectief genoeg hoor.
wat voor een accent heb jijquote:Op zondag 11 december 2016 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee want ik heb niet zo'n leuk accent als jij
Dikke terror over de speakers haha boks hansiequote:Op zondag 11 december 2016 19:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik gebruik dat alleen om anderen met mijn muziek lastig te vallen.
ben jij er zo eenquote:Op zondag 11 december 2016 19:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik gebruik dat alleen om anderen met mijn muziek lastig te vallen.
Ken je klassiekers.quote:Op zondag 11 december 2016 19:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is een fok klassieker he... daar komt hont vandaan
;squote:Op zondag 11 december 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
19.40 ja. Subtiele hint naar.....
Gewoon beetje plat en ik slis en stotterquote:
nee gek, ik hou me niet bezig met die ongein gekkie, ik was me met pure HFquote:Op zondag 11 december 2016 19:40 schreef zeer het volgende:
[..]
Bach therapie ken je nou weer net niet?
Dat het bijna half 10 is en wch oprotquote:Op zondag 11 december 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
19.40 ja. Subtiele hint naar.....
Je bent zelf een dikke terrorquote:Op zondag 11 december 2016 19:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dikke terror over de speakers haha boks hansie
Ik heb je back no worries babyquote:Op zondag 11 december 2016 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt dat je het voor mij opneemt.
Haags,quote:Op zondag 11 december 2016 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over 3 minuten is het al weer over. Zolang duurde het niet.
welke plat?quote:Op zondag 11 december 2016 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon beetje plat en ik slis en stotter
joh ik ben al wegquote:Op zondag 11 december 2016 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat het bijna half 10 is en wch oprot
vind schattig als mannen beetje stotterenquote:Op zondag 11 december 2016 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon beetje plat en ik slis en stotter
Is dat zijn dagelijkse oprot tijd?quote:Op zondag 11 december 2016 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Trekt dan zijn leidinggevende de stekker van de router eruit?quote:Op zondag 11 december 2016 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daarom kan ik het zo goed vinden met je moeder.quote:
Kan me niet voorstellen, zou niet weten waarom dat lekker voeltquote:Op zondag 11 december 2016 19:42 schreef xcachet het volgende:
Ik ga DUO een deel terugbetalen. Dat voelt wel ff lekker dacht ik zo.
Ok dan ga ik dat mijzelf aanleren. Gelukkig kan ik al niet uit mijn woorden komen als er een vrouw in de buurt is.quote:Op zondag 11 december 2016 19:42 schreef Crip het volgende:
[..]
vind schattig als mannen beetje stotteren
Schulden hebben voelt al helemaal niet lekker.quote:Op zondag 11 december 2016 19:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen, zou niet weten waarom dat lekker voelt
Ach, dat heeft iedereen met een koophuis :squote:Op zondag 11 december 2016 19:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Schulden hebben voelt al helemaal niet lekker.
dit slaat als een tang op een Hermannquote:Op zondag 11 december 2016 19:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daarom kan ik het zo goed vinden met je moeder.
Ja dan gaan de lichten ook uit in het tehuis.quote:Op zondag 11 december 2016 19:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Trekt dan zijn leidinggevende de stekker van de router eruit?
Ik steun de Griekse economie graag, dus ik doneer op gyros 555.quote:Op zondag 11 december 2016 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog nooit bij een Grieks restaurant geweest
Ik heb voor mijn 24e een gat in de markt gevonden, zodat een hypotheek niet nodig is.quote:Op zondag 11 december 2016 19:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ach, dat heeft iedereen met een koophuis :s
wat qttquote:Op zondag 11 december 2016 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ok dan ga ik dat mijzelf aanleren. Gelukkig kan ik al niet uit mijn woorden komen als er een vrouw in de buurt is.
Als een lul op een kontquote:Op zondag 11 december 2016 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
dit slaat als een tang op een Hermann
Je eigen gat zekerquote:Op zondag 11 december 2016 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn 24e een gat in de markt gevonden, zodat een hypotheek niet nodig is.
quote:Op zondag 11 december 2016 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel handig. Je kan het servies gewoon op de grond stuk gooien.quote:Op zondag 11 december 2016 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hihi en daarom valt het ook nooit op dat ik niks te vertellen heb omdat ik altijd binnen zit.quote:
Hahahahahahahquote:
Ja, niet gedaan.quote:Op zondag 11 december 2016 19:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel handig. Je kan het servies gewoon op de grond stuk gooien.
haha gat, ik snap hem. Veel succesquote:Op zondag 11 december 2016 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn 24e een gat in de markt gevonden, zodat een hypotheek niet nodig is.
Echt hequote:
Nederland is sindsdien nooit meer wat het geweest is.quote:Op zondag 11 december 2016 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, toen waren de feestdagen alweer voorbij
:squote:Op zondag 11 december 2016 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, op een oude fiets moet je het leren he.
Werd jij toen geboren jaquote:Op zondag 11 december 2016 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, toen waren de feestdagen alweer voorbij
Op je 24ste pas?quote:Op zondag 11 december 2016 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik klaar met school. Maar overweeg eigenlijk mij gewoon per 1 februari uit te schrijvenquote:
Waarom dat?quote:Op zondag 11 december 2016 19:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik klaar met school. Maar overweeg eigenlijk mij gewoon per 1 februari uit te schrijven
Zit niet op te scheppen met je lening van de Chinese maffiaquote:
Bedoelde eigenlijk dat op haar 24ste pas haar gat had gevonden :s zou Noel daarbij hebben geholpen?quote:Op zondag 11 december 2016 19:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit niet op te scheppen met je lening van de Chinese maffia
Geen probleem ik ben een aardige jongemanquote:Op zondag 11 december 2016 19:50 schreef Catkiller het volgende:
Mijn opa wil zijn cafetaria terug Zosk
Oké succesquote:Op zondag 11 december 2016 19:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben ook 24e klaar als ik besluit om master te doen JANKEN
Positief blijven bbquote:Op zondag 11 december 2016 19:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik klaar met school. Maar overweeg eigenlijk mij gewoon per 1 februari uit te schrijven
Ja vooral tegen TARDIS. want dan wordt hij boosquote:Op zondag 11 december 2016 19:38 schreef Crip het volgende:
Noel is iemand die alleen maar sloopt, die ontdekt niks.quote:Op zondag 11 december 2016 19:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk dat op haar 24ste pas haar gat had gevonden :s zou Noel daarbij hebben geholpen?
Stuur je hem dan altijd van die gele berichten met een zwoel stemmetje?quote:Op zondag 11 december 2016 19:51 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja vooral tegen TARDIS. want dan wordt hij boos
Jezus wat slechtquote:
Die moeten er ook zijn, dat wel.quote:Op zondag 11 december 2016 19:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Noel is iemand die alleen maar sloopt, die ontdekt niks.
Niet twijfelenquote:Op zondag 11 december 2016 19:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Twijfels hoor. Geen zin in de premaster gedoe tbh
Wtf....quote:
Ik mis het vraagteken en dat snap ik wel want wel weten allemaal al dat je met chips in bed gaat liggen.quote:Op zondag 11 december 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik half uurtje yoga doen of met een zak chips in bed gaan liggen
Dan zou ik het gewoon doen, lekker gekquote:Op zondag 11 december 2016 19:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb echt 0 motivatie. Per 1 februari hoef je niks terug te betalen qua ov.
Meteen Noel raak laten schieten en daarna lekker je downbabies opvoeden.quote:Op zondag 11 december 2016 19:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan zou ik het gewoon doen, lekker gek
Downbabiesquote:Op zondag 11 december 2016 19:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Meteen Noel raak laten schieten en daarna lekker je downbabies opvoeden.
Ja, het is gewoon echt van die pvv-humor en als er dan ook nog staat 'me arm' dan word ik hier gewoon helemaal mad.quote:Op zondag 11 december 2016 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kreeg hem ook maar via de app.
Lol afvallige. Heb fatwa tegen je gedaan dus zou maar goed achterom kijken.quote:Op zondag 11 december 2016 19:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon echt van die pvv-humor en als er dan ook nog staat 'me arm' dan word ik hier gewoon helemaal mad.
Ik heb mijn ogen geopend. Ik ga Jan Roos stemmen in maart.quote:Op zondag 11 december 2016 19:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lol afvallige. Heb fatwa tegen je gedaan dus zou maar goed achterom kijken.
quote:Op zondag 11 december 2016 19:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb mijn ogen geopend. Ik ga Jan Roos stemmen in maart.
quote:Op zondag 11 december 2016 19:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb me mijn ogen geopend. Ik ga Jan Roos stemmen in maart.
yogaquote:Op zondag 11 december 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik half uurtje yoga doen of met een zak chips in bed gaan liggen
Ik twijfel nog tussen Jan Dijkgraaf en Thierry Baudet.quote:Op zondag 11 december 2016 19:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb mijn ogen geopend. Ik ga Jan Roos stemmen in maart.
gewoon Geertjequote:Op zondag 11 december 2016 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen Jan Dijkgraaf en Thierry Baudet.
Ik denk dat Thierry de beste rechtse realist is.quote:Op zondag 11 december 2016 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen Jan Dijkgraaf en Thierry Baudet.
Verbeter de wereld en begin bij jezelf lulhannes. Doe jij tof tegen/over mij?quote:
is er iets aan jou dat niet tjap is?quote:Op zondag 11 december 2016 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zo in bad met een baco'tje.
Wat is 450?quote:Op zondag 11 december 2016 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verbeter de wereld en begin bij jezelf lulhannes. Doe jij tof tegen/over mij?
Hoe je muil dan en kruip er gezellig bij in in Der_Manns' aars, kan 450 niet tegenop schijnt. Daaaaag Ober.
Nou ja zegquote:Op zondag 11 december 2016 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe je muil dan en kruip er gezellig bij in in Der_Manns' aars, kan 450 niet tegenop schijnt. Daaaaag Ober.
STOP MET HET BIERquote:Op zondag 11 december 2016 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |