Dat bedoel ik maarquote:Op zondag 11 december 2016 17:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind jou een 9.8/10. Als je piemel iets langer was dan had je een 10
ik las haasquote:Op zondag 11 december 2016 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is er met je aan de hand Hans, laatste tijd ben je nogal infantiel bezig. Ga je gebukt onder stress nadat je verhuisd bent? Heeft haags slechte invloed op je?
Vertel het ons Hans Pieter Cornelis Leon!
ok leukquote:Op zondag 11 december 2016 17:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, een user genaamd Oberkullie zoekt nog een leuke man.
wat?quote:Op zondag 11 december 2016 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is er met je aan de hand Hans, laatste tijd ben je nogal infantiel bezig. Ga je gebukt onder stress nadat je verhuisd bent? Heeft haags slechte invloed op je?
Vertel het ons Hans Pieter Cornelis Leon!
wat een kkmuziekquote:
Nee je bent echt infantiel bezig jongen. Ik geef Frass niet snel gelijk maar hier wel. Rozevla heeft echt een hele slechte invloed op je.quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee je bent echt infantiel bezig jongen. Ik geef Frass niet snel gelijk maar hier wel. Rozevla heeft echt een hele slechte invloed op je.
quote:Op zondag 11 december 2016 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom jij nou weer doen. Successupporter
heb quarterlife crisisquote:Op zondag 11 december 2016 17:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor jou inderdaad
Trek dit zo slecht hèquote:Op zondag 11 december 2016 17:42 schreef Crip het volgende:
[..]
kweenie maar heb haat liefdes verhouding met dr
Maar ik ben Rozevla zelfquote:Op zondag 11 december 2016 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee je bent echt infantiel bezig jongen. Ik geef Frass niet snel gelijk maar hier wel. Rozevla heeft echt een hele slechte invloed op je.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 11 december 2016 17:46 schreef Oberkullie het volgende:
Jongens laten we even aardig blijven tegen Hans, die gozer heeft het al zo moeilijk
Met wat?quote:Op zondag 11 december 2016 17:46 schreef Oberkullie het volgende:
Jongens laten we even aardig blijven tegen Hans, die gozer heeft het al zo moeilijk
HPLC. Als je geen probeeem hebt wordt die je hier alsnog aangepraat. Welkom in KLB SC.quote:
nog steeds de ontkenningsfasequote:Op zondag 11 december 2016 17:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
HPLC. Als je geen probeeem hebt wordt die je hier alsnog aangepraat. Welkom in KLB SC.
Welk probleem heb ik dan?quote:Op zondag 11 december 2016 17:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
HPLC. Als je geen probeeem hebt wordt die je hier alsnog aangepraat. Welkom in KLB SC.
Ja, ik merk hetquote:Op zondag 11 december 2016 17:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En ik?quote:
...quote:Op zondag 11 december 2016 17:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat je een negerhoer bent. Nou goed? Doe maar TR.
Sinds wanneer is dat een probleem? Als ik het veilig doe en het brengt geld in het laadje.quote:Op zondag 11 december 2016 17:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mozy ziet er niet echt uit als een negerquote:Op zondag 11 december 2016 17:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
*laatjequote:Op zondag 11 december 2016 17:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een probleem? Als ik het veilig doe en het brengt geld in het laadje.
Vind jou eigenlijk wel relax en ook ontwikkeld.quote:
Mag je mij?quote:Op zondag 11 december 2016 18:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vind jou eigenlijk wel relax en ook ontwikkeld.
Ik ben geen allemansvriend. Indien ik iemand niet mag laat ik dat weten.
Hij heeft deze transformatie gehad.quote:Op zondag 11 december 2016 17:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mozy ziet er niet echt uit als een neger
Ohquote:Op zondag 11 december 2016 18:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vind jou eigenlijk wel relax en ook ontwikkeld.
Ik ben geen allemansvriend. Indien ik iemand niet mag laat ik dat weten.
Ik dan?quote:Op zondag 11 december 2016 17:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb je ook zo zin in de kerstvakantiequote:
Ik ken je onvoldoende om daar een uitspraak over te doen.quote:
Best wel eigenlijk. Terwijl ik waarschijnlijk de hele week binnen zit te eten en top 2000 te luisteren.quote:Op zondag 11 december 2016 18:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je ook zo zin in de kerstvakantie
Bij mij zat je er ook naast hoor tbh.quote:Op zondag 11 december 2016 18:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ken je onvoldoende om daar een uitspraak over te doen.
Ja idem, maar daar is het vakantie voorquote:Op zondag 11 december 2016 18:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk. Terwijl ik waarschijnlijk de hele week binnen zit te eten en top 2000 te luisteren.
Jij?
Precies. Actief zijn doe ik met de lente wel weerquote:Op zondag 11 december 2016 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja idem, maar daar is het vakantie voor
Flauw hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 18:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij scheert je benen dus jouw mening is niet relevant
Doequote:Op zondag 11 december 2016 18:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn rug jeukt zal ik ook jankvideo op jewtube zetten en moneyz maken
lijkt op een albino negerinquote:
Zo je geld verdienen..quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 18:57 schreef Crip het volgende:
ben gaanz itten op de choco die ik van werk heb gekregen
nu is ie fkin gesmolten
doe je naast het weer tegenwoordig ook sportverslaggeving?quote:
Nee, met weer kijk ik vooruit, met sportverslaggeving is het al gebeurd.quote:Op zondag 11 december 2016 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe je naast het weer tegenwoordig ook sportverslaggeving?
Het middaguur van overmorgen?quote:Op zondag 11 december 2016 19:19 schreef Kurovski het volgende:
Vanaf morgenaaf 19u miezerregen verwacht. Vanaf het middaguur mistbanken.
Wind blijft stevig uit het Noordwesten.
Ga gewoon met Noel in het magazijn werkenquote:
Dat weet ik en ik juig het toe. Met alle respekt, maar dat maakt je nog geen sportman.quote:Op zondag 11 december 2016 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe je naast het weer tegenwoordig ook sportverslaggeving?
Ook lekker geacclimatiseerd?quote:Op zondag 11 december 2016 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, lekker uit eten geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |