Ik steun de Griekse economie graag, dus ik doneer op gyros 555.quote:Op zondag 11 december 2016 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog nooit bij een Grieks restaurant geweest
Ik heb voor mijn 24e een gat in de markt gevonden, zodat een hypotheek niet nodig is.quote:Op zondag 11 december 2016 19:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ach, dat heeft iedereen met een koophuis :s
wat qttquote:Op zondag 11 december 2016 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ok dan ga ik dat mijzelf aanleren. Gelukkig kan ik al niet uit mijn woorden komen als er een vrouw in de buurt is.
Als een lul op een kontquote:Op zondag 11 december 2016 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
dit slaat als een tang op een Hermann
Je eigen gat zekerquote:Op zondag 11 december 2016 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn 24e een gat in de markt gevonden, zodat een hypotheek niet nodig is.
quote:Op zondag 11 december 2016 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel handig. Je kan het servies gewoon op de grond stuk gooien.quote:Op zondag 11 december 2016 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hihi en daarom valt het ook nooit op dat ik niks te vertellen heb omdat ik altijd binnen zit.quote:
Hahahahahahahquote:
Ja, niet gedaan.quote:Op zondag 11 december 2016 19:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel handig. Je kan het servies gewoon op de grond stuk gooien.
haha gat, ik snap hem. Veel succesquote:Op zondag 11 december 2016 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn 24e een gat in de markt gevonden, zodat een hypotheek niet nodig is.
Echt hequote:
Nederland is sindsdien nooit meer wat het geweest is.quote:Op zondag 11 december 2016 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, toen waren de feestdagen alweer voorbij
:squote:Op zondag 11 december 2016 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, op een oude fiets moet je het leren he.
Werd jij toen geboren jaquote:Op zondag 11 december 2016 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, toen waren de feestdagen alweer voorbij
Op je 24ste pas?quote:Op zondag 11 december 2016 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik klaar met school. Maar overweeg eigenlijk mij gewoon per 1 februari uit te schrijvenquote:
Waarom dat?quote:Op zondag 11 december 2016 19:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik klaar met school. Maar overweeg eigenlijk mij gewoon per 1 februari uit te schrijven
Zit niet op te scheppen met je lening van de Chinese maffiaquote:
Bedoelde eigenlijk dat op haar 24ste pas haar gat had gevonden :s zou Noel daarbij hebben geholpen?quote:Op zondag 11 december 2016 19:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit niet op te scheppen met je lening van de Chinese maffia
Geen probleem ik ben een aardige jongemanquote:Op zondag 11 december 2016 19:50 schreef Catkiller het volgende:
Mijn opa wil zijn cafetaria terug Zosk
Oké succesquote:Op zondag 11 december 2016 19:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben ook 24e klaar als ik besluit om master te doen JANKEN
Positief blijven bbquote:Op zondag 11 december 2016 19:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik klaar met school. Maar overweeg eigenlijk mij gewoon per 1 februari uit te schrijven
Ja vooral tegen TARDIS. want dan wordt hij boosquote:Op zondag 11 december 2016 19:38 schreef Crip het volgende:
praten jullie ook altijd via voiceclips op app als jullie te lui zijn om te typen
Noel is iemand die alleen maar sloopt, die ontdekt niks.quote:Op zondag 11 december 2016 19:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk dat op haar 24ste pas haar gat had gevonden :s zou Noel daarbij hebben geholpen?
Stuur je hem dan altijd van die gele berichten met een zwoel stemmetje?quote:Op zondag 11 december 2016 19:51 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja vooral tegen TARDIS. want dan wordt hij boos
Jezus wat slechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |