Bijna. Gespreksvaardigheden:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2016 19:28:36 ]
quote:Op zondag 11 december 2016 19:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bijna. Gespreksvaardigheden:Jeetje wat een lang verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zondag 11 december 2016 19:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga gewoon met Noel in het magazijn werken
Laat je doos erbuiten alsjeblieft.quote:
50 cent betalen graag. Overmaken naar giro 555 ten name van Zeevisvakantie Thailand.quote:Op zondag 11 december 2016 19:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat weet ik en ik juig het toe. Met alle respekt, maar dat maakt je nog geen sportman.
Voor zover ik weet zijn Prof en ik de enigen hier die serieus sport beoefenen. Misschien vergeet ik nog iemand, maar dat is het wel.
2 keer per week joggen, ok dat is goed. 2 keer per week naar de gym en niet je tijd daar verlullen nog steeds goed. Echter, serieus met sport bezig zijn is een dagelijks iets, liefst meermalen over de dag verdeeld.
Heb makkelijk praten daarin moet ik toegeven. M'n moeder is professioneel sportlerares turnen geweest. Met de paplepel hier
Niet ingaan op die troll johquote:Op zondag 11 december 2016 19:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Laat je doos erbuiten alsjeblieft.
Ik geef een meteorologisch vooruitzicht. Voorheen deed ik ook plaatjes. Morgen overdags blijft het droog, wel mistbanken. Na zonsondergang kan het gaan miezeren.
Sorry hoor. Ik heb geen kristallen bol. Ik gebruik de informatie die ik herb.
Jij maakt een rare sprong van morgenavond naar middaguur. Dan lijkt mij het logisch dat dat het middaguur van overmorgen is, want anders had je het beter als eerst kunnen noemen. Dat is duidelijker.quote:Op zondag 11 december 2016 19:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Laat je doos erbuiten alsjeblieft.
Ik geef een meteorologisch vooruitzicht. Voorheen deed ik ook plaatjes. Morgen overdags blijft het droog, wel mistbanken. Na zonsondergang kan het gaan miezeren.
Sorry hoor. Ik heb geen kristallen bol. Ik gebruik de informatie die ik herb.
lolquote:Op zondag 11 december 2016 19:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, ik neem het hem niet zo kwalijk. Voor hetzelfde geld gaat die penalty mis.
De enige die het voor mij opneemt is mijn videorecorder.quote:Op zondag 11 december 2016 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt dat je het voor mij opneemt.
Jij bent mijn vijand geworden na die opmerking over die verkrachting.quote:Op zondag 11 december 2016 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De enige die het voor mij opneemt is mijn videorecorder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |