quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
ben aan het twijfelen of ik niet gewoon nu ga makeuppen
heb ook een groene btw
[ afbeelding ]
Beetje hetzelfde als dit. Het gaat niet samen. Denk dat zulke kleuren te veel aanwezig zijn en te weinig subtiel, daardoor zie je alleen die lippen. Komt schreeuwerig over. Weinig vredig en mooi. Bij gebrek aan een betere uitleg, want dit klinkt een tikkeltje vaag.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
[..]
huh hoe dan. ze heeft alleen zwart en bruin tinten
Ja, wanneer dan?quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:35 schreef Willoow het volgende:
Gaan we nog naar Chinees in ander dorp Zosk?
ben je ook een Chinees?quote:
Zondequote:Op zaterdag 10 december 2016 15:35 schreef HPLC het volgende:
Ik had gisteren een loempia op het werk, maar die van een echte Vietnamees zijn toch lekkerder.
ja meestal wel als ik volledige ooglook doe, met alleen winged liner snel niequote:Op zaterdag 10 december 2016 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
doe jij mascara op je onderste wimpers? vind dat bij sommige echt niet mooi, zoals op dat plaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik word altijd misselijk van chinees etenquote:
hehehe ja zo hoort het ook is een statement kleur.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Beetje hetzelfde als dit. Het gaat niet samen. Denk dat zulke kleuren te veel aanwezig zijn en te weinig subtiel, daardoor zie je alleen die lippen. Komt schreeuwerig over. Weinig vredig en mooi. Bij gebrek aan een betere uitleg, want dit klinkt een tikkeltje vaag.
Jammer.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik word altijd misselijk van chinees eten
quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:40 schreef Crip het volgende:
[..]
ja meestal wel als ik volledige ooglook doe, met alleen winged liner snel nieJa daar vind ik het wel mooi, maar ik doe het zelf niet, ze zijn toch al donker van zichzelf dus primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja, nu niet meer.quote:
Je bent zelf raar en daardoor denk je dat de hele wereld om je heen raar is.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik. Vind ik jammer om te horen.
Nee, idd.quote:
Weet niet of ik het hier mee eens ben.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je bent zelf raar en daardoor denk je dat de hele wereld om je heen raar is.
Weet ik.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben het ondertussen wel gewend om bij jou een blauwtje te lopen.
Wat dat betreft is het doel wel gelukt. Vraag me dan alleen af waar dat geel voor nodig is.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:40 schreef Crip het volgende:
[..]
hehehe ja zo hoort het ook is een statement kleur.
maar snap wel wat je bedoeld
quote:
Omdat ik gemeen ben.quote:
Doel je ergens specifiek op? Enlighten usquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Bepaalde reacties en thema's hier zijn eigenlijk ook een eindeloze loop. Met wat gevoel zou je ze tradities of rituelen kunnen noemen.
Ja dit is de KLB SC hè.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Bepaalde reacties en thema's hier zijn eigenlijk ook een eindeloze loop. Met wat gevoel zou je ze tradities of rituelen kunnen noemen.
Welquote:
haha, goed topic weer Vogeltjes_Frankquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik doel nergens op. Ik constateer.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doel je ergens specifiek op? Enlighten us
Waar constateer je op?quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik doel nergens op. Ik constateer.
Vroeger was je ook nog lief tegen mij. Ik denk dat door de tijd heen onze liefde voor elkaar niets meer dan een herinnering is.quote:
Wat ga je eten vanavond? Heb nog wat groenten over, denk dat ik daar een soepje van maak. Dan doe ik er kruidenboter met stokbrood bij en dan heb je een goed maaltje.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:51 schreef HPLC het volgende:
Ik heb net 2 planten verpot en ik zit hier al met een voldaan gevoel alsof ik een productieve dag heb gehad. Is dit normaal?
jaquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:51 schreef HPLC het volgende:
Ik heb net 2 planten verpot en ik zit hier al met een voldaan gevoel alsof ik een productieve dag heb gehad. Is dit normaal?
Wow dit gaat wel heel diep.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vroeger was je ook nog lief tegen mij. Ik denk dat door de tijd heen onze liefde voor elkaar niets meer dan een herinnering is.
Ik denk sperziebonen en rode kool met aardappelen en hamburgers.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat ga je eten vanavond? Heb nog wat groenten over, denk dat ik daar een soepje van maak. Dan doe ik er kruidenboter met stokbrood bij en dan heb je een goed maaltje.
Is dit een quote ¿quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat ga je eten vanavond? Heb nog wat groenten over, denk dat ik daar een soepje van maak. Dan doe ik er kruidenboter met stokbrood bij en dan heb je een goed maaltje.
Niet verder met BB?quote:
Lekker. Vannacht krijgen we misschien regen. RTM92933VLS2323434DDK13C.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk sperziebonen en rode kool met aardappelen en hamburgers.
Als we samen jelly beans etenquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wow dit gaat wel heel diep.Kunnen we niet opnieuw beginnen?
Ik zie je liever de Rozevla-act doen dan de Nielsact eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lekker. Vannacht krijgen we misschien regen. RTM92933VLS2323434DDK13C.
Beetje tam he?quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zie je liever de Rozevla-act doen dan de Nielsact eigenlijk.
Het is al meer dan wat ik heb gedaan vandaagquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:51 schreef HPLC het volgende:
Ik zou Frank wel eens op skates willen zien gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zie jullie liever gewoon ALLEMAAL EEN KEER NORMAAL DOEN!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou nou.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zie jullie liever gewoon ALLEMAAL EEN KEER NORMAAL DOEN!!!!!!!!!![]()
![]()
Harry potter beans. Iemand krijgt de kotssmaakquote:
Ik deed hier altijd normaal, maar toen werd ik altijd genegeerd.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zie jullie liever gewoon ALLEMAAL EEN KEER NORMAAL DOEN!!!!!!!!!![]()
![]()
Vroeger praatten wij meer met elkaarquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik deed hier altijd normaal, maar toen werd ik altijd genegeerd.
Als het een beetje op schaatsen lijkt kan ik het wel. Maar niet heel erg lang, want dan begeeft mijn knie het. Dus ik heb dan wel zo'n nordic stokje bij me.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou Frank wel eens op skates willen zien gaan.
Heb ik er wel voor over hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Harry potter beans. Iemand krijgt de kotssmaak
Ehhquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als het een beetje op schaatsen lijkt kan ik het wel. Maar niet heel erg lang, want dan begeeft mijn knie het. Dus ik heb dan wel zo'n nordic stokje bij me.
Als ik dan vervolgens ook nog eens achter willoow schaats, dan ben ik een schaatsende nordic stalker.
je kan best uit eten gaan en verzuurd zijn tochquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:00 schreef Willoow het volgende:
Ik ga zo gewoon uit eten..ben gelukkig niet zo verzuurt als jullie.
Pas maar op dat willoow geen schaats naar je hoofd werpt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als het een beetje op schaatsen lijkt kan ik het wel. Maar niet heel erg lang, want dan begeeft mijn knie het. Dus ik heb dan wel zo'n nordic stokje bij me.
Als ik dan vervolgens ook nog eens achter willoow schaats, dan ben ik een schaatsende nordic stalker.
Dat was een grap. Mensen die met stokken lopen noem je nordic walkers en jij bent op dit moment de enige vrouw hier en mannen stalken statisch gezien meer.quote:
En chicken nuggetsquote:
Pannenkoeken bakken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:02 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik pasta koken of pannenkoeken bakken
Ik snapte de grap wel, maar bracht geen lach op mijn gezichtquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was een grap. Mensen die met stokken lopen noem je nordic walkers en jij bent op dit moment de enige vrouw hier en mannen stalken statisch gezien meer.
Als je de grap moet uitleggen issie niet geslaagd.
Pastaquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:02 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik pasta koken of pannenkoeken bakken
Nee, er kan hier nooit iemand lachen om mijn grapjes. Ik begin langzaam te realiseren dat ze misschien niet zo leuk zijn als ik denk.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik snapte de grap wel, maar bracht geen lach op mijn gezicht
Dat ligt aan jou hoor, niet aan mijquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vroeger praatten wij meer met elkaar
quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Als het van jullie mag dan ga ik zo even een hasjiesjsjss roken
Neequote:Op zaterdag 10 december 2016 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Niet iedereen heeft de kracht grappig te zijnquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, er kan hier nooit iemand lachen om mijn grapjes. Ik begin langzaam te realiseren dat ze misschien niet zo leuk zijn als ik denk.
Jokkebrok.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou hoor, niet aan mij
Vooruit een halve dan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Neeh.. ik ga vreemd bij de japannerquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja die ook, maar vanavond dus niet.
Ja, je ging steeds meer naar de dark side. Maar zo gaat het.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dit echt zo? Ik heb het niet bewust gedaan zo ver ik weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |