Weet ik.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben het ondertussen wel gewend om bij jou een blauwtje te lopen.
Wat dat betreft is het doel wel gelukt. Vraag me dan alleen af waar dat geel voor nodig is.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:40 schreef Crip het volgende:
[..]
hehehe ja zo hoort het ook is een statement kleur.
maar snap wel wat je bedoeld
quote:
Omdat ik gemeen ben.quote:
Doel je ergens specifiek op? Enlighten usquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Bepaalde reacties en thema's hier zijn eigenlijk ook een eindeloze loop. Met wat gevoel zou je ze tradities of rituelen kunnen noemen.
Ja dit is de KLB SC hè.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Bepaalde reacties en thema's hier zijn eigenlijk ook een eindeloze loop. Met wat gevoel zou je ze tradities of rituelen kunnen noemen.
Welquote:
haha, goed topic weer Vogeltjes_Frankquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik doel nergens op. Ik constateer.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doel je ergens specifiek op? Enlighten us
Waar constateer je op?quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik doel nergens op. Ik constateer.
Vroeger was je ook nog lief tegen mij. Ik denk dat door de tijd heen onze liefde voor elkaar niets meer dan een herinnering is.quote:
Wat ga je eten vanavond? Heb nog wat groenten over, denk dat ik daar een soepje van maak. Dan doe ik er kruidenboter met stokbrood bij en dan heb je een goed maaltje.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:51 schreef HPLC het volgende:
Ik heb net 2 planten verpot en ik zit hier al met een voldaan gevoel alsof ik een productieve dag heb gehad. Is dit normaal?
jaquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:51 schreef HPLC het volgende:
Ik heb net 2 planten verpot en ik zit hier al met een voldaan gevoel alsof ik een productieve dag heb gehad. Is dit normaal?
Wow dit gaat wel heel diep.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vroeger was je ook nog lief tegen mij. Ik denk dat door de tijd heen onze liefde voor elkaar niets meer dan een herinnering is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |