quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
ben aan het twijfelen of ik niet gewoon nu ga makeuppen
heb ook een groene btw
[ afbeelding ]
Beetje hetzelfde als dit. Het gaat niet samen. Denk dat zulke kleuren te veel aanwezig zijn en te weinig subtiel, daardoor zie je alleen die lippen. Komt schreeuwerig over. Weinig vredig en mooi. Bij gebrek aan een betere uitleg, want dit klinkt een tikkeltje vaag.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
[..]
huh hoe dan. ze heeft alleen zwart en bruin tinten
Ja, wanneer dan?quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:35 schreef Willoow het volgende:
Gaan we nog naar Chinees in ander dorp Zosk?
ben je ook een Chinees?quote:
Zondequote:Op zaterdag 10 december 2016 15:35 schreef HPLC het volgende:
Ik had gisteren een loempia op het werk, maar die van een echte Vietnamees zijn toch lekkerder.
ja meestal wel als ik volledige ooglook doe, met alleen winged liner snel niequote:Op zaterdag 10 december 2016 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
doe jij mascara op je onderste wimpers? vind dat bij sommige echt niet mooi, zoals op dat plaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik word altijd misselijk van chinees etenquote:
hehehe ja zo hoort het ook is een statement kleur.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Beetje hetzelfde als dit. Het gaat niet samen. Denk dat zulke kleuren te veel aanwezig zijn en te weinig subtiel, daardoor zie je alleen die lippen. Komt schreeuwerig over. Weinig vredig en mooi. Bij gebrek aan een betere uitleg, want dit klinkt een tikkeltje vaag.
Jammer.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik word altijd misselijk van chinees eten
quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:40 schreef Crip het volgende:
[..]
ja meestal wel als ik volledige ooglook doe, met alleen winged liner snel nieJa daar vind ik het wel mooi, maar ik doe het zelf niet, ze zijn toch al donker van zichzelf dus primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja, nu niet meer.quote:
Je bent zelf raar en daardoor denk je dat de hele wereld om je heen raar is.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik. Vind ik jammer om te horen.
Nee, idd.quote:
Weet niet of ik het hier mee eens ben.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je bent zelf raar en daardoor denk je dat de hele wereld om je heen raar is.
Weet ik.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben het ondertussen wel gewend om bij jou een blauwtje te lopen.
Wat dat betreft is het doel wel gelukt. Vraag me dan alleen af waar dat geel voor nodig is.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:40 schreef Crip het volgende:
[..]
hehehe ja zo hoort het ook is een statement kleur.
maar snap wel wat je bedoeld
quote:
Omdat ik gemeen ben.quote:
Doel je ergens specifiek op? Enlighten usquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Bepaalde reacties en thema's hier zijn eigenlijk ook een eindeloze loop. Met wat gevoel zou je ze tradities of rituelen kunnen noemen.
Ja dit is de KLB SC hè.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Bepaalde reacties en thema's hier zijn eigenlijk ook een eindeloze loop. Met wat gevoel zou je ze tradities of rituelen kunnen noemen.
Welquote:
haha, goed topic weer Vogeltjes_Frankquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik doel nergens op. Ik constateer.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doel je ergens specifiek op? Enlighten us
Waar constateer je op?quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik doel nergens op. Ik constateer.
Vroeger was je ook nog lief tegen mij. Ik denk dat door de tijd heen onze liefde voor elkaar niets meer dan een herinnering is.quote:
Wat ga je eten vanavond? Heb nog wat groenten over, denk dat ik daar een soepje van maak. Dan doe ik er kruidenboter met stokbrood bij en dan heb je een goed maaltje.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:51 schreef HPLC het volgende:
Ik heb net 2 planten verpot en ik zit hier al met een voldaan gevoel alsof ik een productieve dag heb gehad. Is dit normaal?
jaquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:51 schreef HPLC het volgende:
Ik heb net 2 planten verpot en ik zit hier al met een voldaan gevoel alsof ik een productieve dag heb gehad. Is dit normaal?
Wow dit gaat wel heel diep.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vroeger was je ook nog lief tegen mij. Ik denk dat door de tijd heen onze liefde voor elkaar niets meer dan een herinnering is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |