Ik denk sperziebonen en rode kool met aardappelen en hamburgers.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat ga je eten vanavond? Heb nog wat groenten over, denk dat ik daar een soepje van maak. Dan doe ik er kruidenboter met stokbrood bij en dan heb je een goed maaltje.
Is dit een quote ¿quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat ga je eten vanavond? Heb nog wat groenten over, denk dat ik daar een soepje van maak. Dan doe ik er kruidenboter met stokbrood bij en dan heb je een goed maaltje.
Niet verder met BB?quote:
Lekker. Vannacht krijgen we misschien regen. RTM92933VLS2323434DDK13C.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk sperziebonen en rode kool met aardappelen en hamburgers.
Als we samen jelly beans etenquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wow dit gaat wel heel diep.Kunnen we niet opnieuw beginnen?
Ik zie je liever de Rozevla-act doen dan de Nielsact eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lekker. Vannacht krijgen we misschien regen. RTM92933VLS2323434DDK13C.
Beetje tam he?quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zie je liever de Rozevla-act doen dan de Nielsact eigenlijk.
Het is al meer dan wat ik heb gedaan vandaagquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:51 schreef HPLC het volgende:
Ik heb net 2 planten verpot en ik zit hier al met een voldaan gevoel alsof ik een productieve dag heb gehad. Is dit normaal?
Ik zou Frank wel eens op skates willen zien gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zie jullie liever gewoon ALLEMAAL EEN KEER NORMAAL DOEN!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou nou.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zie jullie liever gewoon ALLEMAAL EEN KEER NORMAAL DOEN!!!!!!!!!![]()
![]()
Harry potter beans. Iemand krijgt de kotssmaakquote:
Ik deed hier altijd normaal, maar toen werd ik altijd genegeerd.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zie jullie liever gewoon ALLEMAAL EEN KEER NORMAAL DOEN!!!!!!!!!![]()
![]()
Vroeger praatten wij meer met elkaarquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik deed hier altijd normaal, maar toen werd ik altijd genegeerd.
Als het een beetje op schaatsen lijkt kan ik het wel. Maar niet heel erg lang, want dan begeeft mijn knie het. Dus ik heb dan wel zo'n nordic stokje bij me.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou Frank wel eens op skates willen zien gaan.
Heb ik er wel voor over hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Harry potter beans. Iemand krijgt de kotssmaak
Ehhquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als het een beetje op schaatsen lijkt kan ik het wel. Maar niet heel erg lang, want dan begeeft mijn knie het. Dus ik heb dan wel zo'n nordic stokje bij me.
Als ik dan vervolgens ook nog eens achter willoow schaats, dan ben ik een schaatsende nordic stalker.
je kan best uit eten gaan en verzuurd zijn tochquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:00 schreef Willoow het volgende:
Ik ga zo gewoon uit eten..ben gelukkig niet zo verzuurt als jullie.
Pas maar op dat willoow geen schaats naar je hoofd werpt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als het een beetje op schaatsen lijkt kan ik het wel. Maar niet heel erg lang, want dan begeeft mijn knie het. Dus ik heb dan wel zo'n nordic stokje bij me.
Als ik dan vervolgens ook nog eens achter willoow schaats, dan ben ik een schaatsende nordic stalker.
Dat was een grap. Mensen die met stokken lopen noem je nordic walkers en jij bent op dit moment de enige vrouw hier en mannen stalken statisch gezien meer.quote:
En chicken nuggetsquote:
Pannenkoeken bakken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:02 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik pasta koken of pannenkoeken bakken
Ik snapte de grap wel, maar bracht geen lach op mijn gezichtquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was een grap. Mensen die met stokken lopen noem je nordic walkers en jij bent op dit moment de enige vrouw hier en mannen stalken statisch gezien meer.
Als je de grap moet uitleggen issie niet geslaagd.
Pastaquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:02 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik pasta koken of pannenkoeken bakken
Nee, er kan hier nooit iemand lachen om mijn grapjes. Ik begin langzaam te realiseren dat ze misschien niet zo leuk zijn als ik denk.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik snapte de grap wel, maar bracht geen lach op mijn gezicht
Dat ligt aan jou hoor, niet aan mijquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vroeger praatten wij meer met elkaar
quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Als het van jullie mag dan ga ik zo even een hasjiesjsjss roken
Neequote:Op zaterdag 10 december 2016 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Niet iedereen heeft de kracht grappig te zijnquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, er kan hier nooit iemand lachen om mijn grapjes. Ik begin langzaam te realiseren dat ze misschien niet zo leuk zijn als ik denk.
Jokkebrok.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou hoor, niet aan mij
Vooruit een halve dan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Neeh.. ik ga vreemd bij de japannerquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja die ook, maar vanavond dus niet.
Ja, je ging steeds meer naar de dark side. Maar zo gaat het.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dit echt zo? Ik heb het niet bewust gedaan zo ver ik weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |