Ja, leuk. Ik ben net klaar met dweilen. Ik struikelde bovenaan de trap op kantoor met mijn eerste mok koffie van de ochtend, zo FLATS over de vloer heen.quote:
Dat heb ik ook gedaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 07:32 schreef mjan het volgende:
In dat geval zou ik eerst een tweede kop koffie hebben gepakt, voordat ik ging dweilen.
Had in die geval gekund maar had je hem zelf tegen moeten houden. Meestal duurt zo'n diefstal een kwartier, sommigen hebben gewoon een pomp in de auto liggen om een tank leeg te zuigen. Zo snel is de politie simpelweg niet ter plekke. En als het 's nachts gebeurd word je ook niet altijd wakker van zo'n bericht natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2016 07:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zelf betrappen en politie bellen is óók heterdaad.
Blijkbaar niet want ze houden ze niet vast ofzo, ook al hebben meerdere mensen ze beeld. Een preek van de politie lacht dat soort mensen alleen maar om. Zo van "haha sukkels, boeit me geen flikker, overmorgen doe ik dit gewoon weer"quote:Op zaterdag 10 december 2016 07:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh en camerabeelden zijn prima bewijs, alleen mogen beelden vanaf privéterrein niet zomaar gebruikt worden voor wat in de openbare ruimte gebeurt. Camera op eigen erf en misdaad op eigen erf = prima bruikbaar!
Wat balen van je matrassen zeg.quote:
Niet voor mij - ik heb alleen een banaan bij me en de kantoorvriezer blijkt akelig leeg.quote:
Valt wel mee. Vooral veel onduidelijkheid. We hebben één docent die de hoop blijkbaar op heeft gegeven. Dus zijn manier van les geven is een ptt maken met één dia, daar een opdracht in opschrijven die verwijst naar 3 boeken die we niet hebben en vervolgens rustig een krantje lezen in de les.quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de bedoeling! Veel te doen?
Be(ste)llen dan maar...quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Niet voor mij - ik heb alleen een banaan bij me en de kantoorvriezer blijkt akelig leeg.
Veel plezier vanavond!![]()
Nope, nope, nope. Magic Mike één is in alle opzichten een keisterke film.quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Mini; verhaal van beide Mike's zijn kut
Ugh, dat klinkt niet best.quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Valt wel mee. Vooral veel onduidelijkheid. We hebben één docent die de hoop blijkbaar op heeft gegeven. Dus zijn manier van les geven is een ptt maken met één dia, daar een opdracht in opschrijven die verwijst naar 3 boeken die we niet hebben en vervolgens rustig een krantje lezen in de les.
En voor een ander vak moeten we in een projectgroep vanuit meerdere klassen werken. Maar ik zit dus met mensen die helemaal niets doen. Dus nu kan ik alles alleen maken. We moeten ook kosten voor een excursie voorschieten, maar als ik daar iets over vraag, blijft het al helemaal angstvallig stil.
Ach, uiteindelijk komt het altijd goed. Voor probleem 1 heb ik zojuist een mailtje naar de docent verzonden, probleem 2 ga ik gewoon helemaal zelfstandig doen. Waarschijnlijk krijg ik dan op de dag van de deadline de vraag hoe we het werk gaan verdelen. En dan heb ik het gewoon al ingeleverd. Ik ga niet aan een dood paard trekken.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:35 schreef minilot het volgende:
Zo! Na koffie drie een beetje wakker. En het lijkt zowaar of het een beetje lichter wordt buiten!
Brein in toestand van een wazig brokje IJslandse kinderteevee.![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk komt het altijd goed. Voor probleem 1 heb ik zojuist een mailtje naar de docent verzonden, probleem 2 ga ik gewoon helemaal zelfstandig doen. Waarschijnlijk krijg ik dan op de dag van de deadline de vraag hoe we het werk gaan verdelen. En dan heb ik het gewoon al ingeleverd. Ik ga niet aan een dood paard trekken.
Min of meer. Te laat naar bed en net wat vroeger op dan gewend. Tusendoor nog 45 minuten naar luisterboek geluisterd. Het had net wat uitgebreider gemogenquote:Op zaterdag 10 december 2016 08:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat balen van je matrassen zeg.Wel een beetje geslapen vannacht?
Nou, en ik vind het ook opvallend boeiend om zo gedetailleerd over de dagplanning te horen, dus dat scheelt!quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
<verhaal>
Dat vroeg je allemaal niet maar het was even nuttig voor mij om het op te schrijven
Wut?!quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb even gezocht maar Google kent The Game dus niet. Het wordt ook al een tijd niet meer gemaakt en er was een beperkte oplage.
Het is een soort monopolybord. De speler is drugsdealer en de bedoeling is dat je drugs aankoopt tegen een goede prijs en verkoopt tegen een betere prijs. Onderweg overkomt je allerlei ongeluk. Zodoende kost het heel veel moeite om het spel uit te spelen en dat is dus grappigVooral met wat verdovende middelen bij de hand.
Ja, Nederlands inderdaad. Kan wel wat foto's maken vanavond.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Wut?!Hehe. Boardgamegeek.com lijkt het in elk geval niet te kennen. Wazig! Nederlandse makelij?
Ja, cool! \o/quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, Nederlands inderdaad. Kan wel wat foto's maken vanavond.
Dit lijkt me echt geniaal.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb even gezocht maar Google kent The Game dus niet. Het wordt ook al een tijd niet meer gemaakt en er was een beperkte oplage.
Het is een soort monopolybord. De speler is drugsdealer en de bedoeling is dat je drugs aankoopt tegen een goede prijs en verkoopt tegen een betere prijs. Onderweg overkomt je allerlei ongeluk. Zodoende kost het heel veel moeite om het spel uit te spelen en dat is dus grappigVooral met wat verdovende middelen bij de hand.
Pauw op mn rug. Heb hem tijdje terug wel gepost hier.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:18 schreef minilot het volgende:
Wat ben je aan het laten zetten gcjoel? Je hebt het misschien al eens verteld hoor, maar dat heb ik dan gemist of ik ben het vergeten
Als docent zijn dit soort dingen dus ook gewoon niet te doen. En dan hebben we een systeem waarbij de studenten in het groepje elkaar onderling ook moeten beoordelen, zodat degene die het meeste werk heeft gedaan een hoger cijfer krijgt en degene die niet weet dat er überhaupt een groepsproject was een lager cijfer. Dat werkt alleen voor geen meter omdat de studenten elkaar geen onvoldoende durven te geven omdat dan de sociale rangorde verstoord wordt oid.quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk komt het altijd goed. Voor probleem 1 heb ik zojuist een mailtje naar de docent verzonden, probleem 2 ga ik gewoon helemaal zelfstandig doen. Waarschijnlijk krijg ik dan op de dag van de deadline de vraag hoe we het werk gaan verdelen. En dan heb ik het gewoon al ingeleverd. Ik ga niet aan een dood paard trekken.
Of hem af wil zetten als je in bed ligt, maar hij al op het nachtkastje ligt. Of dat je onder de douche staat en je je bril nog op hebt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 07:40 schreef mjan het volgende:
Ken je dat, dat je uit automatisme je bril aan het zoeken bent naast je bed en hem niet kan vinden. Totdat je bedenkt dat je hem al hebt opgezet. Goedemorgen, wederom.
Of in slaap vallen met je lenzen in en de volgende ochtend denken dat zich een wonder heeft voltrokken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Of hem af wil zetten als je in bed ligt, maar hij al op het nachtkastje ligt. Of dat je onder de douche staat en je je bril nog op hebt.
Laat je een foto zien als het af is?quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:18 schreef gcjoel het volgende:
vandaag laatste (als het goed is) tattoo afspraak! Eindelijk!
Nu nog ff rustig aan doen en ontbijten.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:37 schreef mjan het volgende:
[..]
Of in slaap vallen met je lenzen in en de volgende ochtend denken dat zich een wonder heeft voltrokken.
ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 10 december 2016 09:38 schreef mjan het volgende:
[..]
Laat je een foto zien als het af is?
Tja, maar als jij ze een pak slaag geeft zit je gegarandeerd vast en word je veroordeeldquote:Op zaterdag 10 december 2016 08:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had in die geval gekund maar had je hem zelf tegen moeten houden. Meestal duurt zo'n diefstal een kwartier, sommigen hebben gewoon een pomp in de auto liggen om een tank leeg te zuigen. Zo snel is de politie simpelweg niet ter plekke. En als het 's nachts gebeurd word je ook niet altijd wakker van zo'n bericht natuurlijk.
[..]
Blijkbaar niet want ze houden ze niet vast ofzo, ook al hebben meerdere mensen ze beeld. Een preek van de politie lacht dat soort mensen alleen maar om. Zo van "haha sukkels, boeit me geen flikker, overmorgen doe ik dit gewoon weer"
Welk stuk?quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:45 schreef fietsie het volgende:
Klassieke chellomuziek over de speakers
Of jeuk in je oog en dan met je vinger je bril rammen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:37 schreef mjan het volgende:
[..]
Of in slaap vallen met je lenzen in en de volgende ochtend denken dat zich een wonder heeft voltrokken.
Jaren geleden zelfs m'n ouders moeten bellen om m'n bril te zoeken, lag niet op de normale en reserve bril lag bij hen thuisquote:Op zaterdag 10 december 2016 09:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geen lenzen, dus geen herkenning. Kan het me wel goed voostellen.
De rest is allemaal check. En ik ben een keer in de auto gaan zitten zonder bril. Ik bleef de voorruit maar schoonnmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
2Cellos "Back to the roots" volledige concertquote:
Ja.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Of jeuk in je oog en dan met je vinger je bril rammen.
Ik vind 2Cello's niet zo fijn, dus hoeft nietquote:Op zaterdag 10 december 2016 09:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
2Cellos "Back to the roots" volledige concert
Zit te zoeken of ik een setlist kan vinden.
Dit is dus niet het popu spul; dit is wat ze deden -voor- ze popu dingen gingen doenquote:Op zaterdag 10 december 2016 09:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind 2Cello's niet zo fijn, dus hoeft nietMaar thanks!
Ik geloof je meteen, maar ik vind het geluid van louter twee celli wat armoeiigquote:Op zaterdag 10 december 2016 09:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit is dus niet het popu spul; dit is wat ze deden -voor- ze popu dingen gingen doen
Is met een compleet orkestquote:Op zaterdag 10 december 2016 09:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen, maar ik vind het geluid van louter twee celli wat armoeiig
quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:53 schreef minilot het volgende:
Ik heb tegenwoordig een dusdanig flinke bril met zwaar glas en een dik gevlekt montuur dat ik wel goed in de gaten heb wanneer ik 'm opheb.
Deze dus:Dat montuur had ik wrs ook wel kunnen vinden maar ik had zo'n doorzichtig randje toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., daarna maar een vaste plek verzonnen
We have far more in common than that which devides us..
Awwwquote:Op zaterdag 10 december 2016 09:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jaren geleden zelfs m'n ouders moeten bellen om m'n bril te zoeken, lag niet op de normale en reserve bril lag bij hen thuis![]()
Mijne welquote:Op zaterdag 10 december 2016 10:03 schreef minilot het volgende:
Oef - Vivaldi, Händel en Bach, niet bepaald mijn klassieke kop thee.
Ja, dat is wel heel lastig!quote:
Nou, Bach alleen in hele kleine brokjes. Ik erken de genialiteit ervan wel, maar prettig luisteren - nope.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:53 schreef minilot het volgende:
Ik heb tegenwoordig een dusdanig flinke bril met zwaar glas en een dik gevlekt montuur dat ik wel goed in de gaten heb wanneer ik 'm opheb.
Deze dus:Ik heb nu een redelijk zwarte bril met dikke randen, dus ook minder last. Maar mijn reservebril is zonder randjes, die vergeet ik continu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet het meestal zo hard dat het meer door je buik dan je oren binnenkomtquote:Op zaterdag 10 december 2016 10:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, Bach alleen in hele kleine brokjes. Ik erken de genialiteit ervan wel, maar prettig luisteren - nope.
Prioriteiten!quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:05 schreef mjan het volgende:
Alleen niet nu-nu, want nu ga ik mondharmonica spelen.
Bachquote:Op zaterdag 10 december 2016 10:03 schreef minilot het volgende:
Oef - Vivaldi, Händel en Bach, niet bepaald mijn klassieke kop thee.
Borodin.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:05 schreef mjan het volgende:
Bedacht me een paar dagen geleden dat ik wel graag aan mijn klassieke muziek opvoeding wil beginnen, omdat ik daar echt te weinig in thuis ben.
Ik krijg erg nogal een AndréRieueske associatie bij. Muzikaal niet zozeer, maar wel heel erg in kitscherigheid.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:17 schreef RobinOok het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik krijg jeuk van die 2cellos. Het heeft iets pathetisch. Ik krijg opeens een hekel aan klassieke muziek.....
Sjah... ze zijn niet bejaard, ze zijn niet sociaal onhandig, ze zitten niet in een vet gesubsidieerd orkest afhankelijk van belastinggeld... Inderdaad vre-se-lijk zulke klassieke muzikanten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:17 schreef RobinOok het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik krijg jeuk van die 2cellos. Het heeft iets pathetisch. Ik krijg opeens een hekel aan klassieke muziek.....
Een interessante interpretatie van Modest Mussorgskys oh zo toffe stukquote:Op zaterdag 10 december 2016 10:18 schreef MadMaster het volgende:
Als het dan toch klassiek moet zijn, dan maar met een wat moderner randje:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah... ze zijn niet bejaard, ze zijn niet sociaal onhandig, ze zitten niet in een vet gesubsidieerd orkest afhankelijk van belastinggeld... Inderdaad vre-se-lijk zulke klassieke muzikanten.
Absoluut! In wat -ie doet zeer goed! Ik ben niet de doelgroep, maar zijn succes is 'm zeer gegund hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, Andre Rieu is kitsch maar ook een heel groot vakman entertainer.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Een interessante interpretatie van Modest Mussorgskys oh zo toffe stuk
Stel je voor, klassieke muziek spelen waar mensen bereid zijn voor te betalen..quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah... ze zijn niet bejaard, ze zijn niet sociaal onhandig, ze zitten niet in een vet gesubsidieerd orkest afhankelijk van belastinggeld... Inderdaad vre-se-lijk zulke klassieke muzikanten.
Het van belastinggeld salarissen van 4 of 5 keer modaal aan een violist overhandigen vind ik inderdaad zum kotzen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:20 schreef minilot het volgende:
[..]Hallo zeg! Allemachtig, wat een beperkt idee van klassieke muziek! Jongen toch..
Correct, hele volksstammen kunnen het waarderen, dus doet 'ie het voor hen goed...quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, Andre Rieu is kitsch maar ook een heel groot vakman entertainer. Net als bijvoorbeeld Liberace
Ook mee eens, je eigen broek ophouden moet je ook als violist maar doen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het van belastinggeld salarissen van 4 of 5 keer modaal aan een violist overhandigen vind ik inderdaad zum kotzen.
Het ging me niet zozeer om dat stokpaardje, want daarvan kun je inderdaad vanuit je eigen zienswijze vinden wat je wilt, maar de karakterisering van klassieke muzikanten als bejaard en sociaal onhandig.. Dat slaat echt helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het van belastinggeld salarissen van 4 of 5 keer modaal aan een violist overhandigen vind ik inderdaad zum kotzen.
Die karakterisaties waren ook echt geen omdraaiing van de karakterisering die je aan de heren van 2Cellos ofzo kan koppelen....quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Het ging me niet zozeer om dat stokpaardje, want daarvan kun je inderdaad vanuit je eigen zienswijze vinden wat je wilt, maar de karakterisering van klassieke muzikanten als bejaard en sociaal onhandig. Dat slaat namelijk echt helemaal nergens op.
Ik moet met salarissen van maximaal 32.000 bruto top-techneuten binnenhouden in een organisatie waar mensenlevens worden gered, en waar markt-werking wordt opgelegd door de overheid.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Het ging me niet zozeer om dat stokpaardje, want daarvan kun je inderdaad vanuit je eigen zienswijze vinden wat je wilt, maar de karakterisering van klassieke muzikanten als bejaard en sociaal onhandig.. Dat slaat echt helemaal nergens op.![]()
Ja joh, tuurlijk joh. Gooi er maar weer een leugen tegenaan. Kan jou het schelen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is heel gek, maar ik heb familie werkend in die subsidie vijvert, en de nieuwe E-Klasse combi wordt toch echt betaald uit jouw inkomensbelasting.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:28 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja joh, tuurlijk joh. Gooi er maar weer een leugen tegenaan. Kan jou het schelen.
Nogmaals, mijn kritiek op je post ging dus toevallig helemaal niet om dat punt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet met salarissen van maximaal 32.000 bruto top-techneuten binnenhouden in een organisatie waar mensenlevens worden gered, en waar markt-werking wordt opgelegd door de overheid.
Dus is het vrij logisch als ik het dan belachelijk vind dat iemand zijn hobby kan gaan staan uitvoeren voor een publiek wat overwegend uit grootverdieners bestaat van 4 of 5 van dergelijke salarissen, betaald uit belastinggeld.. Als mensen niet de kostprijs willen betalen moet je je afvragen of de kostprijs niet omlaag moet,in plaats van subsidie erop los te laten.
En die verdienen allemaal 146.000-182.500 euro. Tuurlijk joh.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is heel gek, maar ik heb familie werkend in die subsidie vijvert, en de nieuwe E-Klasse combi wordt toch echt betaald uit jouw inkomensbelasting.
Al staat er maar 1 tussen zijn dat er over heen NL al heel heel veel teveel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:31 schreef RobinOok het volgende:
[..]
En die verdienen allemaal 146.000-182.500 euro. Tuurlijk joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |