abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167227894

:Y)
Let me see you stripped down to the bone
pi_167227896
Oh en camerabeelden zijn prima bewijs, alleen mogen beelden vanaf privéterrein niet zomaar gebruikt worden voor wat in de openbare ruimte gebeurt. Camera op eigen erf en misdaad op eigen erf = prima bruikbaar!
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_167227902
Sterkte, Vork.

En goedemorgen harde werkers c_/
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_167227906
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 07:23 schreef mjan het volgende:
c_/
Ja, leuk. Ik ben net klaar met dweilen. Ik struikelde bovenaan de trap op kantoor met mijn eerste mok koffie van de ochtend, zo FLATS over de vloer heen. :')
Nou ja, ik ging hier toch al dweilen vandaag. :7 Klus 1: done.
pi_167227920
In dat geval zou ik eerst een tweede kop koffie hebben gepakt, voordat ik ging dweilen.
pi_167227954
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 07:32 schreef mjan het volgende:
In dat geval zou ik eerst een tweede kop koffie hebben gepakt, voordat ik ging dweilen.
Dat heb ik ook gedaan. :7
pi_167227959
Ken je dat, dat je uit automatisme je bril aan het zoeken bent naast je bed en hem niet kan vinden. Totdat je bedenkt dat je hem al hebt opgezet. Goedemorgen, wederom.
pi_167228026
Meh. Ik wilde eigenlijk lekker uitslapen. Maar werd gestresst wakker en zit nu maar huiswerk te maken.
  Moderator zaterdag 10 december 2016 @ 08:10:43 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_167228055
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2016 07:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Zelf betrappen en politie bellen is óók heterdaad.
Had in die geval gekund maar had je hem zelf tegen moeten houden. Meestal duurt zo'n diefstal een kwartier, sommigen hebben gewoon een pomp in de auto liggen om een tank leeg te zuigen. Zo snel is de politie simpelweg niet ter plekke. En als het 's nachts gebeurd word je ook niet altijd wakker van zo'n bericht natuurlijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 07:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh en camerabeelden zijn prima bewijs, alleen mogen beelden vanaf privéterrein niet zomaar gebruikt worden voor wat in de openbare ruimte gebeurt. Camera op eigen erf en misdaad op eigen erf = prima bruikbaar!
Blijkbaar niet want ze houden ze niet vast ofzo, ook al hebben meerdere mensen ze beeld. Een preek van de politie lacht dat soort mensen alleen maar om. Zo van "haha sukkels, boeit me geen flikker, overmorgen doe ik dit gewoon weer"
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_167228153
Zo! Na koffie drie een beetje wakker. En het lijkt zowaar of het een beetje lichter wordt buiten!

Brein in toestand van een wazig brokje IJslandse kinderteevee. *)
pi_167228155
Awww, Wiki zegt dat LazyTown in 2014 is toegevoegd aan de Nederlandse Netflix, maar daar is -ie blijkbaar alweer af. -O-
Naja. Misschien maar beter ook. *)
pi_167228167
Mogge :O
Spoilers!
pi_167228172
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 08:03 schreef Myraela het volgende:
Maar werd gestresst wakker
Dat lijkt me niet de bedoeling! Veel te doen?
pi_167228175
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 08:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge :O
Wat balen van je matrassen zeg. -O- Wel een beetje geslapen vannacht?
  zaterdag 10 december 2016 @ 08:42:02 #15
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_167228181
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 08:42 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Snaai dag?
Niet voor mij - ik heb alleen een banaan bij me en de kantoorvriezer blijkt akelig leeg.
Veel plezier vanavond! :)
pi_167228192
Aii half 8 wakker (2 uur op bed).

Zeefje; fijn dat je wat hebt gevonden in dezelfde stad (welke?)

Mini; verhaal van beide Mike's zijn kut maar 2e deel heeft meer show én muziek van BSB :P
Wat vond jij van Fantastic Beasts?
Werkse!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_167228199
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 08:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet de bedoeling! Veel te doen?
Valt wel mee. Vooral veel onduidelijkheid. We hebben één docent die de hoop blijkbaar op heeft gegeven. Dus zijn manier van les geven is een ptt maken met één dia, daar een opdracht in opschrijven die verwijst naar 3 boeken die we niet hebben en vervolgens rustig een krantje lezen in de les.

En voor een ander vak moeten we in een projectgroep vanuit meerdere klassen werken. Maar ik zit dus met mensen die helemaal niets doen. Dus nu kan ik alles alleen maken. We moeten ook kosten voor een excursie voorschieten, maar als ik daar iets over vraag, blijft het al helemaal angstvallig stil.
pi_167228200
Oi! *O*

Koffie :D
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 10 december 2016 @ 08:47:20 #20
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_167228203
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 08:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Niet voor mij - ik heb alleen een banaan bij me en de kantoorvriezer blijkt akelig leeg.
Veel plezier vanavond! :)
Be(ste)llen dan maar...

Hoop dat het vanavond nog een beetje om aan te horen is. Het radio optreden op Radio 2 gisteren was niet overtuigend...
pi_167228212
Foto in de OP, Ziva heeft gisteren ontdekt dat ze in de koelkast kan springen. Onhandig. :')
pi_167228218
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 08:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Mini; verhaal van beide Mike's zijn kut
Nope, nope, nope. Magic Mike één is in alle opzichten een keisterke film. :Y En dat terwijl ik Channing Tatum niet om aan te zien zo onaantrekkelijk vind. :+

Ik vond Fantastic Beasts deels gaaf. Plot was een beetje meh, maar de sfeer was erg tof en sowieso de combinatie van de toverij van JK Rowling in de setting van NY in de jaren twintig was om te smullen. Visueel dik in orde! En ik vond dat Eddie Redmayne het heel erg leuk deed. :)

O+
pi_167228229
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 08:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Valt wel mee. Vooral veel onduidelijkheid. We hebben één docent die de hoop blijkbaar op heeft gegeven. Dus zijn manier van les geven is een ptt maken met één dia, daar een opdracht in opschrijven die verwijst naar 3 boeken die we niet hebben en vervolgens rustig een krantje lezen in de les.

En voor een ander vak moeten we in een projectgroep vanuit meerdere klassen werken. Maar ik zit dus met mensen die helemaal niets doen. Dus nu kan ik alles alleen maken. We moeten ook kosten voor een excursie voorschieten, maar als ik daar iets over vraag, blijft het al helemaal angstvallig stil.
Ugh, dat klinkt niet best. -O-
pi_167228240
Mijn been doet minder zeer = minder kreupel lopen = win :D
pi_167228242
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 08:51 schreef minilot het volgende:
Ugh, dat klinkt niet best. -O-
Ach, uiteindelijk komt het altijd goed. Voor probleem 1 heb ik zojuist een mailtje naar de docent verzonden, probleem 2 ga ik gewoon helemaal zelfstandig doen. Waarschijnlijk krijg ik dan op de dag van de deadline de vraag hoe we het werk gaan verdelen. En dan heb ik het gewoon al ingeleverd. Ik ga niet aan een dood paard trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')