Ja, leuk. Ik ben net klaar met dweilen. Ik struikelde bovenaan de trap op kantoor met mijn eerste mok koffie van de ochtend, zo FLATS over de vloer heen.quote:
Dat heb ik ook gedaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 07:32 schreef mjan het volgende:
In dat geval zou ik eerst een tweede kop koffie hebben gepakt, voordat ik ging dweilen.
Had in die geval gekund maar had je hem zelf tegen moeten houden. Meestal duurt zo'n diefstal een kwartier, sommigen hebben gewoon een pomp in de auto liggen om een tank leeg te zuigen. Zo snel is de politie simpelweg niet ter plekke. En als het 's nachts gebeurd word je ook niet altijd wakker van zo'n bericht natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2016 07:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zelf betrappen en politie bellen is óók heterdaad.
Blijkbaar niet want ze houden ze niet vast ofzo, ook al hebben meerdere mensen ze beeld. Een preek van de politie lacht dat soort mensen alleen maar om. Zo van "haha sukkels, boeit me geen flikker, overmorgen doe ik dit gewoon weer"quote:Op zaterdag 10 december 2016 07:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh en camerabeelden zijn prima bewijs, alleen mogen beelden vanaf privéterrein niet zomaar gebruikt worden voor wat in de openbare ruimte gebeurt. Camera op eigen erf en misdaad op eigen erf = prima bruikbaar!
Wat balen van je matrassen zeg.quote:
Niet voor mij - ik heb alleen een banaan bij me en de kantoorvriezer blijkt akelig leeg.quote:
Valt wel mee. Vooral veel onduidelijkheid. We hebben één docent die de hoop blijkbaar op heeft gegeven. Dus zijn manier van les geven is een ptt maken met één dia, daar een opdracht in opschrijven die verwijst naar 3 boeken die we niet hebben en vervolgens rustig een krantje lezen in de les.quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de bedoeling! Veel te doen?
Be(ste)llen dan maar...quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Niet voor mij - ik heb alleen een banaan bij me en de kantoorvriezer blijkt akelig leeg.
Veel plezier vanavond!![]()
Nope, nope, nope. Magic Mike één is in alle opzichten een keisterke film.quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Mini; verhaal van beide Mike's zijn kut
Ugh, dat klinkt niet best.quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Valt wel mee. Vooral veel onduidelijkheid. We hebben één docent die de hoop blijkbaar op heeft gegeven. Dus zijn manier van les geven is een ptt maken met één dia, daar een opdracht in opschrijven die verwijst naar 3 boeken die we niet hebben en vervolgens rustig een krantje lezen in de les.
En voor een ander vak moeten we in een projectgroep vanuit meerdere klassen werken. Maar ik zit dus met mensen die helemaal niets doen. Dus nu kan ik alles alleen maken. We moeten ook kosten voor een excursie voorschieten, maar als ik daar iets over vraag, blijft het al helemaal angstvallig stil.
Ach, uiteindelijk komt het altijd goed. Voor probleem 1 heb ik zojuist een mailtje naar de docent verzonden, probleem 2 ga ik gewoon helemaal zelfstandig doen. Waarschijnlijk krijg ik dan op de dag van de deadline de vraag hoe we het werk gaan verdelen. En dan heb ik het gewoon al ingeleverd. Ik ga niet aan een dood paard trekken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |