SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
![]()
quote:
Jij hebt mijn billen nog nooit betast. That much is clear.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Dat zou nou nooit in me op komen
Haha. Tijd voor die massage dusquote:Op donderdag 8 december 2016 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt mijn billen nog nooit betast. That much is clear.
Nee, ik ben daar veel te preuts voor. Vijf is genoeg.quote:
Jajaquote:Op donderdag 8 december 2016 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar veel te preuts voor. Vijf is genoeg.
Zei ik toch, vanmiddag. En dan snel editten.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijstje is volgens mij zelfs al compleet ofnie?quote:Op donderdag 8 december 2016 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snel door posten mensen!quote:Op donderdag 8 december 2016 21:31 schreef Scrummie het volgende:
En nou ff rustig, zo krijg ik mijn jointje nooit gedraaid.
Klein beetje een boefje.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zei ik toch, vanmiddag. En dan snel editten.
quote:
Er is ondertussen een wachtrij die tot Neeltje Jans reikt.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lijstje is volgens mij zelfs al compleet ofnie?
En ik dacht dat ik mij moest schamen dat ik langs de shop was geweestquote:Op donderdag 8 december 2016 21:31 schreef Scrummie het volgende:
Voor mij ook, toch zo'n 23 uur.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik mij moest schamen dat ik langs de shop was geweest
Tijdje geleden ook, klapt er wel in
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik mij moest schamen dat ik langs de shop was geweest
Tijdje geleden ook, klapt er wel in
Wauwquote:Op donderdag 8 december 2016 21:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor mij ook, toch zo'n 23 uur.
Kan je er voor mij ook één draaien? Moet het succes van AZ toch ff vierenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:31 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Er is ondertussen een wachtrij die tot Neeltje Jans reikt.
Haha baas, wat zal dat lekker zijn om te kunnen zeggen hequote:Op donderdag 8 december 2016 21:34 schreef Divje het volgende:
Stelletje verslaafden hier. Sjongejonge.
Altijd hetzelfde met die mensen die zelf gerookt hebbem en gestopt zijn.quote:
Ja hoor, wel komen halen he. Vier jij het succes, mag je mij daarna troostenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan je er voor mij ook één draaien? Moet het succes van AZ toch ff vieren
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha baas, wat zal dat lekker zijn om te kunnen zeggen he
Haha neequote:Op donderdag 8 december 2016 21:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die mensen die zelf gerookt hebbem en gestopt zijn.
Die heben daarna nog een groter woord dan mensen die nog nooit gerookt hebben.
Trekje?
Joh, je bent wie je bent hequote:Op donderdag 8 december 2016 21:36 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Haha neevind dat vreselijk om te zeggen. Voel me dan echt zo'n anti-roker
Trouwens, toch blijf ik die Gabriel (TWD) creepy vindenquote:
Haha, hij is ook creepy, maar ik begin zijn creepyness te waarderenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Trouwens, toch blijf ik die Gabriel (TWD) creepy vinden
Komt wss juist door dat hij zo kalm en rustig is.
Is stille wateren...
NeEquote:Op donderdag 8 december 2016 21:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
AFBLIJVEN JIJ.
En nu in de hoek. Hup!
Je hebt er maar mee te dealen!quote:Op donderdag 8 december 2016 21:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik duld geen tegenspraak ja!
Juup, dat was ook een mooie scènequote:Op donderdag 8 december 2016 21:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, hij is ook creepy, maar ik begin zijn creepyness te waarderen. Die 'speech' van hem in de auto tegen Spencer was zo geweldig. "You're a tremendous shit." Hardop gelachen.
Heb jij nooit geleerd om te delenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik duld geen tegenspraak ja!
Wa kost da?quote:Op donderdag 8 december 2016 21:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Deal Right back at ya mofo
Ik groeide op met twee zussen, vertel mij niks over delenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij nooit geleerd om te delen?
Ja nee nu wil ik het hebben ook.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik groeide op met twee zussen, vertel mij niks over delen
Maar tis beter als Divmeister het zal laten staan
Voor jou?quote:
Ik heb er driequote:Op donderdag 8 december 2016 21:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik groeide op met twee zussen, vertel mij niks over delen
Maar tis beter als Divmeister het zal laten staan
Zal m'n opa even bellenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Voor jou?
Voor jou een knaak mie mattie
Maar dan ook een echte knaak.
Tot gaat toch over draken eb piemelsquote:Op donderdag 8 december 2016 21:45 schreef onlogisch het volgende:
Sowieso die laatste episode met deze muziek waarin alles op zijn plaats valt
Zelden zo'n goede muziek keuze bij een scene gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Ja, maar jij bent één van, vrouwmens.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tot gaat toch over draken eb piemels
Heb ik van hem gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tot gaat toch over draken eb piemels
Heb ik van hem gehoord.
GoT is een bazenserie vind ik. Beste serie die ik ooit heb gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreselijk, die soapsquote:Op donderdag 8 december 2016 21:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent één van, vrouwmens.
Ik niet, al die bagger soaps die er vroeger gekeken werden...
Eens.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GoT is een bazenserie vind ik. Beste serie die ik ooit heb gezien.
Dan heb jij Westworld nog niet gezien zeker.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GoT is een bazenserie vind ik. Beste serie die ik ooit heb gezien.
Dit klopt. Maar die staat nog op mijn to do listquote:Op donderdag 8 december 2016 21:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan heb jij Westworld nog niet gezien zeker.
Hij is wel een echte baas hahaquote:Op donderdag 8 december 2016 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
OH NO YOU DONT THINK THAT I......
Tofquote:Op donderdag 8 december 2016 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit klopt. Maar die staat nog op mijn to do list
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel jij Braakhekke.
Godverquote:Op donderdag 8 december 2016 21:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wiequote:Op donderdag 8 december 2016 21:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Vond ik wel. Hoewel ik deel 3.2 nog niet gezien heb.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:57 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren ook weer Hungergames zitten kijken. Ik moet nog steeds een keer 2 & 3 kijken. Zijn die sequels het waard?
Alleen al om Jennifer. Hng.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:57 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren ook weer Hungergames zitten kijken. Ik moet nog steeds een keer 2 & 3 kijken. Zijn die sequels het waard?
Liefquote:Op donderdag 8 december 2016 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ben jij vast de knapste van het stel, kan niet anders.
Damn wat foute slick smooth talk erquote:Op donderdag 8 december 2016 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ben jij vast de knapste van het stel, kan niet anders.
Nee, dat denk ik niet. Zij wel. Oh my heart...quote:Op donderdag 8 december 2016 22:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Damn wat foute slick smooth talk er
En haar vader is zeker ook een dief?
quote:
Oh fuckquote:
quote:Op donderdag 8 december 2016 22:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Zij wel. Oh my heart...
Ik vond het ook tof destijds. Maar weet niet of ik er nu nog om kan lachen.quote:Op donderdag 8 december 2016 22:10 schreef schommelstoel het volgende:
Ik zit de lama's te kijken opt moment
Echt, wat een televisie was dat destijds.
Kan er nog alijd m lachen, hoe flauw of stom ook.
quote:Op donderdag 8 december 2016 22:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond het ook tof destijds. Maar weet niet of ik er nu nog om kan lachen.
Slaap lekker baas.quote:Op donderdag 8 december 2016 22:13 schreef onlogisch het volgende:
Ik moet ook naar bed. Ik ga steeds te laat slapen deze week.
Ik ga dit kijken en dan in slaap vallen, trustenquote:
Jeroen van koningsbrugge is hier top.quote:Op donderdag 8 december 2016 22:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga dit kijken en dan in slaap vallen, trusten
Ik zal je eens naar bed schoppenquote:Op donderdag 8 december 2016 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet, maar ik ben nog niet weg
Ik ben een beetje eigenwijs deze week. Is niks voor mij.
Sinterklaas is het land uit he, worden alle kinderen wat opstandig vanquote:Op donderdag 8 december 2016 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij mag je knie nog niet buigenquote:Op donderdag 8 december 2016 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal je eens naar bed schoppen.
Ik heb nog een kniequote:Op donderdag 8 december 2016 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij mag je knie nog niet buigen
En daarbij wil je die massage wel te goed houden lijkt me
Je vindt het gewoon gezellig bij onsquote:Op donderdag 8 december 2016 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feit.quote:Op donderdag 8 december 2016 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je vindt het gewoon gezellig bij onsen wij zijn blij met jou.
Dan lekker je bed induiken. Sweet dreamsquote:Op donderdag 8 december 2016 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feit.
Maar ik moet wel gaan slapen. Ik heb te weinig geslapen de afgelopen week.
Me vrouw leg in de ziekenhuis sinds gister, bahbahbahbah.quote:
Oh nee he. Wat naar Insoquote:Op donderdag 8 december 2016 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Me vrouw leg in de ziekenhuis sinds gister, bahbahbahbah.
Omg, sterktequote:Op donderdag 8 december 2016 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Me vrouw leg in de ziekenhuis sinds gister, bahbahbahbah.
dankje samzzquote:Op donderdag 8 december 2016 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg, sterkte. Hopelijk niet ernstig
.
Redelijkquote:
Als je mobiel ziet moet je over de titel vegen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 10:46 schreef Tjacka het volgende:
Ik kan de TT niet lezen. Is het wat ik denk dat het is.
Moet ik je inzepen?quote:Op vrijdag 9 december 2016 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Redelijk.
Ik wil heel graag douchen dus ik zit te bedenken hoe groot de kans is dat t mis gaat als ik gewoon onder de douche stap.
Thanks man!quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als je mobiel ziet moet je over de titel vegen.
Van links naar rechts
LOL.quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Van links naar rechts
Godsamme. Dit wist ik dus ook niet, zo vaak aan lopen irriterenquote:Op vrijdag 9 december 2016 11:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Van links naar rechts
quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:19 schreef Tjacka het volgende:
Heb soms wel eens computer opgestart om een TT te bekijken.
Ja, word weer even hard met m'n neus op de feiten gedruktquote:Op vrijdag 9 december 2016 11:19 schreef Tjacka het volgende:
Wij zijn echt foknoobs Divje en Scrummie.
Als jij het bij mij doet is het schattig en lief. Nu is het ineens een vriendelijk aanbod. Vrouwen emanciperen altijd maar een kant op.quote:
Scrum! Nog iemand die vrouwen niet begrijpt! ONE OF US. ONE OF US!quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als jij het bij mij doet is het schattig en lief. Nu is het ineens een vriendelijk aanbod. Vrouwen emanciperen altijd maar een kant op.
What did I doquote:Op vrijdag 9 december 2016 11:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als jij het bij mij doet is het schattig en lief. Nu is het ineens een vriendelijk aanbod. Vrouwen emanciperen altijd maar een kant op.
Ik ook. De nieuwsgierigheid nam de overhandquote:Op vrijdag 9 december 2016 11:19 schreef Tjacka het volgende:
Heb soms wel eens computer opgestart om een TT te bekijken.
Serieus?quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. De nieuwsgierigheid nam de overhand
Zet een tuinstoel onder de douchequote:Op vrijdag 9 december 2016 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Redelijk.
Ik wil heel graag douchen dus ik zit te bedenken hoe groot de kans is dat t mis gaat als ik gewoon onder de douche stap.
Heftig hé.quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. De nieuwsgierigheid nam de overhand
TjackaGodquote:Op vrijdag 9 december 2016 11:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Scrum! Nog iemand die vrouwen niet begrijpt! ONE OF US. ONE OF US!
Jaja en dat allemaal in Hoofddorpquote:Op vrijdag 9 december 2016 12:18 schreef Divje het volgende:
Slechte kwaliteit maar FUCK IT.
Winston!! Headhunterz
Joh, ik kan nauwelijks lopen, hoe ga ik wen tuinstoel de trap op krijgenquote:Op vrijdag 9 december 2016 11:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zet een tuinstoel onder de douche
Spreek je wel daadwerkelijk af?quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:03 schreef Tjacka het volgende:
Heb meisje op date gevraagd omg. Nouja eerder opgedrongen.
Details, detailsquote:Op vrijdag 9 december 2016 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, ik kan nauwelijks lopen, hoe ga ik wen tuinstoel de trap op krijgen.
Maar, het douchen is gelukt.
Spannend Tjack.quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:03 schreef Tjacka het volgende:
Heb meisje op date gevraagd omg. Nouja eerder opgedrongen.
Ik strompelde op krukken de trap op, kleedde me uit in mijn kledingkamer, strompelde op krukken naar de douche, plastic zak om knie gebonden met tape, heerlijk gedoucht en geschoren, afgedroogd, aangekleed en in kontzit naar beneden gekropenquote:
Vandaar dat ik het ook vroegquote:
SOOOOWWWWWWquote:Op vrijdag 9 december 2016 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het ook vroegNiet echt een man van je woord hé.
Is dat ook de reden dat je door xcachet gedumpt bent?
Dat klinkt vrijwel hetzelfde als toen ik een keer een paar maanden op krukken liepquote:Op vrijdag 9 december 2016 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik strompelde op krukken de trap op, kleedde me uit in mijn kledingkamer, strompelde op krukken naar de douche, plastic zak om knie gebonden met tape, heerlijk gedoucht en geschoren, afgedroogd, aangekleed en in kontzit naar beneden gekropen.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godverquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(vanaf gisteravond zitten wachten tot ik deze kon plaatsen)
quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:15 schreef Divje het volgende:
Erg slecht Scrummie. Valt me van je mee.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Het ging gister tijdens de wedstrijd al broeden. Vooral toen ie af en toe aan de bal kwam, en Driessen "SOW" zei. Ik zat zo van "ja wat SOW? wat is er dan?".
Moet met een tangetje wel lukken toch?quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:23 schreef Samzz het volgende:
Nieuw sieraad voor mijn traguspiercing besteld, ga ik m niet dicht krijgen.
Heb ik nietquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet met een tangetje wel lukken toch?
quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen ik 16 was wou ik dat ookquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
traguspiercing gegoogled.
Had daar nog nooit van gehoord.
Ik gewoon onderin mijn oor.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Toen ik 16 was wou ik dat ooktoch maar een gaatje laten schieten boven in m'n oor.
Nee. Moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat een vreemde daar met een tangetje zit te fruttenquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb jij niet stiekem zo'n intieme piercing?
Nee, begrijpelijkquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee. Moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat een vreemde daar met een tangetje zit te frutten
Lavquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet.
Ik ben-en heb-een saaie doos wat dat betreft
quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
traguspiercing gegoogled.
Had daar nog nooit van gehoord.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet.
Ik ben-en heb-een saaie doos wat dat betreft
Tepelpiercingquote:Op vrijdag 9 december 2016 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees blij dat ie door je oor moet, en niet je tiet ofzo.
Watje.
Vind ik niet. Bleh. Maar goed, genoeg mensen die mijn intiempiercing walgelijk vinden.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:17 schreef Tjacka het volgende:
Clitpiercing lijkt mij alleen wel handig met het zoeken van de clit trouwens.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:17 schreef Tjacka het volgende:
De wereld stopt even met draaien nu.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet. Bleh. Maar goed, genoeg mensen die mijn intiempiercing walgelijk vinden.
Zoveel mensen zoveel wensen eh.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:27 schreef Divje het volgende:
[..]
De wereld stopt even met draaien nu.
Ik heb nu zo ongeveer een jaar of 8 a 9 een verticale clithood piercingquote:
Oké hij draait weerquote:Op vrijdag 9 december 2016 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nu zo ongeveer een jaar of 8 a 9 een verticale clithood piercing.
quote:
Ik ga niet googlen wat ik ben op mijn werk, maar een "clithood" piercing?quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nu zo ongeveer een jaar of 8 a 9 een verticale clithood piercing.
Het dakje.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga niet googlen wat ik ben op mijn werk, maar een "clithood" piercing?
Dit vraagt om nadere uitleg
Piercing door de voorhuid van de clitorisquote:Op vrijdag 9 december 2016 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga niet googlen wat ik ben op mijn werk, maar een "clithood" piercing?
Dit vraagt om nadere uitleg
Soort wegwijzer zeg maarquote:Op vrijdag 9 december 2016 15:17 schreef Tjacka het volgende:
Ja. Aan de andere kant heb ik een mega tong dus je raakt het altijd wel. Maar het blijft toch gokken héquote:
Ja hoor. Maar meestal hoor je het wel als je goed zitquote:Op vrijdag 9 december 2016 15:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Aan de andere kant heb ik een mega tong dus je raakt het altijd wel. Maar het blijft toch gokken hé
Eerder onlogisch.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar meestal hoor je het wel als je goed zit.
Sinds wanneer is dit zo'n sexchat geworden?
Scrum zeker weer he
quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eerder onlogisch.
Die user heeft nog nooit op niveau gepraat
Maakt niet uit. Elke supporter krijgt hetzelfde gedrag als de prestaties van de club waar hij fan van is.quote:
Mijn schuld met m'n vchquote:Op vrijdag 9 december 2016 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Scrum zeker weer he
Dat is mooi.quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Elke supporter krijgt hetzelfde gedrag als de prestaties van de club waar hij fan van is.
Dan zit ik goedquote:Op vrijdag 9 december 2016 16:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Elke supporter krijgt hetzelfde gedrag als de prestaties van de club waar hij fan van is.
Wat let je?quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, niet meer helaas. Want ik zou best terug willen.
Waarom ga je niet terug?quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, niet meer helaas. Want ik zou best terug willen.
Daarom sociale huur tussen alcoholisten en dealers.quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:15 schreef Samzz het volgende:
Dat is wel het nadeel van een koophuis. Werk is elders wel te vinden meestal, maar je huis verkopen is wat lastiger denk ik.
De goede leefquote:Op vrijdag 9 december 2016 16:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Daarom sociale huur tussen alcoholisten en dealers.
Die zitten ook in koophuizen hoorquote:Op vrijdag 9 december 2016 16:15 schreef Samzz het volgende:
Dat is wel het nadeel van een koophuis. Werk is elders wel te vinden meestal, maar je huis verkopen is wat lastiger denk ik.
Het is fantastisch. Je hebt alle reden om te vertrekken én je hebt zo weer een nieuwe woning in zo'n wijkquote:
Hmmquote:Op vrijdag 9 december 2016 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die zitten ook in koophuizen hoor
Overal thuis voelenquote:Op vrijdag 9 december 2016 16:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is fantastisch. Je hebt alle reden om te vertrekken én je hebt zo weer een nieuwe woning in zo'n wijk
Hier ging wat mis.quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die zitten ook in koophuizen hoor
Woon je bij Elan in de straatquote:Op vrijdag 9 december 2016 16:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Beter illegale onderhuur.quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Woont die in Grunn?quote:
It's a signquote:Op vrijdag 9 december 2016 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik wilde jou quoten en kwam uit bij Samz
Nog even en de a/s/l's vliegen je om de oren.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Scrum zeker weer he
Dat is van bijna iedereen wel bekend toch?quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nog even en de a/s/l's vliegen je om de oren.
Zal wel heel stom van me zijn maar wat is a/s/l?quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nog even en de a/s/l's vliegen je om de oren.
Ditquote:Op vrijdag 9 december 2016 17:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal wel heel stom van me zijn maar wat is a/s/l?
Sex is geslacht.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:16 schreef Divje het volgende:
Opa Fogel
In mijn beleving was het 28, Hetero, 30 maar okay
Staat blijkbaar vrij voor interpretatiequote:Op vrijdag 9 december 2016 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sex is geslacht.
Of staat S voor sexuality?
Nouja zeg.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Scrum zeker weer he
Ook dat is geil.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet. Bleh. Maar goed, genoeg mensen die mijn intiempiercing walgelijk vinden.
Zoveel mensen zoveel wensen eh.
Hey Scrumbaas, hoe vond je de Lama's gister?quote:
Zit op het toilet dus neequote:Op vrijdag 9 december 2016 18:22 schreef Divje het volgende:
Ik wacht even tot Scrum weer bijgelezen is.
Heb je je broek weer normaal aan?
Haha zeker wel. Maar idd, die Tatum... liever de aflevering met Yolanthequote:Op vrijdag 9 december 2016 18:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hey Scrumbaas, hoe vond je de Lama's gister?
Kon je er nog om lachen zoals "vroeger" ?
Beetje jammer dat Tatum er als gast zat.
Oh, de tijd dat ze nog lekker was en niet zo'n stijve hark.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha zeker wel. Maar idd, die Tatum... liever de aflevering met Yolanthe
Ja! Die is verpest door die joodse kabouter.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh, de tijd dat ze nog lekker was en niet zo'n stijve hark.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh, de tijd dat ze nog lekker was en niet zo'n stijve hark.
In dat geval 29, hetero, 1.60mquote:Op vrijdag 9 december 2016 18:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Staat blijkbaar vrij voor interpretatieofzo
In sommige chatboxes ging het dan om je voorkeur. En lengte
Kamper kabouter.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja! Die is verpest door die joodse kabouter.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Andere lengte. Geldt alleen voor mannen
Godver schommelquote:Op vrijdag 9 december 2016 18:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kamper kabouter.
Hij had zo van het kamp kunnen komen. (Nee niet westerbork)
quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kamper kabouter.
Hij had zo van het kamp kunnen komen. (Nee niet westerbork)
Ik had jou een stuk jonger verwachtquote:
Ja dat maakt niet uit. Ik dacht alleen dat je ergens begin 20 wasquote:Op vrijdag 9 december 2016 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mnee. Zo gedraag ik me wel soms/vaak. Sorry
Over twee maand is het zoverquote:Op vrijdag 9 december 2016 18:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik had jou een stuk jonger verwacht
Geniet nog van het twintiger zijn
Daarna gaat het hard.
Was het maar zon feestquote:Op vrijdag 9 december 2016 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat maakt niet uit. Ik dacht alleen dat je ergens begin 20 was.
Spannuuund, ga je groot feest geven?quote:
Geen feestje heur.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Spannuuund, ga je groot feest geven?
OF alleen op de bank met een feestmuts, flaggetje en toeter in de snoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |