SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
![]()
quote:
Jij hebt mijn billen nog nooit betast. That much is clear.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Dat zou nou nooit in me op komen
Haha. Tijd voor die massage dusquote:Op donderdag 8 december 2016 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt mijn billen nog nooit betast. That much is clear.
Nee, ik ben daar veel te preuts voor. Vijf is genoeg.quote:
Jajaquote:Op donderdag 8 december 2016 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar veel te preuts voor. Vijf is genoeg.
Zei ik toch, vanmiddag. En dan snel editten.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijstje is volgens mij zelfs al compleet ofnie?quote:Op donderdag 8 december 2016 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snel door posten mensen!quote:Op donderdag 8 december 2016 21:31 schreef Scrummie het volgende:
En nou ff rustig, zo krijg ik mijn jointje nooit gedraaid.
Klein beetje een boefje.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zei ik toch, vanmiddag. En dan snel editten.
quote:
Er is ondertussen een wachtrij die tot Neeltje Jans reikt.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lijstje is volgens mij zelfs al compleet ofnie?
En ik dacht dat ik mij moest schamen dat ik langs de shop was geweestquote:Op donderdag 8 december 2016 21:31 schreef Scrummie het volgende:
Voor mij ook, toch zo'n 23 uur.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik mij moest schamen dat ik langs de shop was geweest
Tijdje geleden ook, klapt er wel in
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik mij moest schamen dat ik langs de shop was geweest
Tijdje geleden ook, klapt er wel in
Wauwquote:Op donderdag 8 december 2016 21:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor mij ook, toch zo'n 23 uur.
Kan je er voor mij ook één draaien? Moet het succes van AZ toch ff vierenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:31 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Er is ondertussen een wachtrij die tot Neeltje Jans reikt.
Haha baas, wat zal dat lekker zijn om te kunnen zeggen hequote:Op donderdag 8 december 2016 21:34 schreef Divje het volgende:
Stelletje verslaafden hier. Sjongejonge.
Altijd hetzelfde met die mensen die zelf gerookt hebbem en gestopt zijn.quote:
Ja hoor, wel komen halen he. Vier jij het succes, mag je mij daarna troostenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan je er voor mij ook één draaien? Moet het succes van AZ toch ff vieren
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha baas, wat zal dat lekker zijn om te kunnen zeggen he
Haha neequote:Op donderdag 8 december 2016 21:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die mensen die zelf gerookt hebbem en gestopt zijn.
Die heben daarna nog een groter woord dan mensen die nog nooit gerookt hebben.
Trekje?
Joh, je bent wie je bent hequote:Op donderdag 8 december 2016 21:36 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Haha neevind dat vreselijk om te zeggen. Voel me dan echt zo'n anti-roker
Trouwens, toch blijf ik die Gabriel (TWD) creepy vindenquote:
Haha, hij is ook creepy, maar ik begin zijn creepyness te waarderenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Trouwens, toch blijf ik die Gabriel (TWD) creepy vinden
Komt wss juist door dat hij zo kalm en rustig is.
Is stille wateren...
NeEquote:Op donderdag 8 december 2016 21:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
AFBLIJVEN JIJ.
En nu in de hoek. Hup!
Je hebt er maar mee te dealen!quote:Op donderdag 8 december 2016 21:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik duld geen tegenspraak ja!
Juup, dat was ook een mooie scènequote:Op donderdag 8 december 2016 21:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, hij is ook creepy, maar ik begin zijn creepyness te waarderen. Die 'speech' van hem in de auto tegen Spencer was zo geweldig. "You're a tremendous shit." Hardop gelachen.
Heb jij nooit geleerd om te delenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik duld geen tegenspraak ja!
Wa kost da?quote:Op donderdag 8 december 2016 21:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Deal Right back at ya mofo
Ik groeide op met twee zussen, vertel mij niks over delenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij nooit geleerd om te delen?
Ja nee nu wil ik het hebben ook.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik groeide op met twee zussen, vertel mij niks over delen
Maar tis beter als Divmeister het zal laten staan
Voor jou?quote:
Ik heb er driequote:Op donderdag 8 december 2016 21:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik groeide op met twee zussen, vertel mij niks over delen
Maar tis beter als Divmeister het zal laten staan
Zal m'n opa even bellenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Voor jou?
Voor jou een knaak mie mattie
Maar dan ook een echte knaak.
Tot gaat toch over draken eb piemelsquote:Op donderdag 8 december 2016 21:45 schreef onlogisch het volgende:
Sowieso die laatste episode met deze muziek waarin alles op zijn plaats valt
Zelden zo'n goede muziek keuze bij een scene gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Ja, maar jij bent één van, vrouwmens.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tot gaat toch over draken eb piemels
Heb ik van hem gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tot gaat toch over draken eb piemels
Heb ik van hem gehoord.
GoT is een bazenserie vind ik. Beste serie die ik ooit heb gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreselijk, die soapsquote:Op donderdag 8 december 2016 21:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent één van, vrouwmens.
Ik niet, al die bagger soaps die er vroeger gekeken werden...
Eens.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GoT is een bazenserie vind ik. Beste serie die ik ooit heb gezien.
Dan heb jij Westworld nog niet gezien zeker.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GoT is een bazenserie vind ik. Beste serie die ik ooit heb gezien.
Dit klopt. Maar die staat nog op mijn to do listquote:Op donderdag 8 december 2016 21:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan heb jij Westworld nog niet gezien zeker.
Hij is wel een echte baas hahaquote:Op donderdag 8 december 2016 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
OH NO YOU DONT THINK THAT I......
Tofquote:Op donderdag 8 december 2016 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit klopt. Maar die staat nog op mijn to do list
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel jij Braakhekke.
Godverquote:Op donderdag 8 december 2016 21:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wiequote:Op donderdag 8 december 2016 21:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Vond ik wel. Hoewel ik deel 3.2 nog niet gezien heb.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:57 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren ook weer Hungergames zitten kijken. Ik moet nog steeds een keer 2 & 3 kijken. Zijn die sequels het waard?
Alleen al om Jennifer. Hng.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:57 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren ook weer Hungergames zitten kijken. Ik moet nog steeds een keer 2 & 3 kijken. Zijn die sequels het waard?
Liefquote:Op donderdag 8 december 2016 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ben jij vast de knapste van het stel, kan niet anders.
Damn wat foute slick smooth talk erquote:Op donderdag 8 december 2016 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ben jij vast de knapste van het stel, kan niet anders.
Nee, dat denk ik niet. Zij wel. Oh my heart...quote:Op donderdag 8 december 2016 22:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Damn wat foute slick smooth talk er
En haar vader is zeker ook een dief?
quote:
Oh fuckquote:
quote:Op donderdag 8 december 2016 22:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Zij wel. Oh my heart...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |