What did I doquote:Op vrijdag 9 december 2016 11:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als jij het bij mij doet is het schattig en lief. Nu is het ineens een vriendelijk aanbod. Vrouwen emanciperen altijd maar een kant op.
Ik ook. De nieuwsgierigheid nam de overhandquote:Op vrijdag 9 december 2016 11:19 schreef Tjacka het volgende:
Heb soms wel eens computer opgestart om een TT te bekijken.
Serieus?quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. De nieuwsgierigheid nam de overhand
Zet een tuinstoel onder de douchequote:Op vrijdag 9 december 2016 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Redelijk.
Ik wil heel graag douchen dus ik zit te bedenken hoe groot de kans is dat t mis gaat als ik gewoon onder de douche stap.
Heftig hé.quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. De nieuwsgierigheid nam de overhand
TjackaGodquote:Op vrijdag 9 december 2016 11:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Scrum! Nog iemand die vrouwen niet begrijpt! ONE OF US. ONE OF US!
Jaja en dat allemaal in Hoofddorpquote:Op vrijdag 9 december 2016 12:18 schreef Divje het volgende:
Slechte kwaliteit maar FUCK IT.
Winston!! Headhunterz
Joh, ik kan nauwelijks lopen, hoe ga ik wen tuinstoel de trap op krijgenquote:Op vrijdag 9 december 2016 11:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zet een tuinstoel onder de douche
Spreek je wel daadwerkelijk af?quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:03 schreef Tjacka het volgende:
Heb meisje op date gevraagd omg. Nouja eerder opgedrongen.
Details, detailsquote:Op vrijdag 9 december 2016 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, ik kan nauwelijks lopen, hoe ga ik wen tuinstoel de trap op krijgen.
Maar, het douchen is gelukt.
Spannend Tjack.quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:03 schreef Tjacka het volgende:
Heb meisje op date gevraagd omg. Nouja eerder opgedrongen.
Ik strompelde op krukken de trap op, kleedde me uit in mijn kledingkamer, strompelde op krukken naar de douche, plastic zak om knie gebonden met tape, heerlijk gedoucht en geschoren, afgedroogd, aangekleed en in kontzit naar beneden gekropenquote:
Vandaar dat ik het ook vroegquote:
SOOOOWWWWWWquote:Op vrijdag 9 december 2016 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het ook vroegNiet echt een man van je woord hé.
Is dat ook de reden dat je door xcachet gedumpt bent?
Dat klinkt vrijwel hetzelfde als toen ik een keer een paar maanden op krukken liepquote:Op vrijdag 9 december 2016 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik strompelde op krukken de trap op, kleedde me uit in mijn kledingkamer, strompelde op krukken naar de douche, plastic zak om knie gebonden met tape, heerlijk gedoucht en geschoren, afgedroogd, aangekleed en in kontzit naar beneden gekropen.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godverquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(vanaf gisteravond zitten wachten tot ik deze kon plaatsen)
quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:15 schreef Divje het volgende:
Erg slecht Scrummie. Valt me van je mee.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Het ging gister tijdens de wedstrijd al broeden. Vooral toen ie af en toe aan de bal kwam, en Driessen "SOW" zei. Ik zat zo van "ja wat SOW? wat is er dan?".
Moet met een tangetje wel lukken toch?quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:23 schreef Samzz het volgende:
Nieuw sieraad voor mijn traguspiercing besteld, ga ik m niet dicht krijgen.
Heb ik nietquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet met een tangetje wel lukken toch?
quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen ik 16 was wou ik dat ookquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
traguspiercing gegoogled.
Had daar nog nooit van gehoord.
Ik gewoon onderin mijn oor.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Toen ik 16 was wou ik dat ooktoch maar een gaatje laten schieten boven in m'n oor.
Nee. Moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat een vreemde daar met een tangetje zit te fruttenquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb jij niet stiekem zo'n intieme piercing?
Nee, begrijpelijkquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee. Moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat een vreemde daar met een tangetje zit te frutten
Lavquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet.
Ik ben-en heb-een saaie doos wat dat betreft
quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
traguspiercing gegoogled.
Had daar nog nooit van gehoord.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet.
Ik ben-en heb-een saaie doos wat dat betreft
Tepelpiercingquote:Op vrijdag 9 december 2016 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees blij dat ie door je oor moet, en niet je tiet ofzo.
Watje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |