Woon je bij Elan in de straatquote:Op vrijdag 9 december 2016 16:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Daarom sociale huur tussen alcoholisten en dealers.
Beter illegale onderhuur.quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Daarom sociale huur tussen alcoholisten en dealers.
Woont die in Grunn?quote:
It's a signquote:Op vrijdag 9 december 2016 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik wilde jou quoten en kwam uit bij Samz
Nog even en de a/s/l's vliegen je om de oren.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar meestal hoor je het wel als je goed zit.
Sinds wanneer is dit zo'n sexchat geworden?
Scrum zeker weer he
Dat is van bijna iedereen wel bekend toch?quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nog even en de a/s/l's vliegen je om de oren.
Zal wel heel stom van me zijn maar wat is a/s/l?quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nog even en de a/s/l's vliegen je om de oren.
Ditquote:Op vrijdag 9 december 2016 17:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal wel heel stom van me zijn maar wat is a/s/l?
Sex is geslacht.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:16 schreef Divje het volgende:
Opa Fogel
In mijn beleving was het 28, Hetero, 30 maar okay
Staat blijkbaar vrij voor interpretatiequote:Op vrijdag 9 december 2016 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sex is geslacht.
Of staat S voor sexuality?
Nouja zeg.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar meestal hoor je het wel als je goed zit.
Sinds wanneer is dit zo'n sexchat geworden?
Scrum zeker weer he
Ook dat is geil.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet. Bleh. Maar goed, genoeg mensen die mijn intiempiercing walgelijk vinden.
Zoveel mensen zoveel wensen eh.
Hey Scrumbaas, hoe vond je de Lama's gister?quote:
Zit op het toilet dus neequote:Op vrijdag 9 december 2016 18:22 schreef Divje het volgende:
Ik wacht even tot Scrum weer bijgelezen is.
Heb je je broek weer normaal aan?
Haha zeker wel. Maar idd, die Tatum... liever de aflevering met Yolanthequote:Op vrijdag 9 december 2016 18:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hey Scrumbaas, hoe vond je de Lama's gister?
Kon je er nog om lachen zoals "vroeger" ?
Beetje jammer dat Tatum er als gast zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |