Vind ik niet. Bleh. Maar goed, genoeg mensen die mijn intiempiercing walgelijk vinden.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:17 schreef Tjacka het volgende:
Clitpiercing lijkt mij alleen wel handig met het zoeken van de clit trouwens.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:17 schreef Tjacka het volgende:
De wereld stopt even met draaien nu.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet. Bleh. Maar goed, genoeg mensen die mijn intiempiercing walgelijk vinden.
Zoveel mensen zoveel wensen eh.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:27 schreef Divje het volgende:
[..]
De wereld stopt even met draaien nu.
Ik heb nu zo ongeveer een jaar of 8 a 9 een verticale clithood piercingquote:
Oké hij draait weerquote:Op vrijdag 9 december 2016 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nu zo ongeveer een jaar of 8 a 9 een verticale clithood piercing.
quote:
Ik ga niet googlen wat ik ben op mijn werk, maar een "clithood" piercing?quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nu zo ongeveer een jaar of 8 a 9 een verticale clithood piercing.
Het dakje.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga niet googlen wat ik ben op mijn werk, maar een "clithood" piercing?
Dit vraagt om nadere uitleg
Piercing door de voorhuid van de clitorisquote:Op vrijdag 9 december 2016 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga niet googlen wat ik ben op mijn werk, maar een "clithood" piercing?
Dit vraagt om nadere uitleg
Soort wegwijzer zeg maarquote:Op vrijdag 9 december 2016 15:17 schreef Tjacka het volgende:
Ja. Aan de andere kant heb ik een mega tong dus je raakt het altijd wel. Maar het blijft toch gokken héquote:
Ja hoor. Maar meestal hoor je het wel als je goed zitquote:Op vrijdag 9 december 2016 15:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Aan de andere kant heb ik een mega tong dus je raakt het altijd wel. Maar het blijft toch gokken hé
Eerder onlogisch.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar meestal hoor je het wel als je goed zit.
Sinds wanneer is dit zo'n sexchat geworden?
Scrum zeker weer he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |