quote:Op donderdag 8 december 2016 21:26 schreef FANN het volgende:
CHUFI MAG NIET KIJKEN....leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haal maar snel weer wegDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Dan zie ik hem alsnog boven aan het topicquote:Op donderdag 8 december 2016 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of chufi zich kan beheersen, maar anders onder een spoiler?
hij staat in jou kwootquote:
is ook zo.....quote:Op donderdag 8 december 2016 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zie ik hem alsnog boven aan het topic
kijk nog eensquote:Op donderdag 8 december 2016 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
hij staat in jou kwoot
[..]
is ook zo.....
Ik kan idd een hoop met dat ding, maar kwam er net achter dat ik niet alles ermee kan.quote:
Veel oefenenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan idd een hoop met dat ding, maar kwam er net achter dat ik niet alles ermee kan.
foto ui galerij posten op Fok kan niet.quote:
Lekker voor op je werkplek een ui...quote:Op donderdag 8 december 2016 21:33 schreef drakin het volgende:
[..]
foto ui galerij posten op Fok kan niet.
ja is best handig.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker voor op je werkplek een ui...
Dat deed ik, maar hij wilde vanuit daar niet naar de map in de galerij waar de foto staat.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je moet eerst uploaden naar een plaatjes provider zoals tinypic of imgur
meestal heb ik dan geen tijd voor Fok.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:54 schreef chufi het volgende:
We zien het wel wanneer je weer mobiel af bent
Als dat een voorteken van je werkplek is is het weinig produktiefquote:Op donderdag 8 december 2016 22:07 schreef drakin het volgende:
Dus ik zie wel of het nog lukt, ik probeerde ook al in een ander topic, maar daar is niet eens een post gekomen.
er is een verschil tussen fokplek en werkplek heur.quote:Op donderdag 8 december 2016 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dat een voorteken van je werkplek is is het weinig produktief
Oh jaquote:Op donderdag 8 december 2016 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
er is een verschil tussen fokplek en werkplek heur.
😂quote:
Ik ben alweer aan het schilderenquote:Op donderdag 8 december 2016 22:32 schreef chufi het volgende:
Maar goed verder is het hier weer rustig
Dan haal je morgen toch weer nieuwe bij de Action of waar je ze dan ook haaltquote:Op donderdag 8 december 2016 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
doekjes waren op, ik zit nu op karton te schilderen
MAquote:Op donderdag 8 december 2016 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft toch een boek over zn moeder met Alzheimer geschreven?
Ja idd het is een Nationale hype geworden.quote:Op donderdag 8 december 2016 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft toch een boek over zn moeder met Alzheimer geschreven?
Alzheimer? Ja mn moederquote:Op donderdag 8 december 2016 22:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja idd het is een Nationale hype geworden.
Kijk zo teken ikquote:Op donderdag 8 december 2016 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
doekjes waren op, ik zit nu op karton te schilderen
zeer tragischquote:
Of al die sportmensen die een boek schrijven of laten schrijvenquote:Op donderdag 8 december 2016 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee.... een boek erover schrijven denk ik....
ow.............? maak eens een foto van wat jij tekent danquote:Op donderdag 8 december 2016 22:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Kijk zo teken ik
[..]
zeer tragisch
Mew, je kan over álles wel een boek schrijven eigenlijk....quote:Op donderdag 8 december 2016 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Of al die sportmensen die een boek schrijven of laten schrijven
Dan denk ik telkens weer, pleur toch op met je boek.quote:Op donderdag 8 december 2016 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Of al die sportmensen die een boek schrijven of laten schrijven
Ik heb er nog geen 1 en ook niet gelezenquote:Op donderdag 8 december 2016 22:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan denk ik telkens weer, pleur toch op met je boek.
Dat zeg ik overigens niet over het boek van Borst, laat dat even duidelijk zijn.
Dat vroeg ik me af omdat het telkens in het nieuws is. Dat is toch gewoon iemand die een boek heeft geschreven en verder niks.quote:
ik doe voornamelijk abstractquote:
Heb wel eens een boek van A. den Doolaard gelezen.quote:Op donderdag 8 december 2016 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen 1 en ook niet gelezen
Heb je maar 1 boek gelezen?quote:Op donderdag 8 december 2016 23:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Heb wel eens een boek van A. den Doolaard gelezen.
Ik ook, Wampie.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Heb wel eens een boek van A. den Doolaard gelezen.
dit was van een aantal jaren geleden.quote:
Ik herinner me in dat boek alleen dat gezoen heel de tijd en iets met een oom.quote:
ah... met paint kan ik dan weer niet tekenen...quote:Op donderdag 8 december 2016 23:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dit was van een aantal jaren geleden.
ik wel er best een maken maar dat wordt dan met MSpaint.
Suske en Wiskequote:Op donderdag 8 december 2016 23:04 schreef FANN het volgende:
Ik kan me niet meer concentreren op lezen![]()
vroeger las ik véél...............
Yep, doodsaai boek, stond op mijn lijst op de middelbare school.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik herinner me in dat boek alleen dat gezoen heel de tijd en iets met een oom.
Had ook alleen maar dunnetjes op mijn boekenlijst.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yep, doodsaai boek, stond op mijn lijst op de middelbare school.
Denk dat dat bij mij ook de reden was waarom het erop stond.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Had ook alleen maar dunnetjes op mijn boekenlijst.
Ik had bijna alle Wolkers op mn lijst staanquote:Op donderdag 8 december 2016 23:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Had ook alleen maar dunnetjes op mijn boekenlijst.
quote:Op donderdag 8 december 2016 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had bijna alle Wolkers op mn lijst staan
Goede keusquote:Op donderdag 8 december 2016 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had bijna alle Wolkers op mn lijst staan
het is maar net hoe je het wil zien, mijn interesse in Hugo Borst is het feit dat hij ook een autistisch kind heeftquote:Op donderdag 8 december 2016 23:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me af omdat het telkens in het nieuws is. Dat is toch gewoon iemand die een boek heeft geschreven en verder niks.
Heeft u een autistisch kind?quote:Op donderdag 8 december 2016 23:15 schreef sacha het volgende:
[..]
het is maar net hoe je het wil zien, mijn interesse in Hugo Borst is het feit dat hij ook een autistisch kind heeft
Ik vind het gewoon best een sympathieke vent, ik heb niks met voetbal, en dat ie aandacht vraagt voor ouderenzorg vind ik top.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:15 schreef sacha het volgende:
[..]
het is maar net hoe je het wil zien, mijn interesse in Hugo Borst is het feit dat hij ook een autistisch kind heeft
Zelf niet.quote:
Autisme is een verzamelnaam.quote:
Met mij valt geen land te bezeilen.quote:
ik heb een IQ van 130quote:Op donderdag 8 december 2016 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met mij valt geen land te bezeilen.
maar gelukkig niet aan de drankquote:
Mijn poezen doen zulke dingen niet.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:25 schreef Treehut362 het volgende:
De kat van de kapper krabt de krullen van de trap.
Bobquote:Op donderdag 8 december 2016 23:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er is een leuke poes bij Humberto.
Een paar maanden terug had ik hier 3 muizen gevangen. (4hoog)quote:Op donderdag 8 december 2016 23:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn poezen doen zulke dingen niet.
Zit er een relatie tussen IQ en drank dan?quote:Op donderdag 8 december 2016 23:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
maar gelukkig niet aan de drank
neequote:Op donderdag 8 december 2016 23:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zit er een relatie tussen IQ en drank dan?
Nou ja, als je flink gezopen hebt ben je niet op je best, dat zou je wel kunnen stellen, toch?quote:
daar hadden we het al een keer overquote:Op donderdag 8 december 2016 23:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, als je flink gezopen hebt ben je niet op je best, dat zou je wel kunnen stellen, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |