ik mocht em niet zo dus mij maakt het geen reet uitquote:Op donderdag 8 december 2016 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik moet eerlijk toegeven dat ik hem niet ken nog nooit iets van hem gegeten heb...
die ken je vast wel van TV toch?quote:
Hij had zijn naam niet echt meequote:Op donderdag 8 december 2016 18:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik mocht em niet zo dus mij maakt het geen reet uit
Uitgekookte flikker...quote:Op donderdag 8 december 2016 18:22 schreef mrspoeZ het volgende:
Oh die. Vind ik wel grappig vroeger toen ie dat programma had, zo heel erg over de top homokok.
ze hadden hem een keer betrapt omdat ie moslims weigerde in z'n restaurantquote:Op donderdag 8 december 2016 18:22 schreef mrspoeZ het volgende:
Oh die. Vind ik wel grappig vroeger toen ie dat programma had, zo heel erg over de top homokok.
Erwtensoep met rookworstquote:Op donderdag 8 december 2016 18:11 schreef chufi het volgende:
Ik ga zo zelf even wat culinairs in elkaar flanzen...
Eens in de zoveel tijd gaan we weer eens losquote:Op donderdag 8 december 2016 18:49 schreef FANN het volgende:
Het begint hier op dit topic te lijken CUL / Wat eten en drinken we vandaag #372 Chips
Jij kookt wel behoorlijk uitgebreid na zo'n dag werken, dat je daar nog puf voor hebtquote:Op donderdag 8 december 2016 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd gaan we weer eens los
Valt wel mee hoor.. Was in 15 min. klaar of zo...quote:Op donderdag 8 december 2016 19:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij kookt wel behoorlijk uitgebreid na zo'n dag werken, dat je daar nog puf voor hebt![]()
knap wel
Was het lekker?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.. Was in 15 min. klaar of zo...
Ja dan eet je het welquote:Op donderdag 8 december 2016 19:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat niet, maar als je honger hebt in de halve wereld eten ze elke dag rijst
Wij hebben de luxe dat we kunnen kiezen.quote:
je hebt toch kippen?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:39 schreef sacha het volgende:
[..]
na een dag hard werken gaat een bord patat bij mij linea recta de vuilnisbak in
Na een dag hard werken heb ik net o.a. een portie patat laten bezorgen...quote:Op donderdag 8 december 2016 19:39 schreef sacha het volgende:
[..]
Flikker dan gelijk de hele diepvries voorraad wegquote:Op donderdag 8 december 2016 19:39 schreef sacha het volgende:
[..]
Slappe frietquote:Op donderdag 8 december 2016 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na een dag hard werken heb ik net o.a. een portie patat laten bezorgen...
goed ideequote:Op donderdag 8 december 2016 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Flikker dan gelijk de hele diepvries voorraad weg
Smakelijks.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hardstikke krokant en warm, bezorgtijd is 2 minuten...
kip patat appelmoes je zit ook nog op een prachtig eiland daar kan je wel wat zeevruchten plukken of met je garnalen netje langs de kust lopenquote:
Klinkt goed.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Half Turks brood met kebab van de grill er bij.
Heurluk!
quote:Op donderdag 8 december 2016 19:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
kip patat appelmoes je zit ook nog op een prachtig eiland daar kan je wel wat zeevruchten plukken of met je garnalen netje langs de kust lopen
Neeee!quote:Op donderdag 8 december 2016 19:58 schreef just me het volgende:
kijk nou eens wie ik toevallig tegenkwam
GAM / Torn City #55 Still alive and kicking/stabbing/shooting/warring.![]()
manischquote:Op donderdag 8 december 2016 19:58 schreef just me het volgende:
kijk nou eens wie ik toevallig tegenkwam
GAM / Torn City #55 Still alive and kicking/stabbing/shooting/warring.![]()
wellus, bij de supermarkt op zaterdagquote:Op donderdag 8 december 2016 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Joh, je weet niet eens wat files zijn...
Drie in de rij, kassa er bij, toch?quote:Op donderdag 8 december 2016 20:04 schreef sacha het volgende:
[..]
wellus, bij de supermarkt op zaterdag
Er is maar 1 kassaquote:Op donderdag 8 december 2016 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drie in de rij, kassa er bij, toch?
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2016 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te langzaam voor mijn quote...
shitquote:Op donderdag 8 december 2016 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te langzaam voor mijn quote...
Nou wat denk je zelfquote:Op donderdag 8 december 2016 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Hopen dat het positieve notes zijn natuurlijk
Meestal niet neequote:Op donderdag 8 december 2016 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Krijg jij op maandag post?
Hier krijgen we nooit post op maandag.
Let er nooit echt op.. Het is wel eens gebeurd..quote:Op donderdag 8 december 2016 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ja als je geen post hebt niet, maar ik bedoel wordt de post op Maandag bezorgd bij jou?
ow... ik moet weten of ik je schilderijtje zaterdag of maandag op de post moet doenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Let er nooit echt op.. Het is wel eens gebeurd..
doe maar zondagquote:Op donderdag 8 december 2016 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ik moet weten of ik je schilderijtje zaterdag of maandag op de post moet doen
nou weet ik nog niks
Ja wanneer wordt de bus gelicht? Maandag is het zeker te laatquote:Op donderdag 8 december 2016 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ik moet weten of ik je schilderijtje zaterdag of maandag op de post moet doen
nou weet ik nog niks
nah, doe ik het voor de zekerheid morgen welquote:Op donderdag 8 december 2016 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wanneer wordt de bus gelicht? Maandag is het zeker te laat
als je hem zaterdag op de post doet komt ie ws ook pas dinsdag aan. Maandag komt bijna niks aan behalve heel veel reclamezooiquote:Op donderdag 8 december 2016 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
zondag of maandag gaat geen verschil maken
ga je weer een jas in de trein posten?quote:Op donderdag 8 december 2016 21:18 schreef drakin het volgende:
Even een vraag, waar is het show je fokplek topic?
Ik kan hem debiel niet vinden
Dan is het er zaterdag alquote:Op donderdag 8 december 2016 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, doe ik het voor de zekerheid morgen wel
bijna goedquote:Op donderdag 8 december 2016 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ga je weer een jas in de trein posten?
Hieroquote:Op donderdag 8 december 2016 21:18 schreef drakin het volgende:
Even een vraag, waar is het show je fokplek topic?
Ik kan hem debiel niet vinden
Mijn mottoquote:Op donderdag 8 december 2016 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Beter te vroeg dan te laat dan maar
Voor zijn verjaardagquote:Op donderdag 8 december 2016 21:21 schreef drakin het volgende:
Maar je hebt een schilderij voor sjoef gemaakt?
Wat gaaf zeg!
Ja dat dusquote:Op donderdag 8 december 2016 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor zijn verjaardaghad ik beloofd.......
Ik wil hem wel laten zien, maar is eigenlijk een verrassing
Dan moet chufi gewoon even niet kijkenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor zijn verjaardaghad ik beloofd.......
Ik wil hem wel laten zien, maar is eigenlijk een verrassing
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet chufi gewoon even niet kijken
Jullie kunne toch gewoon ook een dagje wachtenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet chufi gewoon even niet kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |